Ik log mezelf nooit in. Ik ben de enige die deze computer gebruikt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:17 schreef Frollo het volgende:
Was je als iemand anders ingelogd in Windows op het moment dat je de foto's opsloeg?
Oh, ja.... wat die bestandsnamen betreft... Ik snap het zelf ook niet. De foto is van dit jaar.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:39 schreef broer het volgende:
Heb je een berg beklommen?
Ziet eruit als een prachtige ervaring.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:45 schreef wyccie het volgende:
Die tweede foto is trouwens het hoog(s)tepunt.![]()
Ja, iets trok mij naar de computer. Nu blijkt wat. Maar ik ga weer terug naar bed, hoor.quote:
En jij ook al!quote:Op zondag 22 april 2007 00:46 schreef DaMart het volgende:
Schokkend!
Maar ik blijf niet lang, ik denk dat ik naar bed ga. Ik ben moe, heb het koud en ben verkouden.quote:Op zondag 22 april 2007 00:42 schreef Lienekien het volgende:
Die wyccie toch!![]()
Leuk dat je er weer bent.
Van mij hoef je niet weg. Integendeel. Ik verbaasde me enkel.quote:Op zondag 22 april 2007 00:46 schreef Lienekien het volgende:
Ja, iets trok mij naar de computer. Nu blijkt wat. Maar ik ga weer terug naar bed, hoor.
quote:
Zit je nog niet in je stormkelder dan? Ik zou me maar eens haasten als ik jou was...quote:Is er een nationale rampenoefening aan de gang waar ik geen weet van heb, of zo?
Het is een nachtelijke pitstop. Poes lag bij uitzondering heerlijk te slapen op mijn bed, maar daardoor sliep vrouwtje wat minder.quote:Op zondag 22 april 2007 00:48 schreef broer het volgende:
[..]
Van mij hoef je niet weg. Integendeel. Ik verbaasde me enkel.
Ah, vervelend.quote:Op zondag 22 april 2007 00:51 schreef Lienekien het volgende:
Het is een nachtelijke pitstop. Poes lag bij uitzondering heerlijk te slapen op mijn bed, maar daardoor sliep vrouwtje wat minder.
Mag ik weten welke berg het is geweest? Ik eventueel heb een uitdaging nodigquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb er trouwens niet 4 maanden over gedaan, hoor![]()
Ik denk dat we moeten radenquote:Op zondag 22 april 2007 02:48 schreef JoeDank het volgende:
[..]
Mag ik weten welke berg het is geweest? Ik eventueel heb een uitdaging nodig![]()
En waarom wist ik daar niets van?quote:Op zondag 22 april 2007 02:45 schreef broer het volgende:
Ze heeft in vier maanden een hele berg beklommen, Do2.
Ik was er al, hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 11:12 schreef Gellius het volgende:
Hé Lienekien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |