Ging ongeveer zo:quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:22 schreef grazygirl het volgende:
heeft iemand een filmpje van de stemming van gister? sorry kan het nergens vinden
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ging ongeveer zo:
Eric: "Jaap ik stem je eruit"
Jaap: "Teringlijer. Ik ga je pakken"
Sylvia: Jaap, ik stem je er ook uit"
Jaap: "Fucking bitch. Jouw leven wordt hel hier"
Natasia: "Ja Jaap, ik stem je er ook uit"
Jaap: "Smerige vislip. Ik ga jou pakken!"
enz enz
WHAHAHHAHAHAHAquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:25 schreef Gert het volgende:
[..]
1. Ze heeft van die trillende balletjes ingebracht en zakt bijna door d'r hoeven van genot
2. Ze heeft vocht in d'r kniëen en dat deed zeer
3. ze zich ook wel gewoon weer eens aan.
Kies maar.![]()
Daar let ze niet eens op. Het gaat erom dat zij wel altijd aardig moet doen als Brian iets doet en dat Brian nu zo gaat doen als zij niet richting Brian monogaam is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:33 schreef noekje het volgende:
Top getlost!!
Brian heeft het wel goed door wb Amanda en Huub.
De officiele waarschuwing aan huub was 16 maart, na een maand vervallen ze het is nu 20 aprilquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:21 schreef scanman01 het volgende:
Als het gooien van die speld idd een officiele waarschuwing gaat opleveren zou dat Huub's tweede zijn. Lijkt me ook geen strak plan dus. Dus redactie: laat maar waaien
Dat heeft Huub dan slim gedaan:)quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:35 schreef petraa het volgende:
[..]
De officiele waarschuwing aan huub was 16 maart, na een maand vervallen ze het is nu 20 april
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:35 schreef petraa het volgende:
[..]
De officiele waarschuwing aan huub was 16 maart, na een maand vervallen ze het is nu 20 april
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:35 schreef schatje het volgende:
Scanman01, Huub's eerste officiële waarschuwing is gisteren verlopen.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian krijgt snel genoeg weer kriebelquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:36 schreef scanman01 het volgende:
Als Amanda toch weer naast Brian gaat slapen, dan zal het niet lang duren voordat er weer gekonijnd wordt. Helaas gaat de breuk niet definitief zijn, denk ik.
Waarschijnlijk vannacht al, zucht...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:36 schreef scanman01 het volgende:
Als Amanda toch weer naast Brian gaat slapen, dan zal het niet lang duren voordat er weer gekonijnd wordt. Helaas gaat de breuk niet definitief zijn, denk ik.
Maar amanda is een vrouw en brian een man dat is het verschil zal Brian wel denken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:36 schreef Varen het volgende:
Brian mag alles en Amanda mag niks, die wordt nu gestraft
Kan behoorlijk jeuken schijnt het, zo'n SOA.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Brian krijgt snel genoeg weer kriebel
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ging ongeveer zo:
Eric: "Jaap ik stem je eruit"
Jaap: "Teringlijer. Ik ga je pakken"
Sylvia: Jaap, ik stem je er ook uit"
Jaap: "Fucking bitch. Jouw leven wordt hel hier"
Natasia: "Ja Jaap, ik stem je er ook uit"
Jaap: "Smerige vislip. Ik ga jou pakken!"
enz enz
Laat die knipoog maar wegquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan behoorlijk jeuken schijnt het, zo'n SOA.
Ze hebben het nu over jaap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:41 schreef Copycat het volgende:
Amanda bindt weer in, zeker?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:41 schreef Copycat het volgende:
Amanda bindt weer in, zeker?
Dat was hij voor gisteren ook.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze hebben het nu over jaap.
Brian is bereid om hem over 2 weken weg te stemmen.
Van de redactie mag Brian ook alles!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:36 schreef Varen het volgende:
Brian mag alles en Amanda mag niks, die wordt nu gestraft
In het dagelijkse leven zou hij haar en Huub in mekaar meppen ( als het nodig is nemt hij de derdehands autoverkoper van omgekatte BMW's mee om tye intimideren) en zou hij bij alle andere overige akkefietjes vlak naast haar meppen zodat ze weet dat hij 'een gevoelsmens' isquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:39 schreef FSR het volgende:
Zou het zo zijn dat Bwian haar dalijk een schop geeft......Nena's revenge..
Over twee weken heeft hij toch ook zijn doel nog niet bereikt en is het toch nog steeds zo dat zijn thuissituatie niet is verbeterd. Dat waren toch de redenen van Brian om hem erin te houden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee hij is bereid om het te overwegenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Eerst zien, dan eens een keer geloven bij die overslaande Brianplaat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
Volgens mij is het gewoon een homo die zijn handjes niet thuis kan houden (als ik het zo lees).quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Van de redactie mag Brian ook alles!
Gisteren heeft hij tot 2x toe Nicolaas bij zijn ballen gegrepen, hij heeft Eric in z'n tepel geknepen, hij heeft vanochtend Jaap hardhandig op de bank geduwd en Huub een tik voor z'n kop verkocht!
Maar het is een kindje van God en de redactie is bang voor God![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:43 schreef Dark het volgende:
[..]
---
Maar het is een kindje van God en de redactie is bang voor God![]()
Het kan ook niet want exit Jaap is exit Brian.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik quote hem alleen maar. Ik geloof er ook geen hol van.
Brian is juist aan het terugkrabbelen nuquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:42 schreef noekje het volgende:
Die kan ik niet zien.. in het nieuwe venster opent de home page weer..quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de TIEN site staat een filmpje trouwens.
Daar hebben we er toch al een van?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een homo die zijn handjes niet thuis kan houden (als ik het zo lees).
quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op de TIEN site staat een filmpje trouwens.
Ik kan het filmpje ook niet zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die kan ik niet zien.. in het nieuwe venster opent de home page weer..
Hij zit mij niet dwars, ik heb geen last van hem, hij is mijn backup dus hij hoeft niet weg van mij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:46 schreef Polonium-120 het volgende:
brian gaf net, min of meer, toe dat hij jaap in het spel houdt als backup... brian is 'bang' om amanda te verliezen in zijn spel...
Hij liet net al merken dat hij dat niet gaat doen. Hij heeft gezegd er over te willen denken, verder niet. Helemaal nu het wat minder gaat met Brian/Amanda en Brian/Natasia gaat Jaap er echt niet meer uit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerst zien, dan eens een keer geloven bij die overslaande Brianplaat.
ook over 2 weken gaat jaap niet weg... brian wil niet met de mainstream meegaan...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij zit mij niet dwars, ik heb geen last van hem, hij is mijn backup dus hij hoeft niet weg van mij.
klinkt als: first in first out...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian zegt: Ik heb altijd geleerd what you give is what you get
Maareh, bedoelt ie niet what you see is what you get![]()
Samen met What goed around comes around.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Geen kans!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:49 schreef farceman het volgende:
Hoop zo dat Brian Amanda nog uitscheld!
Dan kan Amanda mooi los gaan op Brian
Dat is dus wat hij bedoeldequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Samen met What goes around comes around.
Yep, maar hij bedoelt het in de "what goes around comes around" en "wat je zaait is wat je oogst" manier.. en gooit daarom het een en ander door elkaarquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
binnen twee weken zit er een nieuwe bewoner die jaap imuniteit geeft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ook over 2 weken gaat jaap niet weg... brian wil niet met de mainstream meegaan...
Ik heb nu al medelijden met het kruis waaraan hij komt te hangen.quote:
En Amanda slikt het voor zoet zaad, zeker?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:54 schreef scanman01 het volgende:
Brian zegt dat Sylvia, Huub en Eric playen met Amanda.
Ja tuurlijk. Zelden iemand gezien die zo naïef is en zo niet naar anderen luistert. Een heel vreemd meisje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Let op, dit gaat weer eindigen in een knuffel![]()
Precies, voor Brian en ook voor Huub.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian probeert gewoon Amanda weer naar zich toe te trekken, dan kan ie weer een lange neus trekken tegen Hupert...
Amanda is een speelbal, niets meer en niets minder
Nou, dat heb ik gisteravond ook gedacht... verschillen die twee nou erg veel?quote:
en met de mensen die 'zoiets' boven de deur hebben hangen... een dikke kotsende, boerende, scheldende en windende jezus met duracel batterijen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met het kruis waaraan hij komt te hangen.
LOLquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:57 schreef Polonium-120 het volgende:
en met de mensen die 'zoiets' boven de deur hebben hangen... een dikke kotsende, boerende, scheldende en windende jezus met duracel batterijen...
Het zou me niets verbazen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zegt Amanda nu gewoon dat ze met Brian een sexleven wil houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |