Ha Doquote:
quote:
Ze's 8quote:Op zondag 22 april 2007 20:47 schreef Ferrox het volgende:
[..]
![]()
meen je dit?
hoe oud is je zusje? ( geen seksuele intenties, maar meer omdat ik het vreemd vind dat je met haar vist)
Hypocriete lulquote:Op zondag 22 april 2007 20:26 schreef oshiro het volgende:
En iedereen die een motor/scooterkeuze laat vallen op dat ie mooi of lelijk is is mijns inziens gewoon een mongool.
Het is toch zo?quote:Op zondag 22 april 2007 20:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hypocriete lul![]()
Zogenaamd niks om het uiterlijk van een motor geven maar wel kleding aankopen baseren op wat anders dan kwaliteit en comfortDat strookt gewoon niet met elkaar.
pistachebakkiequote:Op zondag 22 april 2007 20:58 schreef centenbakkie het volgende:
kut pistache nootjes >:(
Ja, maar die van jou ziet er gewoon goed uit ook al zijn er mooiere te krijgen. Maar die NX is gewoon schijtlelijkquote:Op zondag 22 april 2007 20:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het is toch zo?Ik bedoel, ik had ook een 250 viertakt kunnen kopen, klinkt vetter en ziet er vetter uit, maar die tweetakt rijdt gewoon vetter
En wat is je punt? Het was dit, of een Suzuki Savage, of, als we ooit nog eens een geldboom vinden, een HD Sportsterquote:Op zondag 22 april 2007 21:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, maar die van jou ziet er gewoon goed uit ook al zijn er mooiere te krijgen. Maar die NX is gewoon schijtlelijk
Zeg niet dat die NX niet leuk rijdt als je niks gewent bentquote:Op zondag 22 april 2007 21:22 schreef oshiro het volgende:
[..]
En wat is je punt? Het was dit, of een Suzuki Savage, of, als we ooit nog eens een geldboom vinden, een HD Sportster
Geef mij die NX dan maarEn ik vind hem heel niet lelijk als ik er bij sta
Best tof ding
Transalps en zo zijn van die lompe kutdingen, die NX is echt licht en makkelijk te rijden
Moet ik inderdaad zeggen, bij dat hok van mij krijg je tenminste waar voor je geldquote:Op zondag 22 april 2007 21:28 schreef Hijacking het volgende:
overpriced kutding harley ?
moet jij zeggen met je standaart kawasaki racer
Wie zegt dat ik niks gewend benquote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zeg niet dat die NX niet leuk rijdt als je niks gewent bent![]()
En alles beter dan een chopper en vooral zo'n overpriced kutding als een harley maar het blijft een oerlelijk hok
Oja, persoonlijk had ik ook leukere keuzes kunnen maken dan die kawa van jouquote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En alles beter dan een chopper en vooral zo'n overpriced kutding als een harley maar het blijft een oerlelijk hok
Ja maar jij houd van crossersquote:Op zondag 22 april 2007 21:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
Oja, persoonlijk had ik ook leukere keuzes kunnen maken dan die kawa van jou.
joodquote:Op zondag 22 april 2007 21:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet ik inderdaad zeggen, bij dat hok van mij krijg je tenminste waar voor je geldBovendien valt het ook nog eens niet binnen 5 kilometer uit elkaar.
En verder, wat zeik je nou met je MT![]()
vriend van me heeft al een stuk of 5 of meer keer een savage gehad, bout ze helmaal om enzoquote:Op zondag 22 april 2007 21:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
1 belediging voor ambtenaar in functie graagquote:Op zondag 22 april 2007 21:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zeg het maar, uw bestelling alstublieft
Anders nog iets?quote:Op zondag 22 april 2007 22:01 schreef fs180 het volgende:
[..]
1 belediging voor ambtenaar in functie graag![]()
En weer een raampje verder kunt u uw bestelling ophalen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Anders nog iets?
Nee?
Dan kunt u doorrijden naar het eerste raampje waar u kunt betalen.
quote:Op zondag 22 april 2007 22:09 schreef mstr het volgende:
[..]
En weer een raampje verder kunt u uw bestelling ophalen.
Aangeraden word wel hem binnen een redelijke tijd te gebruiken anders wordt ie koud en gaat ie stinken.quote:Op zondag 22 april 2007 22:15 schreef fs180 het volgende:
mag je dan meteen al schelden of moet je hem later gebruiken?
Heeft veel weg van dingen die jij leert:quote:Op zondag 22 april 2007 22:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Aangeraden word wel hem binnen een redelijke tijd te gebruiken anders wordt ie koud en gaat ie stinken.![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Heeft veel weg van dingen die jij leert:
Aangeraden word wel hem binnen een redelijke te betalen, anders komt er een deurwaarder![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 22:25 schreef ik_haat_junks het volgende:
http://motor-brommer.mark(...)te-puch-te-koop.html
Dure puch![]()
Gaafquote:Op zondag 22 april 2007 23:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
Belt mijn baas net..
Dimitri.. Vraagje.. Heb je van de week buiten school enzo om wat te doen? Ik: "Neuh.. niet echt, hoezo?"
Ja nou ik had nog een midweek center parcs geboekt maar heb niet echt zin.. Wil jij gaan samen met wat vrienden ofzo?"
Ik:![]()
![]()
tuurlijk!.. Dus vanaf morgen zit ik hier op het Meerdal, is paar km hier vandaan.
![]()
Hoe gaaf is dat.![]()
Neem haar dan deze week meequote:Op zondag 22 april 2007 23:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja mijn vriendin gaat op vakantie volgende week.Das wel kut maarjeh.
Hmm.. Dat is kutquote:Op zondag 22 april 2007 23:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ja nee ze gaat deze week dus.![]()
Anders wel met z'n tweetjes maarja..![]()
Can't see the problemquote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tsjeh idd.. Maarja.. Dan maar midweekje zuipen met vrienden.![]()
Ik ben jaloers, ik mag een week lang afgebeuld worden en saaie materie stampenquote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Diemietuhriej het volgende:
Tsjeh idd.. Maarja.. Dan maar midweekje zuipen met vrienden.![]()
Waar en wanneer ga je?quote:Op zondag 22 april 2007 23:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kom ook ff langs BazzieK.![]()
Is niet ver weg voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |