Hij denkt misschien, had ik maar m'n grote muil gehouden over Carlos, nu krijg ik die 300 cp's niet meer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 04:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het bloedgehalte in z'n alcohol begint toe te nemen en Japio zit verdwaasd te kijken
[afbeelding]
Die caps, sorry hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 04:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoppa, 170 kilo vrij zwevende vetten .......
[afbeelding]
[afbeelding]
Die 300 cpt heeft hij al gehad. Maar Carlos zal ongetwijfeld Japio's reactie eerder vanavond wel te zien krijgen .....quote:Op vrijdag 20 april 2007 04:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij denkt misschien, had ik maar m'n grote muil gehouden over Carlos, nu krijg ik die 300 cp's niet meer.
![]()
Scheelt weer een plasopvangdingquote:Op vrijdag 20 april 2007 04:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK, het spijt me. Zal ik niet meer doen.....![]()
Ja, slaap ze. Ik ga ook zo wegquote:Op vrijdag 20 april 2007 04:50 schreef Prospera het volgende:
[..]
Scheelt weer een plasopvangding![]()
Truste![]()
Ik hoop het, het wordt vast wel weer een boel geschreeuw omdat Amanda met Huub heeft gezoend en gerollebold op het grasveld en Jaap daarvan straks heel trots de foto's van zal laten zien. De gedachte om dan ook nog die heksenstem te horen geeft me nu al hoofdpijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 07:15 schreef blomst het volgende:
Nog even genieten van de rust, nog een uurtje eb de ruimtes zullen worden gevuld met de kraakstem van Palma.
[afbeelding]
Of we hebben geluk en heeft het griepvirus van Herma haar ook te pakken.
Nog ff een vraag: heb jij een betaalde capaccount? Welke is dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |