Heel gezellig toch, met zn tweeënquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:23 schreef Etcetera het volgende:
sepo
wat komen er weinig mensen op de meet
dus ik kan die in m'n fobo beter weghalen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:23 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, je ziet er heel anders uit dan ik dacht. Op die foto in je fobo lijk je ook anders.
Voor je bang wordt, dat is géén belediging
Vervangen door een zonder je hand voor je mondquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
dus ik kan die in m'n fobo beter weghalen?![]()
![]()
![]()
sleutel ik er nu inquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom staat mijn naam er niet bij![]()
Omdat ik niet helemaal zeker wist of je kwam of niet. Neleos en ik hadden al ingeschat van welquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom staat mijn naam er niet bij![]()
mits de OP niet wil mee werkenquote:
Wanneer ga je weer aan?quote:
Zet het anders in de Wiki, komt het met het volgende deel wel goedquote:
quote:
Nee, veel te gezellig hier.quote:
nergens, gewoonweg 300 woordjes stampenquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:14 schreef Etcetera het volgende:
waar gaat de toets over?
duitsquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:34 schreef B.ertha het volgende:
Welke taal?
zienquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:45 schreef B.ertha het volgende:
Heb foto's gekregen van mn PWS presentatie. Sta er slim op jonge
nu wel, maar ik had het samen met economie en daar had ik nou net even een wat hoger cijfer voor nodigquote:
superquote:
Ja, zag het ook net. Is toevallig, tijdens een tekenles op het bord geschreven (tekenlokaal).quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:55 schreef Nesle het volgende:
[..]
super
haha, ik zie moulin rouge op het bord
WOWquote:
Ik woon dan ook op 10 minuten van de grens. Maar tis echt heel makkelijk, ben het alweer voor een groot deel kwijt, daar baal ik vanquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:16 schreef Nesle het volgende:
ik vind leren helemaal niet zo erg.
[..]
WOW![]()
In de 4de kon ik eindelijk duits laten vallen en nu heb ik het weerquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik woon dan ook op 10 minuten van de grens. Maar tis echt heel makkelijk, ben het alweer voor een groot deel kwijt, daar baal ik van
Ja, heb ik .quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:20 schreef Nesle het volgende:
Ja maar jij hebt het toch ook al afgesloten? Of heb ik dit nu mis
In de 4e. 2 jaar terug dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:23 schreef Nesle het volgende:
Wanneer heb je het dan afgesloten?
dat had ik al gedaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zet het anders in de Wiki, komt het met het volgende deel wel goed
Nog niet helemaal bekend, maar zal niet heel druk worden. Mogelijk terrasje/poolen, bowlingbaan is een beetje uit de buurt van het centrumquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe laat begint de meet eigenlijk en wat gaan we smiddags doen> of is dat nog nie bekend?
Ja, maar dat postte je nadat ik het voorsteldequote:
omdat ik eerst de OP probeerde aan te passen maar dat wilde niet (zoals wel vaker) en toen de wiki maar heb gedaanquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom zet je het niet in de op dan?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat ik niet helemaal zeker wist of je kwam of niet. Neleos en ik hadden al ingeschat van wel
Toch handig zo'n Wiki, kan je dingen in de OP zetten zonder een topic te openen
!PLEHquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:06 schreef Etcetera het volgende:
naar aanleiding van deze post heb ik het gedaan hoor![]()
[..]
Bert Visscher grap, uit de show "Voor ons hoeft het niet"quote:
and yet again:quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bert Visscher grap, uit de show "Voor ons hoeft het niet"
Dan laat hij foto's maken met een bordje met HELP! er op. Dat komt op de foto te staan als pleh, en dan moet hij nieuwe foto's makenquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
and yet again:
ik ken veel van Bert VIsscher, maar onthoud niet alles
Had ik begrepen, en dank jequote:was trouwens bedoeld alsdat jij me op wiki wees
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan laat hij foto's maken met een bordje met HELP! er op. Dat komt op de foto te staan als pleh, en dan moet hij nieuwe foto's maken
Dat jaquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:38 schreef Etcetera het volgende:
oh wacht, is dat in dat fotohokje?
of is dat weer een andere show van 'mik bedoel die ene dat hij op een station staat en weg wil
Wat hij zeiquote:
Dan voel je je wel gewaardeerd hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
He, zo krijg ik ook nooit een welkom-terug-comité
Tofquote:
wacht maar tot jij ligt te bevallen..quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:47 schreef Etcetera het volgende:
nu op Net5, een stel waarvan de vent echt verslaafd is aan WoW, hij negeert z'n vrouw en kind bijna compleet. toen ze lag te bevallen is hij naar huis gegaan om te douchen en heeft ook nog even 3u WoW gespeeld![]()
![]()
![]()
Ik vind het een leuk spel, echt waar, en mijn vriend ook, maar dat gaat écht te ver![]()
oh nee dat weet ik 100% zekerquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
wacht maar tot jij ligt te bevallen..![]()
oh dat gebeurt maar zeer zelden hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:50 schreef Soempie het volgende:
ik bedoel, hij valt ook al in slaap achter de computer![]()
in het begin even, maar toen zei iemand dat ik wel mee zou lezen: hoi Soemp!quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:49 schreef Etcetera het volgende:
heb je niet meegelurkt trouwens?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
in het begin even, maar toen zei iemand dat ik wel mee zou lezen: hoi Soemp!
dus ik zo achter de computer:![]()
kut
quote:Daarna computer uit gezet en donderdag heel even doorgelezen en vanmorgen.![]()
Ik vond het ook een hele prestatiequote:
oef, nou, ik heb over een paar weken tentamensquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:00 schreef Etcetera het volgende:
dat doe ik sowieso wel, dat lezen
ben bezig in Jane Eyre
heb je nog tentamens binnenkort? moet er dan weer een weddenschap komen![]()
![]()
![]()
ik hoop het toch niet
hee jojoooooorrrr!quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:02 schreef Jojoortje het volgende:
Soempie is back
Bruiloft was leuk!
En bessen is jamjam!![]()
dan heb ik wel het voordeel van moeten reizen met de busquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
oef, nou, ik heb over een paar weken tentamensMoet er dan wel hard voor aan de bak.
![]()
![]()
Ik las ook altijd veel, maar sinds vorig jaar juli is dat echt heel veel minder geworden. Precies toen ik de akq ontdekte![]()
ik ook.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Soemp, ben blij dat je er weer bent...![]()
Ja groep 3 is ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:11 schreef Soempie het volgende:
welke klas wil je graag les gaan geven?![]()
Groep drie vond ik echt
Muzzy?quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja groep 3 is ookElke groep heeft wel wat. Ik vind Engels geven aan kleine kinderen heul leuk, maar op mijn school doen ze dat pas in groep 7/8.
Ik ben een groot voorstander ervan om kleine kinderen ook al op spelenderwijs Engels te geven omdat ze dan in hun taalgevoelige periode zitten, weejewel
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja groep 3 is ookElke groep heeft wel wat. Ik vind Engels geven aan kleine kinderen heul leuk, maar op mijn school doen ze dat pas in groep 7/8.
Ik ben een groot voorstander ervan om kleine kinderen ook al op spelenderwijs Engels te geven omdat ze dan in hun taalgevoelige periode zitten, weejewel
![]()
Neequote:Op zaterdag 21 april 2007 01:14 schreef Soempie het volgende:
Yuri, dat figuurtje uit je ava, komt ie uit Pokémon?
Hahaha ja ik ook... Vooral die vrouw: "Ja, dat zijn geen Engelse, maar Nederlandse kinderen"quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:15 schreef Etcetera het volgende:
noooooooooooooooooooo MUZZY![]()
![]()
ik heb zo'n ontzettende bloedhekel aan die klotereclame he![]()
oh, sorriequote:
ja inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ook... Vooral die vrouw: "Ja, dat zijn geen Engelse, maar Nederlandse kinderen"
Dankzij Muzzy blablaaaaaaaaaaah![]()
Cartoon Network!quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:18 schreef Etcetera het volgende:
ja inderdaad![]()
en dan is het ook nog eens dramatisch slecht jarentachtig getekend
ik zet m'n kinderen dan liever voor Cartoon Network dan voor Muzzy
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
ik ging namelijk pokémon figuurtjes tekenen vandaag met datzelfde jochie op wie ik op moet passen:
[afbeelding]
Zo cute![]()
![]()
![]()
Wat een talent!quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
ik ging namelijk pokémon figuurtjes tekenen vandaag met datzelfde jochie op wie ik op moet passen:
[afbeelding]
Zo cute![]()
![]()
![]()
Zegt zij met een elmo avatarquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:16 schreef Etcetera het volgende:
Dragon Ball Z
en dan zeg je wat van Oprah![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:21 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
en de mijne.
Hij:
die van jou is mooier![]()
Maar ik ben al aan het kleuren toe![]()
![]()
Ik:![]()
Hij is tof![]()
Elmo roeleertquote:
dat jij dat wel weet en ik nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
'elmo vliegt hoog, elmo vliegt laag'
6quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
6![]()
Hij was een beetje ziekig vandaag. Zat als een hoopje op de bank en wilde eerst met niemand praten. Maar binnen no time dikke lol. Draak nagedaan en hij in z'n ridderpak aanvallenEcht geweldig.
Ouders komen thuis: hij weer zielig doen op de bank![]()
![]()
Jij bent ook geen elmo fanquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat jij dat wel weet en ik niet
wat zegt dat over jou
wat zegt dat over mij
ik ben ontzettend Elmo fanquote:
* yuri Heeft nu dat deuntje in z'n hoofdquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben ontzettend Elmo fan
This is a song, lalalalaaaa, Elmo's soooong
ik kijk alleen geen sesamstraat meer
quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* yuri Heeft nu dat deuntje in z'n hoofd![]()
Het blijft verdacht still?quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kleurplaat overgetrokken zeker?![]()
![]()
![]()
wie zwijgt stemt toe hequote:
komen er vanzelf wel meer. Ik weet het bijvoorbeeld nog niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:50 schreef Yurithemaster het volgende:
Komen er nu trouwens maar 3 mensen naar de meet?![]()
Maar ik weet wel dat je gewoon komtquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
komen er vanzelf wel meer. Ik weet het bijvoorbeeld nog niet.
Heequote:
Slappe hap!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:05 schreef Soempie het volgende:
Etcetera, wanneer gaan we B&J eten in het park?![]()
![]()
Daar duik ik ook zo inquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee![]()
Waarom niet lekker naar bed dan?![]()
Daar heb ik verder ook niks tegenin te brengenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:01 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar duik ik ook zo in
Knap hoor trouwens, je hebt gewoon héél topic nr. 112 gemist
84 en 85quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:03 schreef Soempie het volgende:
ik vroeg me al af of ik eerder een topic heb gemist
vast niet..
neequote:
Trusten Soempquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:53 schreef Mikkie het volgende:
Overigens had ik personeelsfeest vanavond...alleen de bedrijfsleider, m'n beste vriendin (en collega) en ik waren niet dronken, de rest kon amper mee rechtop staan...
Had ook niet anders verwachtquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:56 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga die zuipschuiten allemaal de hele dag op stang jagen![]()
![]()
hoe los jij het op dan?quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:54 schreef Jojoortje het volgende:
"Lerares bindt benen leerling vast"
It wasn't me![]()
hee, alles goed met jou?quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:59 schreef Homdeck het volgende:
moggu
ja prima. ik dacht ik kom even weer langs.quote:
ik zal het welkomstcomité in m'n eentje doen:quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja prima. ik dacht ik kom even weer langs.
balen..eerder kon je onder werktijd toch op Fok! ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:19 schreef Homdeck het volgende:
Aaah das lief![]()
![]()
ik heb het een beetje te druk door de week![]()
dat doe ik eigenlijk nog maar zelden. ten eerste omdat ik het eigenlijk niet vind kunnen en ten tweede omdat ik het te druk heb.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
balen..eerder kon je onder werktijd toch op Fok! ?
Kom je naar de meeting?![]()
![]()
Goed zo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat doe ik eigenlijk nog maar zelden. ten eerste omdat ik het eigenlijk niet vind kunnen en ten tweede omdat ik het te druk heb.
't Is altijd wat met jou, hè..quote:Ik vier mijn verjaardag de 26e, ben een dag later jarig![]()
ja en dat terwijl ik maar 1 dag per jaar jarig benquote:
je doet het er gewoon omquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:31 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja en dat terwijl ik maar 1 dag per jaar jarig ben![]()
quote:
ik weet het nog niet. Ben dan wel vrij, maar moet nog even vragen of ik van zaterdag op zondag bij een vriend kan slapen. Ligt er aan of hij thuis is dan of niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:34 schreef Homdeck het volgende:
ga jij wel dan? ik zie nog niet erg veel animo in de OP![]()
allereerst dezelfde vraag aan jouquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:45 schreef Homdeck het volgende:
ah afwachten dan maar. en anders kun je misschien wel bij een medemeeter slapen....
ga je dit weekend nog wat leuks doen?
ah ik moet eerstquote:
ik typ te langzaamquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:55 schreef Soempie het volgende:
Ik heb afgesproken in de UB. Gisteravond de stad in geweest. Ik netjes op tijd terug en niet veel gedronken, maar de mensen met wie ik af heb gesproken haken dus af, omdat ze een kater hebben![]()
Moet nog een cadeautje kopen voor m'n nichtje. Morgen haar verjaardag in N-H.
En vanavond de laatste volleybalwedstrijd van dit seizoen.
welke club heb je het over?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ah ik moet eerst![]()
vanmiddag wil ik eigenlijk naar het voetbalveld. mijn cluppie moet in friesland dus dat is wel een teringeind rijden, maar aangezien ze kampioen kunnen worden wil ik wel heen.
Als ze kampioen worden zal ik wel in de kantine en kroeg belanden en om 12 uur dronken op bed liggen denk ik![]()
Als ze geen kampioen worden gaan we vanavond even potje kaarten en daarna nog wat drinken in de kroeg.
Morgen ga ik uitrusten, wielrennen kijken, langs de lijn luisteren en een beetje fokken.
Nu jij![]()
Met een soort personeelsfeest heb ik het ook op een zuipen gezet, heb maar hetzelfde tempo aangehouden als m'n directe baas en die lustte ook wel watquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:53 schreef Mikkie het volgende:
Overigens had ik personeelsfeest vanavond...alleen de bedrijfsleider, m'n beste vriendin (en collega) en ik waren niet dronken, de rest kon amper mee rechtop staan...
van mijn woonplaats waar een aantal vrienden van me in spelenquote:
Neleos en ik hebben allebei wel slaapplekken, Neleos woont dichter bij het centrum en van mij weet je de straat waar ik woonquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik weet het nog niet. Ben dan wel vrij, maar moet nog even vragen of ik van zaterdag op zondag bij een vriend kan slapen. Ligt er aan of hij thuis is dan of niet.En of ik er dus wat dagen met hem aan vast kan plakken.
Leek hem tof, maar z'n planning gaat niet verder dan een week.
![]()
Ja, was erg leuk. Was met een vriendin en we hebben met z'n tweeën erg gelachen. Kwamen twee jongens tegen namelijk en ontzettend lopen ouwehoeren. Die twee wisten echt niet wat ze nou moesten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik typ te langzaam![]()
was het leuk in de stad? ben vorige week vrijdag nog uit geweest in Groningen. had een vrijgezellenfeest.
Niet stom bedoeld, maar ik heb een hekel aan slapen bij andere mensen. Er is maar een handje vol mensen bij wie ik wel wil logeren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Neleos en ik hebben allebei wel slaapplekken, Neleos woont dichter bij het centrum en van mij weet je de straat waar ik woon
was het een leuk vrijgezellenfeest? Lijkt me echt vreselijk namelijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:58 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik typ te langzaam![]()
was het leuk in de stad? ben vorige week vrijdag nog uit geweest in Groningen. had een vrijgezellenfeest.
ja was erg gezellig. Waarom is dat vreselijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
was het een leuk vrijgezellenfeest? Lijkt me echt vreselijk namelijk
Wat hebben jullie gedaan???!quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja was erg gezellig. Waarom is dat vreselijk![]()
Is toch leuk om een beetje lol te maken en de aanstaande bruidegom voor lul te zetten![]()
nah ligt eraan van wie die bruiloft isquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan???!![]()
Mwa, het vrijgezellenfeest misschien niet, maar bruiloften
.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nah ligt eraan van wie die bruiloft is![]()
hij is 's ochtends ontvoerd in utrecht, in een trouwjurk gehesen, naar drenthe gereden, volgegoten met advocaat, in een aanhanger door het dorp gereden, naar groningen vervoerd, gelasergamed, uit eten geweest, bordesscene gedaan, de kroeg in geweest.
af en toe mag je je best weer een klein kind voelen![]()
ik heb er niet zo veel mee. Hoef later zelf ook niet zo nodig. De huwelijksreis daarentegenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:34 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nah ligt eraan van wie die bruiloft is![]()
Wat is er mis met mijn hanghouding op het werk?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Smiecht, eerder thuis zijn dan ik klaar ben met werken![]()
Leuke houding heb je overigens als je zit te werkenIk hang meestal op een andere manier in die stoelen
Niks, maar ik gebruik meestal de rugleuning om met m'n rug tegen te zittenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:57 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn hanghouding op het werk?![]()
Ik wil nog wel eens wat onderuit zakken ja. Vooral op zondag als ik zaterdagavond ben uitgeweest lig ik soms bijna onder mijn bureau.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niks, maar ik gebruik meestal de rugleuning om met m'n rug tegen te zitten
Dat doe ik ook wel es, dat ik nauwelijks met m'n hoofd boven het bureau uit komquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens wat onderuit zakken ja. Vooral op zondag als ik zaterdagavond ben uitgeweest lig ik soms bijna onder mijn bureau.![]()
Dát wilde ik nog kopen! Een vliegerquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet je, eigenlijk heb ik zin om te vliegeren. Heb hier alleen geen vlieger
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Dat dusquote:
quote:
quote:
Dat moeten we nog afwachten, hè. Gister wilde een van de twee al niks drinken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gelukkig ben je beter met mensen dan met planten anders zat je zo zonder werk
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:47 schreef Etcetera het volgende:
nu op Net5, een stel waarvan de vent echt verslaafd is aan WoW, hij negeert z'n vrouw en kind bijna compleet. toen ze lag te bevallen is hij naar huis gegaan om te douchen en heeft ook nog even 3u WoW gespeeld![]()
![]()
![]()
Ik vind het een leuk spel, echt waar, en mijn vriend ook, maar dat gaat écht te ver![]()
Ik wist hetquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
in het begin even, maar toen zei iemand dat ik wel mee zou lezen: hoi Soemp!
dus ik zo achter de computer:![]()
kut
Daarna computer uit gezet en donderdag heel even doorgelezen en vanmorgen.![]()
Liefquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:18 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Zo cute![]()
![]()
![]()
Elmo is coolquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
'elmo vliegt hoog, elmo vliegt laag'
Neequote:
En we leefden allemaal zo meequote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:41 schreef Nesle het volgende:
KAMPIOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENEEEEH KAMPIOENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH OLÉ OLÉ OLÉEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
en nu ga ik naar een feest
Ik voel me gewenstquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik voel me zo verdomd alleen....
Edit: Oooh B. is er![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:29 schreef B.ertha het volgende:
Ik voel me gewenst
Moet alleen wel zo eten
Hoorde zo'n gerucht dat ADSL afdeling misschien naar Grunn ging ? Iets over gehoord of is het bullshit?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik wil nog wel eens wat onderuit zakken ja. Vooral op zondag als ik zaterdagavond ben uitgeweest lig ik soms bijna onder mijn bureau.![]()
had je maar wel moeten posten, hadden we je kunnen waarschuwenquote:
Ik ga bankhangen. Wild hèquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:10 schreef TradeMarkie het volgende:
nog wilde plannen voor vanavond hier?
Das wel heel wildquote:
zeg je gewoon dat je die bus 's middags niet kunt pakken, omdat je dan al weg moet zijn. Probleem opgelostquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:17 schreef Etcetera het volgende:
ik had m'n SLB'er gemaild dat ik ws niet naar school kom maandag
mailt hij terug: 'ja maar de bussen rijden wel in de spits'
ik ga echt niet tot 4u wachten tot ik weer naar huis kan voor 1 lullig lesuurtje
Ben je nou niet jaloers?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Das wel heel wild
Ik ga naar de heren van Schultenbrau live![]()
heb teruggemaild dat ik dan tot 4u moet wachten, is hij dan nog niet tevreden zeg ik idd dat ik al terug moet zijn om 2u ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
zeg je gewoon dat je die bus 's middags niet kunt pakken, omdat je dan al weg moet zijn. Probleem opgelost
De vrienden van Amstel live maar dan anders, dus?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Schultenbrau is een merk, net als heineken, maar dan low class. En je raad het al, de bandjes die spelen zijn ook iets minder van naam, maar wel tof
Zijn er al zoveel?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
En oh ja, ik ben behoorlijk jaloers, maar ik heb vanmiddag al een tijdje hangend op een bank doorgebracht. Ik kan niet eens in de achtertuin zitten vanwege de vliegen
Er spelen imo 2 toffe bandjes en het is altijd supergezellig op zulke avonden. En morgen hoef ik niet te voetballen, dus kan ik morgen rustig revaliderenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De vrienden van Amstel live maar dan anders, dus?
Klinkt best leuk
500 per vierkante meter geveloppervlakquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zijn er al zoveel?Das ook niet leuk
Geteld?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
500 per vierkante meter geveloppervlaken als je een deur opent komn ze gezellig allemaal in beweging
Ja die zijn er wel, maar wie verwacht er nu in april al zoveel van die beesten. Geen winter en warm voorjaar en je hebt ze dus blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:35 schreef Etcetera het volgende:
zijn er geen spray middeltjes? die ook nog een beetje gezond zijn natuurlijkandrs val je er zelf ook bij flauw, kan niet echt de bedoeling zijn
Pepper en Salt dan he, en anders gewoon Kees, zo heet de onze ookquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:38 schreef B.ertha het volgende:
Pepper, is dat een leuke kattennaam? Ik probeer het erdoor te krijgen, Pepper en Guusje, maar dat laatste is bij voorbaat al afgekeurd![]()
Pepper en Spreequote:Op zaterdag 21 april 2007 20:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Pepper en Salt dan he, en anders gewoon Kees, zo heet de onze ook
Of pepper en oniquote:
Meneer en Mevrouw Jansen vind ik ook nog steeds leuk. "Meneer en Mevrouw Jansen, kom onder die auto vandaan!"quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:39 schreef Etcetera het volgende:
ik ben van plan om mijn latere kat heel gewoon Poes te gaan noemen. of het nou een poes of een kater is, Poes vind ik een leuke naam
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Meneer en Mevrouw Jansen vind ik ook nog steeds leuk. "Meneer en Mevrouw Jansen, kom onder die auto vandaan!"
Clichénaam #1.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:38 schreef B.ertha het volgende:
Pepper, is dat een leuke kattennaam?
Maar Pepper is leuk, die 3 nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Clichénaam #1.
Gedeelde plaats met Pluis, Droppie en Simba.
Veel plezierquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga er weer vandoor, eerst ff een biertje doen bij vrienden.
Bank hang ze vanavond, of wat je dan ook gaat doen
Dat denk jij.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom geef je een kat een naam? daar luisteren ze toch niet naar....
Váááge kaft en titel, maar klinkt wel interessantquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:16 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]geweldig boek.
Echt een aanrader. Geschreven vanuit het oogpunt van een 15 jarig autistisch jongetje. Moet er elke keer zo om lachen.
'Ik vind mensen verwarrend. Dat is vooral om twee redenen. De eerste reden is dat mensen veel praten zonder woorden te gebruiken. Siobhan zegt dat het een heleboel verschillende dingen kan betekenen als je één wenkbrauw optrekt. Hek kan betekenen 'ik wil seks me je doen' en het kan ook betekenen 'wat je net zei vind ik heel dom'.
![]()
![]()
![]()
ja, 't begint met die hond die vermoord is. En de hoofdpersoon gaat dan onderzoeken wie het gedaan heeft.quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Váááge kaft en titel, maar klinkt wel interessant
10 keer geklaagdquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef Supersheep het volgende:Top 10 posts per subforum van Supersheep
Positie, aantal posts, subforum
01. 5417 MEN - Mens erger je niet
02. 0110 ONZ - Onzin voor je leven!
03. 0085 R&P - Relaties & Psychologie
04. 0082 MUZ - Muziek
05. 0045 GC - General Chat
06. 0033 TV - Film, Tv & Radio
07. 0018 V&A - Vraag & Aanbod
08. 0010 KLB - Klaagbaak
09. 0008 US - FOK!Userfoto's
10. 0006 CUL - Culinesse à gogo
Duidelijk een nummer 1
Zal hem (proberen te) onthoudenquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
ja, 't begint met die hond die vermoord is. En de hoofdpersoon gaat dan onderzoeken wie het gedaan heeft.![]()
Het is zo geniaal geschrevenMaar dat niet alleen: het is ook een eye-opener..hoe vreemd de wereld soms is. Dat wordt wel heel duidelijk als je het bekijkt vanuit zijn perspectief.
![]()
Dat wou ik ook aanvragen, maar ik durfde nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef Supersheep het volgende:Top 10 posts per subforum van Supersheep
04. 0082 MUZ - Muziek
08. 0010 KLB - Klaagbaak
Duidelijk een nummer 1
Zo..snel besteld via Bolquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:16 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]geweldig boek.
Echt een aanrader. Geschreven vanuit het oogpunt van een 15 jarig autistisch jongetje. Moet er elke keer zo om lachen.
'Ik vind mensen verwarrend. Dat is vooral om twee redenen. De eerste reden is dat mensen veel praten zonder woorden te gebruiken. Siobhan zegt dat het een heleboel verschillende dingen kan betekenen als je één wenkbrauw optrekt. Het kan betekenen 'ik wil seks met je doen' en het kan ook betekenen 'wat je net zei vind ik heel dom'.
![]()
![]()
![]()
Waar vindt je dat?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:24 schreef Supersheep het volgende:Top 10 posts per subforum van Supersheep
04. 0082 MUZ - Muziek
08. 0010 KLB - Klaagbaak
Duidelijk een nummer 1
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..snel besteld via Bol![]()
In zo'n zelfde categorie een GE-WEL-DIG boekje:
"Beyond the great indoors"
[afbeelding]
Het verhaal wordt verteld door de hoofdpersoon die zich allerlei dingen inbeeldt. Hij heeft pleinvrees, telefoonvrees, mensenvrees...eigenlijk vrees voor alles. Nadat hij een tijdje is opgenomen in een gesticht mag hij gaan samenwonen met zijn kamermaat uit het gesticht. En die is natuurlijk ook niet helemaal honderd.
Samen gaan ze het leven ontdekken. Echt lachen
http://www.fantasticficti(...)nd-great-indoors.htm
Eng hèquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat wou ik ook aanvragen, maar ik durfde niet
Die heb ik even in m'n lijstje gezetquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..snel besteld via Bol![]()
In zo'n zelfde categorie een GE-WEL-DIG boekje:
"Beyond the great indoors"
[afbeelding]
Het verhaal wordt verteld door de hoofdpersoon die zich allerlei dingen inbeeldt. Hij heeft pleinvrees, telefoonvrees, mensenvrees...eigenlijk vrees voor alles. Nadat hij een tijdje is opgenomen in een gesticht mag hij gaan samenwonen met zijn kamermaat uit het gesticht. En die is natuurlijk ook niet helemaal honderd.
Samen gaan ze het leven ontdekken. Echt lachen
http://www.fantasticficti(...)nd-great-indoors.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |