Ik begrijp het ook niet hoor. Echt geen idee wat er door het hoofd van dat meisje gaat, misschien denkt ze wel met d'r kut, ik weet het ook niet meer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:34 schreef farceman het volgende:
waarom gaat ze niet gewoon naar Huub toe ipv. steeds naar die idioot te trekken?
Bij een persoon als Brian .. dat karakter ... hoef ik de beelden ook niet te zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:34 schreef danos het volgende:
[..]
je hebt zelf niet eens goed gezien wat er gebeurt is, je neemt allemaal dingen maar aan.
Brian heeft inderdaad gezegt dat hij hem een tikje heeft gegeven waarbij hij zijn oor en haar aanraaktje, ik heb het niet gezien dus kan er niet over oordelen, maar het lijkt me allemaal weer overdreven. Maargoed ik laat het maar bij de redactie tot ik goeie beelden heb gezien.
Hij zat al een hele tijd naar ze te kijken vanuit huis.... en hele tijd buiten gestaan om naar ze te kijken voordat ie foto's ging maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:32 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt nu dat hij het niet wist van Amanda en Huub, maar dat hij daarover gebeld werd.
Moet je eens indenken hoeveel kijkers extra DGK gaat trekken als hij echt iemand het ziekenhuis inslaat. Dat is het enige dat telt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Bij een persoon als Brian .. dat karakter ... hoef ik de beelden ook niet te zien.
Als hij echt los gaat dan moeten een aantal mensen zich bergen en dat verwijt ik DGK. Ze laten dit bewust gebeuren door Brian overal mee weg te laten komen.
Ze stoppen het dus weer in de doofpot.. WAT SANCTIE? rot op.. Brian EXIT!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:38 schreef FSR het volgende:
Van de 10 site
Poll
Sanctie voor Huub en Brian?
Nee joh. Overdreven gedoe!13%
Absoluut! 8%
Alleen voor Huub!18%
Alleen voor Brian!61%
FF stemmen allemaal![]()
"SANCTIE !!!" dus geen exit !quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:38 schreef FSR het volgende:
Van de 10 site
Poll
Sanctie voor Huub en Brian?
Nee joh. Overdreven gedoe!13%
Absoluut! 8%
Alleen voor Huub!18%
Alleen voor Brian!61%
FF stemmen allemaal![]()
Klopt, maar hij was te lam om zelf op het idee te komen om foto's te gaan maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:38 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij zat al een hele tijd naar ze te kijken vanuit huis.... en hele tijd buiten gestaan om naar ze te kijken voordat ie foto's ging maken.
Slingert streams aanquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:40 schreef farceman het volgende:
Yes Brian para!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |