Ik vond het niet heel druk. Er waren wel veel mensen, maar het was niet superdruk met rijen van een uur zoals je wel eens in de zomer ziet. Verder vond ik het een stuk relaxder dan in de zomer. Mensen genoten meer van de sfeer en alles erom heen en waren minder bezig met zo snel mogelijk alle attracties bezoeken. De lampjes en de versiering maken het echt super sfeervol en overal staan grote kampvuren met bandjes die kerstmuziek maken.quote:Op maandag 27 november 2006 11:02 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Was het druk? En ben je in het hotel blijven slapen? Was het anders dan 'gewoon' de Winterefteling?
Ik wil alleen met Jolie gaan en we hebben tweede kerstdag een ding in Breda. Ik moet echt iets met zulke dagen.
En we zijn van de zomer geweest en nu ziet ze overal decemberversieringlichtjes enzo en vraagt of we in Efteling zijn.
Ik ook al wel een beetje toen ik het opschreef hoorquote:Op maandag 27 november 2006 12:57 schreef snoopy het volgende:
[..]was maar een grapje. Maar ik moest daaraan denken toen ik je antwoord zag
Nee. Woensdag had ie pijn in zijn arm. Mijn moeder meende een "speerwerpersarm" dat is haar standaard antwoord bij zere arm omdat ze dat zelf heeft gehad. Mijn vader heeft daarop wat Diclofenac ingenomen, mijn moeder had dat toen gekregen voor die arm. Daarop werd ie misselijk en niet goed, maar dacht dat het aan de tabletten lag.quote:Op maandag 27 november 2006 12:57 schreef livelink het volgende:
Syrena, wat een rotidee. Hopelijk kunnen ze nu met medicijnen of zoiets een herhaling voorkomen.
Zijn ze woensdag zelf dan niet naar het ziekenhuis geweest?
Het was multiple choice en gedeeltelijk open vragen, maar je kunt er bij ons echt geen puntjes bijpraten.quote:Op maandag 27 november 2006 13:01 schreef livelink het volgende:
Och jee, p_iglet. Vloek maar raak. Kun je niet proberen er nog een paar puntjes bij te praten, of was het een multiple-choice tentamen?
Oh sorry, ik heb het niet geleze denk ik. Ja die is weggehaald, al in september. Alles is goed gegaan, wel zielig natuurlijk maar afgezien van een heel blauw oog en een flinke snee in haar ooglid heeft ze er niets aan overgehouden.quote:Op maandag 27 november 2006 11:29 schreef Luchtbel het volgende:
Ik vroeg laatst of de cyste van je dochter al weggehaald is? Is dat goed gegaan? Ik weet niet of je het niet gelezen hebt of dat je het niet wil bespreken. Ik hoop gewoon dat het oke ging.
Maakt niet uit. Vroeg het me alleen af omdat ik het zo sneu vond. Fijn dat het goed en netjes is gedaan. Scheelt toch weer!quote:Op maandag 27 november 2006 13:24 schreef Igraine het volgende:
[..]
Oh sorry, ik heb het niet geleze denk ik. Ja die is weggehaald, al in september. Alles is goed gegaan, wel zielig natuurlijk maar afgezien van een heel blauw oog en een flinke snee in haar ooglid heeft ze er niets aan overgehouden.
Daar zie je nu trouwens bijna niets meer van, het is echt heel netjes gedaan. Lief dat je 't vraagt.
Yoni!!!quote:Op maandag 27 november 2006 13:02 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ook al wel een beetje toen ik het opschreef hoor![]()
![]()
Tnx meissie! Ja ik hoop ook dat ie gewoon weer aan het werk kan enzoquote:Op maandag 27 november 2006 14:34 schreef Troel het volgende:
Syrena, mijn schoonmoeder heeft een aantal jaar ook een tia gehad, wat ze daar nu nog van merkt zijn eigenlijk enkel de medicijnen die ze elke dag slikt en het om de zoveel tijd bloedprikken. Ik hoop dat je vader er ook zo weinig (liefst nog minder!) aan overhoudt!
Nou ja, ik had ook wel een beetje het idee dat het héél rustig zou zijn, maar dat was het toch niet. Maar het was echt heel leuk! En die lichtjes 's avonds.. echt zoo mooiquote:Op maandag 27 november 2006 13:49 schreef Luchtbel het volgende:
Thanks Yoni. Er moeten ook wel wat mensen zijn, anders is het heel raar natuurlijk eigenlijk. Ik ga er een nachtje over slapen maar ik denk eigenlijk dat we het gewoon maar gaan doen.
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 27 november 2006 14:20 schreef dutchie het volgende:
[..]
Yoni!!!Ik heb 'm!
De camera, bedoel ik.
Ik ben echt superblij. Kinderen zien inmiddels scheel van al het geflits op hun koppies.
(o nee, Cas kijkt scheel omdat ie ziek is...)
Voelde me zaterdag net een kind na Sinterklaas toen we de winkel uitstapte.
daar ben ik dus ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 27 november 2006 15:24 schreef Sugar het volgende:
Yoni, Yoni, hoe doe je dat dan? Elke keer als ik de camera (ja, vast niet zo'n mooie goeie als die van jullie) gebruik zonder flits, zijn de foto's zeeeeeeeeer onscherp.
ja zoiets was ik ook al aan het bedenken :quote:Op maandag 27 november 2006 15:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou het slot dan maar helemaal kapot maken, LadySEn dan zet je voor jullie zelf gewoon ergens heel hoog aan het kozijn een haakje, zodat de deur nog wel op slot kan, maar niet meer door de jongedame
Het duurde even, maar nu snap ik de dubbele boodschap...quote:Op maandag 27 november 2006 12:09 schreef Noli. het volgende:
Zitten we op station DelftHebben ze op stations ook speeltuinbankjes dan? Wist ik niet..
Staat er misschien neit duidelijk.quote:Op maandag 27 november 2006 18:21 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik zal wel verkeerd lezen, zo goed als verkocht en dan later lezen dat je er een bepaald bedrag voor kunnen krijgen.... is de deal nu niet doorgegaan of weten jullie het niet....
in elk geval s6 ermee
Sterkte ermee!quote:Op maandag 27 november 2006 18:38 schreef Syrena het volgende:
Pap en zus zijn terug uit het ziekenhuisTis dus geen TIA (maar dat wisten we al). Hij krijgt volgende week maandag pas alle tests omdat de HA vergeten was een fax te sturen
EN hij had 'm een veel te lage dosering meegegeven van de bloedverdunners
Ik hoefde de man al niet meer te zien, maar nu dus helemaal niet meer
Pap heeft nu dus een hoge dosering bloedverdunners, een rijverbod van auto en motor van drie maanden en wellicht langer (dat vond ie echt heel erg). Hij krijgt ergotherapie en fysio voor zijn been en arm en oefening met z'n spreken bij een CVA-verpleegkundige. Hij mag na volgende week wel weer gaan werken. Alleen wordt het vervoer een beetje een probleem... Mijn oom (broer van m'n moeder) heeft namelijk kleine infarctjes in zijn ogen gehad en kan dus maar beperkt zien en mag dus eigenlijk ook geen auto rijden..... maar goed, dat lost zich wel op.
Ik vind het ergste nog dat het zomaar weer zou kunnen gebeuren. En ik vind het ook echt niet tof dat ze volgende week pas de scan en de testen enzo gaan doen. Maar ja. Het had ook meteen veel erger kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |