Posters op de 3e fotoquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)1%23photo%26xref%3D1
*gaat werken.![]()
Beter fiks je geen 500 tweetaktquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)1%23photo%26xref%3D1
*gaat werken.![]()
Yo fs180 gozertquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef fs180 het volgende:
500c 2t op klein rbw.. yeahno way dus he..
hoi oshoiro dude
Dan heb je in principe gewoon weer het begrenste schakelbrommer ideequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef fs180 het volgende:
500c 2t op klein rbw.. yeahno way dus he..
hoi oshoiro dude
sms mij dan ook niet zo veelquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:10 schreef Ferrox het volgende:
OMG ik ben een loser
ik werd zo gebeld door een kerel over mn brommer, en na ongeveer 30 sec viel mn telefoon uit: batterij leeg![]()
ik snel naar huis fietsen om op te laden ( kzat bij een maat), ik laden, ik bel hem zo, heeft hij de voicemail er op. Direct maar ff ingesproken, ik hoop dat ie morgen terug belt
Zoals het er nu uitziet wordt het lekker weer.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:07 schreef Ferrox het volgende:
ik hoop echt dat het mooi weer wordt vanmiddag, kan ik vanavond ff lekker toeren
Hoezo haal je hem eraf danquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja ik flikker me kabelboom eraf, dus licht direct op de accu.. en zonder kabelboom wordt de accu ook niet meer bijgeladen.
Dus dan laad ik gewoon om de zoveel tijd even mijn accu met een acculader bij zodat ik nog licht heb.
Kun je elke dag je accu bijladen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:02 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja ik flikker me kabelboom eraf, dus licht direct op de accu.. en zonder kabelboom wordt de accu ook niet meer bijgeladen.
Dus dan laad ik gewoon om de zoveel tijd even mijn accu met een acculader bij zodat ik nog licht heb.
Mwoah, accu zou zo'n anderhalf uur licht moeten geven ongeveer.. Uitgaande dat ik een kwartier per dag rij in het donker ofzo.. Om de 3 dagen opladen dan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:16 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Kun je elke dag je accu bijladen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |