Ik vind dit een heel mooi nummer, een van de weinige nummers waar ik goed naar kan luisteren.quote:
Ik wil naar Stockholm. In juli.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:29 schreef Gellius het volgende:
Ik zou best even naar Parijs willen. Nu.
Nou, als je zo aandringt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:53 schreef Gellius het volgende:
Wil jij óók naar Stockholm, in juli?
Wil ik ook wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:57 schreef broer het volgende:
Praag in juni. Zou dát wat zijn?
Waarom niet? Ik ben namelijk al zo goed als onderweg, dus als je me nog op het laatste moment kunt behoeden voor een gigantische misser, dan hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:59 schreef Gellius het volgende:
Praag? Neh.
Praag is mooi hoor, maar ik ben er al een paar keer geweest.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:05 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben namelijk al zo goed als onderweg, dus als je me nog op het laatste moment kunt behoeden voor een gigantische misser, dan hoor ik het graag.
Praag is heel erg mooi broer, veel plezier!quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:05 schreef broer het volgende:
Waarom niet? Ik ben namelijk al zo goed als onderweg, dus als je me nog op het laatste moment kunt behoeden voor een gigantische misser, dan hoor ik het graag.
Kijk, dat zijn de motiverende woorden. Komt vast goed.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:25 schreef Thisbe het volgende:
Praag is heel erg mooi broer, veel plezier!
Welke nog meer vraag ik mij dan zo even af?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:30 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel mooi nummer, een van de weinige nummers waar ik goed naar kan luisteren.![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:23 schreef wyccie het volgende:
Hoi, sorry dat ik zo lang ben weggebleven zonder iets te laten horen.
Moet ik nog bepaalde topics teruglezen? Kan er iemand een samenvatting van de afgelopen maanden geven?![]()
Haha, shit. Ik zal je zo een letterlijke geven.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:38 schreef broer het volgende:
Doe de hoogtepunten maar.
Ik was in het buitenland. Sorry dat je zo ongerust was. Wel liefquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
![]()
Waar was je al die tijd?????????????????????
Weet je hoeveel zorgen wij ons gemaakt hebben???
Nou, niet alleen ik hoor, Lienekien, Isabeau, Erik en nog wel meer ook waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, shit. Ik zal je zo een letterlijke geven.
[..]
Ik was in het buitenland. Sorry dat je zo ongerust was. Wel lief![]()
Jullie zijn allemaal lief.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:46 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, niet alleen ik hoor, Lienekien, Isabeau, Erik en nog wel meer ook waarschijnlijk...
Maar hoe kwam het dat je van de ene op de andere dag naar het buitenland verdwenen was??
Of had je ons gewoon niks gezegd??
PS
Wel leuk dat je weer terug bent uiteraard
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal lief.
Ik heb inderdaad niks gezegd. Maar ik heb wel in het AKQ slowchattopic een keer laten vallen dat ik ooit een paar maanden weg zou zijn. Had gedacht dat Lienekien er wel achter zou komen,
Niet zo sip kijkenquote:
We hadden het pas nog over je: ttk lpt lpt ttk, hou 's op met die gekke dingecijfersquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet zo sip kijken![]()
Ik wilde er gewoon niet zo'n big deal van maken dat ik een paar maanden weg zou gaan.
foto'squote:Op zaterdag 21 april 2007 21:59 schreef wyccie het volgende:
Ik ga het je niet vertellen, ik zal het je laten zien.
Ik ga even een mooie foto zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |