Zie editquote:Op zondag 22 april 2007 15:16 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wat gaat als de tering?
quote:Op zondag 22 april 2007 14:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb sproeiertje 116.. Maarja.
Kga snel douchen en dan lekker een toeren.![]()
Oh en btw, pap heeft net een goldwing erbij gekocht.Nu heeft ie een Honda VFR750, en een Honda Goldwing..
![]()
Dat ding is echt ongelofelijk snelquote:Op zondag 22 april 2007 15:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ow nu zie ik je plaatje pas..
Mja hijs wel lief.![]()
Maar SM vind ik persoonlijk vetter.. mja voor te crossen weer niet magoed.
![]()
Kocht mijn pa ook maar gave motors ipv die gare toerhokken.quote:Op zondag 22 april 2007 15:20 schreef oshiro het volgende:
Tevens heeft m'n pa een of ander 250 viertakt tour/enduro-ding-met-wegbanden gekocht, waar een BMW Supercup uitlaat op gebouwd is
Wat was er mee?quote:Op zondag 22 april 2007 15:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
En mijn brommer is btw ook weer gefixt.![]()
Whehe, lekker danquote:Op zondag 22 april 2007 15:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Was gisteren een boutje uitgelopen waardoor alle olie er onder het rijden uit was gevlogen.. Kwam er net op tijd achter.![]()
En gisteren was ik te lui om nieuw boutje op maat te maken, en nieuwe olie op het blok te doen enzo.![]()
Ja, bloemkoolquote:
Dat haal ik nietquote:Op zondag 22 april 2007 15:50 schreef fs180 het volgende:
ik rij zon 1 op 25, makkelijk
als ik als een gek rijd
Aha, okeequote:Op zondag 22 april 2007 15:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja de aftapplug die in het koppelingsdeksel zit was dat.. Niet die onderin het blok.
Maarja ik ging dus zo door een bocht en het begon best wel te glijden bij mij achterwiel enzo.![]()
Bij mij is die aftapplug gewoon een normale M8 bout, met een koperen ringetje.. Ik heb net zelf even een revetje pasgemaakt en flink wat vloeibare pakking tussen gedaan.. Zal 't ook wel houden hoop ik.![]()
op straat ook?quote:Op zondag 22 april 2007 16:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, bloemkoolDing stopt echt als de motherfuckers
Geweldige dingen
Weet niet, maar het idee erachter is dat ze beter koelen (das altijd handig) en dat ze zichzelf schoon draaien (das handig bij cross)quote:
Naja, ik knijp bij cross toch wel flink hard in m'n remmen. Vooral als je voorop gaat zitten in de bocht kan het best van pas komenquote:Op zondag 22 april 2007 16:48 schreef fs180 het volgende:
ja dat weet ik ja.. maar het ging me meer om het voormaat. bij cros heb je vor niet al die remkracht nodig natuurlijk.. maar als je dr straat mee zou gaan rijden had je wel meer remkracht nodigh denks
enne nee geen schijven op mn puch, alleen trommelswave disc zit wel op mn fiets
Alleen maar gewicht, mien jungquote:Op zondag 22 april 2007 17:22 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb tenminste fatsoenlijke stoppers.
Seat height: 991 mm (39.0 inches) If adjustable, lowest setting.quote:Op zondag 22 april 2007 18:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is ie zo klein als ie lijkt op de foto?Verder mooi ding
![]()
jaquote:Op zondag 22 april 2007 18:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is ie zo klein als ie lijkt op de foto?Verder mooi ding
![]()
Zoeenquote:Op zondag 22 april 2007 19:40 schreef fs180 het volgende:
wtf?
Omdat ze lachen zijnquote:Op zondag 22 april 2007 20:12 schreef fs180 het volgende:
ja ik weet wat voor hok het is.. maar waarom zou je zon ding kopen
En lelijkquote:Op zondag 22 april 2007 20:17 schreef oshiro het volgende:
[..]
Omdat ze lachen zijnEn goedkoop, en omdat m'n ma er ook op durft te rijden
nee, vind het best meevallen eigenlijkquote:
Transalp?quote:Op zondag 22 april 2007 20:26 schreef fs180 het volgende:
maar ze lijken zoveel op een err kud hoe heet zon hok nou.. err dinges iig
Mja, is ook ongeveer hetzelfde, behalve dat de uitlaat van een transalp lelijk is en die Supercup pijp echt dik isquote:Op zondag 22 april 2007 20:31 schreef fs180 het volgende:
die ja, tommy de moptorposer ide hier is weggepest door de motorposerkwam dr al mee
Ja klopt, deze heeft niet eens een kuip, zijn kappen over de radiateurs waar de ventilators en zo ook achter zitten. Heel simpel ding, maar wel erg leuk, en rijdt heel goedquote:Op zondag 22 april 2007 20:40 schreef fs180 het volgende:
kuip is ook wat groter dacht ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |