Ja, dat hebben we al wel meer gezien. Ooit hebben ze Brian helemaal loco gemaakt met een harde pr0n film, in de master bedroom toen Brian daar nog sliep.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:45 schreef PC eend het volgende:
Huub mag weer tv kijken, mag iemand anders dat ook wel eens alleen
Dat had een doel en was ongevraagd, huub hoeft het maar te vragen of te zeggen dat hij zich verveelt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we al wel meer gezien. Ooit hebben ze Brian helemaal loco gemaakt met een harde pr0n film, in de master bedroom toen Brian daar nog sliep.
Discovery channel... A Haunting.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:54 schreef StefanPeeters het volgende:
ok
Op dit moment gebeurd er toch niets op de streams.
Alles slaapt en Huub kijkt tv (engelse film ofzo)
Ze kreeg 10.000 euroquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub's tv momentje .....
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij kan gewoon zeggen wat hij wil zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
Wat een marteling, tv kijken zonder afstandsbediening!
Ach, wat maakt het. Huub heeft ze ongevraagd ook een goede 'show' gegeven met Amanda. Daar kan de redactie ook weer wat mee doen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat had een doel en was ongevraagd, huub hoeft het maar te vragen of te zeggen dat hij zich verveelt.
Dat is alleen bij hem volgens mij.
Ja, dat is dus geen eerlijk verloop van het "spel", he?quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het. Huub heeft ze ongevraagd ook een goede 'show' gegeven met Amanda. Daar kan de redactie ook weer wat mee doen.
Het maakt mij nou ook weer niet zoveel uit, maar er zijn nou eenmaal regels voor TV kijken en het is gewoon kromquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het. Huub heeft ze ongevraagd ook een goede 'show' gegeven met Amanda. Daar kan de redactie ook weer wat mee doen.
Hmmm, denk toch iets ouder... Jaar of 34, 35 al?quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeker, alleen geen idee hoe oud ze is, begin 30?
Kan je ff de links goed doen in de OTquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:53 schreef STAP01 het volgende:
Zo vandaag of gisteren (tis maar hoe je het bekijkt) was een dag met met ontzettend veel emoties! Eginia bevallen van een prachtige dochter! Jaap is dankzij Brian in het spel gehouden. Amanda is misschien wel overstag... Huub krijgt een cadeautje van de buren. Hij mag lekker onderuitgezakt tv kijken met een goed glas champagne. Proost!
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #3
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, doe dat niet hier maar in het SC (slowchat)-topic:
[SC # 38] Altijd on-topic!!
Even gegoogled, kan het niet vinden, ik denk ook iets van 34.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:03 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm, denk toch iets ouder... Jaar of 34, 35 al?
Hoe?quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
Kan je ff de links goed doen in de OT![]()
Volgens mij had Huub ze wel even te pakken met die pag. 151 ......quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:09 schreef PC eend het volgende:
Ze laten hem gewoon teletext van DGK zien![]()
Dat gaat wel te ver
Dat gaat al veel te verquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Teletext stond op. Huub vraagt pagina 151 en krijgt die nog ook. Verder gingen ze niet ......
[afbeelding]
Ja, niet echt eerlijk dat ze hem dit soort privileges gunnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat gaat al veel te ver![]()
Hij kan gewoon de koppen lezen en weet dus wat de verhaallijnen zijn
Dan krijg ik dit bericht:quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:07 schreef Prospera het volgende:
Zoiets dus:
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.
Veel users zijn niet in staat om 24/7 de streams te volgen als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic: [DGK] Updates #3
Als je over andere zaken dan de streams wilt posten, doe dat niet hier maar in het SC (slowchat)-topic:
[SC # 38] Altijd on-topic!!
Volgens mij ging het per ongeluk, en had Huub ze te pakken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, niet echt eerlijk dat ze hem dit soort privileges gunnen.
Maar ja, de rest ligt dan ook al saai te pitten... Zoals elke avond..
Verwacht je dat hij de verhaallijnen anders niet zou weten ? Ze worden in de Testimonials alleen maar daarop ondervraagd. Je hoor ze onderling vaker zeggen wat 'hot topic' was als ze terugkomen van 'achter'.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat gaat al veel te ver![]()
Hij kan gewoon de koppen lezen en weet dus wat de verhaallijnen zijn
Hij zegt vaak dat wat hij dacht dat een hot item was, dat helemaal niet is en omgekeerdquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Verwacht je dat hij de verhaallijnen anders niet zou weten ? Ze worden in de Testimonials alleen maar daarop ondervraagd. Je hoor ze onderling vaker zeggen wat 'hot topic' was als ze terugkomen van 'achter'.
Je moet even de [quote] en [ /quote] weghalen als je copy / paste doet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:13 schreef STAP01 het volgende:
Dan krijg ik dit bericht:
De inhoud van het bericht is niet gewijzigd, dus er zal geen wijziging worden doorgevoerd.
Hoe triest het ook is te denken dat te moeten vaststellen, hij heeft wel gelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
Huub denkt dat hij het meest neukt van iedereen in de kooi![]()
Het is me helaas niet gelukt... Ik heb het geprobeerd maar ik zag geen quote meer staan...quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Je moete even de [quote] en [ /quote] weghalen als je copy / paste doet.
Plasmascherm:er staan er 2 boven je...quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
Huub denkt dat hij het meest neukt van iedereen in de kooi![]()
Dacht ut niequote:Op vrijdag 20 april 2007 02:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hoe triest het ook is te denken dat te moeten vaststellen, hij heeft wel gelijk natuurlijk![]()
Hij heeft het geloof ik over het aantal vrouwen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:27 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda en Brian hebben echt wel meer geneukt dan Huub
En dan zeggen dat Nicolaas een alcoholist is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:23 schreef FuTilE het volgende:![]()
My kind of guy, die Huub... Hij schenkt zich nog maar es een glaasje in, chillin'
Dit kan niet de bedoeling zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:26 schreef farceman het volgende:
Haha grappig dat ze dit ook laten zien; een terugpratende plasma
De regie weet ook wel dat WIJ niet gek zijn!quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel leuk dat de regie dit gesprekje met de plasma gewoon liet zien.
Mja, dat passieloze gefriemel tussen Brian en Amanda kun je toch zeker geen sex noemen?quote:
Zo draaide hij hetquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:29 schreef Soho het volgende:
[..]
Hij heeft het geloof ik over het aantal vrouwen.
Zo kwam het wel over ja.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo draaide hij het
Hij zei overigens 6... 'in de villa dan he, niet bij jullie'![]()
WTF Huub neukt ook achter
Gokje Plasma:quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
Zo draaide hij het
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:28 schreef STAP01 het volgende:
Het is me helaas niet gelukt... Ik heb het geprobeerd maar ik zag geen quote meer staan...
Natuurlijk, daar lopen veel stagiares rondquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo draaide hij het
Het stuit misschien tegen de op fok! goed vertegenwoordigde Calvinistische borst, maar ik geef hem geen ongelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
En dan zeggen dat Nicolaas een alcoholist is.
Vandaag nam Huub in de uitzending ook al met pijn in zijn hart -en een fles Black Label- in zijn hand afscheid van zijn geliefde Lieke.
Ja, die viel op. En waarschijnlijk niet alleen Huub 'achter' ..... How about Wilgo of Ton de klusjesman !quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
...
jajajaquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Mja, dat passieloze gefriemel tussen Brian en Amanda kun je toch zeker geen sex noemen?
Er zijn planten die levendigere sex hebben.
Jullie zoeken daar echt veel te veel achter. Het was gewoon opschepperij. En overtroeving.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, die viel op. En waarschijnlijk niet alleen Huub 'achter' ..... How about Wilgo of Ton de klusjesman !
quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo draaide hij het
Heb je de video van de bevalling nog kunnen bekijken ? Wat vond je ervan ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
Doe het licht is uit bij die paardjes. Die hebben ook recht op nachtrust hoor.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:34 schreef FuTilE het volgende:
Het stuit misschien tegen de op fok! goed vertegenwoordigde Calvinistische borst, maar ik geef hem geen ongelijk.
Ik zou ook elke avond zo lazarus als een aap rondzwalken in dat huis, je bent op extended vakantie of je bent het niet
inderdaad , maar hij keek wel naar een goede docu op de discoveryzenderquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
Wat een marteling, tv kijken zonder afstandsbediening!
Misschien hoereren ze huub achter wel... groupies staan in de rijquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar lopen veel stagiares rond![]()
Wat ben je toch naïef af en toe![]()
Je weet toch nog wel, dat dat in het begin ook werd gezegd van de joints die Nena 'achter' ging roken.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jullie zoeken daar echt veel te veel achter. Het was gewoon opschepperij. En overtroeving.
ze hadden in ieder geval onbetaalde sex.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:27 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda en Brian hebben echt wel meer geneukt dan Huub
quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:40 schreef maril het volgende:
[..]
ze hadden in ieder geval onbetaalde sex.
Ja daar heb ik net even naargekeken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heb je de video van de bevalling nog kunnen bekijken ? Wat vond je ervan ?
Nee, precies, je kon het helemaal niet zien. En dat terwijl er 24/7 een high definition camera op gericht stond.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
jajaja
Dat kan je helemaal niet zien![]()
En het zijn geen vluggertjes van 5 minuten (wat ik er van zag) en volgens mij ook vrij vaak.... respect
Dat was onbetaald omdat Brian de condooms weer ongebruikt en in orginele verpakking terug gaf .......quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:40 schreef maril het volgende:
[..]
Huub vertelde net, dat de seks onder de dekens MOETquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, precies, je kon het helemaal niet zien. En dat terwijl er 24/7 een high definition camera op gericht stond.
Op Talpa is niks onbetaald.. Vergeet niet dat ze p.p. 10K hebben neergeteld om wat dan ook te kunnen doen in die villaquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:40 schreef maril het volgende:
[..]
Jointjes roken of neuken. Dat zijn toch wel 2 heel verschillende dingen hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je weet toch nog wel, dat dat in het begin ook werd gezegd van de joints die Nena 'achter' ging roken.....
Dat is het eerste dat me shockeert (of choqueert, zo u wil) aan DGKquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub vertelde net, dat de seks onder de dekens MOET
Suggereer jij nu dat zij in ruil voor drugs sexuele handelingen verichtte?quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je weet toch nog wel, dat dat in het begin ook werd gezegd van de joints die Nena 'achter' ging roken.....
quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat is het eerste dat me shockeert (of choqueert, zo u wil) aan DGK![]()
Ik denk dat Ellen zich niet op haar gemak voelde. Dit was haar eerste bevalling alleen, haar man kwam pas later. En Ellen wist niet wat de invloed zou zijn van alle heisa (camera - publiek).quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja daar heb ik net even naargekeken.
Het was inderdaad een behoorlijk groot veulen. Maar ik had er in het totaal iets minder haast achter gezet. Ze had heel simpel met lichte druk kunnen voorkomen dat het veulen terug zou glijden. Omdat de neus vrij lag uit de moeder kon het veulen gewoon ademen.
Door het iets minder gehaast te doen had ze veel beter mee kunnen trekken met de weeen.
Maar over het algemeen niet slecht hoor
Nena werd er altijd bloedgeil van vertelde ze...quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Suggereer jij nu dat zij in ruil voor drugs sexuele handelingen verichtte?![]()
De badkamerscene van Brian en die Griekse kon waarschijnlijk -op een flashbackje na- niet om 19.30u in de uitzending en daar baalden ze van.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:44 schreef FuTilE het volgende:
Dat is het eerste dat me shockeert (of choqueert, zo u wil) aan DGK![]()
Nee, nee. Maar in het begin werd gezegd (op FOK) dat de jointjes ook alleen maar bluf was. Dat bleek later ineens toch waar te zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Suggereer jij nu dat zij in ruil voor drugs sexuele handelingen verichtte?![]()
Geboortes zijn nooit makkelijk. Maar met te veel haast gaat het nooit goed.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik denk dat Ellen zich niet op haar gemak voelde. Dit was haar eerste bevalling alleen, haar man kwam pas later. En Ellen wist niet wat de invloed zou zijn van alle heisa (camera - publiek).
Zou jij je rustig voelen als je voor de lifestream dan een bevalling zou moeten doen ?
Een paar tellen na de geboorte kreeg ze al de eerste SMS-en op haar mobiel met felicitaties van al haar bekenden, die via de stream zaten te kijken.
Eric tilde de dekens ook te ver op zekerquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
De badkamerscene van Brian en die Griekse kon waarschijnlijk -op een flashbackje na- niet om 19.30u in de uitzending en daar baalden ze van.
OK, naar de SCquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geboortes zijn nooit makkelijk. Maar met te veel haast gaat het nooit goed.
Dat van die sms'jes vind ik eigenlijk vrij lief.
Over of ik me daarbij op me gemak voel wil ik je wel vertellen maar dan verkasen we even naar SC want anders worden ze hier boos. Die zijn dat gezeik over veulens al 3x zat.
Scherp.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:50 schreef PC eend het volgende:
Eric tilde de dekens ook te ver op zeker![]()
Ze hadden kunnen knippen, ik snap het nog steeds niet...quote:
Je bent te liefquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Over of ik me daarbij op me gemak voel wil ik je wel vertellen maar dan verkassen we even naar SC want anders worden ze hier boos. Die zijn dat gezeik over veulens al 3x zat.
Misschien krijgen we als de tijd rijp is alsnog een flashbackquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden kunnen knippen, ik snap het nog steeds niet...
Past niet in zijn (huubs) 'profiel'
Wat een prachtmeid! Ik krijg gewoon kriebels als ik ernaar kijk....quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een mooi slot voor de stream-avond, alles slaapt
[afbeelding]
Ga naar de SC, het veulentje is daar met de paardenmeesterquote:Op vrijdag 20 april 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien krijgen we als de tijd rijp is alsnog een flashback![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb je de bloederige bevalling nog live gezien![]()
Sorry Prospera, ik heb de OT niet kunnen veranderen helaas. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ga naar de SC, het veulentje is daar met de paardenmeester![]()
Wat let je om het gewoon te proberen??quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Sorry Prospera, ik heb de OT niet kunnen veranderen helaas. Volgende keer beter.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:18 schreef Prospera het volgende:
Ga naar de SC, het veulentje is daar met de paardenmeester![]()
Ik heb het 3 keer geprobeerd! knippen, plakken, knippen, plakken, knippen plakken....quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:22 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat let je om het gewoon te proberen??
De volgende keer lukt het weer niet en nu heb je de kans![]()
Ah genoeg van bejaarde mannenquote:Op vrijdag 20 april 2007 03:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die arme jaap die kon er niet zo goed tegen...
Je moet het oorspronkelijke OT topic eerst Quoten ,die met dat rode pijltje rechts boven je bericht,quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:25 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb het 3 keer geprobeerd! knippen, plakken, knippen, plakken, knippen plakken....
Op een gegeven moment kon ik niets meer veranderen...Ik ga het nog wel een keer proberen en als het dan niet lukt dan geef ik het op.............misschien...
Japio heeft die tijd wel nuttig gebruikt. Hij zoop zich helemaal klem.......quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die arme jaap die kon er niet zo goed tegen...
Huh wat?quote:
Daar hebben we dan de rest van de avond weer leuk van geprofiteerd. Tenminste, ik wacht de gebruikelijke filmpjes even afquote:Japio heeft die ttijd wel nuttig gebruikt. Hij zoop zich helemaal klem.......
bij 1. - Beetje frustratie van Prospera waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Huh wat?
[..]
Daar hebben we dan de rest van de avond weer leuk van geprofiteerd. Tenminste, ik wacht de gebruikelijke filmpjes even af
Nee joh dat geeft niet, morgen weer een nieuwe dagquote:Op vrijdag 20 april 2007 03:37 schreef STAP01 het volgende:
Nou Prospera, ik heb het nu inmiddels 12 keer geprobeerd. Het lukt me echt niet. Het spijt me erg maar ik ga nu mn bed opzoeken. Ik hoop dat niemand het me verder kwalijk neemt en toch hoop ik op een goede volgende keer....
Wie is hier de frustraat, ouwe zeikerdquote:Op vrijdag 20 april 2007 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
bij 1. - Beetje frustratie van Prospera waarschijnlijk.
bij 2. - Het was niet te filmen ...... zo dronken, zo lomp, zo onbeschoft.........
Het was ws ook niet te beschrijven. Wat ik in de Cossen las... Ongelovelijk... Dat geloof je dus alleen als je het ziet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
bij 1. - Beetje frustratie van Prospera waarschijnlijk.
bij 2. - Het was niet te filmen ...... zo dronken, zo lomp, zo onbeschoft.........
Wat zegt ze nou weer ......quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wie is hier de frustraat, ouwe zeikerd![]()
Het is niet handig hier een pic van je evenbeeld neer te zettenquote:Op vrijdag 20 april 2007 03:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat zegt ze nou weer ......
[afbeelding]
Ik seg maar so "Als het je niet bevalt, ga je maar naar huis" ......quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is niet handig hier een pic van je evenbeeld neer te zetten![]()
Ik spreek geen spaans....quote:Op vrijdag 20 april 2007 03:55 schreef Prospera het volgende:
Als je een schoonmaakster wilt neuken, probeer het es bij de buren.
Voor een schoonmaakster ? Ja, ik dat geef ik toe, pech voor jou. Ik hoef de straat niet op .......quote:
Mooi om te zien hoe Bolle iedere keer positie kiest en het veulen met de voorbenen en neus stuurt.quote:
Je verrast me elke keer weer, nooit gedacht dat je een vrouw bentquote:Op vrijdag 20 april 2007 04:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor een schoonmaakster ? Ja, ik dat geef ik toe, pech voor jou. Ik hoef de straat niet op .......
zelfservice ben ik bang, hier een kopjequote:Op vrijdag 20 april 2007 04:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
krijgen we nog een bak of is het zelfbediening hier?
* Proestquote:Op vrijdag 20 april 2007 04:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zou Brian nu gaan bellen : "Hij heeft me gebeten, ik wordt helemaal para brotha. Ik ben gebeten"
[afbeelding]
Hij denkt misschien, had ik maar m'n grote muil gehouden over Carlos, nu krijg ik die 300 cp's niet meer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 04:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het bloedgehalte in z'n alcohol begint toe te nemen en Japio zit verdwaasd te kijken
[afbeelding]
Die caps, sorry hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 04:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoppa, 170 kilo vrij zwevende vetten .......
[afbeelding]
[afbeelding]
Die 300 cpt heeft hij al gehad. Maar Carlos zal ongetwijfeld Japio's reactie eerder vanavond wel te zien krijgen .....quote:Op vrijdag 20 april 2007 04:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij denkt misschien, had ik maar m'n grote muil gehouden over Carlos, nu krijg ik die 300 cp's niet meer.
![]()
Scheelt weer een plasopvangdingquote:Op vrijdag 20 april 2007 04:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK, het spijt me. Zal ik niet meer doen.....![]()
Ja, slaap ze. Ik ga ook zo wegquote:Op vrijdag 20 april 2007 04:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Scheelt weer een plasopvangding![]()
Truste![]()
Ik hoop het, het wordt vast wel weer een boel geschreeuw omdat Amanda met Huub heeft gezoend en gerollebold op het grasveld en Jaap daarvan straks heel trots de foto's van zal laten zien. De gedachte om dan ook nog die heksenstem te horen geeft me nu al hoofdpijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:15 schreef blomst het volgende:
Nog even genieten van de rust, nog een uurtje eb de ruimtes zullen worden gevuld met de kraakstem van Palma.
[afbeelding]
Of we hebben geluk en heeft het griepvirus van Herma haar ook te pakken.
Nog ff een vraag: heb jij een betaalde capaccount? Welke is dat.quote:
thnx blomstquote:Op vrijdag 20 april 2007 07:41 schreef blomst het volgende:
Nee, gadwin is gratis
niets ben net wakkerquote:
En een heel goedemorgen voor allemaalquote:Op vrijdag 20 april 2007 04:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zeker koud in het zwembad. Dit is geen 21 cm meer ........
[afbeelding]
oh het was heftig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:38 schreef getl0st het volgende:
Was het zoenen van Huub en Amanda niet zo heftig dat ik er maar 1 cap van tegenkom?
Of was het gewoon een vriendschapskus?
Oeeehhhquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:39 schreef Dogga het volgende:
[..]
oh het was heftig.
heb het nog nooit zo met brian gezien
Brenda zegt datquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:41 schreef pullup het volgende:
Herma heeft allerlei telefoontjes met bedreigingen gekregen en beschuldigd nu via een omweggetje Lieke van het doorgeven van haar telefoon nummer![]()
Ik had het doorquote:
Ach ja Brenda, het is ook heel veilig om mee te huilen met de wolven in het bos.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:41 schreef pullup het volgende:
Brenda heeft allerlei telefoontjes met bedreigingen gekregen en beschuldigd nu via een omweggetje Lieke van het doorgeven van haar telefoon nummer![]()
Heeft jaap die peuken nog op de grond gegooid? En is dat dan mss waarom ze 9:15 klaar moeten zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:46 schreef blomst het volgende:
Kwart over negen op de bank.
Eén van de bewoners zei het gisteravond ook al, maar het veulentje lijkt qua tekening wel een beetje op een ezeltje.. het heeft zo'n wit snoetjequote:Op vrijdag 20 april 2007 08:49 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Het eerste wat ik zag toen ik de streams aanslingerde. Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Dat zal vast wel, maar hij stond er tamelijk eind vanaf, dus het kan ook op stoeien lijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:49 schreef schatje het volgende:
Jaap zal Brian wel zijn genomen foto's van een Huub en Amanda die aan het vrijen waren in de tuin laten zien.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:51 schreef Clank het volgende:
Trekt Jaap nou dat mayonaise shirt van gisteren weer aan?
Vrijen alsin neukenquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:49 schreef schatje het volgende:
Jaap zal Brian wel zijn genomen foto's van een Huub en Amanda die aan het vrijen waren in de tuin laten zien.
Neuken was er nog net niet bijquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vrijen alsin neuken
Of bleef het bij handspel?
De was gaat naar de wasserijquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:53 schreef pullup het volgende:
Die huishoudsters doen dus zo goed hun werk dat de was al niet meer gedaan word blijkbaar
Gewoon zoenenquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vrijen alsin neuken
Vrijen geen seksquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vrijen alsin neuken
Nog erger. Dan hadden ze die handoeken alleen maar op hun plaats hoeven leggenquote:
Ja en dan heeft ze nog niet gehoord, wat hij naderhand over Carlos zei tegen Nicolaas. Dan gaat ze echt uit haar dakquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:55 schreef Clank het volgende:
Natasia tegen Jaap: Draak.. wat je gisteren weer allemaal gezegd hebt!!
COuld not get her of my mindquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Oeeehhh
off-topic: en jij nog gedroomd van je toekomstige bruid?![]()
Als Jaap zich aso blijft gedragen en niet bezig gaat zijn met zijn doelen dan stemt Brian hem er over 2 weken uit. Hij heeft het zelf in de hand. Brian zei ook met nadruk tegen Nicolaas dat hij gistermiddag al bij de buren zijn stem uit moest brengen (die mag je daarna niet veranderen). Dit was voordat Jaap zich vol begon te gooien met alcohol en ging rellen. Nicolaas zei dat hij zag dat Brian baalde van zijn stem en er vertrouwen in had dat hij hem de volgende keer wel uit stemt. In twee weken kan er veel gebeuren, dus we zullen zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:29 schreef noekje het volgende:
Die Jaap met z'n persoonlijkheidsstoornissen. Ik geloof hem ook nog eens wat dat aangaat. Lijkt wel of die veilig opgeborgen zitten in een kooitje en alcohol is de sleutel van het kooitje.
Ben benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren. Kijken of die nu nog z'n mannetje staat als Carlos er is of dat die zoals na de 2 avond zich kapot gaat schamen.
Huub opperde ook het idee om samen een half uurtje naast Brian te gaan liggen. Alleen wilde Amanda niet. Haar gevoel zei dat dat niet juist was.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:55 schreef getl0st het volgende:
Danku voor de reacties
Liess zal er wel blij mee zijn
Snoezigquote:
Dat had een enorm strakke actie geweestquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub opperde ook het idee om samen een half uurtje naast Brian te gaan liggen. Alleen wilde Amanda niet. Haar gevoel zei dat dat niet juist was.
Anders Brian wel, die mag Carlos heel erg graag en zal zeker niet blij zijn met die uitspraak! Jaap heeft twee weken om het verder te verkloten of juist goed te maken...... Welke zal het worden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en dan heeft ze nog niet gehoord, wat hij naderhand over Carlos zei tegen Nicolaas. Dan gaat ze echt uit haar dak
Volgens mij wel. Hij zei dat ie er 80 cp's voor over heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
En nogmaals.. heef jaap nou nog wat geflikt met die peuken?
Als 'het' elke dag zuipt.. gaat hij het verkloten.. dat is waar ik op hoopquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:00 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Anders Brian wel, die mag Carlos heel erg graag en zal zeker niet blij zijn met die uitspraak! Jaap heeft twee weken om het verder te verkloten of juist goed te maken...... Welke zal het worden?
Ik hoop verkloten, maar ja Wishfull thinking.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:00 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Anders Brian wel, die mag Carlos heel erg graag en zal zeker niet blij zijn met die uitspraak! Jaap heeft twee weken om het verder te verkloten of juist goed te maken...... Welke zal het worden?
Dat zou heel mooi zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:03 schreef blomst het volgende:
Misschien komt er wel eeb videoboodschap van Cora
Om te bevestigen dat het tussen Jaap en haar over is.
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 20 april 2007 08:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
Snoezig
Is ze ook al verliefd op jou?
En nogmaals.. heef jaap nou nog wat geflikt met die peuken?
onbeantwoorde liefdequote:Op vrijdag 20 april 2007 09:05 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
neej jaap heeft allleen een grote bek verder doet hij niets
En dan weigert te vertrekkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:06 schreef schatje het volgende:
Of Nicolaas die met 2 ow de villa moet verlaten.
Hij heeft er maar één. Hij heeft het 2x gehoord.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:06 schreef schatje het volgende:
Of Nicolaas die met 2 ow de villa moet verlaten.
Ik ben blij dat Jaap er nog inzit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:06 schreef noekje het volgende:
Huub: Jij geen goedemorgen
Jaap": jij ook geen goedemorgen kutmongool
Huub: en heb je een kater?
Jaap: ik heb geen zender om
Huub: en je hebt geen karakter en je hebt geen leven..
als hij gaat zuipen haalt hij ook sowieso z'n doelen niet.. als iets funest is voor een afval-proces, dan is het wel alcohol.. (of jaap z'n eetgewoontjes)quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als 'het' elke dag zuipt.. gaat hij het verkloten.. dat is waar ik op hoop
Anders komt het wel weer goed..
Doet ze altijd tegen dierenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:11 schreef Meganog het volgende:
Jezus, Sylvia praat tegen dat paard of het een debiel kind is.
Dat hij niet wenst te werken met amateursquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:12 schreef kleinzusje het volgende:
Wat heeft Jaap gisteren over Carlos gezegd ??? Kan het niet terug vinden
Dat hij een amateur is en dat Carlos het niet voor hem doet maar puur voor de centen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:12 schreef kleinzusje het volgende:
Wat heeft Jaap gisteren over Carlos gezegd ??? Kan het niet terug vinden
thxquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat hij niet wenst te werken met amateurs
Ook thxquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat hij een amateur is en dat Carlos het niet voor hem doet maar puur voor de centen.
Brian likt zijn hele kontgat schoon..quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:16 schreef schatje het volgende:
Brian doet zijn bek ook niet open.
Dat is een lafaard.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:16 schreef schatje het volgende:
De koene ridder die het allemaal zo goed in de juiste banen weet te leiden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:16 schreef schatje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:19 schreef demins het volgende:
Goedemorgen!Nu al bufferende streams! Lekker gaat ie!
![]()
Draag je die ook met een rood corset en een rood klein broekje?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:21 schreef schatje het volgende:
Ik heb ook de laarsjes die Amanda aan heeft. Alleen in het rood. Ze staan mij natuurlijk ook veel beter.
surequote:Op vrijdag 20 april 2007 09:23 schreef schatje het volgende:
Amanda gaat zeggen dat zij en Huub nu wat hebben.
"Ik heb een break met Brian en ben nu verloofd met Huub"?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:23 schreef schatje het volgende:
Amanda gaat zeggen dat zij en Huub nu wat hebben.
Tot de volgende stemming hequote:Op vrijdag 20 april 2007 09:26 schreef Kinga het volgende:
Wat zijn dat toch voor 2 weken waar Jaap het steeds over heeft?!
over twee weken volgt er weer een stemming en dan ligt Jaap er zekers uitquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:26 schreef Kinga het volgende:
Tot de volgende stemmingsrondequote:Op vrijdag 20 april 2007 09:26 schreef Kinga het volgende:
2 weken zijn een ongelofelijk lange tijd in DGK.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:26 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
over twee weken volgt er weer een stemming en dan ligt Jaap er zekers uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |