Hoe triest het ook is te denken dat te moeten vaststellen, hij heeft wel gelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
Huub denkt dat hij het meest neukt van iedereen in de kooi![]()
Het is me helaas niet gelukt... Ik heb het geprobeerd maar ik zag geen quote meer staan...quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Je moete even de [quote] en [ /quote] weghalen als je copy / paste doet.
Plasmascherm:er staan er 2 boven je...quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
Huub denkt dat hij het meest neukt van iedereen in de kooi![]()
Dacht ut niequote:Op vrijdag 20 april 2007 02:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hoe triest het ook is te denken dat te moeten vaststellen, hij heeft wel gelijk natuurlijk![]()
Hij heeft het geloof ik over het aantal vrouwen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:27 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda en Brian hebben echt wel meer geneukt dan Huub
En dan zeggen dat Nicolaas een alcoholist is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:23 schreef FuTilE het volgende:![]()
My kind of guy, die Huub... Hij schenkt zich nog maar es een glaasje in, chillin'
Dit kan niet de bedoeling zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:26 schreef farceman het volgende:
Haha grappig dat ze dit ook laten zien; een terugpratende plasma
De regie weet ook wel dat WIJ niet gek zijn!quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel leuk dat de regie dit gesprekje met de plasma gewoon liet zien.
Mja, dat passieloze gefriemel tussen Brian en Amanda kun je toch zeker geen sex noemen?quote:
Zo draaide hij hetquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:29 schreef Soho het volgende:
[..]
Hij heeft het geloof ik over het aantal vrouwen.
Zo kwam het wel over ja.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo draaide hij het
Hij zei overigens 6... 'in de villa dan he, niet bij jullie'![]()
WTF Huub neukt ook achter
Gokje Plasma:quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
Zo draaide hij het
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:28 schreef STAP01 het volgende:
Het is me helaas niet gelukt... Ik heb het geprobeerd maar ik zag geen quote meer staan...
Natuurlijk, daar lopen veel stagiares rondquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo draaide hij het
Het stuit misschien tegen de op fok! goed vertegenwoordigde Calvinistische borst, maar ik geef hem geen ongelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
En dan zeggen dat Nicolaas een alcoholist is.
Vandaag nam Huub in de uitzending ook al met pijn in zijn hart -en een fles Black Label- in zijn hand afscheid van zijn geliefde Lieke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |