Kan behoorlijk jeuken schijnt het, zo'n SOA.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Brian krijgt snel genoeg weer kriebel
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ging ongeveer zo:
Eric: "Jaap ik stem je eruit"
Jaap: "Teringlijer. Ik ga je pakken"
Sylvia: Jaap, ik stem je er ook uit"
Jaap: "Fucking bitch. Jouw leven wordt hel hier"
Natasia: "Ja Jaap, ik stem je er ook uit"
Jaap: "Smerige vislip. Ik ga jou pakken!"
enz enz
Laat die knipoog maar wegquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan behoorlijk jeuken schijnt het, zo'n SOA.
Ze hebben het nu over jaap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:41 schreef Copycat het volgende:
Amanda bindt weer in, zeker?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:41 schreef Copycat het volgende:
Amanda bindt weer in, zeker?
Dat was hij voor gisteren ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze hebben het nu over jaap.
Brian is bereid om hem over 2 weken weg te stemmen.
Van de redactie mag Brian ook alles!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:36 schreef Varen het volgende:
Brian mag alles en Amanda mag niks, die wordt nu gestraft
In het dagelijkse leven zou hij haar en Huub in mekaar meppen ( als het nodig is nemt hij de derdehands autoverkoper van omgekatte BMW's mee om tye intimideren) en zou hij bij alle andere overige akkefietjes vlak naast haar meppen zodat ze weet dat hij 'een gevoelsmens' isquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:39 schreef FSR het volgende:
Zou het zo zijn dat Bwian haar dalijk een schop geeft......Nena's revenge..
Over twee weken heeft hij toch ook zijn doel nog niet bereikt en is het toch nog steeds zo dat zijn thuissituatie niet is verbeterd. Dat waren toch de redenen van Brian om hem erin te houden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee hij is bereid om het te overwegenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |