abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 12:59:44 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43926314
Syrena, dat is schrikken Gezien zijn XP-acties lijkt het mee te vallen

Sterkte!

Ik vind de Winterefteling sowieso erg leuk! En met kerst is het vast nóg leuker Echt druk zal het niet zijn, half Nederland zit dan toch thuis of bij familie lijkt me.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_43926318
GRRRRRRRR Mag ik even heeeeeeeel hard vloeken hier??

@!Q&^@&**$%$#^$@^$@**!&Q!$#% ik heb een 5,2 gehaald voor mijn tentamen....
dus het tentamen NIET gehaald, 7 december gesprek met studieadviseur hoe nu verder...
  Hoofdredactie Fotografie maandag 27 november 2006 @ 13:00:20 #53
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43926335
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:02 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Was het druk? En ben je in het hotel blijven slapen? Was het anders dan 'gewoon' de Winterefteling?
Ik wil alleen met Jolie gaan en we hebben tweede kerstdag een ding in Breda. Ik moet echt iets met zulke dagen.
En we zijn van de zomer geweest en nu ziet ze overal decemberversieringlichtjes enzo en vraagt of we in Efteling zijn.
Ik vond het niet heel druk. Er waren wel veel mensen, maar het was niet superdruk met rijen van een uur zoals je wel eens in de zomer ziet. Verder vond ik het een stuk relaxder dan in de zomer. Mensen genoten meer van de sfeer en alles erom heen en waren minder bezig met zo snel mogelijk alle attracties bezoeken. De lampjes en de versiering maken het echt super sfeervol en overal staan grote kampvuren met bandjes die kerstmuziek maken.

Ik weet niet of het anders is dan de 'gewone' Winterefteling, want dit was mijn eerste keer Winterefteling Ik vond het in ieder geval persoonlijk wel een superleuke besteding van een kerstdag en hoop dit jaar weer te gaan

Hier: http://flickr.com/photos/chell/sets/1665339/ staan wat foto's. Niet allemaal even interessant (mijn zusje, vader en broertje zijn niet zo boeiend voor jullie natuurlijk ), maar het geeft misschien een heel klein beetje een beeld van de sfeer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 13:01:05 #54
13151 crew  Rewimo
pi_43926354
Kan ik mijn handen alweer van mijn oren halen, p_iglet?

Balen voor je zeg 5,2 is echt op het randje, wat zonde...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 27 november 2006 @ 13:01:25 #55
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_43926362
Och jee, p_iglet. Vloek maar raak. Kun je niet proberen er nog een paar puntjes bij te praten, of was het een multiple-choice tentamen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 27 november 2006 @ 13:02:45 #56
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43926393
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:57 schreef snoopy het volgende:

[..]

was maar een grapje. Maar ik moest daaraan denken toen ik je antwoord zag
Ik ook al wel een beetje toen ik het opschreef hoor
pi_43926463
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:57 schreef livelink het volgende:
Syrena, wat een rotidee. Hopelijk kunnen ze nu met medicijnen of zoiets een herhaling voorkomen.
Zijn ze woensdag zelf dan niet naar het ziekenhuis geweest?
Nee. Woensdag had ie pijn in zijn arm. Mijn moeder meende een "speerwerpersarm" dat is haar standaard antwoord bij zere arm omdat ze dat zelf heeft gehad. Mijn vader heeft daarop wat Diclofenac ingenomen, mijn moeder had dat toen gekregen voor die arm. Daarop werd ie misselijk en niet goed, maar dacht dat het aan de tabletten lag.

Toevallig belde mijn zus nog, die is apotheker, mijn vader z'n verhaal gedaan van misselijk enzo, en die zei dat het niet aan die tabletten kon liggen. In de loop van donderdag kwamen arm en been en rare spraak er nog bij.

Ik heb donderdag nog met mijn moeder gebeld, en die deed raar aan de telefoon, maar goed, moeders dus ik stond er niet echt lang bij stil. Vrijdagmorgen is hij dan maar naar de dokter gegaan omdat ie zelf was gaan Googlen en dus bij TIA etc. uitkwam. Vervolgens vond de huisarts het eerst aanstel pap aandringen, de testjes gedaan en toen was de HA toch wel ongerust. Om 'm dan met bloedverdunners en een afspraak in het zkhuis op maandag!! het weekend in te sturen.

Zondag belde ik mam weer, omdat die me zaterdag zou bellen voor d'r verjaardag en dat niet had gedaan. Na enig aandringen ( "Er is visite! Ik kan niks zeggen!!") kwam dan het verhaal eruit.

Als ik nog thuis gewoond had was hij echt woensdagavond nog op de EHBO geland hoor
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43926551
syrena, wat een schrik en naar voor je vader. sterkte!

sugar, heel veel beterschap voor je rug gewenst!

allemaal bedankt voor de goedereis-wensen, ik zal alle groetjes en overbrengen. melonovy, dit is de site van 't congres. en ja, ik moet er iets presenteren maar 't is een beetje een lastig verhaal want er kwam weinig uit de analyses. maarja. livelink (wat goed dat je eraan dacht!) ja, mijn contract is weer verlengd
pi_43926738
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:01 schreef livelink het volgende:
Och jee, p_iglet. Vloek maar raak. Kun je niet proberen er nog een paar puntjes bij te praten, of was het een multiple-choice tentamen?
Het was multiple choice en gedeeltelijk open vragen, maar je kunt er bij ons echt geen puntjes bijpraten.
GRRRRR ik haaaaat tentamens net niet halen.
Want dit is dus de 6de keer dat ik tussen de 5,1 en 5,4 scoor voor dit tentamen.

Naja het is niet anders, 7 december maar afwachten.
Maar het is wel even KUT, want met een beetje pech betekend het dat ik niet verder kan met mijn studie, en ik dus na 5 jaar studie wat nieuws moet verzinnen.
pi_43926819
P_iglet dit is ongelovelijk k*t! Hoop dat het gesprek wat opleverd hele dikke knuffel van ons allemaal
pi_43926936
quote:
Op maandag 27 november 2006 11:29 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vroeg laatst of de cyste van je dochter al weggehaald is? Is dat goed gegaan? Ik weet niet of je het niet gelezen hebt of dat je het niet wil bespreken. Ik hoop gewoon dat het oke ging.
Oh sorry, ik heb het niet geleze denk ik. Ja die is weggehaald, al in september. Alles is goed gegaan, wel zielig natuurlijk maar afgezien van een heel blauw oog en een flinke snee in haar ooglid heeft ze er niets aan overgehouden.
Daar zie je nu trouwens bijna niets meer van, het is echt heel netjes gedaan. Lief dat je 't vraagt.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 27 november 2006 @ 13:36:08 #62
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_43927236
Sugar, heb je al zo'n creme/zalf geprobeerd die je op je rug smeert? Ben de naam even kwijt, van VSM, daar heb ik al heel veel goede dingen over gehoord. Beterschapjes!

Syrena, wat een schrik. Mijn schoonvader heeft het op een soortgelijke manier gehad. Ik ga er niet te veel op in, maar zorg a.u.b. dat hij zich goed laat informeren, ook over de mogelijke gevolgen die je nu (nog?) niet ziet !!

Bix, ik heb al de hele tijd "one night in Bangkok" in mijn hoofd nu.
Goede reis, goede zaken en behouden thuiskomst!
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 27 november 2006 @ 13:38:41 #63
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_43927308
Sorry dames, even inbreken...

BIX!!!!! Je hebt (enigszins dringende) mail!!!!!
pi_43927399
Ziet er interessant uit hoor Bix, dat congres. Wel een boeiend onderwerp op zich iig.

Nog een vraag over de efteling trouwens, waar kunnen die kleintjes allemaal al in? Mogen/Kunnen ze in droomvlucht?

Ik ben zelf al jaren niet meer naar de efteling geweest dus kan het me ook niet meer zo goed herinneren of ik daar nou kleine kindjes gezien heb.
pi_43927477
Igraine, op de efteling site kun je bij de attractie pagina kijken welke geschikt zijn voor het hele gezin maar droomvlucht kan/mag iedereen in hoor. Je ziet ook baby's meegaan enzo. Er is naar mijn mening genoeg voor kleintjes trouwens.
Syllables govern the world
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 13:49:01 #66
13151 crew  Rewimo
pi_43927576
Droomvlucht, Carnaval Festival, allemaal heel erg leuk voor kleintjes
pi_43927603
Thanks Yoni. Er moeten ook wel wat mensen zijn, anders is het heel raar natuurlijk eigenlijk. Ik ga er een nachtje over slapen maar ik denk eigenlijk dat we het gewoon maar gaan doen.
pi_43927630
Oh ok, dat is eigenlijk het enige waar ik per sé in wil. Nou ja en het sprookjesbos natuurlijk.
Ik hou zelf niet van achtbanen (mijn man ook niet gelukkig) en die kleine is daar so wie so nog te klein voor.

Ik heb er nu al zin in. Nu alleen nog kijken welke kerstdag, ik denk 1e. Mijn broer gaat met zijn gezin naar Disney on ice en dat is volgens mij ook 1e kerstdag, dus doen we die dag geen familiedingen. Mijn schoonouders zitten bij vrienden geloof ik. Mooi. Geregeld.
pi_43927633
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:24 schreef Igraine het volgende:

[..]

Oh sorry, ik heb het niet geleze denk ik. Ja die is weggehaald, al in september. Alles is goed gegaan, wel zielig natuurlijk maar afgezien van een heel blauw oog en een flinke snee in haar ooglid heeft ze er niets aan overgehouden.
Daar zie je nu trouwens bijna niets meer van, het is echt heel netjes gedaan. Lief dat je 't vraagt.
Maakt niet uit. Vroeg het me alleen af omdat ik het zo sneu vond. Fijn dat het goed en netjes is gedaan. Scheelt toch weer!

Syrena, rot sterkte.
  maandag 27 november 2006 @ 14:20:54 #70
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43928517
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:02 schreef Yoni het volgende:

[..]

Ik ook al wel een beetje toen ik het opschreef hoor
Yoni!!! Ik heb 'm! De camera, bedoel ik.
Ik ben echt superblij. Kinderen zien inmiddels scheel van al het geflits op hun koppies.
(o nee, Cas kijkt scheel omdat ie ziek is...)
Voelde me zaterdag net een kind na Sinterklaas toen we de winkel uitstapte.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_43928579
Tnx voor de sterktewensen allemaal!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_43928862
gao, je hebt antwoord hoor.
  maandag 27 november 2006 @ 14:32:15 #73
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43928894
O Siereen, ik zie het nu pas. Denderde er net iets te hard over heen. Sterkte met je paps.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Redactie Frontpage maandag 27 november 2006 @ 14:34:38 #74
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_43928965
Syrena, mijn schoonmoeder heeft een aantal jaar ook een tia gehad, wat ze daar nu nog van merkt zijn eigenlijk enkel de medicijnen die ze elke dag slikt en het om de zoveel tijd bloedprikken. Ik hoop dat je vader er ook zo weinig (liefst nog minder!) aan overhoudt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 27 november 2006 @ 14:36:07 #75
108648 cattie
lieve moeder
pi_43929004
Dit is de eerste keer in mijn fokcarriere dat ik deze smilie in een post gebruik, en dan ook heel erg vaak.

In Ive's kamer hing sinds 2 dagen een naar geurtje, vanochtend heb ik alles wat verdacht was weg gehaald (kleed, wat kleertjes, een spuuglapje die ik bij het voeden gebruikt had). Zo net kreeg ik een ingeving en keek ik in het hoekje achte mijn "voedingsstoel" en daar lag hij, de dode muis.
Ik ging bijna over mijn nek. Dode muizen heb ik al heel veel gezien (tja, een leven lang katten om je heen..), maar geen stonk zo erg als deze. Ik heb hem zonet met blik en tuinharkje verwijderd en de vloer goed schoon gemaakt. Als mijn man thuis is, gaan we de hele kamer van Ive (als hij weer uit bed is) schoonmaken.
Gadverdamme wat goor. Mijn katten hadden hem denk ik vermoord, maar waarom eten ze hem dan niet fatsoenlijk op?
  maandag 27 november 2006 @ 14:36:39 #76
108648 cattie
lieve moeder
pi_43929024
Syrena, veel sterkte met je vader!
pi_43929597
Oh getver Cattie!

Dat is het probleem met katten vaak, ze doden zo'n beest en spelen er volgens alleen maar mee. Hoewel die van ons de vissen die ze ergens uit een vijver hengelt ook daadwerkelijk opeet.
Syllables govern the world
pi_43929627
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:34 schreef Troel het volgende:
Syrena, mijn schoonmoeder heeft een aantal jaar ook een tia gehad, wat ze daar nu nog van merkt zijn eigenlijk enkel de medicijnen die ze elke dag slikt en het om de zoveel tijd bloedprikken. Ik hoop dat je vader er ook zo weinig (liefst nog minder!) aan overhoudt!
Tnx meissie! Ja ik hoop ook dat ie gewoon weer aan het werk kan enzo Om 15.00 uur moet hij in het ziekenhuis zijn.

Ik ga volgende week bij de huisarts informeren of mijn zus en ik ook onderzocht kunnen worden op eventuele erfelijke factoren (hoge bloeddruk, hoog cholesterol enzo). En ik wil graag weten waar de familie al op is onderzocht (er is jaren geleden een onderzoek gedaan omdat een neef en een nicht van mijn vader op jonge leeftijd trombose hebben gehad) of dat inderdaad Factor V-Leiden is (stollingsstoornis).

Zoooo en nu weer Speeltuinbankjesonderwerpen hoor!

Cattie> Huuuuuuhhrrgghh...dooie muis..jakkie! Ik vroeg me al af hoe die daar kwam maar las toen "katten" Onze hond neemt tot nu toe alleen dooie takken mee naar binnen
  Hoofdredactie Fotografie maandag 27 november 2006 @ 15:02:33 #79
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43929739
quote:
Op maandag 27 november 2006 13:49 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks Yoni. Er moeten ook wel wat mensen zijn, anders is het heel raar natuurlijk eigenlijk. Ik ga er een nachtje over slapen maar ik denk eigenlijk dat we het gewoon maar gaan doen.
Nou ja, ik had ook wel een beetje het idee dat het héél rustig zou zijn, maar dat was het toch niet. Maar het was echt heel leuk! En die lichtjes 's avonds.. echt zoo mooi Krijg er alweer helemaal zin in Ik heb net meteen mijn beste vriendinnetje gemaild of ze wil. Maar die zal wel al vol zitten nu ze weer aan de man is
  Hoofdredactie Fotografie maandag 27 november 2006 @ 15:04:06 #80
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43929774
quote:
Op maandag 27 november 2006 14:20 schreef dutchie het volgende:

[..]

Yoni!!! Ik heb 'm! De camera, bedoel ik.
Ik ben echt superblij. Kinderen zien inmiddels scheel van al het geflits op hun koppies.
(o nee, Cas kijkt scheel omdat ie ziek is...)
Voelde me zaterdag net een kind na Sinterklaas toen we de winkel uitstapte.
Gefeliciteerd!! Snap je 'm al een beetje?

Ennuh geflits! Foei Zonder flits is vaak veeeeel mooier hoor
  maandag 27 november 2006 @ 15:24:22 #81
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43930307
Yoni, Yoni, hoe doe je dat dan? Elke keer als ik de camera (ja, vast niet zo'n mooie goeie als die van jullie) gebruik zonder flits, zijn de foto's zeeeeeeeeer onscherp.

Syrena, wat naar van je vader. Veel sterkte voor jullie allemaal.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 27 november 2006 @ 15:31:20 #82
110645 Sirre
Nobody but me
pi_43930492
Syrena, wat schrikken van je vader zeg!

Mijn vader heeft het een aantal jaar geleden ook gehad en ik heb van de arts begrepen dat de verschijnselen bij een Tia binnen 24-26 uur weer weg moeten zijn, zoniet dan is het automatisch een CVA.

Ik hoop dat je vader snel weer op knapt. Het feit dat hij is blijven werken klinkt mij gunstig in mijn oren. Mijn vader is toen echt een paar dagen verlamd geweest aan zijn linkerkant. Inmiddels loopt hij gelukkig weer.

Boven alles is dit een fikse waarschuwing en hopelijk kunnen ze vinden waar het vandaan gekomen is zodat een erger voorkomen kan worden.

Sterkte!
The only way to be
pi_43930585
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:24 schreef Sugar het volgende:
Yoni, Yoni, hoe doe je dat dan? Elke keer als ik de camera (ja, vast niet zo'n mooie goeie als die van jullie) gebruik zonder flits, zijn de foto's zeeeeeeeeer onscherp.
daar ben ik dus ook wel benieuwd naar

Amber heeft zichzelf vanmorgen opgesloten in de badkamer Ze was me net voor... Ze kan hem alleen niet meer van het slot krijgen en dat dingetje aan de buitenkant van de deur waar je normaal een schroevedraaier in kan steken en hem dan als nog opendraaien, was al helemaal kapot. Ik Peter gebeld, die kwam meteen uit zijn werk, (is 25 minuten rijden ) Hij heeft de deur open gekregen gelukkig. Normaal staat het raam in de badkamer open als iedereen gedouched heeft om alle vocht weg te krijgen, maar nu godzijdnak niet, dan had ik echt doodsangsten uitgestaan daar op de gang Of anders had ik natuurlijk met een ladder op het afdakje kunnen klimmen, maar dan had ik ook doodsangsten uitgestaan
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 15:36:50 #84
13151 crew  Rewimo
pi_43930675
Ik zou het slot dan maar helemaal kapot maken, LadyS En dan zet je voor jullie zelf gewoon ergens heel hoog aan het kozijn een haakje, zodat de deur nog wel op slot kan, maar niet meer door de jongedame
pi_43931009
quote:
Op maandag 27 november 2006 15:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou het slot dan maar helemaal kapot maken, LadyS En dan zet je voor jullie zelf gewoon ergens heel hoog aan het kozijn een haakje, zodat de deur nog wel op slot kan, maar niet meer door de jongedame
ja zoiets was ik ook al aan het bedenken :

mama door de deur:
"Amber... wat ben je aan het doen?
"belleblaase"

20 sec. later:
"Amber... wat ben je aan het doen?
"belleblaasse"

"Amber?"
"ja?"
"wat ben je aan het doen?"
"Belleblaass " zo van: zeur toch niet zo, dit is nu al de 3e keer dat je het vraagt

Tijdje later:
"Amber, doe je?"
"opruimen"
" "

"Amber, wat ben je nu aan het doen?"
"<iets onverstaanbaars>"
"Haal je speen uit je mond, als je praat"
"Ik heeft speen uit mond 'haald" (overduidelijk ineens )

Afijn, papa had de deur open:
Vuilniszakje uit pedaalemmertje gehaald ("opruimen"), flosdraad een flink aantal meters van de rol getrokken , wc rolletje leeg, en dus een hele berg papier op de grond, pedaalemmertje onder het raam geschoven om te kijken of papa er al aankwam... (maar goed dus dat het raam dicht was )
  maandag 27 november 2006 @ 15:56:14 #86
37150 livelink
pi_43931252
Syrena, ik hoop dat jullie snel goed nieuws zullen hebben. Je zult wel vreselijk in de zenuwen zitten op dit moment.

Bixister, wat fijn dat je contract is verlengd
Het lijkt me echt zo'n leuke baan die jij hebt. En als ze daar ooit nog meer mensen zoeken, laat het me weten.
En je bent nu waarschijnlijk al bijna onderweg naar Schiphol. Heel veel succes en plezier en een hele goede heen- en terugreis gewenst.

p_iglet, ik wil gewoon niet geloven dat je nu 5 jaar studie weg moet gooien. Hopelijk denkt je studieadviseur heel goed met je mee en zijn er nog mogelijkheden. Maar oh, wat een rotnieuws zeg. Sterkte vanavond en ik ga nu alvast duimen voor je gesprek deze week.
  maandag 27 november 2006 @ 15:59:27 #87
37150 livelink
pi_43931343
Amber , gelukkig dat ze zelf niet in paniek is geraakt. Kon ze zelf de deur niet meer openkrijgen? Katja doet ook altijd in badkamers en wc's de deur op slot, maar met enige verbale begeleiding lukt het me ook altijd dat ze zelf ook weer open doet. Katja doet dat al vanaf haar 3e jaar. Het zit er echt in en ik krijg het er ook niet uit.
pi_43931437
Als ik haar ging vertellen wat ze moest doen, dan ging ze huilen dat het zo moeilijk was terwijl ze aan het slot zat te rommelen Dus dat heb ik maar opgegeven na een tijdje.
Gelukkig was niet in paniek nee, als was ze het wel zat na een tijdje....
  maandag 27 november 2006 @ 17:06:22 #89
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_43933381
quote:
Op maandag 27 november 2006 12:09 schreef Noli. het volgende:

Zitten we op station Delft Hebben ze op stations ook speeltuinbankjes dan? Wist ik niet..
Het duurde even, maar nu snap ik de dubbele boodschap...
Ja Delft had ik wel gelijk door, maar dat station dat viel me nu pas op *wijst naar topictitel*
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 27 november 2006 @ 17:09:09 #90
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_43933473
Oef Amber, wat eng zo de deur op slot
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_43935389
nog maar 1 dagje morgen en dan weg uit het ziekenhuis is het al bijna 16.15 uur?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43935443
Wat eng, opgesloten Ambertje.

Grrrrr, we hadden de auto zo goed als verkocht. Dan konden we wat dingen afbetalen etc. En dan zou ik een moederfiets krijgen. Maar natuurlijk ging het niet door. Baal er erg van. We hebben hem een half jaar, hij is van 1998. We kunnen er 2800,- voor kriijgen. Hij moet nog gekeurd worden.
Vinden we wel weinig. en nu zitten we te piekeren wat we moeten doen.
pi_43935548
ik zal wel verkeerd lezen, zo goed als verkocht en dan later lezen dat je er een bepaald bedrag voor kunnen krijgen.... is de deal nu niet doorgegaan of weten jullie het niet....

in elk geval s6 ermee
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_43935902
Balen Ingrid!

Suug, sterkte met je rug!!

Syrena, wat klote van je vader.. Hoop dat hij er snel bovenop komt!

Cattie, gadverdamme... dode muizen zijn vies!

Oeh, dat was vast wel ff schrikken LadyS... een opgesloten Ambertje

Ik kreeg van de week een vervelend telefoontje. Een ex-collega zijn vriendin was zwanger. Hij was bij ons op de zaak en vertelde helemaal trots dat hij pappa werd. Alleen is zijn vriendin afgelopen dinsdag bevallen van een dood kindje. Ze was een maand of 6 zwanger
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_43936012
Pap en zus zijn terug uit het ziekenhuis Tis dus geen TIA (maar dat wisten we al). Hij krijgt volgende week maandag pas alle tests omdat de HA vergeten was een fax te sturen EN hij had 'm een veel te lage dosering meegegeven van de bloedverdunners Ik hoefde de man al niet meer te zien, maar nu dus helemaal niet meer

Pap heeft nu dus een hoge dosering bloedverdunners, een rijverbod van auto en motor van drie maanden en wellicht langer (dat vond ie echt heel erg). Hij krijgt ergotherapie en fysio voor zijn been en arm en oefening met z'n spreken bij een CVA-verpleegkundige. Hij mag na volgende week wel weer gaan werken. Alleen wordt het vervoer een beetje een probleem... Mijn oom (broer van m'n moeder) heeft namelijk kleine infarctjes in zijn ogen gehad en kan dus maar beperkt zien en mag dus eigenlijk ook geen auto rijden..... maar goed, dat lost zich wel op.

Ik vind het ergste nog dat het zomaar weer zou kunnen gebeuren. En ik vind het ook echt niet tof dat ze volgende week pas de scan en de testen enzo gaan doen. Maar ja. Het had ook meteen veel erger kunnen zijn.
pi_43936547
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik zal wel verkeerd lezen, zo goed als verkocht en dan later lezen dat je er een bepaald bedrag voor kunnen krijgen.... is de deal nu niet doorgegaan of weten jullie het niet....

in elk geval s6 ermee
Staat er misschien neit duidelijk.
De deal is niet door gegaan.
Via Djeez werk konden we hem zo goed als zeker verkopen. Maar toen bleek er allemaal vage dingen aan de hand te zijn. En toen hebben die mensen een andere auto verkocht.
We konden er 3500,- voor krijgen.
Dan ga je het in je hoofd al uitgeven. Ik een moederfiets. En rekeningen (af)betalen.
Schuld stukje aflossen etc.

Dus iemand nog een auto nodig?
pi_43936626
quote:
Op maandag 27 november 2006 18:38 schreef Syrena het volgende:
Pap en zus zijn terug uit het ziekenhuis Tis dus geen TIA (maar dat wisten we al). Hij krijgt volgende week maandag pas alle tests omdat de HA vergeten was een fax te sturen EN hij had 'm een veel te lage dosering meegegeven van de bloedverdunners Ik hoefde de man al niet meer te zien, maar nu dus helemaal niet meer

Pap heeft nu dus een hoge dosering bloedverdunners, een rijverbod van auto en motor van drie maanden en wellicht langer (dat vond ie echt heel erg). Hij krijgt ergotherapie en fysio voor zijn been en arm en oefening met z'n spreken bij een CVA-verpleegkundige. Hij mag na volgende week wel weer gaan werken. Alleen wordt het vervoer een beetje een probleem... Mijn oom (broer van m'n moeder) heeft namelijk kleine infarctjes in zijn ogen gehad en kan dus maar beperkt zien en mag dus eigenlijk ook geen auto rijden..... maar goed, dat lost zich wel op.

Ik vind het ergste nog dat het zomaar weer zou kunnen gebeuren. En ik vind het ook echt niet tof dat ze volgende week pas de scan en de testen enzo gaan doen. Maar ja. Het had ook meteen veel erger kunnen zijn.
Sterkte ermee!
Mijn vader heeft ook iets soortgelijks gehad. En hij mocht ook een aantal maanden niet autorijden. Hij heeft zn rijbewijs nog maar een paar jaar. En was er juist zo trots op en gewend aan de auto.
Kan me goed voorstellen dat je vader dat heel erg vind.
Ik hoop dat hij snel opknapt.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 27 november 2006 @ 19:59:31 #98
95752 crew  Chell
Kluns
pi_43939079
Fotograferen zonder flits:
Het probleem bij fotograferen zonder flits is dat de sluiter van de camera langere tijd open moet blijven staan om voldoende licht op de sensor (of op de film) te laten vallen om een goede foto te krijgen. Zonder statief of een hele vaste hand, krijg je dan dus bewogen foto's.
Nou kan ik hier een hele verhandeling gaan geven over diafragma en sluitertijden, maar ik denk dat dat wat te technisch wordt. Daarnaast zijn dat soort instellingen niet altijd handmatig aan te passen.

Wat bij de meeste digitale compactcamera's wél kan is het aanpassen van de ISO waarde. En dit kan al een stuk schelen. De ISO (vaak beter bekend als ASA) waarde zegt iets over de lichtgevoeligheid van de film (en nu dus van de sensor). Hoe hoger, hoe minder licht er nodig is (en hoe korter de sluiter dus open hoeft te blijven). Wellicht herinner je nog wel dat je vroeger voor binnenfoto's ook een 400 ASA rolletje gebruikte.

Voor buiten met zonlicht kun je prima met ISO 100 uit de voeten, terwijl je overdag binnen wellicht al naar de 400 moet gaan kijken.

Nadeel van het aanpassen van de ISO waarde is overigens wel dat je meer ruis in je foto's krijgt. Afhankelijk van de camera kan dit nauwelijks zichtbaar aanwezig tot zéér storend aanwezig zijn. Kwestie van uitproberen dus!
  † In Memoriam † maandag 27 november 2006 @ 20:22:08 #99
81992 Githa
pi_43940097
Yoni
Ik weet wel wie ik ga PM-en binnenkort over wat lens vraagjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 27 november 2006 @ 20:24:36 #100
13151 crew  Rewimo
pi_43940209
Wat voor camera heb je, Githa?
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')