Mwah, als ik een week genoeg frikandellen eetquote:Op zondag 22 april 2007 23:40 schreef fs180 het volgende:
geen tieten
Vandaag nog in horst geweestquote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vanaf maandag tot vrijdag.. Center Parcs meerdal.. ligt vlakbij Horst.. En Venray, die omgeving daarzo.. Noord Limburg.![]()
Een echt 5 sterren vogeltjes park zie ikquote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vanaf maandag tot vrijdag.. Center Parcs meerdal.. ligt vlakbij Horst.. En Venray, die omgeving daarzo.. Noord Limburg.![]()
Middenpeelweg idd. Rest zou ook best kunnenquote:Op zondag 22 april 2007 23:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja was ff langsgekomen dan.. Ben je over Middenpeelweg gereden enzo? Deurneseweg en die shit?
Grote kans dat je vlak langs mijn crib bent gekomen dan.![]()
Naar dat park is nog een uur rijden manquote:Op zondag 22 april 2007 23:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb nog tijdje rondgeboekt in de omgeving.. Zou wel lachen geweest zijn als ik je tegengekomen was.![]()
Met routeplanner hequote:Op zondag 22 april 2007 23:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mja zoiets.![]()
En Horst een uur rijden? Damn, ik dacht toch dat je hok sneller ging.![]()
Jij krijgt al een week een sleutel.quote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef Ferrox het volgende:
kenker wat een gespam
ik hoop echt dat ik morgen mn sleutel thuis krijg
lekker toeren met mooi weer
van zn zusquote:Op maandag 23 april 2007 16:46 schreef mstr het volgende:
Dimi, wat zie ik hier staan?
[afbeelding]
Een scooter?
Grote tuin..quote:Op maandag 23 april 2007 16:48 schreef Ferrox het volgende:
[..]
van zn zus
en Dimi, waar heb je in godsnaam zo'n grote tuinslang voor
quote:Op maandag 23 april 2007 17:36 schreef no1uknow het volgende:
Zullen we volgend jaar zomer met z'n allen op de brommer naar Noord-Frankrijk ofzo
hoe is hij er aan toe?quote:Op maandag 23 april 2007 18:07 schreef Jorjan het volgende:
Vriend van me heeft sinds vandaag zn rijbewijs. Dus wij zo even toeren. Komt er zo een een zigzag weggetje. Ik chill door de bocht. Ik kijk achter me waar die gast blijft, zie ik zo een stofwolk en hem op de grond.Is ie op z'n bek gegaan met zn kreidler..
Hij had niksquote:Op maandag 23 april 2007 18:07 schreef Ferrox het volgende:
[..]
hoe is hij er aan toe?
wat voor kreidler?
hoe hard ging ie?
wat is de schade?
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 18:07 schreef Ferrox het volgende:
[..]
hoe is hij er aan toe?
wat voor kreidler?
hoe hard ging ie?
wat is de schade?
![]()
aiquote:Op maandag 23 april 2007 18:11 schreef Jorjan het volgende:
[..]
Hij had niks
Kreidler nog iets, RMC geloof ik
Niet zo heul hard, zn max is nog gewoon standaards 45
Schade: putten in zn tank, en ook een deuk geloof ik en zn zadel zitten paar gaten in. Toen we later ook ff stilstonden voor t stoplicht lekte dat ding ook. Klein beetje, maar toch.
Echt zonde, was heel mooi ding. Niet heel erg beschadigd nu natuurlijk, maar wel zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |