Geen schildklier, allememachies Adriaan, dat lijkt me geen pretje.quote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef Lienekien het volgende:
Endocrinoloog, omdat ik geen schildklier meer heb. Ben dit keer vooral benieuwd naar mijn bloeddruk. Verder bespreken we mijn 'medicatie'.
Ach, zo weet je net dat je d'r eentje hebt, en zo is 'ie eruit!quote:Op maandag 23 april 2007 12:55 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geen schildklier, allememachies Adriaan, dat lijkt me geen pretje.
Dat is toch dat ding dat zo guitig op een vlinderstrikje lijkt?quote:Op maandag 23 april 2007 12:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, zo weet je net dat je d'r eentje hebt, en zo is 'ie eruit!![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 13:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat is toch dat ding dat zo guitig op een vlinderstrikje lijkt?
Ach, ik ben een vlinderstrikje armer maar een permanente 'glimlach' rijker. (Ja, echt. Zo noemde de chirurg het: 'je krijgt een glimlachje'.)quote:Op maandag 23 april 2007 13:09 schreef Frollo het volgende:
Precies!
Nu alleen nog wat stippeltjes d'r op en je kan zo doorgaan voor een professor uit een jaren 50-film.
Doet me denken aan dat spookverhaal.quote:Op maandag 23 april 2007 13:11 schreef Lienekien het volgende:
Ach, ik ben een vlinderstrikje armer maar een permanente 'glimlach' rijker. (Ja, echt. Zo noemde de chirurg het: 'je krijgt een glimlachje'.)
Nee.quote:
Hij verwijst terug naar de huisarts voor controle.quote:Op maandag 23 april 2007 15:18 schreef Frollo het volgende:
Damn.
En vervolgens dook doc zijn dossiers in en mocht je weer gaan?
quote:Om te bepalen of u hypertensie heeft, moet de bloeddruk absoluut in rust gemeten worden waarbij u zowel lichamelijk als geestelijk ontspannen moet zijn. Zorg er daarom voor dat u, als u naar de dokter gaat voor een bloeddrukcontrole, ruim op tijd bent en niet op het allerlaatste moment hijgend binnen komt hollen.
Je begint het leuk te vinden, hè, burgerlijke voetbalhooligan.quote:Op maandag 23 april 2007 17:02 schreef JAM het volgende:
Jesus, wat heb ik hard gewerkt vandaag. Het is na vijf uur en ik zit nog steeds op kantoor zeg. (!)
Ik heb ook geen kuierronde ondernomen vandaag, beste Claudia.quote:Op maandag 23 april 2007 16:41 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb je weer gemist, Gellius. Ik word er ook een beetje moe van om naar je uit te kijken, want het hardlopen gaat me veel beter af als ik geconcentreerd voor me uit staar.
Zaterdag mag ik voor de psychologische test, dus als ik die verneuk ben ik m'n deadline kwijt en is het helemaal niet erg dat ik achterloop.quote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef Thisbe het volgende:
En dan dacht ik, dat ik er lang mee bezig was geweest met mijn 1 jaar en 3 maanden.
Het valt dus allemaal mee IR, je hebt nog een paar jaar.
Ik was vrijdag in een gezelschap waar ongeveer iedereen opeens meegedaan bleek te hebben.quote:Op maandag 23 april 2007 17:55 schreef Gellius het volgende:
De teerbeminde heeft ook meegedaan aan die rijkstraineeshiprondes. Ze was er slecht over te spreken.
Nee, de ISHSS aan de UvA.quote:Op maandag 23 april 2007 11:15 schreef JAM het volgende:
[..]
Wat, de ISSS in Den Haag? Jongen, daar wil je nog niet dood gevonden worden!.
Precies, je bent gewoon slecht opgevoed.quote:Op maandag 23 april 2007 18:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Volgens die dingen was ik schizofreen, chronisch depressies en whatnot. Unsinn.
DOE HET NIET, POPE. Ik heb er vorig semester een vak gevolgd en ik ben ontzettend tolerant, maar geloof me, als je de hele tijd tussen die zeikerige amerikaanse meisjes met hun zeikerige stemmen en hun 'I was like' gezeik moet zitten word je binnen tien minuten TOTAAL GEK.quote:
Nou, het is niet dat type psychologische test. Tenminste, dat mag ik hopen.quote:Op maandag 23 april 2007 18:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Volslagen onzin, idd.quote:Op maandag 23 april 2007 18:27 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Volgens mij verdienen politicologen helemaal niet zoveel. Welk bedrijf wil nu een politicoloog hebben?quote:Op maandag 23 april 2007 18:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, LXIV, geld lijkt me erg aangenaam, maar ik behoor niet tot die grote groep mensen waarbij dat de kern van het bestaan is. Als ik mijn wederhelft hoor vertellen hoe veel ze later wel niet gaat verdienen of mijn vader aan de lijn heb die me voorspiegelt hoe royaal de salarissen van politicologen wel niet gaan worden word ik altijd een beetje moe. Ik wil gewoon rust. En Leffe.
Die rust kan ik veel beter vinden als m'n scriptie af is en ik geen voorzitter van m'n studentenvereniging meer ben. En die Leffe kan ik zonder topsalaris ook wel kopen.
Idd. Gevoelsmatig heb ik nog nooit een dag hoeven te werken.quote:Op maandag 23 april 2007 18:53 schreef Gellius het volgende:
Je kan altijd nog het leger in, IR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |