Heeft Nicolaas daarvoor gebeld ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar gisteravond heeft hij Nicolaas toch bij zijn ballen gegrepen ???
en dat begrijp ik dus niet. Ze hebben Nicolaas erin gezet om het spel weer terug te krijgen, Nicolaas is 2 weken lang bezig beweest met kneden en pappen. Maar moest -volgens hem- Huub immuun maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef Ashrak het volgende:
[..]
DGK is al tijden bezig met de gekleurde weergave en dus niet zonder reden.
Eric.... als er 1 iemand niet objectief isquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:20 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nicolaas en Eric...tsja. Erg objectief.
Die zat excuusbrieven aan Cora te schrijven aan de eettafel daarnet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:18 schreef petraa het volgende:
Waar is jaap
Dat klopt, maar vanuit de programmamakers gezien is het sensatie en dus potentieel meer kijkers. En daar draait het om.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:21 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar fysiek geweld kun je niet blijven verkopen he.
Brian is er al zo vaak mee weggekomen.
Brian heeft toegegeven dat hij huub een klap heeft gegeven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:21 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Die Huub fans ook altijd... als ik alle klapjes van Huub optel zou hij ook allang wegkunnen en die waren vol in beeld. Als hij een echte klap had gehad had ie niet gegilt hoor![]()
Bang dat die lieve Brian eruit wordt geflikkerd?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:21 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Die Huub fans ook altijd... als ik alle klapjes van Huub optel zou hij ook allang wegkunnen en die waren vol in beeld. Als hij een echte klap had gehad had ie niet gegilt hoor![]()
Nicolaas gaat er zelf uit, let maar opquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
en dat begrijp ik dus niet. Ze hebben Nicolaas erin gezet om het spel weer terug te krijgen, Nicolaas is 2 weken lang bezig beweest met kneden en pappen. Maar moest -volgens hem- Huub immuun maken.
Dit is de kans om een speler eruit te schoppen die doodsbenauwd is steun kwijt te raken en iedereen erin laat.
Geloof me, een persoon als Brian gaat echt iets heel vervelends doen als hij met al deze "kleine" zaken, zoals jij ze noemt, blijft wegkomen. En dan is de beveiliging echt geen overbodige luxe.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:21 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
De programmamakers zijn doodsbenauwd voor een finale met Sylvia, Eric en Huub, dat is de doodsteek voor DGK.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
en dat begrijp ik dus niet. Ze hebben Nicolaas erin gezet om het spel weer terug te krijgen, Nicolaas is 2 weken lang bezig beweest met kneden en pappen. Maar moest -volgens hem- Huub immuun maken.
Dit is de kans om een speler eruit te schoppen die doodsbenauwd is steun kwijt te raken en iedereen erin laat.
Het was ook beter geweest als Nena erin gebleven wasquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:19 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze proberen het programma zo interessant mogelijk te houden, dus op dit moment is het beter als Jaap en Brian erin blijven.
Is ook niet zo vreemd, want ze steken er een hoop geld in, dus het is hun programma.
Dat had die al moeten doen toen Brian de stoel onder zijn kont vandaan trok.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:21 schreef schatje het volgende:
Huub speelt het zo stom om iets terug te gooien. Hij moet gewoon niets doen en het alleen imaar ncasseren.
Gisteren ook met de stoel die Jaap onder hem vandaan trok. Gaat ie vervolgens opstaan. Terwijl hij zich met stoel en al had moeten laten vallen.
Nog een reden dat DGK actie moet ondernemen net als bij Huub.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian heeft toegegeven dat hij huub een klap heeft gegeven.
Brian is niet lief, hij heeft duidelijk zijn minpunten maar beseft zelf ook dat geweld niet de oplossing is. Hij moet zich alleen tot het uiterste inspannen om in bepaalde situaties met huub koel te blijven. Huub daarentegen is een persoon dei het laagste van het laagste is op ieder gebied. Hij neukt erop los, scheld mensen compleet uit (en niet alleen in beschonken toestand) en heeft Brian tot het uiterste uitgelokt. Ik kan nog even doorgaan, maar gezien het hoge pro-Huub gehalte zal ik toch geen gelijk krijgen, dus vergeefse moeite.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bang dat die lieve Brian eruit wordt geflikkerd?
Huub heeft daar waarschijnlijk wel van geleerd door de "klap" nu wel te melden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat had die al moeten doen toen Brian de stoel onder zijn kont vandaan trok.
En met die kopstoot van Brian had hij zich ook, net als een professionele voetballer, kreunend en gillend op de grond moeten laten vallen
Denk het niet, want dan wordt het tussen die drie ook oorlog.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:24 schreef Meganog het volgende:
[..]
De programmamakers zijn doodsbenauwd voor een finale met Sylvia, Eric en Huub, dat is de doodsteek voor DGK.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
En met die kopstoot van Brian had hij zich ook, net als een professionele voetballer, kreunend en gillend op de grond moeten laten vallen
Als je alle fysiekgeweldsdelicten [quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |