Ik begrijp het ook niet hoor. Echt geen idee wat er door het hoofd van dat meisje gaat, misschien denkt ze wel met d'r kut, ik weet het ook niet meer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:34 schreef farceman het volgende:
waarom gaat ze niet gewoon naar Huub toe ipv. steeds naar die idioot te trekken?
Bij een persoon als Brian .. dat karakter ... hoef ik de beelden ook niet te zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:34 schreef danos het volgende:
[..]
je hebt zelf niet eens goed gezien wat er gebeurt is, je neemt allemaal dingen maar aan.
Brian heeft inderdaad gezegt dat hij hem een tikje heeft gegeven waarbij hij zijn oor en haar aanraaktje, ik heb het niet gezien dus kan er niet over oordelen, maar het lijkt me allemaal weer overdreven. Maargoed ik laat het maar bij de redactie tot ik goeie beelden heb gezien.
Hij zat al een hele tijd naar ze te kijken vanuit huis.... en hele tijd buiten gestaan om naar ze te kijken voordat ie foto's ging maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:32 schreef Clank het volgende:
Jaap zegt nu dat hij het niet wist van Amanda en Huub, maar dat hij daarover gebeld werd.
Moet je eens indenken hoeveel kijkers extra DGK gaat trekken als hij echt iemand het ziekenhuis inslaat. Dat is het enige dat telt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Bij een persoon als Brian .. dat karakter ... hoef ik de beelden ook niet te zien.
Als hij echt los gaat dan moeten een aantal mensen zich bergen en dat verwijt ik DGK. Ze laten dit bewust gebeuren door Brian overal mee weg te laten komen.
Ze stoppen het dus weer in de doofpot.. WAT SANCTIE? rot op.. Brian EXIT!quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:38 schreef FSR het volgende:
Van de 10 site
Poll
Sanctie voor Huub en Brian?
Nee joh. Overdreven gedoe!13%
Absoluut! 8%
Alleen voor Huub!18%
Alleen voor Brian!61%
FF stemmen allemaal![]()
"SANCTIE !!!" dus geen exit !quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:38 schreef FSR het volgende:
Van de 10 site
Poll
Sanctie voor Huub en Brian?
Nee joh. Overdreven gedoe!13%
Absoluut! 8%
Alleen voor Huub!18%
Alleen voor Brian!61%
FF stemmen allemaal![]()
Klopt, maar hij was te lam om zelf op het idee te komen om foto's te gaan maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:38 schreef Liess het volgende:
[..]
Hij zat al een hele tijd naar ze te kijken vanuit huis.... en hele tijd buiten gestaan om naar ze te kijken voordat ie foto's ging maken.
Slingert streams aanquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:40 schreef farceman het volgende:
Yes Brian para!
Ik zie hem nergens para.. loop ik zover achter?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:40 schreef farceman het volgende:
Yes Brian para!
Ook wel erg toevallig dat ze een onjuiste, oftwel zeer gekleurde, versie van de gebeurtenissen op de site hebben gezet en dan een poll openen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze stoppen het dus weer in de doofpot.. WAT SANCTIE? rot op.. Brian EXIT!![]()
Tuurlijk zodat jij mooie scans kan maken als daar iemand bewerkstelligd wordtquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:39 schreef scanman01 het volgende:
Ligt het nou een mij of wordt daar echt heel obsessief schoongemaakt. Iedere dag zijn ze als bezetenen die douchedeuren aan het poetsen. Er mag echt geen enkel vlekje meer opzitten blijkbaar.
Ze hebt er als kindje wel is bij op schoot gezetenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe bekend is iemand van je als je het in de krant moet lezen![]()
En de ophemeling van Brian is inmiddels weer begonnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
Brian legt de reden voor zijn keuze tijdens de ontslagronde nog een keer uit: “Hij is voor mij geen gevaar en ook niet voor jullie. Hij heeft zijn excuses aangeboden. Jaap heeft niks tegen je en dat meent hij. Je begreep het toch? Het is niet leuk om eruit gestemd te worden.” Amanda had het liever anders gezien: “Ik heb met iedereen een band. Met Jaap heb ik gewoon totaal geen… sociaal contact.” Brian begrijpt die reden wel. “Ik heb hem op dingen aangesproken, maar hij zit hier en kan ten allen tijde weg. Hoezo moest dat gisteren gebeuren? Waarom zou ik meegaan met kudde? Hij heeft het moeilijk gehad en daardoor vindt hij het moeilijk om de eerste stap te zetten.” Met het inlevingsvermogen van Brian is niks mis!
Bron 10
Ieder voordeel heb ze nadeel. Als ze Brian voor zoiets relatief kleins eruit gaan zetten, looopt Huub ook enorm risico er een keer uit te vliegen. Die zit ook heel vaak op het randje. Alleen al daarom zullen ze niet snel iemand eruit zetten. En er zat toch ook wel een degelijk verschil tussen de trap van Nena en het tikje op knietje van Brian.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ze stoppen het dus weer in de doofpot.. WAT SANCTIE? rot op.. Brian EXIT!![]()
Klopt helemaal, die lijn is idd moeilijk te trekken. Maar als er iemand uit moet vliegen, zou het inderdaad in tweevoud moeten (Brian en Huub)quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ieder voordeel heb ze nadeel. Als ze Brian voor zoiets relatief kleins eruit gaan zetten, looopt Huub ook enorm risico er een keer uit te vliegen. Die zit ook heel vaak op het randje. Alleen al daarom zullen ze niet snel iemand eruit zetten. En er zat toch ook wel een degelijk verschil tussen de trap van Nena en het tikje op knietje van Brian.
Nena is er ook om iets kleins uitgezet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ieder voordeel heb ze nadeel. Als ze Brian voor zoiets relatief kleins eruit gaan zetten, looopt Huub ook enorm risico er een keer uit te vliegen. Die zit ook heel vaak op het randje. Alleen al daarom zullen ze niet snel iemand eruit zetten. En er zat toch ook wel een degelijk verschil tussen de trap van Nena en het tikje op knietje van Brian.
en de kopstootquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg hoe serieus ze die speld nemen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
Deze gebeurtenis is natuurlijk voer voor Huub en hij gooit plagend een speld richting Brian, die, volgens de Antilliaan zelf, in zijn oog terecht komt.
Waarschijnlijk wordt hem nu duidelijk gemaakt dat Brian er weer mee weg gaat komen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:45 schreef schatje het volgende:
Huub is kennelijk bij de Febo. Slimme zet.
Ja maar de klap wordt weer niet genoemd, terwijl Brian dat zelf heeft toegegeven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg hoe serieus ze die speld nemen.
pieke dassen (august van de film van ome willem) daar heeft ze als kind op schoot gezeten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:45 schreef Varen het volgende:
Kijk net enzie Natasja huilen en het veulentje, schrok met rot, dacht dat ze dood was. Wie is er dood?
Maar DGK geeft alles volledig en juist weer hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar de klap wordt weer niet genoemd, terwijl Brian dat zelf heeft toegegeven.
Ik denk dat Palma de villa wintquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:47 schreef scanman01 het volgende:
Palma weer het middelpunt. Daar moet echt iets aan gedaan worden. Dat mens moet zich gewoon niet met de bewoners bemoeien.
druk eens op de play-knop?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:43 schreef THCees het volgende:
volgens mij is da veulen niet meer levend.......als ik op ut plasma scherm kijk ligt ze al een uur in dezelfde houding
Daar ga je inderdaad flink van janken.......quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
pieke dassen (august van de film van ome willem) daar heeft ze als kind op schoot gezeten.
Jammer dat er nog geen videoboodschap van Bart is gekomen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:47 schreef schatje het volgende:
Veelzeggend dat Bart nu Huub als favoriet heeft.
De maandag overleden jongerenwerker René Kempenaar uit Almere is donderdagavond massaal herdacht.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:45 schreef Varen het volgende:
Kijk net enzie Natasja huilen en het veulentje, schrok met rot, dacht dat ze dood was. Wie is er dood?
het was duidelijk te zien op stream 4... overigens was het meer een harde 'aai' dan een klap die brain gaf met zijn rechterhand, daarbij raakte hij de linkerachter kant (en oor?) van het hoofd van huub...quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:13 schreef Prosac het volgende:
in dat stukje op de 10 site wordt alleen gesproken over de speld van Huub en de trap op de voeten door Brian. De klap wordt helemaal nergens vermeldt, terwijl ik begrijp dat Brian 2 tikken uitdeelde?
dat betwijfel ik, Huub heeft bv al meermalen aangegeven dat hij ook op de naasten los zal gaan als hij daar toe genoodzaakt wordtquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:49 schreef avotar het volgende:
Het gevaar met een exit van Brain en Jaap is wel dat je een soort Big Brother groepsproces krijgt, wat nog heeeee lang gaat duren.
veelzeggend? hij volgt het helemaal niet meer, dus tsja zo veel zeggend is dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:47 schreef schatje het volgende:
Veelzeggend dat Bart nu Huub als favoriet heeft.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef Liess het volgende:
Hebben Brian en Amanda het alweer goed gemaakt? of is hij er nogsteeds 'klaar' mee?
je bent me voorquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef danos het volgende:
[..]
veelzeggend? hij volgt het helemaal niet meer, dus tsja zo veel zeggend is dat nou ook weer niet
Nog steeds 'klaar' ermeequote:Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef Liess het volgende:
Hebben Brian en Amanda het alweer goed gemaakt? of is hij er nogsteeds 'klaar' mee?
Óooh gelukkig, Hopelijk gaat Huub vanavond weer door met zn spel... Der mag geblowt worden vanaaf, Amanda stoned, Huub stoned............quote:
Als hij er niet uitvliegt konijnen ze vanavond weer, Amanda vindt dit nl best leuk ze geilt hierop als er 2 mannen om haar strijden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef Liess het volgende:
Hij kan het zich toch niet helemaal veroorloven om er helemaal klaar mee te wezenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:50 schreef Liess het volgende:
Bel ze zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:54 schreef FSR het volgende:
Misschien word het tijd om RTL boulevard eens in te schakelen met wat beelden van Brian.
Kopstootje hier, ballen knijpen daar, schopje links, een dronke dame verkrachten rechts.. is kijken of die pannenkoek dan eens nog zo blij is.. !!!
Meestal wel....je hebt ook dikke veulens natuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:54 schreef LoveProfusion het volgende:
ZIjn veulens altijd zo dun als ze geboren worden? Het is nog zo fragiel..echt schattig.
en de stoel wegtrekkenquote:
Ze worden opgehaald voor het golfenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Er komt visite, visite...
het stadsblad van jou woonplaats lijkt mij een stuk beter, dit kan toch allemaal niet, ik ga een parlementaire enquete aanvragenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:54 schreef FSR het volgende:
Misschien word het tijd om RTL boulevard eens in te schakelen met wat beelden van Brian.
Kopstootje hier, ballen knijpen daar, schopje links, een dronke dame verkrachten rechts.. is kijken of die pannenkoek dan eens nog zo blij is.. !!!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:56 schreef danos het volgende:
[..]
het stadsblad van jou woonplaats lijkt mij een stuk beter, dit kan toch allemaal niet, ik ga een parlementaire enquete aanvragen![]()
Huh???? Hoezo. Die ruzie vanmorgen was in scene gezet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar scanman, het er nu wel mee eens dat dingen in scene worden gezet?
Dank je...voor deze aanvullingquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:55 schreef Dark het volgende:
[..]
en de stoel wegtrekken
en Nicolaas bij z'n ballen grijpen (2x)
en Huub knijpen
en Eric knijpen
en Huub voor z'n hoofd tikken
en Jaap hardhandig op de bank duwen
en Huub z'n shirt kapot trekken
en Huub bij z'n hoofd grijpen
en...
en...
Dat krijg je dus met onduidelijke regels en grenzen. Drank gooien mag niet = officiele waarschuwing, maar heet water heeft nog niemand geprobeerd. Brandwonden leveren in dat geval slechts een officiele waarschuwing op.![]()
Nee dat Jaap foto's ging maken gisteren...quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh???? Hoezo. Die ruzie vanmorgen was in scene gezet?
Klasse is niet te koopquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:56 schreef LoveProfusion het volgende:
nou goed de meiden moeten een miljonairs sport gaan doen.
Maar Amanda blijft natuurlijk een ordinair ding.
das Marcelquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Goed Amanda pijpt nu de bestuurder van de golfkar.
Of gewoon naar Geenstijl.nlquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:59 schreef Liess het volgende:
Stuur gewoon een stukje naar de metro... (die blz waar je je reacties op dingen kan plaatsen enz)
Dat bewijst toch juist dat het niet in scene is gezet. Anders was er vantevoren wel een script geweest en hadden ze niet hoeven bellen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee dat Jaap foto's ging maken gisteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |