quote:Op maandag 27 november 2006 14:36 schreef cattie het volgende:
![]()
Dit is de eerste keer in mijn fokcarriere dat ik deze smilie in een post gebruik, en dan ook heel erg vaak.
![]()
![]()
In Ive's kamer hing sinds 2 dagen een naar geurtje, vanochtend heb ik alles wat verdacht was weg gehaald (kleed, wat kleertjes, een spuuglapje die ik bij het voeden gebruikt had). Zo net kreeg ik een ingeving en keek ik in het hoekje achte mijn "voedingsstoel" en daar lag hij, de dode muis.![]()
![]()
![]()
Ik ging bijna over mijn nek.Dode muizen heb ik al heel veel gezien (tja, een leven lang katten om je heen..), maar geen stonk zo erg als deze.
Ik heb hem zonet met blik en tuinharkje verwijderd en de vloer goed schoon gemaakt. Als mijn man thuis is, gaan we de hele kamer van Ive (als hij weer uit bed is) schoonmaken.
Gadverdamme wat goor. Mijn katten hadden hem denk ik vermoord, maar waarom eten ze hem dan niet fatsoenlijk op?![]()
Nee, Macka, daar kan het dus ook niet in zitten.quote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef Macka66 het volgende:
BE, heb je soms luchtverwarmingsroosters of een convectorput?
Schoenen of een boodschappentas dan? (Tot zover de eigen ervaringen)quote:Op zondag 22 april 2007 21:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, Macka, daar kan het dus ook niet in zitten.
Hoorde ik nou trouwens dat jij gisteren niet 'makka' zei maar dat je je nick op een andere manier uit sprak? Hoe dan? Dan kan ik het voortaan in mijn hoofd goed doen.
D'r hoort eigenlijk een haček, zo'n half cirkeltje, op de c. mačkaquote:
Yuk...quote:Op maandag 23 april 2007 10:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb een nieuwe thee gekocht, fruit twister ofzo, die staat nu naast maar daar komt een hele schepre geur van af, lijkt wel oud zweet
Nee joh gekkie. Mijn plan is nog steeds om 's ochtends heel lang uit te slapen. Ooit gaat het me lukken, ooit.quote:Op maandag 23 april 2007 10:20 schreef snoopy het volgende:
FOK! zoekt vroege vogels
Ik dacht gelijk aan: M@x, Belana, Sugar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |