abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2007 @ 11:09:26 #51
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_48625836
ohh das herkenbaar, hier ook opgezwollen klieren, aften, af en toe hoestje en keelpijn. Hoef er dus niet voor naar de Ha? doet wel goed zeer, heb ook een dikke wang....
asperine's gaan er momenteel goed in.

Gelukkig is het mooi weer, hoef ik maar 3 dagen te werken en is het dan vakantie!
pi_48627864
quote:
Op maandag 23 april 2007 07:22 schreef Sugar het volgende:
Nog even om te laten zien dat Bl0emetjE ook de realistische versie van mijn buik en eerste baby heeeeeeeeeel mooi kon maken:
[afbeelding]

Enne, BE, succes met muizenjacht. Brrrrr.

graag gedaan!
pi_48634083
Ok heb ik eindelijk mezelf gemotiveerd en zover gekregen om weer flink aan de slag te gaan met studeren (woensdag belangrijk tentamen).
Begint mini te stuiteren en zijn voetbalkunsten op mijn ribben uit te proberen.

Op naar studiepoging deel 56438.
pi_48639066
quote:
Op maandag 23 april 2007 15:16 schreef p_iglet het volgende:
Ok heb ik eindelijk mezelf gemotiveerd en zover gekregen om weer flink aan de slag te gaan met studeren (woensdag belangrijk tentamen).
Begint mini te stuiteren en zijn voetbalkunsten op mijn ribben uit te proberen.

Op naar studiepoging deel 56438.
Ik ben al bezig met studiepoging deel 65096 Ook met een klein grietje om je heen, die of niet wil slapen of heel kort slaapt of gewoon de aandacht wil waar ze recht op heeft, lukt het niet altijd even goed.
Morgen een belangrijk hertentamen, de eerste keer ging het ook al niet zo goed dus haha.

Nou ja, ik heb morgen even een paar uurtjes alleen, kijken wat ik er nog in kan stampen...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 23 april 2007 @ 19:58:14 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_48644549
Hebben we gisteren een nieuw kattenluik geinstalleerd, met zo'n magneetje, omdat er steeds een vreemde kat binnen kwam.
Werkt fantastisch, behalve dan dat Janus het niet snapt. Die doet het deurtje met zijn pootje open ipv met zijn koppie waardoor het magneetje de boel niet kan ontgrendelen. Vanmorgen dus helemaal blij toen wij wakker waren en hem binnen konden laten en het lijkt erop dat hij de hele dag binnen gebleven is omdat hij bang was niet meer terug te kunnen.

We wisten dat hij niet de snuggerste was, maar dit...
pi_48646105
Hihi BE, die arme Janus . Kan je het magneetje niet om zn pootje binden dan? .
Fake it till you make it...
  † In Memoriam † maandag 23 april 2007 @ 22:04:14 #57
37843 lady-wrb
kortaf
pi_48649946
tot morgen allemaal
in een van de klaarstaande dozen zit een wekker waarvan nu al een kwartier het alarm afgaat.
hopenlijk is morgen de batterij leeg.

trusten
pi_48653827
lady_wrb da's echt irritant. hopelijk kun je je er vannacht voor afsluiten.

BE haha, mijn kat moest er destijds ook best een tijdje aan wennen, hij zal het vast heus binnenkort wel een keer doorkrijgen neem ik aan! en ieuw die dooiemuizenlucht, hopelijk heb je de bron toch snel opgespoord!

succes studerenden, ik ontbeer vaak ook de nodige discipline om in die paar uur die ik 'voor mezelf' heb nog allerlei dingen te doen die eigenlijk moeten. igraine, hopelijk haal je dat tentamen morgen!

cattie, ik had je geloof ik nog niet gefeliciteerd met je huis, geweldig! van harte!

m@x, beterschap! toch ook wel stoer dat je wel gegaan bent zaterdag. en 't was heel gezellig zag ik.

ik ben ook nog stééds niet echt hersteld van m'n griep/voorhoofd/bijholteontsteking, wat 't ook zijn moge. als ik langer dan 5 minuten praat zijn hele vervelende hoestbuien mijn deel, en als ik niet praat zit er iets langer tussen maar ook dan ontkom ik er eigenlijk niet aan. heel rot waren daarbij de vermoeidheid en de voortdurende hoodpijnen. maar 't gaat nu eindelijk wat beter gelukkig, de hoofdpijn heeft vandaag niet de kop (huhhuh) opgestoken. mede dankzij 't feit dat Piet en Anna sinds 3 dagen ineens zijn gaan 'uitslapen', volgens mij. althans, 7.30u à 8.00u wakker worden 's ochtends is voor mij een al lang niet meer gekende luxe! zul je natuurlijk zien dat ze morgen ineens weer om 6.00u paraat staan maar ja, dat zien we dan wel. en het mooie weer stemt ook wel vrolijk he. oops, 't is alweer de hoogste tijd voor mij, dus ik ben alweer weg.
  dinsdag 24 april 2007 @ 06:25:49 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_48656057
bix, ik hoop dat je uit hebt kunnen slapen en niet zoals wij om kwart over 5 alweer wakker waren
Liam heeft enige weken uitgeslapen tot 7 uur/half 8 soms en nu ineens is het weer feest
en beterschap natuurlijk! vervelend die hoest en hoofdpijn, bah!

ik ben van plan straks als Liam naar de PSZ is, te gaan sporten, dat schiet er natuurlijk weer bij in de laatste tijd
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 24 april 2007 @ 06:32:29 #60
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48656070
Hier ook om kwart voor vijf weer feest.
En elke dag is het op z'n laatst kwart voor zes. Zó vermoeiend.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 24 april 2007 @ 06:49:03 #61
24188 Belana
kloon van belana
pi_48656097
ow, bij jou ook al sugar Maria?
Ezra is ook wel wakker dan, maar die slaapt na een fles wel weer verder tot 8 uur. dies nog braaf
zow, zit mezelf echt even op te peppen voor die sportschool ik moet echt weer. Ik wil nog steeds een paar kilo kwijt (zit wel weer op mijn oude gewicht, maar wilde er altijd al wat meer vanaf hebben) dus ik zal echt 2 keer in de week moeten sporten. door wat slecht nieuws prive schoot het er even bij in en voor je het weet zit je weer op je luie kont niks te doen
dus hop hop, straks ga ik. Ik ga mijn spullen vast klaar leggen
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 24 april 2007 @ 07:03:50 #62
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48656122
Nee, Storm. En Maria wordt dan wakker daarvan. Om dat te voorkomen, gaat een van ons met hem dan maar naar beneden. Niet altijd, want we willen hem ook niet daaraan laten wennen en, nou ja, blablabla. Komt neer op het volgende: elke dag begint omstreeks half zes.

Goed dat je weer wilt gaan sporten, ik vind het altijd lekker! En het cliché is waar: als je er eenmaal bent, is het fijn en lekker, ook al heb je vooraf geen zin.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_48656975
Ik mag vanmiddag een uitstrijkje laten maken
Ik wil nietttttttttt.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_48657010
Leuk Vicky
Heb ik ook eens gehad jaaaaren geleden. Viel toen best mee, maar je ligt er zo ongelukkig bij, he....

Hier ook vroege vogels Amber werd om 06.00 uur wakker
pi_48657043
Het was een leuke herinnering dat ik dit jaar 30 wordt...Ga niet bij mijn eigen HA, maar bij eentje 2 straten verder. Vind het al genant genoeg...

Hier ook een vroege vogel. Amber was vannacht al een keer wakker geworden en om 5 uur had ze er genoeg van. Ze heeft even bij ons gelegen maar na een half uurtje vond ik het wel weer leuk gweest. Uiteindelijk is ze, na even tegensputteren weer in slaap gevallen tot half 8
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_48657071
Uhuh in december dan.. ik ben van 77
Hoezo? Zie ik er zo jong uit
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 april 2007 @ 08:51:56 #68
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_48657117
Kai was om 11 uur wakker, toen om 12 uur (hij wilde in het grote bed maar liet zich sussen met een flesje melk) en toen werd hij om 4 uur weer wakker en is hij naar mijn bed verhuisd waar we tot 7 uur hebben geslapen. Ik ben zooooooo moe en loop rond met een hoofdpijn die maar niet weg wil gaan. Die cursus van vandaag skip ik toch maar want dit gaat niet goed zo.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_48657139
Vervelend M@x...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_48657189
Nou Vicky, 30 had ik je niet gegeven. Maar dat komt misschien ook doordat ik 30 zo oud vind klinken en daar automatsch een oud iemand bij zie ofzo. Ik zie er zelf ook tegenop om 30 te worden. En ik vond het ook al erg om te worden

Nog steeds niet beter max
pi_48657224
Ach, ik sta er neit zo bij stil dat ik 30 word.
Mijn zusje is bijna 7 jaar jonger en ze schatten haar altijd ouder dan mij...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_48657242
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:49 schreef Vicky het volgende:
Uhuh in december dan.. ik ben van 77
Dus je krijgt die oproep in het jaar dat je 30 wordt... Hmmz dan kan ik me er vast psychisch op voorbereiden dat ik volgend jaar aan de beurt ben... .

M@x, beterschap
  dinsdag 24 april 2007 @ 08:59:19 #73
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_48657250
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:42 schreef Vicky het volgende:
Ik mag vanmiddag een uitstrijkje laten maken
Ik wil nietttttttttt.....
Niet te bang zijn, het valt echt mee. Wel gaan hoor!

Ik ga zometeen met m'n zus de stad in. Ik koop altijd kleding voor m'n kinderen, maar 'vergeet' mezelf vaak, dus nu ga ik eens voor mezelf kijken, ik wil wel wat nieuws voor de zomer. Ben benieuwd waar ik mee thuiskom (vast 3 t-shirts voor Sterre, een leuk broekje voor Tristan en een paar sokken voor Wouter of zo ).
pi_48657298
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:58 schreef Nijna het volgende:

[..]

Dus je krijgt die oproep in het jaar dat je 30 wordt... Hmmz dan kan ik me er vast psychisch op voorbereiden dat ik volgend jaar aan de beurt ben... .

M@x, beterschap
Yep, je krijgt idd de oproep in het jaar dat je 30 wordt.

Spuug, ik ga ook zeker hoor. Vind het wel belangrijk om te gaan ongeacht dat ik het niet zo'n prettig idee vind dat er iemand in je gleuf loopt te prutsen...
Herkenbaar hor dat je alleen kleren voor de kids koopt. Ik koop bijna ook alleen maar voor Amber en sla mezelf ook over... Veel plezier met shoppen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_48657331
O leuk Spuuglokje. Gewoon geen kinderwinkels ingaan!!!!!!!
Wij zitten nog lekker in onze pyama.
Bo heeft al vakantie en Jans hoeft pas vanmddag naar school.
Ik ben al bruin joh
Echt dit jaar kan ik voor het eerst vand e zon genieten en dat doe ik dan ook
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:15:20 #76
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48657625
Oeh dat lijkt me heerlijk Jessie! Maar wel uitkijken dat je niet verbrand. Anders valt er nog weinig te genieten..

Ik heb hier trouwens nog steeds shirts met lange mouwen aan. Óf het is hier steeds te bewolkt en waait het te hard óf ik ben een ontzettende koukleum.. Waarschijnlijk beide.
Ik heb twee keer een t-shirtje en een korte(re) broek aan gehad maar dat was dan ook precies op die ene twee heul hete dagen die we tot nu toe hebben gehad.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:17:56 #77
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_48657709
Hier schijnt de zon ook niet. Hopelijk gaat ie straks nog wel schijnen, is wel zo lekker. Het is echter niet koud.

Ik zou vandaag met mn moeder naar de stad om kleren te kopen voor haar voor de bruiloft, maar gaat niet door. Twan blijft vandaag over dus ik heb de hele dag tot 15:00 uur voor mezelf. Heeeeerlijk. Ik ga zo nog even de stad in voor een body voor onder de trouwjurk maar eigenlijk vind ik dat niet leuk om te kopen...
Make love, not war ☮
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:21:48 #78
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48657813
Wat een vroege vogeltjes/kuikens hier trouwens..

Wilyan is meestal rond half zeven wakker, dan gaat Michiel uit bed en naar z'n werk.
Hanne moet ik de laatste tijd steeds wakker maken, die ligt dan nog in diepe slaap. Meestal is dat ongeveer een kwartier voor we de deur uit moeten om Wilyan op tijd op school te krijgen..
Maxi, Midi & Mini
pi_48657846
Amber is normaal gepsoroken pas om half 8 wakker maar denkd at ze aardig wat heeft verwerkt van de afgelopen drukke dagen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:27:43 #80
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_48657993
ik sta er ook van te kijken, Vicky bijna 30 ik schatte je ook al jonger. en uitstrijkje stelt niks voor joh, maar de positie is niks he maar het is voor een goed doel!

hier is het wisselens qua tijden smorgens. vandaag was het 6 uur toen iedereen wakker was.
maar het kan ook gerust half 9 zijn voordat de eerste wakker word. houd de spanning erin hier
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:29:58 #81
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48658051
* Noli. twijfelt.. Wel was op hangen of niet?

Er is hier achter weer een overloopputje verstopt en er komt vandaag iemand om dat te verhelpen. Maar nu twijfel ik of ik de laatste was die ik nog kon draaien nog moet op gaan hangen buiten..
Ik ben bang dat als ze (vroeg) komen, dan de was nog niet helemaal droog is. Dan moet ik alles er eerst weer af halen voor ze aan de slag kunnen. De was hangt ook nog precies boven het stuk waar ze bezig moeten.
En dan natuurlijk de (letterlijke) putlucht die er nu nog hangt..

* Noli. vind witte was en rioolontstopmeneren denk ik niet zo'n passende combi.. *
Maxi, Midi & Mini
pi_48658106
Dan maar niet hangen Noli

Ik had vanmorgen mijn beddengoed gewassen met de intentie het buiten te laten drogen.. maar denk dat het gewoon weer de droger wordt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 april 2007 @ 09:45:20 #83
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_48658406
Ik had ff een helder moment!

Ik denk dat ik het anders maar op één of twee rekjes mik en het dan aan de andere kant van de tuin (lees: twee of drie meter verder) aan het muurtje hang.
Als ze dan komen kan ik het altijd beslissen of het nodig is om binnen te halen.
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:22:32 #84
24188 Belana
kloon van belana
pi_48672273
hadden we het laatst niet over huizen, als ik veel geld zou hebben zou ik dit huis wel willen
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:26:45 #85
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48672465
Wauw Belana, maar ja, wie niet!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:27:07 #86
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48672479
Je plaatje doet het trouwens niet meer?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:48:41 #87
24188 Belana
kloon van belana
pi_48673307
nee, wij hebben een eigen server en die ligt er helaas ff uit
ik zal hem ff verplaatsen
stormy waters...
sailin'
pi_48673591
nou ik heb het uitstrijkje overleefd.
Kom ik bij die arts, zegt de assistente, oh jee, er is iets niet helemaal goed gegaan, we hebben geen pakketjes in huis om uitstrijkjes te maken. Afspraak gemaakt voor de week erop.
Loop ik richting centrum, kom ik Macka en Lucie tegen, belt ze op dat ze de pakketjes toch hebben....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_48675011
Dan heb je het in elk geval maar gehad, toch...
pi_48676803
wow belana
Vicky dat is prut.

pff ik zit hier midden in afkickperiode. heb vrijdag nieuwe medicijnen gehad en moet van de andere af. ben nu helemaal aan de opiaten, maar die ouwe zooi moet eruit en ben erbehoorijk ziek van. Ik heb gister jankend mijn moeder gebeld of Djulian vandaag bij haar kon en dat kon gelukkig, die ligt nu bekaf in bed
in mijn koppie zit het goed en word het beter, kan je zien wat voor een troep die medicijnen zijn en dat ik dus echt depri was door de medicijnen. Hopenlijk doet de morfine zijn werk snel samen mt e tens en medicijnen voor de nacht en piekpijn en zijn die afkickverschijnselen gauwover want ik voel me echt ziek.

Wel hebbn we sinds vandaag snelle adsl dag kpn
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:11:57 #91
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_48680109
vervelend anitra, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
  dinsdag 24 april 2007 @ 20:57:54 #92
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_48681873
Ik heb vandaag nieuwe kleren gekocht! Voor mezelf Een spijkerbroek, beetje 7/8 model, stoer. En een shirt van dunne t-shirtstof van mijn favoriete merk Guro. Beide bij Outfit gekocht. Toen naar Bodycelli en daar heb ik een wit t-shirt gekocht, een soort blouse met driekwart mouwen, een hemdje met bloemetjes en fuchsia en oranje kantrandjes, een lichtgroen t-shirt met aparte hals, een jurkje dat je als tuniek draagt en een kreukelig cremekleurig sexy blousje. Nou ja véél dus! En ik ben nog een winkel binnengeweest waarvan de oude collectie 1 halen 50% korting, 2 halen 60% en 3 halen 70% korting was, en daar heb ik een Oililytas voor mezelf gekocht en voor Sterre een trui en joggingbroekje (voor tennis) van NoaNoa. Dus héél goed geslaagd.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:00:37 #93
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_48681989
foto's!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:07:28 #94
103793 kozakken
Living the life
pi_48682272
M@x... niet iedereen is een oermoeder. Er zijn mss af en toe wel eens oergevoelens
Je hebt een heerlijk mannetje met ongelooflijk veel temprament. Tja...

Anitra, was een heftige tijd zeg. Hopenlijk ben je straks beter 'ingesteld'. Dat zou fijn zijn.

En Spuug, foto's

Morgen ga ik mijn ontslagbrief inleveren.
Ook al wil ik graag (en heb ik een nieuwe baan bij een overkoepelende bibliotheek'club' als consulent.) Toch is het spannend
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2007 @ 21:14:25 #95
37843 lady-wrb
kortaf
pi_48682564
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:00 schreef m@x het volgende:
foto's!
he, dat is mijn tekst

goed geslaagd spuuglokje

deze avond zou wel eens voorlopig mijn laatste avond online kunnen zijn
waarschijnllijk gaan we morgen helemaal over en zitten we zeker een week zonder internet.
vreemd is dat.
nu klinkt het hier hol en in het nieuwe huis galmt het niet meer.
logisch, want het is daar nu een enorme chaos van verhuizdozen.
alleen de huiskamer is nog bewoonbaar en de keuken is leefbaar.
ik heb nu echt zoiets van: ieeeeeeeeks, komt dit ooit nog goed
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:20:42 #96
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_48682810
Lady, heel veel succes met je verhuizing. Het komt allemaal echt wel goed! Trekt je vriend het nog een beetje?

Anitra, wat rot dat je nu zo'n pijn hebt. Ik hoop dat het snel over zal zijn. Heftig, hoor.

Kozakken, spannend morgen . Weten ze het al of komt het als donderslag bij heldere hemel voor ze? En veel succes met je nieuwe baan. Heb je tussendoor nog even vakantie of ga je meteen door naar de nieuwe baan? Ik ben zelf vanaf 1 april nu begonnen met een nieuwe baan en ik was vergeten hoe vermoeiend het was om weer helemaal iedereen te moeten leren kennen en je in te moeten werken in allemaal nieuwe dingen. Maar nu gaat het al een stuk beter en het is ook wel weer leuk om aan iets nieuws te beginnen!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_48683050
anitra, dat klinkt erg heftig. hopelijk duurt dit afkicken niet te lang, sterkte!

lady-wrb, heel veel succes ermee! ben je nog steeds zo moe of is 't al wat aan 't opknappen? doe maar voorzichtig aan hoor, 't hoeft niet allemaal meteen perfect.

kozakken, succes!

spuuglokje, heeeerlijk zo veel nieuwe dingen voor jezelf!
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:26:41 #98
103793 kozakken
Living the life
pi_48683114
Het komt op zich als een donderslag bij heldere hemel. Maarrrrr... ik denk wel dat het niet geheel onverwacht komt. Ik werk(te ) als hbo-er in een mbo-functie met veel controle. En dat is voor deze wat meer losgeslagen geest toch iets te veel van het goede. Dus heb ik de neiging om me overal tegenaan te bemoeien, moet ik moeite doen m'n mond te houden en zie ik mijn coordinator alle leuke klussen doen.

Dus is het wel goed dat ik ga. Voor alle partijen.

En ook ik bereid me voor op een bijzonder intensieve periode. Ik vermoed wel dat het zo doorgaat van de ene in de andere baan. Maar ook dat zie ik wel gebeuren. We zien het wel.
pi_48683223
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:22 schreef Belana het volgende:
hadden we het laatst niet over huizen, als ik veel geld zou hebben zou ik dit huis wel willen
Zo te zien kan dat pas als je kinderen de deur uit zijn! Het is een 2-kamerwoning.

Lady-wrb, succes met verhuizen!

Anitra, sterkte met de medicijnen en alles.

Kozakken, succes met ontslag nemen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:38:19 #100
24188 Belana
kloon van belana
pi_48683558
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 21:29 schreef snoopy het volgende:

[..]

Zo te zien kan dat pas als je kinderen de deur uit zijn! Het is een 2-kamerwoning.
mijn droom in duigen

kozakken succes!
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')