lady_wrb da's echt irritant.
![]()
hopelijk kun je je er vannacht voor afsluiten.
BE haha,
![]()
mijn kat moest er destijds ook best een tijdje aan wennen, hij zal het vast heus binnenkort wel een keer doorkrijgen neem ik aan! en ieuw die dooiemuizenlucht, hopelijk heb je de bron toch snel opgespoord!
succes studerenden, ik ontbeer vaak ook de nodige discipline om in die paar uur die ik 'voor mezelf' heb nog allerlei dingen te doen die eigenlijk moeten. igraine, hopelijk haal je dat tentamen morgen!
cattie, ik had je geloof ik nog niet gefeliciteerd met je huis, geweldig! van harte!
![]()
m@x, beterschap! toch ook wel stoer dat je wel gegaan bent zaterdag. en 't was heel gezellig zag ik.
ik ben ook nog stééds niet echt hersteld van m'n griep/voorhoofd/bijholteontsteking, wat 't ook zijn moge. als ik langer dan 5 minuten praat zijn hele vervelende hoestbuien mijn deel, en als ik niet praat zit er iets langer tussen maar ook dan ontkom ik er eigenlijk niet aan. heel rot waren daarbij de vermoeidheid en de voortdurende hoodpijnen. maar 't gaat nu eindelijk wat beter gelukkig, de hoofdpijn heeft vandaag niet de kop (huhhuh) opgestoken. mede dankzij 't feit dat Piet en Anna sinds 3 dagen ineens zijn gaan 'uitslapen', volgens mij. althans, 7.30u à 8.00u wakker worden 's ochtends is voor mij een al lang niet meer gekende luxe!
![]()
zul je natuurlijk zien dat ze morgen ineens weer om 6.00u paraat staan maar ja, dat zien we dan wel. en het mooie weer stemt ook wel vrolijk he. oops, 't is alweer de hoogste tijd voor mij, dus ik ben alweer weg.