als hij gaat zuipen haalt hij ook sowieso z'n doelen niet.. als iets funest is voor een afval-proces, dan is het wel alcohol.. (of jaap z'n eetgewoontjes)quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als 'het' elke dag zuipt.. gaat hij het verkloten.. dat is waar ik op hoop
Anders komt het wel weer goed..
Doet ze altijd tegen dierenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:11 schreef Meganog het volgende:
Jezus, Sylvia praat tegen dat paard of het een debiel kind is.
Dat hij niet wenst te werken met amateursquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:12 schreef kleinzusje het volgende:
Wat heeft Jaap gisteren over Carlos gezegd ??? Kan het niet terug vinden
Dat hij een amateur is en dat Carlos het niet voor hem doet maar puur voor de centen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:12 schreef kleinzusje het volgende:
Wat heeft Jaap gisteren over Carlos gezegd ??? Kan het niet terug vinden
thxquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat hij niet wenst te werken met amateurs
Ook thxquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat hij een amateur is en dat Carlos het niet voor hem doet maar puur voor de centen.
Brian likt zijn hele kontgat schoon..quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:16 schreef schatje het volgende:
Brian doet zijn bek ook niet open.
Dat is een lafaard.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:16 schreef schatje het volgende:
De koene ridder die het allemaal zo goed in de juiste banen weet te leiden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:16 schreef schatje het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:19 schreef demins het volgende:
Goedemorgen!Nu al bufferende streams! Lekker gaat ie!
![]()
Draag je die ook met een rood corset en een rood klein broekje?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:21 schreef schatje het volgende:
Ik heb ook de laarsjes die Amanda aan heeft. Alleen in het rood. Ze staan mij natuurlijk ook veel beter.
surequote:Op vrijdag 20 april 2007 09:23 schreef schatje het volgende:
Amanda gaat zeggen dat zij en Huub nu wat hebben.
"Ik heb een break met Brian en ben nu verloofd met Huub"?quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:23 schreef schatje het volgende:
Amanda gaat zeggen dat zij en Huub nu wat hebben.
Tot de volgende stemming hequote:Op vrijdag 20 april 2007 09:26 schreef Kinga het volgende:
Wat zijn dat toch voor 2 weken waar Jaap het steeds over heeft?!
over twee weken volgt er weer een stemming en dan ligt Jaap er zekers uitquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:26 schreef Kinga het volgende:
Tot de volgende stemmingsrondequote:Op vrijdag 20 april 2007 09:26 schreef Kinga het volgende:
2 weken zijn een ongelofelijk lange tijd in DGK.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:26 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
over twee weken volgt er weer een stemming en dan ligt Jaap er zekers uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |