Ging ongeveer zo:quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:22 schreef grazygirl het volgende:
heeft iemand een filmpje van de stemming van gister? sorry kan het nergens vinden
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ging ongeveer zo:
Eric: "Jaap ik stem je eruit"
Jaap: "Teringlijer. Ik ga je pakken"
Sylvia: Jaap, ik stem je er ook uit"
Jaap: "Fucking bitch. Jouw leven wordt hel hier"
Natasia: "Ja Jaap, ik stem je er ook uit"
Jaap: "Smerige vislip. Ik ga jou pakken!"
enz enz
WHAHAHHAHAHAHAquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:25 schreef Gert het volgende:
[..]
1. Ze heeft van die trillende balletjes ingebracht en zakt bijna door d'r hoeven van genot
2. Ze heeft vocht in d'r kniëen en dat deed zeer
3. ze zich ook wel gewoon weer eens aan.
Kies maar.![]()
Daar let ze niet eens op. Het gaat erom dat zij wel altijd aardig moet doen als Brian iets doet en dat Brian nu zo gaat doen als zij niet richting Brian monogaam is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Top getlost!!
Brian heeft het wel goed door wb Amanda en Huub.
De officiele waarschuwing aan huub was 16 maart, na een maand vervallen ze het is nu 20 aprilquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:21 schreef scanman01 het volgende:
Als het gooien van die speld idd een officiele waarschuwing gaat opleveren zou dat Huub's tweede zijn. Lijkt me ook geen strak plan dus. Dus redactie: laat maar waaien
Dat heeft Huub dan slim gedaan:)quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:35 schreef petraa het volgende:
[..]
De officiele waarschuwing aan huub was 16 maart, na een maand vervallen ze het is nu 20 april
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:35 schreef petraa het volgende:
[..]
De officiele waarschuwing aan huub was 16 maart, na een maand vervallen ze het is nu 20 april
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:35 schreef schatje het volgende:
Scanman01, Huub's eerste officiële waarschuwing is gisteren verlopen.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian krijgt snel genoeg weer kriebelquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:36 schreef scanman01 het volgende:
Als Amanda toch weer naast Brian gaat slapen, dan zal het niet lang duren voordat er weer gekonijnd wordt. Helaas gaat de breuk niet definitief zijn, denk ik.
Waarschijnlijk vannacht al, zucht...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:36 schreef scanman01 het volgende:
Als Amanda toch weer naast Brian gaat slapen, dan zal het niet lang duren voordat er weer gekonijnd wordt. Helaas gaat de breuk niet definitief zijn, denk ik.
Maar amanda is een vrouw en brian een man dat is het verschil zal Brian wel denken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:36 schreef Varen het volgende:
Brian mag alles en Amanda mag niks, die wordt nu gestraft
Kan behoorlijk jeuken schijnt het, zo'n SOA.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Brian krijgt snel genoeg weer kriebel
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ging ongeveer zo:
Eric: "Jaap ik stem je eruit"
Jaap: "Teringlijer. Ik ga je pakken"
Sylvia: Jaap, ik stem je er ook uit"
Jaap: "Fucking bitch. Jouw leven wordt hel hier"
Natasia: "Ja Jaap, ik stem je er ook uit"
Jaap: "Smerige vislip. Ik ga jou pakken!"
enz enz
Laat die knipoog maar wegquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan behoorlijk jeuken schijnt het, zo'n SOA.
Ze hebben het nu over jaap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:41 schreef Copycat het volgende:
Amanda bindt weer in, zeker?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:41 schreef Copycat het volgende:
Amanda bindt weer in, zeker?
Dat was hij voor gisteren ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze hebben het nu over jaap.
Brian is bereid om hem over 2 weken weg te stemmen.
Van de redactie mag Brian ook alles!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:36 schreef Varen het volgende:
Brian mag alles en Amanda mag niks, die wordt nu gestraft
In het dagelijkse leven zou hij haar en Huub in mekaar meppen ( als het nodig is nemt hij de derdehands autoverkoper van omgekatte BMW's mee om tye intimideren) en zou hij bij alle andere overige akkefietjes vlak naast haar meppen zodat ze weet dat hij 'een gevoelsmens' isquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:39 schreef FSR het volgende:
Zou het zo zijn dat Bwian haar dalijk een schop geeft......Nena's revenge..
Over twee weken heeft hij toch ook zijn doel nog niet bereikt en is het toch nog steeds zo dat zijn thuissituatie niet is verbeterd. Dat waren toch de redenen van Brian om hem erin te houden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee hij is bereid om het te overwegenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Eerst zien, dan eens een keer geloven bij die overslaande Brianplaat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
Volgens mij is het gewoon een homo die zijn handjes niet thuis kan houden (als ik het zo lees).quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Van de redactie mag Brian ook alles!
Gisteren heeft hij tot 2x toe Nicolaas bij zijn ballen gegrepen, hij heeft Eric in z'n tepel geknepen, hij heeft vanochtend Jaap hardhandig op de bank geduwd en Huub een tik voor z'n kop verkocht!
Maar het is een kindje van God en de redactie is bang voor God![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:43 schreef Dark het volgende:
[..]
---
Maar het is een kindje van God en de redactie is bang voor God![]()
Het kan ook niet want exit Jaap is exit Brian.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik quote hem alleen maar. Ik geloof er ook geen hol van.
Brian is juist aan het terugkrabbelen nuquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
Die kan ik niet zien.. in het nieuwe venster opent de home page weer..quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de TIEN site staat een filmpje trouwens.
Daar hebben we er toch al een van?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een homo die zijn handjes niet thuis kan houden (als ik het zo lees).
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de TIEN site staat een filmpje trouwens.
Ik kan het filmpje ook niet zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die kan ik niet zien.. in het nieuwe venster opent de home page weer..
Hij zit mij niet dwars, ik heb geen last van hem, hij is mijn backup dus hij hoeft niet weg van mij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:46 schreef Polonium-120 het volgende:
brian gaf net, min of meer, toe dat hij jaap in het spel houdt als backup... brian is 'bang' om amanda te verliezen in zijn spel...
Hij liet net al merken dat hij dat niet gaat doen. Hij heeft gezegd er over te willen denken, verder niet. Helemaal nu het wat minder gaat met Brian/Amanda en Brian/Natasia gaat Jaap er echt niet meer uit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerst zien, dan eens een keer geloven bij die overslaande Brianplaat.
ook over 2 weken gaat jaap niet weg... brian wil niet met de mainstream meegaan...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij zit mij niet dwars, ik heb geen last van hem, hij is mijn backup dus hij hoeft niet weg van mij.
klinkt als: first in first out...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian zegt: Ik heb altijd geleerd what you give is what you get
Maareh, bedoelt ie niet what you see is what you get![]()
Samen met What goed around comes around.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Geen kans!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:49 schreef farceman het volgende:
Hoop zo dat Brian Amanda nog uitscheld!
Dan kan Amanda mooi los gaan op Brian
Dat is dus wat hij bedoeldequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samen met What goes around comes around.
Yep, maar hij bedoelt het in de "what goes around comes around" en "wat je zaait is wat je oogst" manier.. en gooit daarom het een en ander door elkaarquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
binnen twee weken zit er een nieuwe bewoner die jaap imuniteit geeft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ook over 2 weken gaat jaap niet weg... brian wil niet met de mainstream meegaan...
Ik heb nu al medelijden met het kruis waaraan hij komt te hangen.quote:
En Amanda slikt het voor zoet zaad, zeker?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:54 schreef scanman01 het volgende:
Brian zegt dat Sylvia, Huub en Eric playen met Amanda.
Ja tuurlijk. Zelden iemand gezien die zo naïef is en zo niet naar anderen luistert. Een heel vreemd meisje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Let op, dit gaat weer eindigen in een knuffel![]()
Precies, voor Brian en ook voor Huub.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian probeert gewoon Amanda weer naar zich toe te trekken, dan kan ie weer een lange neus trekken tegen Hupert...
Amanda is een speelbal, niets meer en niets minder
Nou, dat heb ik gisteravond ook gedacht... verschillen die twee nou erg veel?quote:
en met de mensen die 'zoiets' boven de deur hebben hangen... een dikke kotsende, boerende, scheldende en windende jezus met duracel batterijen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met het kruis waaraan hij komt te hangen.
LOLquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:57 schreef Polonium-120 het volgende:
en met de mensen die 'zoiets' boven de deur hebben hangen... een dikke kotsende, boerende, scheldende en windende jezus met duracel batterijen...
Het zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zegt Amanda nu gewoon dat ze met Brian een sexleven wil houden?
Heeft hij echt zijn koffers gepakt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:41 schreef Lieve het volgende:
![]()
Braajen is zijn koffertjes aan het pakken en mag een tijdje ergens anders gaan nadenken over zijn gedrag.
![]()
![]()
Zijn er al filmpjes, want ik heb het dus weer op geheel originele wijze compleet weten te missen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:01 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heeft hij echt zijn koffers gepakt?
En wat zegt het filmpje over het slaan/schoppen?
Je ziet de eerste klap van Brian op het filmpje niet, je ziet wel dat Brian Huub een knietje geeftquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Zijn er al filmpjes, want ik heb het dus weer op geheel originele wijze compleet weten te missen.
Schijnt op de 10 site te staan.. maar daar kan ik ze niet kijken..quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Zijn er al filmpjes, want ik heb het dus weer op geheel originele wijze compleet weten te missen.
Welk filmpje ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Je ziet de eerste klap van Brian op het filmpje niet, je ziet wel dat Brian Huub een knietje geeft
Oftewel het wordt weer op Huub afgeschoven.. zo walgelijk gewoonquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Je ziet de eerste klap van Brian op het filmpje niet, je ziet wel dat Brian Huub een knietje geeft
Ja, daar hoef je inderdaad niets voor mee te krijgen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
Oftewel het wordt weer op Huub afgeschoven.. zo walgelijk gewoon
Vreemd dat sommige mensen de klap van Brian wel gezien hebben...die was idd niet in beeld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Echt wel!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vreemd dat sommige mensen de klap van Brian wel gezien hebben...die was idd niet in beeld.
waarom ging Huub dan bellen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vreemd dat sommige mensen de klap van Brian wel gezien hebben...die was idd niet in beeld.
Niet op die stream die voor het filmpje gebruikt is idd. Dat zal TIEN wel met opzet hebben gedaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Heb jij een filmpje met de goeie beelden dan mss?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet op die stream die voor het filmpje gebruikt is idd. Dat zal TIEN wel met opzet hebben gedaan.
Tien geeft wel vaker een verkeerd beeld van het gebeuren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:13 schreef Prosac het volgende:
in dat stukje op de 10 site wordt alleen gesproken over de speld van Huub en de trap op de voeten door Brian. De klap wordt helemaal nergens vermeldt, terwijl ik begrijp dat Brian 2 tikken uitdeelde?
Lijkt me niet. Van Huub zie je helemaal niets...en dat was ook niets. Het is wel duidelijk dat Brian het een en ander heeft gedaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
Oftewel het wordt weer op Huub afgeschoven.. zo walgelijk gewoon
Het filmpje op de site laat alleen het "knietje" zien, maar helaas is de site toch al tijden bezig met een zeer gekleurde weergave van de gebeurtenissen dat ik helaas denk dat het toch op niets gaat uitlopen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:13 schreef scanman01 het volgende:
Net het filmpje gzien. Dat over die speld is duidelijk helemaal niets. Brian meldde het ook pas een minuut later ofzoVerder heeft Brian dus een tikje gegeven en een knietje gegeven.
heb je daar een duidelijk filmpje van?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Van Huub zie je helemaal niets...en dat was ook niets. Het is wel duidelijk dat Brian het een en ander heeft gedaan.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:13 schreef scanman01 het volgende:
Net het filmpje gzien. Dat over die speld is duidelijk helemaal niets. Brian meldde het ook pas een minuut later ofzoVerder heeft Brian dus een tikje gegeven en een knietje gegeven.
dat weet ik, maar dit is wel heel erg gekleurd, zeker als ik de COS omtrent het gebeuren nalees.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Tien geeft wel vaker een verkeerd beeld van het gebeuren.
Nee, want dat was de stream.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:15 schreef getl0st het volgende:
[..]
Heb jij een filmpje met de goeie beelden dan mss?
DGK is al tijden bezig met de gekleurde weergave en dus niet zonder reden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
dat weet ik, maar dit is wel heel erg gekleurd, zeker als ik de COS omtrent het gebeuren nalees.
Ik neem nooit filmpjes op, maar anderen wel. Dus misschien komt er nog wel een filmpje van. Maar geen van beide acties van Brian is een exit waard denk ik. Hooguit een waarschuwing.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
heb je daar een duidelijk filmpje van?
Waarschuwingen kun je niet geven met fysiek geweld.. het is alles of niets..quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik neem nooit filmpjes op, maar anderen wel. Dus misschien komt er nog wel een filmpje van. Maar geen van beide acties van Brian is een exit waard denk ik. Hooguit een waarschuwing.
Hij kreeg het bevestig door Nicolaas en Eric.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nee, want dat was de stream.
Huub gilt dat hij een klap heeft gehad en alle Huub fans kakelen hem na.
Het was niet in beeld (waarmee ik dus niet beweer dat er geen klap is uitgedeeld)![]()
Maar gisteravond heeft hij Nicolaas toch bij zijn ballen gegrepen ???quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik neem nooit filmpjes op, maar anderen wel. Dus misschien komt er nog wel een filmpje van. Maar geen van beide acties van Brian is een exit waard denk ik. Hooguit een waarschuwing.
Hij meldt het ook pas een minuut later. Dat zegt genoeg toch.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Scan, we weten toch hoe enorm groot die overhemdspelden zijn?! Knappe jongen die dat op beeld krijgt![]()
Ze proberen het programma zo interessant mogelijk te houden, dus op dit moment is het beter als Jaap en Brian erin blijven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
DGK is al tijden bezig met de gekleurde weergave en dus niet zonder reden.
Ik heb de vermeende "klap" niet gezien, maar als dit gelijk staat aan de trap van Nena zou DGK eigenlijk niets anders kunnen dan Brian verwijderen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij zag de speld liggen op de bank, pakte hem op en zei die kreeg ik in me oog.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij meldt het ook pas een minuut later. Dat zegt genoeg toch.
Beetje het 'blauwe plek' verhaal van Nathanael
Nicolaas en Eric...tsja. Erg objectief.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij kreeg het bevestig door Nicolaas en Eric.
Maar jij ziet alles door een Brian zijn ogen volgens mij, jammer dat dat voortaan bijna met 1 oog moet.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar gisteravond heeft hij Nicolaas toch bij zijn ballen gegrepen ???
Tuurlijk, maar fysiek geweld kun je niet blijven verkopen he.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze proberen het programma zo interessant mogelijk te houden, dus op dit moment is het beter als Jaap en Brian erin blijven.
Is ook niet zo vreemd, want ze steken er een hoop geld in, dus het is hun programma.
Die Huub fans ook altijd... als ik alle klapjes van Huub optel zou hij ook allang wegkunnen en die waren vol in beeld. Als hij een echte klap had gehad had ie niet gegilt hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nee, want dat was de stream.
Huub gilt dat hij een klap heeft gehad en alle Huub fans kakelen hem na.
Het was niet in beeld (waarmee ik dus niet beweer dat er geen klap is uitgedeeld)![]()
Heeft Nicolaas daarvoor gebeld ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar gisteravond heeft hij Nicolaas toch bij zijn ballen gegrepen ???
en dat begrijp ik dus niet. Ze hebben Nicolaas erin gezet om het spel weer terug te krijgen, Nicolaas is 2 weken lang bezig beweest met kneden en pappen. Maar moest -volgens hem- Huub immuun maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
DGK is al tijden bezig met de gekleurde weergave en dus niet zonder reden.
Eric.... als er 1 iemand niet objectief isquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nicolaas en Eric...tsja. Erg objectief.
Die zat excuusbrieven aan Cora te schrijven aan de eettafel daarnet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:18 schreef petraa het volgende:
Waar is jaap
Dat klopt, maar vanuit de programmamakers gezien is het sensatie en dus potentieel meer kijkers. En daar draait het om.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar fysiek geweld kun je niet blijven verkopen he.
Brian is er al zo vaak mee weggekomen.
Brian heeft toegegeven dat hij huub een klap heeft gegeven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:21 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Die Huub fans ook altijd... als ik alle klapjes van Huub optel zou hij ook allang wegkunnen en die waren vol in beeld. Als hij een echte klap had gehad had ie niet gegilt hoor![]()
Bang dat die lieve Brian eruit wordt geflikkerd?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:21 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Die Huub fans ook altijd... als ik alle klapjes van Huub optel zou hij ook allang wegkunnen en die waren vol in beeld. Als hij een echte klap had gehad had ie niet gegilt hoor![]()
Nicolaas gaat er zelf uit, let maar opquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
en dat begrijp ik dus niet. Ze hebben Nicolaas erin gezet om het spel weer terug te krijgen, Nicolaas is 2 weken lang bezig beweest met kneden en pappen. Maar moest -volgens hem- Huub immuun maken.
Dit is de kans om een speler eruit te schoppen die doodsbenauwd is steun kwijt te raken en iedereen erin laat.
Geloof me, een persoon als Brian gaat echt iets heel vervelends doen als hij met al deze "kleine" zaken, zoals jij ze noemt, blijft wegkomen. En dan is de beveiliging echt geen overbodige luxe.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:21 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
De programmamakers zijn doodsbenauwd voor een finale met Sylvia, Eric en Huub, dat is de doodsteek voor DGK.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
en dat begrijp ik dus niet. Ze hebben Nicolaas erin gezet om het spel weer terug te krijgen, Nicolaas is 2 weken lang bezig beweest met kneden en pappen. Maar moest -volgens hem- Huub immuun maken.
Dit is de kans om een speler eruit te schoppen die doodsbenauwd is steun kwijt te raken en iedereen erin laat.
Het was ook beter geweest als Nena erin gebleven wasquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze proberen het programma zo interessant mogelijk te houden, dus op dit moment is het beter als Jaap en Brian erin blijven.
Is ook niet zo vreemd, want ze steken er een hoop geld in, dus het is hun programma.
Dat had die al moeten doen toen Brian de stoel onder zijn kont vandaan trok.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:21 schreef schatje het volgende:
Huub speelt het zo stom om iets terug te gooien. Hij moet gewoon niets doen en het alleen imaar ncasseren.
Gisteren ook met de stoel die Jaap onder hem vandaan trok. Gaat ie vervolgens opstaan. Terwijl hij zich met stoel en al had moeten laten vallen.
Nog een reden dat DGK actie moet ondernemen net als bij Huub.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian heeft toegegeven dat hij huub een klap heeft gegeven.
Brian is niet lief, hij heeft duidelijk zijn minpunten maar beseft zelf ook dat geweld niet de oplossing is. Hij moet zich alleen tot het uiterste inspannen om in bepaalde situaties met huub koel te blijven. Huub daarentegen is een persoon dei het laagste van het laagste is op ieder gebied. Hij neukt erop los, scheld mensen compleet uit (en niet alleen in beschonken toestand) en heeft Brian tot het uiterste uitgelokt. Ik kan nog even doorgaan, maar gezien het hoge pro-Huub gehalte zal ik toch geen gelijk krijgen, dus vergeefse moeite.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bang dat die lieve Brian eruit wordt geflikkerd?
Huub heeft daar waarschijnlijk wel van geleerd door de "klap" nu wel te melden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had die al moeten doen toen Brian de stoel onder zijn kont vandaan trok.
En met die kopstoot van Brian had hij zich ook, net als een professionele voetballer, kreunend en gillend op de grond moeten laten vallen
Denk het niet, want dan wordt het tussen die drie ook oorlog.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:24 schreef Meganog het volgende:
[..]
De programmamakers zijn doodsbenauwd voor een finale met Sylvia, Eric en Huub, dat is de doodsteek voor DGK.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
En met die kopstoot van Brian had hij zich ook, net als een professionele voetballer, kreunend en gillend op de grond moeten laten vallen
Als je alle fysiekgeweldsdelicten [quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:31 schreef schatje het volgende:
Jaap werd gebeld door de Febo om foto's te maken.
Klopt, je hoorde de telefoon gaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:31 schreef petraa het volgende:
Jaap werd dus gister gebeld dat hij foto's moest gaan maken.
Het was meer, met z'n neus in "de"regionenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:32 schreef blomst het volgende:
Jaap werd dus gisteren gebeld door achter om foto's te maken van Huub en amanda.
En Volgens Jaap was het meer dan alleen kussen.
Yep, en het volgende moment stondtie buiten met de camera. Hij zei het toen ook al dattie gebeld was om dat te doen. Hoezo manipulatie van de redactiequote:
En mij zeikte je nog af dat ik dit wel heel dubieus vond. Het is echt wel duidelijk dat de redactie ERG stuurt. Net als heel het rare gedoe dat Huub en Amanda ineens samen naar binnen gingen (achter) weer terug kwamen en het een batterij wissel noemden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
Iemand heeft Jaap dus gebeld met de tip even foto's te gaan maken van Amanda en Huub.
De redactie gaat echt heel erg ver zeg
je hebt zelf niet eens goed gezien wat er gebeurt is, je neemt allemaal dingen maar aan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:24 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Geloof me, een persoon als Brian gaat echt iets heel vervelends doen als hij met al deze "kleine" zaken, zoals jij ze noemt, blijft wegkomen. En dan is de beveiliging echt geen overbodige luxe.
ze wil liever geen ruzie, dus probeert nu steeds te sussen bij Brianquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:34 schreef farceman het volgende:
waarom gaat ze niet gewoon naar Huub toe ipv. steeds naar die idioot te trekken?
Ik begrijp het ook niet hoor. Echt geen idee wat er door het hoofd van dat meisje gaat, misschien denkt ze wel met d'r kut, ik weet het ook niet meer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:34 schreef farceman het volgende:
waarom gaat ze niet gewoon naar Huub toe ipv. steeds naar die idioot te trekken?
Bij een persoon als Brian .. dat karakter ... hoef ik de beelden ook niet te zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:34 schreef danos het volgende:
[..]
je hebt zelf niet eens goed gezien wat er gebeurt is, je neemt allemaal dingen maar aan.
Brian heeft inderdaad gezegt dat hij hem een tikje heeft gegeven waarbij hij zijn oor en haar aanraaktje, ik heb het niet gezien dus kan er niet over oordelen, maar het lijkt me allemaal weer overdreven. Maargoed ik laat het maar bij de redactie tot ik goeie beelden heb gezien.
Hij zat al een hele tijd naar ze te kijken vanuit huis.... en hele tijd buiten gestaan om naar ze te kijken voordat ie foto's ging maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:32 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt nu dat hij het niet wist van Amanda en Huub, maar dat hij daarover gebeld werd.
Moet je eens indenken hoeveel kijkers extra DGK gaat trekken als hij echt iemand het ziekenhuis inslaat. Dat is het enige dat telt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Bij een persoon als Brian .. dat karakter ... hoef ik de beelden ook niet te zien.
Als hij echt los gaat dan moeten een aantal mensen zich bergen en dat verwijt ik DGK. Ze laten dit bewust gebeuren door Brian overal mee weg te laten komen.
Ze stoppen het dus weer in de doofpot.. WAT SANCTIE? rot op.. Brian EXIT!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:38 schreef FSR het volgende:
Van de 10 site
Poll
Sanctie voor Huub en Brian?
Nee joh. Overdreven gedoe!13%
Absoluut! 8%
Alleen voor Huub!18%
Alleen voor Brian!61%
FF stemmen allemaal![]()
"SANCTIE !!!" dus geen exit !quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:38 schreef FSR het volgende:
Van de 10 site
Poll
Sanctie voor Huub en Brian?
Nee joh. Overdreven gedoe!13%
Absoluut! 8%
Alleen voor Huub!18%
Alleen voor Brian!61%
FF stemmen allemaal![]()
Klopt, maar hij was te lam om zelf op het idee te komen om foto's te gaan maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:38 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij zat al een hele tijd naar ze te kijken vanuit huis.... en hele tijd buiten gestaan om naar ze te kijken voordat ie foto's ging maken.
Slingert streams aanquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:40 schreef farceman het volgende:
Yes Brian para!
Ik zie hem nergens para.. loop ik zover achter?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:40 schreef farceman het volgende:
Yes Brian para!
Ook wel erg toevallig dat ze een onjuiste, oftwel zeer gekleurde, versie van de gebeurtenissen op de site hebben gezet en dan een poll openen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze stoppen het dus weer in de doofpot.. WAT SANCTIE? rot op.. Brian EXIT!![]()
Tuurlijk zodat jij mooie scans kan maken als daar iemand bewerkstelligd wordtquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het nou een mij of wordt daar echt heel obsessief schoongemaakt. Iedere dag zijn ze als bezetenen die douchedeuren aan het poetsen. Er mag echt geen enkel vlekje meer opzitten blijkbaar.
Ze hebt er als kindje wel is bij op schoot gezetenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe bekend is iemand van je als je het in de krant moet lezen![]()
En de ophemeling van Brian is inmiddels weer begonnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
Brian legt de reden voor zijn keuze tijdens de ontslagronde nog een keer uit: “Hij is voor mij geen gevaar en ook niet voor jullie. Hij heeft zijn excuses aangeboden. Jaap heeft niks tegen je en dat meent hij. Je begreep het toch? Het is niet leuk om eruit gestemd te worden.” Amanda had het liever anders gezien: “Ik heb met iedereen een band. Met Jaap heb ik gewoon totaal geen… sociaal contact.” Brian begrijpt die reden wel. “Ik heb hem op dingen aangesproken, maar hij zit hier en kan ten allen tijde weg. Hoezo moest dat gisteren gebeuren? Waarom zou ik meegaan met kudde? Hij heeft het moeilijk gehad en daardoor vindt hij het moeilijk om de eerste stap te zetten.” Met het inlevingsvermogen van Brian is niks mis!
Bron 10
Ieder voordeel heb ze nadeel. Als ze Brian voor zoiets relatief kleins eruit gaan zetten, looopt Huub ook enorm risico er een keer uit te vliegen. Die zit ook heel vaak op het randje. Alleen al daarom zullen ze niet snel iemand eruit zetten. En er zat toch ook wel een degelijk verschil tussen de trap van Nena en het tikje op knietje van Brian.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze stoppen het dus weer in de doofpot.. WAT SANCTIE? rot op.. Brian EXIT!![]()
Klopt helemaal, die lijn is idd moeilijk te trekken. Maar als er iemand uit moet vliegen, zou het inderdaad in tweevoud moeten (Brian en Huub)quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ieder voordeel heb ze nadeel. Als ze Brian voor zoiets relatief kleins eruit gaan zetten, looopt Huub ook enorm risico er een keer uit te vliegen. Die zit ook heel vaak op het randje. Alleen al daarom zullen ze niet snel iemand eruit zetten. En er zat toch ook wel een degelijk verschil tussen de trap van Nena en het tikje op knietje van Brian.
Nena is er ook om iets kleins uitgezet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ieder voordeel heb ze nadeel. Als ze Brian voor zoiets relatief kleins eruit gaan zetten, looopt Huub ook enorm risico er een keer uit te vliegen. Die zit ook heel vaak op het randje. Alleen al daarom zullen ze niet snel iemand eruit zetten. En er zat toch ook wel een degelijk verschil tussen de trap van Nena en het tikje op knietje van Brian.
en de kopstootquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg hoe serieus ze die speld nemen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
Deze gebeurtenis is natuurlijk voer voor Huub en hij gooit plagend een speld richting Brian, die, volgens de Antilliaan zelf, in zijn oog terecht komt.
Waarschijnlijk wordt hem nu duidelijk gemaakt dat Brian er weer mee weg gaat komen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:45 schreef schatje het volgende:
Huub is kennelijk bij de Febo. Slimme zet.
Ja maar de klap wordt weer niet genoemd, terwijl Brian dat zelf heeft toegegeven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg hoe serieus ze die speld nemen.
pieke dassen (august van de film van ome willem) daar heeft ze als kind op schoot gezeten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:45 schreef Varen het volgende:
Kijk net enzie Natasja huilen en het veulentje, schrok met rot, dacht dat ze dood was. Wie is er dood?
Maar DGK geeft alles volledig en juist weer hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar de klap wordt weer niet genoemd, terwijl Brian dat zelf heeft toegegeven.
Ik denk dat Palma de villa wintquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:47 schreef scanman01 het volgende:
Palma weer het middelpunt. Daar moet echt iets aan gedaan worden. Dat mens moet zich gewoon niet met de bewoners bemoeien.
druk eens op de play-knop?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:43 schreef THCees het volgende:
volgens mij is da veulen niet meer levend.......als ik op ut plasma scherm kijk ligt ze al een uur in dezelfde houding
Daar ga je inderdaad flink van janken.......quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
pieke dassen (august van de film van ome willem) daar heeft ze als kind op schoot gezeten.
Jammer dat er nog geen videoboodschap van Bart is gekomen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:47 schreef schatje het volgende:
Veelzeggend dat Bart nu Huub als favoriet heeft.
De maandag overleden jongerenwerker René Kempenaar uit Almere is donderdagavond massaal herdacht.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:45 schreef Varen het volgende:
Kijk net enzie Natasja huilen en het veulentje, schrok met rot, dacht dat ze dood was. Wie is er dood?
het was duidelijk te zien op stream 4... overigens was het meer een harde 'aai' dan een klap die brain gaf met zijn rechterhand, daarbij raakte hij de linkerachter kant (en oor?) van het hoofd van huub...quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:13 schreef Prosac het volgende:
in dat stukje op de 10 site wordt alleen gesproken over de speld van Huub en de trap op de voeten door Brian. De klap wordt helemaal nergens vermeldt, terwijl ik begrijp dat Brian 2 tikken uitdeelde?
dat betwijfel ik, Huub heeft bv al meermalen aangegeven dat hij ook op de naasten los zal gaan als hij daar toe genoodzaakt wordtquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:49 schreef avotar het volgende:
Het gevaar met een exit van Brain en Jaap is wel dat je een soort Big Brother groepsproces krijgt, wat nog heeeee lang gaat duren.
veelzeggend? hij volgt het helemaal niet meer, dus tsja zo veel zeggend is dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:47 schreef schatje het volgende:
Veelzeggend dat Bart nu Huub als favoriet heeft.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef Liess het volgende:
Hebben Brian en Amanda het alweer goed gemaakt? of is hij er nogsteeds 'klaar' mee?
je bent me voorquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef danos het volgende:
[..]
veelzeggend? hij volgt het helemaal niet meer, dus tsja zo veel zeggend is dat nou ook weer niet
Nog steeds 'klaar' ermeequote:Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef Liess het volgende:
Hebben Brian en Amanda het alweer goed gemaakt? of is hij er nogsteeds 'klaar' mee?
Óooh gelukkig, Hopelijk gaat Huub vanavond weer door met zn spel... Der mag geblowt worden vanaaf, Amanda stoned, Huub stoned............quote:
Als hij er niet uitvliegt konijnen ze vanavond weer, Amanda vindt dit nl best leuk ze geilt hierop als er 2 mannen om haar strijden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef Liess het volgende:
Hij kan het zich toch niet helemaal veroorloven om er helemaal klaar mee te wezenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef Liess het volgende:
Bel ze zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:54 schreef FSR het volgende:
Misschien word het tijd om RTL boulevard eens in te schakelen met wat beelden van Brian.
Kopstootje hier, ballen knijpen daar, schopje links, een dronke dame verkrachten rechts.. is kijken of die pannenkoek dan eens nog zo blij is.. !!!
Meestal wel....je hebt ook dikke veulens natuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:54 schreef LoveProfusion het volgende:
ZIjn veulens altijd zo dun als ze geboren worden? Het is nog zo fragiel..echt schattig.
en de stoel wegtrekkenquote:
Ze worden opgehaald voor het golfenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Er komt visite, visite...
het stadsblad van jou woonplaats lijkt mij een stuk beter, dit kan toch allemaal niet, ik ga een parlementaire enquete aanvragenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:54 schreef FSR het volgende:
Misschien word het tijd om RTL boulevard eens in te schakelen met wat beelden van Brian.
Kopstootje hier, ballen knijpen daar, schopje links, een dronke dame verkrachten rechts.. is kijken of die pannenkoek dan eens nog zo blij is.. !!!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:56 schreef danos het volgende:
[..]
het stadsblad van jou woonplaats lijkt mij een stuk beter, dit kan toch allemaal niet, ik ga een parlementaire enquete aanvragen![]()
Huh???? Hoezo. Die ruzie vanmorgen was in scene gezet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar scanman, het er nu wel mee eens dat dingen in scene worden gezet?
Dank je...voor deze aanvullingquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:55 schreef Dark het volgende:
[..]
en de stoel wegtrekken
en Nicolaas bij z'n ballen grijpen (2x)
en Huub knijpen
en Eric knijpen
en Huub voor z'n hoofd tikken
en Jaap hardhandig op de bank duwen
en Huub z'n shirt kapot trekken
en Huub bij z'n hoofd grijpen
en...
en...
Dat krijg je dus met onduidelijke regels en grenzen. Drank gooien mag niet = officiele waarschuwing, maar heet water heeft nog niemand geprobeerd. Brandwonden leveren in dat geval slechts een officiele waarschuwing op.![]()
Nee dat Jaap foto's ging maken gisteren...quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh???? Hoezo. Die ruzie vanmorgen was in scene gezet?
Klasse is niet te koopquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:56 schreef LoveProfusion het volgende:
nou goed de meiden moeten een miljonairs sport gaan doen.
Maar Amanda blijft natuurlijk een ordinair ding.
das Marcelquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Goed Amanda pijpt nu de bestuurder van de golfkar.
Of gewoon naar Geenstijl.nlquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:59 schreef Liess het volgende:
Stuur gewoon een stukje naar de metro... (die blz waar je je reacties op dingen kan plaatsen enz)
Dat bewijst toch juist dat het niet in scene is gezet. Anders was er vantevoren wel een script geweest en hadden ze niet hoeven bellen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee dat Jaap foto's ging maken gisteren...
Beide te zien op de TIEN site. Meld je daar gewoon even aan en je kunt alles bekijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:03 schreef r3gi3boy het volgende:
zeg ik verwacht toch wel enkele filmpjes van de bekende streamers hier. Zoiezo de stemmingsronde, maar ook graagvan het fysieke geweld van vanmorgen!:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |