Posters op de 3e fotoquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)1%23photo%26xref%3D1
*gaat werken.![]()
Beter fiks je geen 500 tweetaktquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)1%23photo%26xref%3D1
*gaat werken.![]()
Yo fs180 gozertquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef fs180 het volgende:
500c 2t op klein rbw.. yeahno way dus he..
hoi oshoiro dude
Dan heb je in principe gewoon weer het begrenste schakelbrommer ideequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef fs180 het volgende:
500c 2t op klein rbw.. yeahno way dus he..
hoi oshoiro dude
sms mij dan ook niet zo veelquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:10 schreef Ferrox het volgende:
OMG ik ben een loser
ik werd zo gebeld door een kerel over mn brommer, en na ongeveer 30 sec viel mn telefoon uit: batterij leeg![]()
ik snel naar huis fietsen om op te laden ( kzat bij een maat), ik laden, ik bel hem zo, heeft hij de voicemail er op. Direct maar ff ingesproken, ik hoop dat ie morgen terug belt
Zoals het er nu uitziet wordt het lekker weer.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:07 schreef Ferrox het volgende:
ik hoop echt dat het mooi weer wordt vanmiddag, kan ik vanavond ff lekker toeren
Hoezo haal je hem eraf danquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja ik flikker me kabelboom eraf, dus licht direct op de accu.. en zonder kabelboom wordt de accu ook niet meer bijgeladen.
Dus dan laad ik gewoon om de zoveel tijd even mijn accu met een acculader bij zodat ik nog licht heb.
Kun je elke dag je accu bijladen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja ik flikker me kabelboom eraf, dus licht direct op de accu.. en zonder kabelboom wordt de accu ook niet meer bijgeladen.
Dus dan laad ik gewoon om de zoveel tijd even mijn accu met een acculader bij zodat ik nog licht heb.
Mwoah, accu zou zo'n anderhalf uur licht moeten geven ongeveer.. Uitgaande dat ik een kwartier per dag rij in het donker ofzo.. Om de 3 dagen opladen dan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:16 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Kun je elke dag je accu bijladen.![]()
Hoe komt?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb net een oliespoor van een halve kilometer op de weg gemaakt.Met aan het einde een dikke plas.
![]()
Wat heb je lopen zuipen dan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:30 schreef Ferrox het volgende:
wheheh vertel
kenker ik ben aangeschoten
na een dag hard werken, 4 bierquote:
Best hard, maarja op lege maag gaat het sowieso héél snelquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:32 schreef Ferrox het volgende:
[..]
na een dag hard werken, 4 bier
en ja, dan is het genoeg om een kerel van 2 meter en 85 kg aangeschoten te krijgen
op nuchtere maag, en in een moe lichaam 4 bier klapt er in
geen sleutel ontvangen vandaag![]()
ach, boeiend ook, ik mag toch niet meer rijden
Ja ik had koppelingsdeksel eraf gehad, kickstarter gefixt enzo.. Die deed het niet meer omdat die as er uit was gevallen toen ik stuggere koppelingsveren had gemonteerd..quote:
Dat is niet handigquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja ik had koppelingsdeksel eraf gehad, kickstarter gefixt enzo.. Die deed het niet meer omdat die as er uit was gevallen toen ik stuggere koppelingsveren had gemonteerd..
Maarja, ik dus mooi nieuwe pakking ertussen, alles aangedraaid, rempedaal er weer op.. Olie erop, kvs, ontluchten.. en rijden maar..Maarja, zit dus een M8 bout achter mijn rempedaal, en die had ik alleen handvast aangedraaid.. en daarna klakkeloos vergeten..
Dus ik rijden.. en na een tijdje is die er dus uitgetrild ofzo.. Ik ga lekker door een bocht, breekt die achterkant me toch uit!![]()
Dus ik kijk achterom.. Dik oliespoor..
Meteen brommer uitgezet en pap gebeld dat ie mij op moest komen halen.
![]()
Dat is dan wel weer geluk, maarja, beter duur en goed dan kut en goedkoopquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nee niet echt.. Maarja.. Khad nog toevallig en litertje blokolie hier staan..
á 10 euro de liter.![]()
Daarom kan je beter iets duurdere hebbenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tsja ik had er nu speciale olie in zitten voor schakel bromfietsen.. Die olie van 10 euro is 'gewoon' Eurol 10w40 voor 2 én 4 takt..![]()
Maarja bij schakels maakt de olie van 't blok best veel uit.. Merk altijd duidelijk verschil met slippende koppeling en plakkende koppelingsplaten tussen verschillende merken en soorten olie.
die van dehema is bij mij bestequote:Op zaterdag 21 april 2007 20:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tsja ik had er nu speciale olie in zitten voor schakel bromfietsen.. Die olie van 10 euro is 'gewoon' Eurol 10w40 voor 2 én 4 takt..![]()
Maarja bij schakels maakt de olie van 't blok best veel uit.. Merk altijd duidelijk verschil met slippende koppeling en plakkende koppelingsplaten tussen verschillende merken en soorten olie.
Ik wil ook een fucking schuurquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
En 't weer maakt me niks uit.. Heb hier een grote verwarmde garage.Met alles erop en eraan.. Mis alleen nog een hydraulische lift.
Pap wil er nu misschien een kopen voor zijn motor.Zo'n grote hydraulische lift tot 200kg ofzo.
![]()
Ik had 3 bussen voor 15 euro =)quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:51 schreef PallominnoXIII het volgende:
Dimi, welke blokolie vindt jij tot nu toe het fijnste dan? Ik heb ook nieuwe nodig..
Ik bedoelde dus ook garage.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:47 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb een garage, geen schuur.![]()
Onze garage is groot genoeg voor 4 auto's ofzo.. En die van ons staan er toch nooit in dusja.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:25 schreef fs180 het volgende:
ivo ben je weer dronken
Je ziet er ook veel met 17 en 19 dus 24 lijkt me een beetje overkill.quote:Op zondag 22 april 2007 12:00 schreef centenbakkie het volgende:
wat voor carb moet er onder 70cc eigl? 24?
ik heb ook al 17 mmquote:Op zondag 22 april 2007 12:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Je ziet er ook veel met 17 en 19 dus 24 lijkt me een beetje overkill.
fuck jou manquote:Op zondag 22 april 2007 12:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Het was toch aan centenbakkie bedoelt?
Aankleden
Straks naar het stadion
quote:Op zondag 22 april 2007 14:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb sproeiertje 116.. Maarja.
Kga snel douchen en dan lekker een toeren.![]()
Oh en btw, pap heeft net een goldwing erbij gekocht.Nu heeft ie een Honda VFR750, en een Honda Goldwing..
![]()
Wat voor brommer?quote:Op zondag 22 april 2007 12:00 schreef centenbakkie het volgende:
wat voor carb moet er onder 70cc eigl? 24?
Sproeier 102 hier.quote:Op zondag 22 april 2007 14:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb sproeiertje 116.. Maarja.
Kga snel douchen en dan lekker een toeren.![]()
Oh en btw, pap heeft net een goldwing erbij gekocht.Nu heeft ie een Honda VFR750, en een Honda Goldwing..
![]()
...als ik als een oma rijd.quote:Op zondag 22 april 2007 15:06 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik rijd alsnog 1:20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |