Hoe triest het ook is te denken dat te moeten vaststellen, hij heeft wel gelijk natuurlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
Huub denkt dat hij het meest neukt van iedereen in de kooi![]()
Het is me helaas niet gelukt... Ik heb het geprobeerd maar ik zag geen quote meer staan...quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Je moete even de [quote] en [ /quote] weghalen als je copy / paste doet.
Plasmascherm:er staan er 2 boven je...quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
Huub denkt dat hij het meest neukt van iedereen in de kooi![]()
Dacht ut niequote:Op vrijdag 20 april 2007 02:28 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hoe triest het ook is te denken dat te moeten vaststellen, hij heeft wel gelijk natuurlijk![]()
Hij heeft het geloof ik over het aantal vrouwen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:27 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda en Brian hebben echt wel meer geneukt dan Huub
En dan zeggen dat Nicolaas een alcoholist is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:23 schreef FuTilE het volgende:![]()
My kind of guy, die Huub... Hij schenkt zich nog maar es een glaasje in, chillin'
Dit kan niet de bedoeling zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:26 schreef farceman het volgende:
Haha grappig dat ze dit ook laten zien; een terugpratende plasma
De regie weet ook wel dat WIJ niet gek zijn!quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel leuk dat de regie dit gesprekje met de plasma gewoon liet zien.
Mja, dat passieloze gefriemel tussen Brian en Amanda kun je toch zeker geen sex noemen?quote:
Zo draaide hij hetquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:29 schreef Soho het volgende:
[..]
Hij heeft het geloof ik over het aantal vrouwen.
Zo kwam het wel over ja.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo draaide hij het
Hij zei overigens 6... 'in de villa dan he, niet bij jullie'![]()
WTF Huub neukt ook achter
Gokje Plasma:quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
Zo draaide hij het
Hier leveren wij Commentaar Op de Streams.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:28 schreef STAP01 het volgende:
Het is me helaas niet gelukt... Ik heb het geprobeerd maar ik zag geen quote meer staan...
Natuurlijk, daar lopen veel stagiares rondquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo draaide hij het
Het stuit misschien tegen de op fok! goed vertegenwoordigde Calvinistische borst, maar ik geef hem geen ongelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
En dan zeggen dat Nicolaas een alcoholist is.
Vandaag nam Huub in de uitzending ook al met pijn in zijn hart -en een fles Black Label- in zijn hand afscheid van zijn geliefde Lieke.
Ja, die viel op. En waarschijnlijk niet alleen Huub 'achter' ..... How about Wilgo of Ton de klusjesman !quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
...
jajajaquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Mja, dat passieloze gefriemel tussen Brian en Amanda kun je toch zeker geen sex noemen?
Er zijn planten die levendigere sex hebben.
Jullie zoeken daar echt veel te veel achter. Het was gewoon opschepperij. En overtroeving.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja, die viel op. En waarschijnlijk niet alleen Huub 'achter' ..... How about Wilgo of Ton de klusjesman !
quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo draaide hij het
Heb je de video van de bevalling nog kunnen bekijken ? Wat vond je ervan ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
Doe het licht is uit bij die paardjes. Die hebben ook recht op nachtrust hoor.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:34 schreef FuTilE het volgende:
Het stuit misschien tegen de op fok! goed vertegenwoordigde Calvinistische borst, maar ik geef hem geen ongelijk.
Ik zou ook elke avond zo lazarus als een aap rondzwalken in dat huis, je bent op extended vakantie of je bent het niet
inderdaad , maar hij keek wel naar een goede docu op de discoveryzenderquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
Wat een marteling, tv kijken zonder afstandsbediening!
Misschien hoereren ze huub achter wel... groupies staan in de rijquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar lopen veel stagiares rond![]()
Wat ben je toch naïef af en toe![]()
Je weet toch nog wel, dat dat in het begin ook werd gezegd van de joints die Nena 'achter' ging roken.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jullie zoeken daar echt veel te veel achter. Het was gewoon opschepperij. En overtroeving.
ze hadden in ieder geval onbetaalde sex.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:27 schreef Suikeroom het volgende:
Amanda en Brian hebben echt wel meer geneukt dan Huub
quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:40 schreef maril het volgende:
[..]
ze hadden in ieder geval onbetaalde sex.
Ja daar heb ik net even naargekeken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heb je de video van de bevalling nog kunnen bekijken ? Wat vond je ervan ?
Nee, precies, je kon het helemaal niet zien. En dat terwijl er 24/7 een high definition camera op gericht stond.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
jajaja
Dat kan je helemaal niet zien![]()
En het zijn geen vluggertjes van 5 minuten (wat ik er van zag) en volgens mij ook vrij vaak.... respect
Dat was onbetaald omdat Brian de condooms weer ongebruikt en in orginele verpakking terug gaf .......quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:40 schreef maril het volgende:
[..]
Huub vertelde net, dat de seks onder de dekens MOETquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, precies, je kon het helemaal niet zien. En dat terwijl er 24/7 een high definition camera op gericht stond.
Op Talpa is niks onbetaald.. Vergeet niet dat ze p.p. 10K hebben neergeteld om wat dan ook te kunnen doen in die villaquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:40 schreef maril het volgende:
[..]
Jointjes roken of neuken. Dat zijn toch wel 2 heel verschillende dingen hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je weet toch nog wel, dat dat in het begin ook werd gezegd van de joints die Nena 'achter' ging roken.....
Dat is het eerste dat me shockeert (of choqueert, zo u wil) aan DGKquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huub vertelde net, dat de seks onder de dekens MOET
Suggereer jij nu dat zij in ruil voor drugs sexuele handelingen verichtte?quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je weet toch nog wel, dat dat in het begin ook werd gezegd van de joints die Nena 'achter' ging roken.....
quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat is het eerste dat me shockeert (of choqueert, zo u wil) aan DGK![]()
Ik denk dat Ellen zich niet op haar gemak voelde. Dit was haar eerste bevalling alleen, haar man kwam pas later. En Ellen wist niet wat de invloed zou zijn van alle heisa (camera - publiek).quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja daar heb ik net even naargekeken.
Het was inderdaad een behoorlijk groot veulen. Maar ik had er in het totaal iets minder haast achter gezet. Ze had heel simpel met lichte druk kunnen voorkomen dat het veulen terug zou glijden. Omdat de neus vrij lag uit de moeder kon het veulen gewoon ademen.
Door het iets minder gehaast te doen had ze veel beter mee kunnen trekken met de weeen.
Maar over het algemeen niet slecht hoor
Nena werd er altijd bloedgeil van vertelde ze...quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Suggereer jij nu dat zij in ruil voor drugs sexuele handelingen verichtte?![]()
De badkamerscene van Brian en die Griekse kon waarschijnlijk -op een flashbackje na- niet om 19.30u in de uitzending en daar baalden ze van.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:44 schreef FuTilE het volgende:
Dat is het eerste dat me shockeert (of choqueert, zo u wil) aan DGK![]()
Nee, nee. Maar in het begin werd gezegd (op FOK) dat de jointjes ook alleen maar bluf was. Dat bleek later ineens toch waar te zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Suggereer jij nu dat zij in ruil voor drugs sexuele handelingen verichtte?![]()
Geboortes zijn nooit makkelijk. Maar met te veel haast gaat het nooit goed.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik denk dat Ellen zich niet op haar gemak voelde. Dit was haar eerste bevalling alleen, haar man kwam pas later. En Ellen wist niet wat de invloed zou zijn van alle heisa (camera - publiek).
Zou jij je rustig voelen als je voor de lifestream dan een bevalling zou moeten doen ?
Een paar tellen na de geboorte kreeg ze al de eerste SMS-en op haar mobiel met felicitaties van al haar bekenden, die via de stream zaten te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |