Als Jaap zich aso blijft gedragen en niet bezig gaat zijn met zijn doelen dan stemt Brian hem er over 2 weken uit. Hij heeft het zelf in de hand. Brian zei ook met nadruk tegen Nicolaas dat hij gistermiddag al bij de buren zijn stem uit moest brengen (die mag je daarna niet veranderen). Dit was voordat Jaap zich vol begon te gooien met alcohol en ging rellen. Nicolaas zei dat hij zag dat Brian baalde van zijn stem en er vertrouwen in had dat hij hem de volgende keer wel uit stemt. In twee weken kan er veel gebeuren, dus we zullen zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:29 schreef noekje het volgende:
Die Jaap met z'n persoonlijkheidsstoornissen. Ik geloof hem ook nog eens wat dat aangaat. Lijkt wel of die veilig opgeborgen zitten in een kooitje en alcohol is de sleutel van het kooitje.
Ben benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren. Kijken of die nu nog z'n mannetje staat als Carlos er is of dat die zoals na de 2 avond zich kapot gaat schamen.
Huub opperde ook het idee om samen een half uurtje naast Brian te gaan liggen. Alleen wilde Amanda niet. Haar gevoel zei dat dat niet juist was.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:55 schreef getl0st het volgende:
Danku voor de reacties
Liess zal er wel blij mee zijn
Snoezigquote:
Dat had een enorm strakke actie geweestquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub opperde ook het idee om samen een half uurtje naast Brian te gaan liggen. Alleen wilde Amanda niet. Haar gevoel zei dat dat niet juist was.
Anders Brian wel, die mag Carlos heel erg graag en zal zeker niet blij zijn met die uitspraak! Jaap heeft twee weken om het verder te verkloten of juist goed te maken...... Welke zal het worden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en dan heeft ze nog niet gehoord, wat hij naderhand over Carlos zei tegen Nicolaas. Dan gaat ze echt uit haar dak
Volgens mij wel. Hij zei dat ie er 80 cp's voor over heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 08:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
En nogmaals.. heef jaap nou nog wat geflikt met die peuken?
Als 'het' elke dag zuipt.. gaat hij het verkloten.. dat is waar ik op hoopquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:00 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Anders Brian wel, die mag Carlos heel erg graag en zal zeker niet blij zijn met die uitspraak! Jaap heeft twee weken om het verder te verkloten of juist goed te maken...... Welke zal het worden?
Ik hoop verkloten, maar ja Wishfull thinking.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:00 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Anders Brian wel, die mag Carlos heel erg graag en zal zeker niet blij zijn met die uitspraak! Jaap heeft twee weken om het verder te verkloten of juist goed te maken...... Welke zal het worden?
Dat zou heel mooi zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:03 schreef blomst het volgende:
Misschien komt er wel eeb videoboodschap van Cora
Om te bevestigen dat het tussen Jaap en haar over is.
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 20 april 2007 08:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
Snoezig
Is ze ook al verliefd op jou?
En nogmaals.. heef jaap nou nog wat geflikt met die peuken?
onbeantwoorde liefdequote:Op vrijdag 20 april 2007 09:05 schreef Dogga het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
neej jaap heeft allleen een grote bek verder doet hij niets
En dan weigert te vertrekkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:06 schreef schatje het volgende:
Of Nicolaas die met 2 ow de villa moet verlaten.
Hij heeft er maar één. Hij heeft het 2x gehoord.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:06 schreef schatje het volgende:
Of Nicolaas die met 2 ow de villa moet verlaten.
Ik ben blij dat Jaap er nog inzit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:06 schreef noekje het volgende:
Huub: Jij geen goedemorgen
Jaap": jij ook geen goedemorgen kutmongool
Huub: en heb je een kater?
Jaap: ik heb geen zender om
Huub: en je hebt geen karakter en je hebt geen leven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |