Dat van dat zadel is niet het ergste, die kan je gewoon opnieuw bekleden.quote:Op maandag 23 april 2007 18:11 schreef Jorjan het volgende:
[..]
Hij had niks
Kreidler nog iets, RMC geloof ik
Niet zo heul hard, zn max is nog gewoon standaards 45
Schade: putten in zn tank, en ook een deuk geloof ik en zn zadel zitten paar gaten in. Toen we later ook ff stilstonden voor t stoplicht lekte dat ding ook. Klein beetje, maar toch.
Echt zonde, was heel mooi ding. Niet heel erg beschadigd nu natuurlijk, maar wel zonde.
zondequote:Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef Jorjan het volgende:
euh, wel paar keer eerder gereden enzo, schakelen ging ook gewoon goed. Hij wist zelf ook niet hoe hij kon vallen, hij maakte die bocht niet ofzo, kwam in het zand terecht en gleed weg.
Soort van sandplaningquote:Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef Jorjan het volgende:
euh, wel paar keer eerder gereden enzo, schakelen ging ook gewoon goed. Hij wist zelf ook niet hoe hij kon vallen, hij maakte die bocht niet ofzo, kwam in het zand terecht en gleed weg.
Voor mij nietquote:Op maandag 23 april 2007 18:19 schreef Ferrox het volgende:
[..]
zonde
en een zadel bekleden is ook minimaal wel 100 euro
Lijkt alsof hij in de fik heeft gestaanquote:Op maandag 23 april 2007 19:03 schreef Hijacking het volgende:
http://motor-brommer.mark(...)75345-yamaha-dt.html
mm kan hem ophalen voor 60 ik twijfel
Ratlookquote:Op maandag 23 april 2007 20:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Lijkt alsof hij in de fik heeft gestaan![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 20:21 schreef Geqxon het volgende:
Volgens fs180 ben je een mietje.
Maar goed, dat zegt niets
filmpjequote:Op maandag 23 april 2007 20:20 schreef mstr het volgende:
Damn, m'n nieuwe uitlaat doet het goed
Ik heb hem tot max 80 gehad.
Hij heeft m'n uitlaat eronder gezet, afgesteld en variobegrenzing eruit gehaald voor ¤ 15,-.
En ook nog een vreselijke herrie, alle buitenlanders keken om toen ik wegreed
http://www.puchforum.net/viewtopic.php?t=29912quote:
Nou, dit zal vast erg lekker rijden, met het lage stuur, en de uitlaat waar je je constant aan verbrand.quote:Op maandag 23 april 2007 21:13 schreef PallominnoXIII het volgende:
Zeg jij nou maar niets, met je troepmos.
Dat rijdt zeker lekkerquote:[..]
Nou, dit zal vast erg lekker rijden, met het lage stuur
Ja dat kan je overkomen als je zo'n mogool als jij bentquote:en de uitlaat waar je je constant aan verbrand.
Tompoes owned niet.quote:Anyhow, zolang no1uknow nog niks legaal rijdend heeft owned mijn tompoes alles dat hij heeft.
Ik weet niet hoe lang jou benen zijn maar als een gemiddeld persoon daar op gaat zitten komen die knieën echt niet dicht bij het stuur hoorquote:Op maandag 23 april 2007 21:25 schreef Geqxon het volgende:
Dus dat je stuur telkens tegen je knieén zit, je handen erg laag zitten ,en je letterlijk op je brommer "zit"? Lijkt me best kut rijden
ik kom met mn benen tegen het stuur aan bij een laag stuurquote:Op maandag 23 april 2007 21:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jouw benen zijn maar als een gemiddeld persoon daar op gaat zitten komen die knieën echt niet dicht bij het stuur hoor
Ik nietquote:Op maandag 23 april 2007 21:51 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ik kom met mn benen tegen het stuur aan bij een laag stuur
Dat is het gat waar een opening van de std luchtfilter in gaat.quote:Op maandag 23 april 2007 21:42 schreef Geqxon het volgende:
En wat is er aan de hand met al die gaten in het midden van die grote witte ruimte midden op het frame??
Ja vind ik ook.quote:Op maandag 23 april 2007 22:03 schreef Geqxon het volgende:
Als je je brommer dan toch zo pimpt, dan plamuur je dat toch even strak
ik zit op mn puch ruimer dan op een cbrquote:Op maandag 23 april 2007 21:42 schreef Geqxon het volgende:
Het stuur zo hoog als het zadel, dat gaat alleen met een buikschuiver goed. En is deze Puch dat? Nee.
Wat is jou Puch danquote:Op maandag 23 april 2007 22:21 schreef fs180 het volgende:
wat een ragpuch die foto ouwens
quote:Op maandag 23 april 2007 22:24 schreef fs180 het volgende:
tof
http://www.youtube.com/watch?v=lo6n7bHa5nI
quote:immortalpride (2 weeks ago)
Sweet drumming!
mijn puch is wel tofquote:Op maandag 23 april 2007 22:26 schreef Hijacking het volgende:
vind ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |