quote:Op maandag 27 november 2006 14:36 schreef cattie het volgende:
![]()
Dit is de eerste keer in mijn fokcarriere dat ik deze smilie in een post gebruik, en dan ook heel erg vaak.
![]()
![]()
In Ive's kamer hing sinds 2 dagen een naar geurtje, vanochtend heb ik alles wat verdacht was weg gehaald (kleed, wat kleertjes, een spuuglapje die ik bij het voeden gebruikt had). Zo net kreeg ik een ingeving en keek ik in het hoekje achte mijn "voedingsstoel" en daar lag hij, de dode muis.![]()
![]()
![]()
Ik ging bijna over mijn nek.Dode muizen heb ik al heel veel gezien (tja, een leven lang katten om je heen..), maar geen stonk zo erg als deze.
Ik heb hem zonet met blik en tuinharkje verwijderd en de vloer goed schoon gemaakt. Als mijn man thuis is, gaan we de hele kamer van Ive (als hij weer uit bed is) schoonmaken.
Gadverdamme wat goor. Mijn katten hadden hem denk ik vermoord, maar waarom eten ze hem dan niet fatsoenlijk op?![]()
Nee, Macka, daar kan het dus ook niet in zitten.quote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef Macka66 het volgende:
BE, heb je soms luchtverwarmingsroosters of een convectorput?
Schoenen of een boodschappentas dan? (Tot zover de eigen ervaringen)quote:Op zondag 22 april 2007 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, Macka, daar kan het dus ook niet in zitten.
Hoorde ik nou trouwens dat jij gisteren niet 'makka' zei maar dat je je nick op een andere manier uit sprak? Hoe dan? Dan kan ik het voortaan in mijn hoofd goed doen.
D'r hoort eigenlijk een haček, zo'n half cirkeltje, op de c. mačkaquote:
Yuk...quote:Op maandag 23 april 2007 10:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb een nieuwe thee gekocht, fruit twister ofzo, die staat nu naast maar daar komt een hele schepre geur van af, lijkt wel oud zweet
Nee joh gekkie. Mijn plan is nog steeds om 's ochtends heel lang uit te slapen. Ooit gaat het me lukken, ooit.quote:Op maandag 23 april 2007 10:20 schreef snoopy het volgende:
FOK! zoekt vroege vogels
Ik dacht gelijk aan: M@x, Belana, Sugar!
quote:Op maandag 23 april 2007 07:22 schreef Sugar het volgende:
Nog even om te laten zien dat Bl0emetjE ook de realistische versie van mijn buik en eerste baby heeeeeeeeeel mooi kon maken:
[afbeelding]![]()
Enne, BE, succes met muizenjacht. Brrrrr.![]()
Ik ben al bezig met studiepoging deel 65096quote:Op maandag 23 april 2007 15:16 schreef p_iglet het volgende:
Ok heb ik eindelijk mezelf gemotiveerd en zover gekregen om weer flink aan de slag te gaan met studeren (woensdag belangrijk tentamen).
Begint mini te stuiteren en zijn voetbalkunsten op mijn ribben uit te proberen.![]()
![]()
Op naar studiepoging deel 56438.![]()
Dus je krijgt die oproep in het jaar dat je 30 wordt... Hmmz dan kan ik me er vast psychisch op voorbereiden dat ik volgend jaar aan de beurt ben...quote:
Niet te bang zijn, het valt echt mee. Wel gaan hoor!quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:42 schreef Vicky het volgende:
Ik mag vanmiddag een uitstrijkje laten maken
Ik wil nietttttttttt.....
Yep, je krijgt idd de oproep in het jaar dat je 30 wordt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:58 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dus je krijgt die oproep in het jaar dat je 30 wordt... Hmmz dan kan ik me er vast psychisch op voorbereiden dat ik volgend jaar aan de beurt ben....
M@x, beterschap
he, dat is mijn tekstquote:
Zo te zien kan dat pas als je kinderen de deur uit zijn! Het is een 2-kamerwoning.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:22 schreef Belana het volgende:
hadden we het laatst niet over huizen, als ik veel geld zou hebben zou ik dit huis wel willen
mijn droom in duigenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:29 schreef snoopy het volgende:
[..]
Zo te zien kan dat pas als je kinderen de deur uit zijn! Het is een 2-kamerwoning.
welnee, dr staat dat van de enorme slaapkamer meerdere slaapkamers te maken zijn. gewoon wat muurtjes plaatsen.quote:
Jawel hoor het komt echt goed en als straks alles achter de rug is, dan is het extra genieten van jullie mooie huisquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:14 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb nu echt zoiets van: ieeeeeeeeks, komt dit ooit nog goed
Nou, dat klinkt beter dan dat van mij. Ik mag snoepjes buzzenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:18 schreef Vicky het volgende:
Wie van jullie Buzzzt er nog meer? Tijdje geleden mocht ik de Pampers al uitproberen, nu mag ik de nieuwe Epilady Satinelle Ice gratis uit gaan proberen
buzzer punt nlquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
buzzz? waar vind ik dat? Dat klinkt wel als iets wat ik leuk vind
Tis ook heel leukquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
Wiekse rosé is toch een soort bier? Ik check dat buzzen ook even, klinkt wel grappig.
Ik kreeg er maar tweequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
Tis ook heel leuk
Tijdje geleden toen de Pampers met de Rupsflex kwam kon je luiers buzzen. Kreeg 3 pakken luiers thuisgestuurd
het zal de helft wel zijn geweest, de andere helft kwam namelijk uit de broekzakken van mijn mannenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:40 schreef m@x het volgende:
bzzzzzzzzzz
Maneki, volgens mij heeft mijn kind per ongeluk de volledige inhoud van je zandbak mee naar huis genomen.
Thanks.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:28 schreef m@x het volgende:
Met Bar gaat alles goed BE. Die is even heel druk
Daarom ben ik ook uitgebuzzerd, het is me veel te veel werk. En dan mag je iets buzzen en dan laat je niets (of niet snel genoeg) iets horen en dan komen de mailtjes dat je nog moet stemmen. Niet vergeten te stemmen! STEMMEN!quote:Op woensdag 25 april 2007 09:04 schreef Noli. het volgende:
Ik snap dat Buzzen nog niet helemaal geloof ik.
Ik sta nu een dikke twee weken geregistreerd, heb één keer zo'n vooronderzoek mogen invullen en daarna heb ik niks meer gehad..![]()
Het hele idee is toch dat je reports verstuurt naar Buzzer, ook als je geen product hebt om te buzzen. Maar dat is ook zoals nu dus als je er wat over praat met mensen op een forum, dat kan/moet je dan dus ook rapporteren?
Die vallen er in no time weer af. Tis echt vrij hopeloos. Ga er overigens zo wel weer eentje op plakken, want anders ligt het straks echt weer open. Denk dat ik er maar eens mee naar de schoenmaker gaquote:Op woensdag 25 april 2007 10:28 schreef bixister het volgende:
ondertrouw-ze, diaan & peaceman.![]()
yoni, how about een pleister op de schuurplek?
Ik las abortusquote:
Ik voelde me flink belazerd dat er geen echte schat was.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:52 schreef m@x het volgende:
Die zeeslang vond ik altijd zo eng![]()
Het eind van de zevensprong is ze knullig dat het eigenlijk weer heel leuk is.
Ik kom net uit de stad. En dacht al dat t aan me besse lagquote:Op woensdag 25 april 2007 21:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik las abortus![]()
Ik ken ze allemaal niet, wel de berenboot en de familie knots maar verder dan dat reikt mijn kennis geloof ik niet
en bedankt voor dit opbeurende bericht....quote:Op donderdag 26 april 2007 14:08 schreef bixister het volgende:
als ze maar niet lacht, precies recht zit, met 'r oren op de juiste hoogte, etc etc etc. gaat vast lukken!![]()
Wow! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 april 2007 15:37 schreef Ireth het volgende:
Post ik vanmorgen nog dat we derde zijn....
Gaat daarnet weer de telefoon....
de woningstichting......
WE HEBBEN HEM!!!!!
Morgen heb ik de aanbiedingsbrief in huis en het weekend mogen we gaan kijken!!!!! [afbeelding]
2x vallen en ik zit in het beruchte meetingparkquote:Op donderdag 26 april 2007 15:54 schreef Luchtbel het volgende:
Wat fijn Ireth
Is het in jullie buurt?
Hij staat in het fototopicquote:Op donderdag 26 april 2007 20:24 schreef Lishe het volgende:
Ben benieuwd Vicky! Leuk is dat he?
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:37 schreef Ireth het volgende:
Post ik vanmorgen nog dat we derde zijn....
Gaat daarnet weer de telefoon....
de woningstichting......
WE HEBBEN HEM!!!!!
Morgen heb ik de aanbiedingsbrief in huis en het weekend mogen we gaan kijken!!!!! [afbeelding]
Die post hier toch al jaren mee?quote:Op donderdag 26 april 2007 23:52 schreef Belana het volgende:
kleine komedie is helaas uitverkocht snoop, daar wilde ik eigenlijk heen, wij waren in purmerend. het is echt zo de moeite waard, echt enorm! je zoekt het niet achter Kees prins, de Munnik is gewoon sowieso al geweldig, den tex kende ik niet maar van hem hebben we ook meteen een cd gekocht. Nou ja, ik ben een beetje lyrisch dus
Ik heb ook geen vlekken maar wel degelijk roodvonk. Hypochonder? Dat kan toch best kloppen dat jij roodvonk hebt? Hoewel het niet veel verschilt van een fikse keelontsteking vind ik, alleen heb ik er nu dan enorme koortsaanvallen bij.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:51 schreef m@x het volgende:
Lois, beterschap ik heb het even opgezocht en behalve de vlekken heb ik geloof ik ook alle symptomen, maar ik ben geloof ik gewoon een hypochonder
Ik heb inmiddels geen koorts meer maar wel sinds afgelopen vrijdag vreselijk veel pijn in mijn keel en sinds maandagavond is daar hoofdpijn bijgekomen. Ik kan mijn hoofd eigenlijk amper bewegen zonder dat de hele boel begint te bonzen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:00 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vlekken maar wel degelijk roodvonk. Hypochonder? Dat kan toch best kloppen dat jij roodvonk hebt? Hoewel het niet veel verschilt van een fikse keelontsteking vind ik, alleen heb ik er nu dan enorme koortsaanvallen bij.
BE wat een onwijs leuke schoenen!!
Ireth fantastisch! Gefeliciteerd joh!!
had ik het gister maar gezien toen was ik in de stadquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:25 schreef Noli. het volgende:
Karin -> Crocs Store-locator.
(en dit zijn ze volgens mij niet eens allemaal. In L'warden zit namelijk een winkel die ze zekerweten verkoopt maar die staat er niet tussen)
Zou je dan toch niet even de huisarts bellen M@x?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels geen koorts meer maar wel sinds afgelopen vrijdag vreselijk veel pijn in mijn keel en sinds maandagavond is daar hoofdpijn bijgekomen. Ik kan mijn hoofd eigenlijk amper bewegen zonder dat de hele boel begint te bonzen.
Alleen maar als ze mij er af kniptquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef PM-girl het volgende:
O en BE, is dit dan ook eigenlijk de eerste foto voor in het buiken-foto-topic, als start van een mooie reeks??
Ehm nou...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:44 schreef PM-girl het volgende:
O en BE, is dit dan ook eigenlijk de eerste foto voor in het buiken-foto-topic, als start van een mooie reeks??
Het schuift dan dus ook niet? Ik ga morgen maar eens kijken hier, in eerste instantie voor de Athens!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:31 schreef owlet het volgende:
perry sport verkoopt ze ook. Ik ben ze hier gaan passen om ze vervolgens online te kopen.
Ik heb enorme zweetvoeten normaal gesproken en ik zweet in mijn crocs alleen in de endeavors (dichte neus) een beetje. In de caymans en de mary-janesheb ik nergens last van.
Het grote voordeel vind ik dat ik ze gewoon uit kan spoelen voor het onaangenaam gaat zijn
Ik wil echt in de zomermaanden niets anders meer!
marktplaats. Wel nieuw, maar via iemand die ze te klein had gekocht. Je kan ze ook kopen via de website van crocsquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:34 schreef kozakken het volgende:
Waar heb je ze online gekocht Owlet? (Vind ze zo leuk)
Goeie tip, heb ik gelijk gedaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:54 schreef m@x het volgende:
Lois, ik ben van de week fruit voor mezelf gaan pureren. Dat ging er best goed in en ik had ook in ieder geval het idee wat vitamines naar binnen te krijgen.
je mag ze zelfs in e wasmachine gooien!quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:31 schreef owlet het volgende:
perry sport verkoopt ze ook. Ik ben ze hier gaan passen om ze vervolgens online te kopen.
Ik heb enorme zweetvoeten normaal gesproken en ik zweet in mijn crocs alleen in de endeavors (dichte neus) een beetje. In de caymans en de mary-janesheb ik nergens last van.
Het grote voordeel vind ik dat ik ze gewoon uit kan spoelen voor het onaangenaam gaat zijn
Ik wil echt in de zomermaanden niets anders meer!
Oke, een heleboel mensen danquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:34 schreef livelink het volgende:
Nou, iedereen..... ik vind ze echt foeilelijk.
Die heeft Kim ook. Helpt goed.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:33 schreef _evenstar_ het volgende:
heb maar zwitsal voor kinderen factor 40 gehaald![]()
Ligt er idd aan hoe je voeten zijn ik heb nogal brede voeten enzo dus ze misstaan me nietquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:20 schreef PM-girl het volgende:
Nou, ik heb net crocs geprobeerd, ook de mary-janes, maar wat een gedrochten zijn het zeg! Althans, aan mijn voeten dan heDe maryjanes waren wel leuker, maar veel te breed voor mijn smalle pootjes. De Athens hadden ze alleen in felle kleuren, op zich waren die wel ok, maar de kleur weer niet. Ik pas wel mooi de kinder athens, dat scheelt in de prijs! Nu nog eens zien welke kleur wel leuk is daarvan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |