Posters op de 3e fotoquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)1%23photo%26xref%3D1
*gaat werken.![]()
Beter fiks je geen 500 tweetaktquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)1%23photo%26xref%3D1
*gaat werken.![]()
Yo fs180 gozertquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef fs180 het volgende:
500c 2t op klein rbw.. yeahno way dus he..
hoi oshoiro dude
Dan heb je in principe gewoon weer het begrenste schakelbrommer ideequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef fs180 het volgende:
500c 2t op klein rbw.. yeahno way dus he..
hoi oshoiro dude
sms mij dan ook niet zo veelquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:10 schreef Ferrox het volgende:
OMG ik ben een loser
ik werd zo gebeld door een kerel over mn brommer, en na ongeveer 30 sec viel mn telefoon uit: batterij leeg![]()
ik snel naar huis fietsen om op te laden ( kzat bij een maat), ik laden, ik bel hem zo, heeft hij de voicemail er op. Direct maar ff ingesproken, ik hoop dat ie morgen terug belt
Zoals het er nu uitziet wordt het lekker weer.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:07 schreef Ferrox het volgende:
ik hoop echt dat het mooi weer wordt vanmiddag, kan ik vanavond ff lekker toeren
Hoezo haal je hem eraf danquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja ik flikker me kabelboom eraf, dus licht direct op de accu.. en zonder kabelboom wordt de accu ook niet meer bijgeladen.
Dus dan laad ik gewoon om de zoveel tijd even mijn accu met een acculader bij zodat ik nog licht heb.
Kun je elke dag je accu bijladen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja ik flikker me kabelboom eraf, dus licht direct op de accu.. en zonder kabelboom wordt de accu ook niet meer bijgeladen.
Dus dan laad ik gewoon om de zoveel tijd even mijn accu met een acculader bij zodat ik nog licht heb.
Mwoah, accu zou zo'n anderhalf uur licht moeten geven ongeveer.. Uitgaande dat ik een kwartier per dag rij in het donker ofzo.. Om de 3 dagen opladen dan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:16 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Kun je elke dag je accu bijladen.![]()
Hoe komt?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb net een oliespoor van een halve kilometer op de weg gemaakt.Met aan het einde een dikke plas.
![]()
Wat heb je lopen zuipen dan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:30 schreef Ferrox het volgende:
wheheh vertel
kenker ik ben aangeschoten
na een dag hard werken, 4 bierquote:
Best hard, maarja op lege maag gaat het sowieso héél snelquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:32 schreef Ferrox het volgende:
[..]
na een dag hard werken, 4 bier
en ja, dan is het genoeg om een kerel van 2 meter en 85 kg aangeschoten te krijgen
op nuchtere maag, en in een moe lichaam 4 bier klapt er in
geen sleutel ontvangen vandaag![]()
ach, boeiend ook, ik mag toch niet meer rijden
Ja ik had koppelingsdeksel eraf gehad, kickstarter gefixt enzo.. Die deed het niet meer omdat die as er uit was gevallen toen ik stuggere koppelingsveren had gemonteerd..quote:
Dat is niet handigquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja ik had koppelingsdeksel eraf gehad, kickstarter gefixt enzo.. Die deed het niet meer omdat die as er uit was gevallen toen ik stuggere koppelingsveren had gemonteerd..
Maarja, ik dus mooi nieuwe pakking ertussen, alles aangedraaid, rempedaal er weer op.. Olie erop, kvs, ontluchten.. en rijden maar..Maarja, zit dus een M8 bout achter mijn rempedaal, en die had ik alleen handvast aangedraaid.. en daarna klakkeloos vergeten..
Dus ik rijden.. en na een tijdje is die er dus uitgetrild ofzo.. Ik ga lekker door een bocht, breekt die achterkant me toch uit!![]()
Dus ik kijk achterom.. Dik oliespoor..
Meteen brommer uitgezet en pap gebeld dat ie mij op moest komen halen.
![]()
Dat is dan wel weer geluk, maarja, beter duur en goed dan kut en goedkoopquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nee niet echt.. Maarja.. Khad nog toevallig en litertje blokolie hier staan..
á 10 euro de liter.![]()
Daarom kan je beter iets duurdere hebbenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tsja ik had er nu speciale olie in zitten voor schakel bromfietsen.. Die olie van 10 euro is 'gewoon' Eurol 10w40 voor 2 én 4 takt..![]()
Maarja bij schakels maakt de olie van 't blok best veel uit.. Merk altijd duidelijk verschil met slippende koppeling en plakkende koppelingsplaten tussen verschillende merken en soorten olie.
die van dehema is bij mij bestequote:Op zaterdag 21 april 2007 20:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tsja ik had er nu speciale olie in zitten voor schakel bromfietsen.. Die olie van 10 euro is 'gewoon' Eurol 10w40 voor 2 én 4 takt..![]()
Maarja bij schakels maakt de olie van 't blok best veel uit.. Merk altijd duidelijk verschil met slippende koppeling en plakkende koppelingsplaten tussen verschillende merken en soorten olie.
Ik wil ook een fucking schuurquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
En 't weer maakt me niks uit.. Heb hier een grote verwarmde garage.Met alles erop en eraan.. Mis alleen nog een hydraulische lift.
Pap wil er nu misschien een kopen voor zijn motor.Zo'n grote hydraulische lift tot 200kg ofzo.
![]()
Ik had 3 bussen voor 15 euro =)quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:51 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dimi, welke blokolie vindt jij tot nu toe het fijnste dan? Ik heb ook nieuwe nodig..
Ik bedoelde dus ook garage.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb een garage, geen schuur.![]()
Onze garage is groot genoeg voor 4 auto's ofzo.. En die van ons staan er toch nooit in dusja.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:25 schreef fs180 het volgende:
ivo ben je weer dronken
Je ziet er ook veel met 17 en 19 dus 24 lijkt me een beetje overkill.quote:Op zondag 22 april 2007 12:00 schreef centenbakkie het volgende:
wat voor carb moet er onder 70cc eigl? 24?
ik heb ook al 17 mmquote:Op zondag 22 april 2007 12:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Je ziet er ook veel met 17 en 19 dus 24 lijkt me een beetje overkill.
fuck jou manquote:Op zondag 22 april 2007 12:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Het was toch aan centenbakkie bedoelt?
Aankleden
Straks naar het stadion
quote:Op zondag 22 april 2007 14:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb sproeiertje 116.. Maarja.
Kga snel douchen en dan lekker een toeren.![]()
Oh en btw, pap heeft net een goldwing erbij gekocht.Nu heeft ie een Honda VFR750, en een Honda Goldwing..
![]()
Wat voor brommer?quote:Op zondag 22 april 2007 12:00 schreef centenbakkie het volgende:
wat voor carb moet er onder 70cc eigl? 24?
Sproeier 102 hier.quote:Op zondag 22 april 2007 14:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh en btw, pap heeft net een goldwing erbij gekocht.Nu heeft ie een Honda VFR750, en een Honda Goldwing..
![]()
...als ik als een oma rijd.quote:Op zondag 22 april 2007 15:06 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik rijd alsnog 1:20
Zie editquote:Op zondag 22 april 2007 15:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wat gaat als de tering?
quote:Op zondag 22 april 2007 14:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
![]()
Dat ding is echt ongelofelijk snelquote:Op zondag 22 april 2007 15:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ow nu zie ik je plaatje pas..
Mja hijs wel lief.![]()
Maar SM vind ik persoonlijk vetter.. mja voor te crossen weer niet magoed.
![]()
Kocht mijn pa ook maar gave motors ipv die gare toerhokken.quote:Op zondag 22 april 2007 15:20 schreef oshiro het volgende:
Tevens heeft m'n pa een of ander 250 viertakt tour/enduro-ding-met-wegbanden gekocht, waar een BMW Supercup uitlaat op gebouwd is
Wat was er mee?quote:Op zondag 22 april 2007 15:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
En mijn brommer is btw ook weer gefixt.![]()
Whehe, lekker danquote:Op zondag 22 april 2007 15:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Was gisteren een boutje uitgelopen waardoor alle olie er onder het rijden uit was gevlogen.. Kwam er net op tijd achter.![]()
En gisteren was ik te lui om nieuw boutje op maat te maken, en nieuwe olie op het blok te doen enzo.![]()
Ja, bloemkoolquote:
Dat haal ik nietquote:Op zondag 22 april 2007 15:50 schreef fs180 het volgende:
ik rij zon 1 op 25, makkelijk
als ik als een gek rijd
Aha, okeequote:Op zondag 22 april 2007 15:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja de aftapplug die in het koppelingsdeksel zit was dat.. Niet die onderin het blok.
Maarja ik ging dus zo door een bocht en het begon best wel te glijden bij mij achterwiel enzo.![]()
Bij mij is die aftapplug gewoon een normale M8 bout, met een koperen ringetje.. Ik heb net zelf even een revetje pasgemaakt en flink wat vloeibare pakking tussen gedaan.. Zal 't ook wel houden hoop ik.![]()
op straat ook?quote:Op zondag 22 april 2007 16:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, bloemkoolDing stopt echt als de motherfuckers
Geweldige dingen
Weet niet, maar het idee erachter is dat ze beter koelen (das altijd handig) en dat ze zichzelf schoon draaien (das handig bij cross)quote:
Naja, ik knijp bij cross toch wel flink hard in m'n remmen. Vooral als je voorop gaat zitten in de bocht kan het best van pas komenquote:Op zondag 22 april 2007 16:48 schreef fs180 het volgende:
ja dat weet ik ja.. maar het ging me meer om het voormaat. bij cros heb je vor niet al die remkracht nodig natuurlijk.. maar als je dr straat mee zou gaan rijden had je wel meer remkracht nodigh denks
enne nee geen schijven op mn puch, alleen trommelswave disc zit wel op mn fiets
Alleen maar gewicht, mien jungquote:Op zondag 22 april 2007 17:22 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb tenminste fatsoenlijke stoppers.
Seat height: 991 mm (39.0 inches) If adjustable, lowest setting.quote:Op zondag 22 april 2007 18:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is ie zo klein als ie lijkt op de foto?Verder mooi ding
![]()
jaquote:Op zondag 22 april 2007 18:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is ie zo klein als ie lijkt op de foto?Verder mooi ding
![]()
Zoeenquote:Op zondag 22 april 2007 19:40 schreef fs180 het volgende:
wtf?
Omdat ze lachen zijnquote:Op zondag 22 april 2007 20:12 schreef fs180 het volgende:
ja ik weet wat voor hok het is.. maar waarom zou je zon ding kopen
En lelijkquote:Op zondag 22 april 2007 20:17 schreef oshiro het volgende:
[..]
Omdat ze lachen zijnEn goedkoop, en omdat m'n ma er ook op durft te rijden
nee, vind het best meevallen eigenlijkquote:
Transalp?quote:Op zondag 22 april 2007 20:26 schreef fs180 het volgende:
maar ze lijken zoveel op een err kud hoe heet zon hok nou.. err dinges iig
Mja, is ook ongeveer hetzelfde, behalve dat de uitlaat van een transalp lelijk is en die Supercup pijp echt dik isquote:Op zondag 22 april 2007 20:31 schreef fs180 het volgende:
die ja, tommy de moptorposer ide hier is weggepest door de motorposerkwam dr al mee
Ja klopt, deze heeft niet eens een kuip, zijn kappen over de radiateurs waar de ventilators en zo ook achter zitten. Heel simpel ding, maar wel erg leuk, en rijdt heel goedquote:Op zondag 22 april 2007 20:40 schreef fs180 het volgende:
kuip is ook wat groter dacht ik..
Ha Doquote:
quote:
Ze's 8quote:Op zondag 22 april 2007 20:47 schreef Ferrox het volgende:
[..]
![]()
meen je dit?
hoe oud is je zusje? ( geen seksuele intenties, maar meer omdat ik het vreemd vind dat je met haar vist)
Hypocriete lulquote:Op zondag 22 april 2007 20:26 schreef oshiro het volgende:
En iedereen die een motor/scooterkeuze laat vallen op dat ie mooi of lelijk is is mijns inziens gewoon een mongool.
Het is toch zo?quote:Op zondag 22 april 2007 20:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hypocriete lul![]()
Zogenaamd niks om het uiterlijk van een motor geven maar wel kleding aankopen baseren op wat anders dan kwaliteit en comfortDat strookt gewoon niet met elkaar.
pistachebakkiequote:Op zondag 22 april 2007 20:58 schreef centenbakkie het volgende:
kut pistache nootjes >:(
Ja, maar die van jou ziet er gewoon goed uit ook al zijn er mooiere te krijgen. Maar die NX is gewoon schijtlelijkquote:Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het is toch zo?Ik bedoel, ik had ook een 250 viertakt kunnen kopen, klinkt vetter en ziet er vetter uit, maar die tweetakt rijdt gewoon vetter
En wat is je punt? Het was dit, of een Suzuki Savage, of, als we ooit nog eens een geldboom vinden, een HD Sportsterquote:Op zondag 22 april 2007 21:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, maar die van jou ziet er gewoon goed uit ook al zijn er mooiere te krijgen. Maar die NX is gewoon schijtlelijk
Zeg niet dat die NX niet leuk rijdt als je niks gewent bentquote:Op zondag 22 april 2007 21:22 schreef oshiro het volgende:
[..]
En wat is je punt? Het was dit, of een Suzuki Savage, of, als we ooit nog eens een geldboom vinden, een HD Sportster
Geef mij die NX dan maarEn ik vind hem heel niet lelijk als ik er bij sta
Best tof ding
Transalps en zo zijn van die lompe kutdingen, die NX is echt licht en makkelijk te rijden
Moet ik inderdaad zeggen, bij dat hok van mij krijg je tenminste waar voor je geldquote:Op zondag 22 april 2007 21:28 schreef Hijacking het volgende:
overpriced kutding harley ?
moet jij zeggen met je standaart kawasaki racer
Wie zegt dat ik niks gewend benquote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zeg niet dat die NX niet leuk rijdt als je niks gewent bent![]()
En alles beter dan een chopper en vooral zo'n overpriced kutding als een harley maar het blijft een oerlelijk hok
Oja, persoonlijk had ik ook leukere keuzes kunnen maken dan die kawa van jouquote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En alles beter dan een chopper en vooral zo'n overpriced kutding als een harley maar het blijft een oerlelijk hok
Ja maar jij houd van crossersquote:Op zondag 22 april 2007 21:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
Oja, persoonlijk had ik ook leukere keuzes kunnen maken dan die kawa van jou.
joodquote:Op zondag 22 april 2007 21:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet ik inderdaad zeggen, bij dat hok van mij krijg je tenminste waar voor je geldBovendien valt het ook nog eens niet binnen 5 kilometer uit elkaar.
En verder, wat zeik je nou met je MT![]()
vriend van me heeft al een stuk of 5 of meer keer een savage gehad, bout ze helmaal om enzoquote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
1 belediging voor ambtenaar in functie graagquote:Op zondag 22 april 2007 21:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zeg het maar, uw bestelling alstublieft
Anders nog iets?quote:Op zondag 22 april 2007 22:01 schreef fs180 het volgende:
[..]
1 belediging voor ambtenaar in functie graag![]()
En weer een raampje verder kunt u uw bestelling ophalen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Anders nog iets?
Nee?
Dan kunt u doorrijden naar het eerste raampje waar u kunt betalen.
quote:Op zondag 22 april 2007 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
En weer een raampje verder kunt u uw bestelling ophalen.
Aangeraden word wel hem binnen een redelijke tijd te gebruiken anders wordt ie koud en gaat ie stinken.quote:Op zondag 22 april 2007 22:15 schreef fs180 het volgende:
mag je dan meteen al schelden of moet je hem later gebruiken?
Heeft veel weg van dingen die jij leert:quote:Op zondag 22 april 2007 22:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Aangeraden word wel hem binnen een redelijke tijd te gebruiken anders wordt ie koud en gaat ie stinken.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Heeft veel weg van dingen die jij leert:
Aangeraden word wel hem binnen een redelijke te betalen, anders komt er een deurwaarder![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 22:25 schreef ik_haat_junks het volgende:
http://motor-brommer.mark(...)te-puch-te-koop.html
Dure puch![]()
Gaafquote:Op zondag 22 april 2007 23:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
Belt mijn baas net..
Dimitri.. Vraagje.. Heb je van de week buiten school enzo om wat te doen? Ik: "Neuh.. niet echt, hoezo?"
Ja nou ik had nog een midweek center parcs geboekt maar heb niet echt zin.. Wil jij gaan samen met wat vrienden ofzo?"
Ik:![]()
![]()
tuurlijk!.. Dus vanaf morgen zit ik hier op het Meerdal, is paar km hier vandaan.
![]()
Hoe gaaf is dat.![]()
Neem haar dan deze week meequote:Op zondag 22 april 2007 23:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja mijn vriendin gaat op vakantie volgende week.Das wel kut maarjeh.
Hmm.. Dat is kutquote:Op zondag 22 april 2007 23:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja nee ze gaat deze week dus.![]()
Anders wel met z'n tweetjes maarja..![]()
Can't see the problemquote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tsjeh idd.. Maarja.. Dan maar midweekje zuipen met vrienden.![]()
Ik ben jaloers, ik mag een week lang afgebeuld worden en saaie materie stampenquote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tsjeh idd.. Maarja.. Dan maar midweekje zuipen met vrienden.![]()
Waar en wanneer ga je?quote:Op zondag 22 april 2007 23:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kom ook ff langs BazzieK.![]()
Is niet ver weg voor jou.
Mwah, als ik een week genoeg frikandellen eetquote:Op zondag 22 april 2007 23:40 schreef fs180 het volgende:
geen tieten
Vandaag nog in horst geweestquote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vanaf maandag tot vrijdag.. Center Parcs meerdal.. ligt vlakbij Horst.. En Venray, die omgeving daarzo.. Noord Limburg.![]()
Een echt 5 sterren vogeltjes park zie ikquote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vanaf maandag tot vrijdag.. Center Parcs meerdal.. ligt vlakbij Horst.. En Venray, die omgeving daarzo.. Noord Limburg.![]()
Middenpeelweg idd. Rest zou ook best kunnenquote:Op zondag 22 april 2007 23:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja was ff langsgekomen dan.. Ben je over Middenpeelweg gereden enzo? Deurneseweg en die shit?
Grote kans dat je vlak langs mijn crib bent gekomen dan.![]()
Naar dat park is nog een uur rijden manquote:Op zondag 22 april 2007 23:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb nog tijdje rondgeboekt in de omgeving.. Zou wel lachen geweest zijn als ik je tegengekomen was.![]()
Met routeplanner hequote:Op zondag 22 april 2007 23:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mja zoiets.![]()
En Horst een uur rijden? Damn, ik dacht toch dat je hok sneller ging.![]()
Jij krijgt al een week een sleutel.quote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef Ferrox het volgende:
kenker wat een gespam
ik hoop echt dat ik morgen mn sleutel thuis krijg
lekker toeren met mooi weer
van zn zusquote:Op maandag 23 april 2007 16:46 schreef mstr het volgende:
Dimi, wat zie ik hier staan?
[afbeelding]
Een scooter?
Grote tuin..quote:Op maandag 23 april 2007 16:48 schreef Ferrox het volgende:
[..]
van zn zus
en Dimi, waar heb je in godsnaam zo'n grote tuinslang voor
quote:Op maandag 23 april 2007 17:36 schreef no1uknow het volgende:
Zullen we volgend jaar zomer met z'n allen op de brommer naar Noord-Frankrijk ofzo
hoe is hij er aan toe?quote:Op maandag 23 april 2007 18:07 schreef Jorjan het volgende:
Vriend van me heeft sinds vandaag zn rijbewijs. Dus wij zo even toeren. Komt er zo een een zigzag weggetje. Ik chill door de bocht. Ik kijk achter me waar die gast blijft, zie ik zo een stofwolk en hem op de grond.Is ie op z'n bek gegaan met zn kreidler..
Hij had niksquote:Op maandag 23 april 2007 18:07 schreef Ferrox het volgende:
[..]
hoe is hij er aan toe?
wat voor kreidler?
hoe hard ging ie?
wat is de schade?
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 18:07 schreef Ferrox het volgende:
[..]
hoe is hij er aan toe?
wat voor kreidler?
hoe hard ging ie?
wat is de schade?
![]()
aiquote:Op maandag 23 april 2007 18:11 schreef Jorjan het volgende:
[..]
Hij had niks
Kreidler nog iets, RMC geloof ik
Niet zo heul hard, zn max is nog gewoon standaards 45
Schade: putten in zn tank, en ook een deuk geloof ik en zn zadel zitten paar gaten in. Toen we later ook ff stilstonden voor t stoplicht lekte dat ding ook. Klein beetje, maar toch.
Echt zonde, was heel mooi ding. Niet heel erg beschadigd nu natuurlijk, maar wel zonde.
Dat van dat zadel is niet het ergste, die kan je gewoon opnieuw bekleden.quote:Op maandag 23 april 2007 18:11 schreef Jorjan het volgende:
[..]
Hij had niks
Kreidler nog iets, RMC geloof ik
Niet zo heul hard, zn max is nog gewoon standaards 45
Schade: putten in zn tank, en ook een deuk geloof ik en zn zadel zitten paar gaten in. Toen we later ook ff stilstonden voor t stoplicht lekte dat ding ook. Klein beetje, maar toch.
Echt zonde, was heel mooi ding. Niet heel erg beschadigd nu natuurlijk, maar wel zonde.
zondequote:Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef Jorjan het volgende:
euh, wel paar keer eerder gereden enzo, schakelen ging ook gewoon goed. Hij wist zelf ook niet hoe hij kon vallen, hij maakte die bocht niet ofzo, kwam in het zand terecht en gleed weg.
Soort van sandplaningquote:Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef Jorjan het volgende:
euh, wel paar keer eerder gereden enzo, schakelen ging ook gewoon goed. Hij wist zelf ook niet hoe hij kon vallen, hij maakte die bocht niet ofzo, kwam in het zand terecht en gleed weg.
Voor mij nietquote:Op maandag 23 april 2007 18:19 schreef Ferrox het volgende:
[..]
zonde
en een zadel bekleden is ook minimaal wel 100 euro
Lijkt alsof hij in de fik heeft gestaanquote:Op maandag 23 april 2007 19:03 schreef Hijacking het volgende:
http://motor-brommer.mark(...)75345-yamaha-dt.html
mm kan hem ophalen voor 60 ik twijfel
Ratlookquote:Op maandag 23 april 2007 20:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Lijkt alsof hij in de fik heeft gestaan![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 20:21 schreef Geqxon het volgende:
Volgens fs180 ben je een mietje.
Maar goed, dat zegt niets
filmpjequote:Op maandag 23 april 2007 20:20 schreef mstr het volgende:
Damn, m'n nieuwe uitlaat doet het goed
Ik heb hem tot max 80 gehad.
Hij heeft m'n uitlaat eronder gezet, afgesteld en variobegrenzing eruit gehaald voor ¤ 15,-.
En ook nog een vreselijke herrie, alle buitenlanders keken om toen ik wegreed
http://www.puchforum.net/viewtopic.php?t=29912quote:
Nou, dit zal vast erg lekker rijden, met het lage stuur, en de uitlaat waar je je constant aan verbrand.quote:Op maandag 23 april 2007 21:13 schreef PallominnoXIII het volgende:
Zeg jij nou maar niets, met je troepmos.
Dat rijdt zeker lekkerquote:[..]
Nou, dit zal vast erg lekker rijden, met het lage stuur
Ja dat kan je overkomen als je zo'n mogool als jij bentquote:en de uitlaat waar je je constant aan verbrand.
Tompoes owned niet.quote:Anyhow, zolang no1uknow nog niks legaal rijdend heeft owned mijn tompoes alles dat hij heeft.
Ik weet niet hoe lang jou benen zijn maar als een gemiddeld persoon daar op gaat zitten komen die knieën echt niet dicht bij het stuur hoorquote:Op maandag 23 april 2007 21:25 schreef Geqxon het volgende:
Dus dat je stuur telkens tegen je knieén zit, je handen erg laag zitten ,en je letterlijk op je brommer "zit"? Lijkt me best kut rijden
ik kom met mn benen tegen het stuur aan bij een laag stuurquote:Op maandag 23 april 2007 21:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jouw benen zijn maar als een gemiddeld persoon daar op gaat zitten komen die knieën echt niet dicht bij het stuur hoor
Ik nietquote:Op maandag 23 april 2007 21:51 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ik kom met mn benen tegen het stuur aan bij een laag stuur
Dat is het gat waar een opening van de std luchtfilter in gaat.quote:Op maandag 23 april 2007 21:42 schreef Geqxon het volgende:
En wat is er aan de hand met al die gaten in het midden van die grote witte ruimte midden op het frame??
Ja vind ik ook.quote:Op maandag 23 april 2007 22:03 schreef Geqxon het volgende:
Als je je brommer dan toch zo pimpt, dan plamuur je dat toch even strak
ik zit op mn puch ruimer dan op een cbrquote:Op maandag 23 april 2007 21:42 schreef Geqxon het volgende:
Het stuur zo hoog als het zadel, dat gaat alleen met een buikschuiver goed. En is deze Puch dat? Nee.
Wat is jou Puch danquote:Op maandag 23 april 2007 22:21 schreef fs180 het volgende:
wat een ragpuch die foto ouwens
quote:Op maandag 23 april 2007 22:24 schreef fs180 het volgende:
tof
http://www.youtube.com/watch?v=lo6n7bHa5nI
quote:immortalpride (2 weeks ago)
Sweet drumming!
mijn puch is wel tofquote:Op maandag 23 april 2007 22:26 schreef Hijacking het volgende:
vind ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |