Het bufferde nogal en Jaap was in gesprek met Brian en Amanda, dus al had hij iets anders gezegd dan heb ik het niet gehoord en voor Amanda en Brian was zo'n uitleg sowieso overbodig geweest.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:02 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat is een breed begrip.....asperger ?
Dat is terror he, nog niet zover als huub, maar het komt in de buurtquote:
Hij mag ook tig keer "tering" zeggen, maakt allemaal niet uit, die ziekte bestaat niet meer!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:08 schreef blomst het volgende:
Jaap is echt de weg kwijt he.
En terecht.. Maar wel live on the streams..quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:09 schreef De_Moester het volgende:
hup jaap met de toneelhaak rechtstreeks het pieter baan centrum in!![]()
Heb ik gemist, kan ik niet over oordelen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Nu? Hij haalde Sylvia's overleden vader er al bij tijdens de ontslagronde.
Gelukkig heeft (vooral) Sylvia wel de klasse om niet zo laag te zinken als haar tegenstanderquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:11 schreef Sug4r het volgende:
Jaap zijn zwakke plek is zijn broer en hij heeft geen respect voor Eric's moeder en Syl d'r vader dus.....
Door doden erbij te halen? Iemand die zich niet meer kan verdedigen? Jij bent dan echt ziek. Wees er trots op joh.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:11 schreef akveor het volgende:
Ik vind het echt goed dat Sylvia niet gespaard word.... ze is mijn favo... en het wordt echt tijd dat ze haar kracht eens laat zien... Ik hou van dit spel.
Wat zul je balen dat ze het weer doen....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:11 schreef carpediem23 het volgende:
Mijn streams doen het blijkbaar weer even en zie een Jaap die respectloos en te belachelijk voor woorden is, dit kan niet!
Eindelijkquote:
Cora zei er ook bij, dat ze niet wilde dat hij het deed zoals de 1e dag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef Gigageil het volgende:
Cora heeft Jaap juist aangemoedigt sukkeltjes........dit wordt vuurwerk.....![]()
In 1 x goed uitgesproken, zei ze zelf....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Natasia tegen Jaap: "Vind je het leuk om een psychofrene psychopaat te zijn"
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:13 schreef Black_king het volgende:
Mijn hemel. Zullen volgende generaties dit programma begrijpen ?
Jaap moet echt tegen zichzelf beschermd worden. Die hoort gewoon in een kliniek om zijn problemen te verwerken en af te vallen. Nu is hij de freak geworden die hij in zijn jeugd al was..en die hij niet meer wilde zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef carpediem23 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk te erg voor woorden, schaam je Jaap. Over mensen praten die overleden zijn, wat een afgang.
Letterlijk van Natas:" Vind je het leuk om een siegofrene siegopaat te zijn, goh, ik heb het in 1x goed uitgesproken."quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Natasia tegen Jaap: "Vind je het leuk om een psychofrene psychopaat te zijn"
Mis je hem?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef solara4 het volgende:
waar is die kutbrian nu???????
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Door doden erbij te halen? Iemand die zich niet meer kan verdedigen? Jij bent dan echt ziek. Wees er trots op joh.
Ik deel je mening..... Mijn hemel wat een degradatie......quote:
dacht je dat, die kunnen weer 2 afleveringen vullenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:14 schreef schatje het volgende:
Grijp in Febo.
Ik denk dat de Natasia die we de laatste tijd zien meer de echte Natasia is en dat ze voorheen zich erg liet opjutten om tv te maken. Alles veranderde een beetje toen ze bij hun bezoek aan de Zwaluwhoeve werd uitgescholden door een bezoekster en dat de receptioniste haar vol walging aankeek.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:13 schreef Dogga het volgende:
Ik vindt natasja top nu..
heel rustig etc.
en die blik spreekt boekdelen
Dan zeg je dat wel op een pijnlijk moment. Maar goedquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik goedkeur wat Jaap zegt.... Ik wil slechts dat Sylvia zich beter profileerd.
Autistisch..kan zich heel moeilijk inleven in anderen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof absoluut niet dat Jaap schizofreen is... dat hij een andere psychische afwijking heeft staat buiten kijf, maar hij is niet schizofreen.
Gaat smooth daarquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub tegen Amanda: "Weet je wat ik nu het liefst zou doen? Ik zou je willen optillen, je naar bed brengen en dan met een arm om je heen lekker in slaap vallen"
Psst niet verder vertellen maar Jaap dacht dat DGK een soort van gekkenhuis was. Oke helemaal ongelijk heeft hij niet...!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jaap moet echt tegen zichzelf beschermd worden. Die hoort gewoon in een kliniek om zijn problemen te verwerken en af te vallen. Nu is hij de freak geworden die hij in zijn jeugd al was..en die hij niet meer wilde zijn.
Je naar bed brengen...? is dat niet naast Brian?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub tegen Amanda: "Weet je wat ik nu het liefst zou doen? Ik zou je willen optillen, je naar bed brengen en dan met een arm om je heen lekker in slaap vallen"
Lang leve de consumptiemaatschappij, waar alles sneller dan snel moet en normen, waarden, naastenliefde en gemeenschapszin iets achterlijks uit een ver verleden zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik deel je mening..... Mijn hemel wat een degradatie......![]()
Ik ben echt niet geschikt voor dat 'spel', want ik zou nu echt doorslaan denk ik. Als iemand zo over mijn overleden moeder praat sta ik niet voor mijzelf in...quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt dat beledigen van familieleden/ overleden vind ik echt niet leuk.
Je kunt wel alles als excuus gebruikenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap is zo niet over de dood van zijn broer heen, dat merk je nu heel duidelijk.
Oei heb ik helaas niet neegekregen. Geweldig!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat de Natasia die we de laatste tijd zien meer de echte Natasia is en dat ze voorheen zich erg liet opjutten om tv te maken. Alles veranderde een beetje toen ze bij hun bezoek aan de Zwaluwhoeve werd uitgescholden door een bezoekster en dat de receptioniste haar vol walging aankeek.
Het is een begrip (in Amsterdam).quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Zit die Valerius in Natasia haar woonplaats. Het is niet de eerste keer dat ik haar daar over hoor.
Ik heb geen stream nu. Vroeg Amanda niet of dat alles was en of er niet meer zou moeten gebeuren dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is een simpele ziel die zich bedient van een eveneens zeer simpele redeneer- en spreektrant, niet meer, niet minder....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat de Natasia die we de laatste tijd zien meer de echte Natasia is en dat ze voorheen zich erg liet opjutten om tv te maken. Alles veranderde een beetje toen ze bij hun bezoek aan de Zwaluwhoeve werd uitgescholden door een bezoekster en dat de receptioniste haar vol walging aankeek.
Dat was in het begin al duidelijk, hij schijft zijn enorme gewicht ook daar aan toe....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap is zo niet over de dood van zijn broer heen, dat merk je nu heel duidelijk.
Wat niet???quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:18 schreef carpediem23 het volgende:
Dat had Nico niet moeten doen!
Psychiatrische kliniek aan het Valeriusplein in Amsterdam.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Zit die Valerius in Natasia haar woonplaats. Het is niet de eerste keer dat ik haar daar over hoor.
OTquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lang leve de consumptiemaatschappij, waar alles sneller dan snel moet en normen, waarden, naastenliefde en gemeenschapszin iets achterlijks uit een ver verleden zijn![]()
Ja hoor het is bedtijdvoor SylviSAAI......quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef Borga het volgende:
Is het nog geen bedtijd voor SylviSAAI
En Amanda is ws nog nooit op zo versiertquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:20 schreef Day het volgende:
Gatver, die walgelijke "kijk mij je eens verleiden"-blik van Huub!![]()
Brain brengt het slechte in iedereen naar boven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Op momenten als deze is Amanda best wel een lieverd. Jammer dat ze soms ook van die echt verrotte kanten heeft.
Die drank er in gieten, had even het idee dat dit verkeerd ging aflopen. Misschien met een waarschuwing.quote:
Aan het accent te horen komt Jaap uit Zuid Holland, heb je daar ook zo'n kliniek?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:20 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Psychiatrische kliniek aan het Valeriusplein in Amsterdam.
Dat was te verwachten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:22 schreef Prosac het volgende:
Nicolaas denkt na over vertrek
Nee de rest sprong er natuurlijk gewoon op...de kans dat Amanda zich nu laat verleiden is megagrootquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:21 schreef blomst het volgende:
[..]
En Amanda is ws nog nooit op zo versiert
Hear ! Hear ! (Vanuit het diepst van mijn hart )quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lang leve de consumptiemaatschappij, waar alles sneller dan snel moet en normen, waarden, naastenliefde en gemeenschapszin iets achterlijks uit een ver verleden zijn![]()
Ja idd. En als het dan daadwerkelijk zo blijkt te gaan walgen mensen ervan dat ze er naar kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:21 schreef Gigageil het volgende:
Dit was nou precies wat ik me voorstelde bij een treitershow toen ik over DGK hoorde op TV![]()
Die broer was toch omgekomen bij een auto-ongeluk? Ik begin me af te vragen wie er achter het stuur zat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was in het begin al duidelijk, hij schijft zijn enorme gewicht ook daar aan toe....
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Nicolaas is boos omdat er met verschillende maten wordt gemeten. Regels zijn niet voor iedereen hetzelfde (hij doelt nu op Brian) en geeft aan dat als er niet wat aan gedaan wordt dat hij weer vertrekt.
Die baalt dat ie het onveilig met dat hondje heeft gedaan....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
En waar is Brian nu????
En toen deden ze dat spel zonder wapens? Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:13 schreef Black_king het volgende:
Mijn hemel. Zullen volgende generaties dit programma begrijpen ?
Dat heeft hij al gehoord, hij vind het echt niet kunnen, daarom wil hij hem waarschijnlijk de volgende keer wel wegstemmen zei hij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:22 schreef schatje het volgende:
Kijken of Brian zijn bek morgen open trekt als ie hoort wat Jaap allemaal zei.
Ik ga er uit van wel.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En toen deden ze dat spel zonder wapens? Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!![]()
![]()
![]()
Dat geloof ik ook niet, dat er iets mis is met hem is zeker. Als je hem ziet denk je dat hij geen opvoeding heeft gehad...hoe hij eet en zijn respect naar anderen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof absoluut niet dat Jaap schizofreen is... dat hij een andere psychische afwijking heeft staat buiten kijf, maar hij is niet schizofreen.
Die ligt vast op Amanda te wachten dat ze haar benen weer voor hem spreit, hij heeft toch haar hondjes in de Kooi gehouden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:24 schreef grazygirl het volgende:
die hele rat is zeker pleite?
En dit is dus 1 van de redenen waarom Brian Jaap niet laat gaan!quote:
schatje tochquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:24 schreef carpediem23 het volgende:
Klote regie WAAROM????? GVD WAAROM? En nu gaat Nico er vandoor en ga ik steeds meer twijfelen aan het programma.
Jaap komt uit Brielle idd z-holland. Daar zit vast ook zo'n kliniek, alleen die ken ik niet. Kom uit Amsterdam vandaar dat ik het wist.,quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aan het accent te horen komt Jaap uit Zuid Holland, heb je daar ook zo'n kliniek?
Ja hoor... net zo bekend als Valerius: Parnassiaquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Aan het accent te horen komt Jaap uit Zuid Holland, heb je daar ook zo'n kliniek?
Jep Deltaquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:26 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Jaap komt uit Brielle idd z-holland. Daar zit vast ook zo'n kliniek, alleen die ken ik niet. Kom uit Amsterdam vandaar dat ik het wist.,
ik ook. En toen ze de deur achter zich dichgetrokken had: "Biiiiiitch!!! Hihihahaha"quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat heeft hij al gehoord, hij vind het echt niet kunnen, daarom wil hij hem waarschijnlijk de volgende keer wel wegstemmen zei hij.
En hij heeft hem al excuses aan amanda horen maken.
Dan mag hij nu gaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:26 schreef Dogga het volgende:
[..]
schatje toch
Nico gaat nergens heen, hij zij alleen dat als het programma met 2 maten blijft meten dat hij opstapt
wat vind jij precies de 'verrotte kanten' van Amanda?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Op momenten als deze is Amanda best wel een lieverd. Jammer dat ze soms ook van die echt verrotte kanten heeft.
Ken alleen de kliniek van Conniequote:Op vrijdag 20 april 2007 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja hoor... net zo bekend als Valerius: Parnassia![]()
kleine editquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:14 schreef Sug4r het volgende:
Cora moet toch wel een lage hoge eigendunk hebben dat ze denkt dat ze met zo'n type als Jaap miljoenen verdient![]()
Ow je bent er nogquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:26 schreef Dogga het volgende:
[..]
schatje toch
Nico gaat nergens heen, hij zij alleen dat als het programma met 2 maten blijft meten dat hij opstapt
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En toen deden ze dat spel zonder wapens? Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!![]()
![]()
![]()
Nog even afwachten, Nicolaas heeft altijd veel tekst maar weinig daden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:27 schreef carpediem23 het volgende:
Nicolaas is er voor volgende week uit, hij kapt ermeer, dit programma gaat gewoon niet meer opschieten kwa wegstemmen. Echt jammer! En dan stom personeel erin gooien, echt jammer.
Haar domheid.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:27 schreef Rudieh het volgende:
[..]
wat vind jij precies de 'verrotte kanten' van Amanda?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
maar natuurlijk,quote:
Dat is toch als cursus vergeven? Toch niet per les?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:29 schreef Black_king het volgende:
Eric en Nicolaas in een goed gesprek: "Fuck de vliegles, dat gaat ook niet meer door...."
En nu Amanda met Huub zit te zoenen zal de familie Kubatz hem dat ook wel niet meer gaan vertellenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
ik ook. En toen ze de deur achter zich dichgetrokken had: "Biiiiiitch!!! Hihihahaha"![]()
Maar dat weet Brian niet.
Volgens mij wel, ja.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:30 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Dat is toch als cursus vergeven? Toch niet per les?
Iemand die het door heeft: Nicolaas is een hol vat wat enorm echoot.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Nog even afwachten, Nicolaas heeft altijd veel tekst maar weinig daden.
Ik ken iemand met een zeer hoge begaafdheid en asperger en het zou een grote vergissing zijn Jaap hier ook maar enigzins mee op 1 lijn te zetten. Ik zou het fijn vinden als je dat niet doet. Want alhoewel je niemand met elkaar kunt vergelijken is er een levensgroot verschil.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk ook dat Jaap een soort Asperger syndroom heeft..
Als er met iemand niet normaal te praten valt, is het Amanda wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:29 schreef sjesze het volgende:
Volgens mij denkt Amanda, eindelijk iemand die ook normaal kan praten. Het lijkt mij zo vermoeiend om met Brian te praten. Ach en dat ze zoenen, so what!! dat zat er al heel lang aan te komen. Maar het is weer eens iets anders om hun samen aan tehoren. Best gezellig
Ben ik weer op de hoogte c.q. laagte.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:28 schreef Veulen het volgende:
Brian was net nog beneden aan het draaien.
Nee ik bedoel echt lage eigendunk, dat meisje kan echt wel beter krijgen dan die hork van een Jaap...al was hij de laatste man op de aarde...echt!quote:
Dat is niet veel anders, alleen moet je daar flink geld voor hebbenquote:
Dat hoef ik toch niet uit te leggen? Die keren dat ze als een viswijf tekeer gaat en Eric dagenlang onder vuur neemt... dat ze Huub voor alles en nogwat uitmaakte en zeker wist dat hij Nathanael met de kop tegen de muur had geslagen... Dat ze steeds weer bij Brian in bed belandt ondanks alle walgelijke dingen die hij flikt.... enz enz enzquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:27 schreef Rudieh het volgende:
[..]
wat vind jij precies de 'verrotte kanten' van Amanda?
Volgens mij is Cora ook niet zo'n lichtend voorbeeld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt lage eigendunk, dat meisje kan echt wel beter krijgen dan die hork van een Jaap...al was hij de laatste man op de aarde...echt!
O sorry. Het was niet als een aanval bedoelt hoor. Ik zat gewoon op wikipedia wat te neuzen en Jaap had enkele kenmerken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een zeer hoge begaafdheid en asperger en het zou een grote vergissing zijn Jaap hier ook maar enigzins mee op 1 lijn te zetten. Ik zou het fijn vinden als je dat niet doet. Want alhoewel je niemand met elkaar kunt vergelijken is er een levensgroot verschil.
Huub heeft vele plekjes in zijn hartquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:31 schreef Day het volgende:
[..]
Als er met iemand niet normaal te praten valt, is het Amanda wel.
En zo gezellig is het niet, want Huub geeft geen moer om Amanda. Jammer dat ze er in trapt.
Scan kan je een paar caps naar Huub en Amanda sturen van deze date?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Waarom wordt DGK altijd na 10 uur boeiend???
Ik bedoelde Connie Palmen.. DE AA..quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is niet veel anders, alleen moet je daar flink geld voor hebben![]()
Hij heeft Nico net klaargepijpt en poets nu zijn tanden met het proteinerijke tandpastaatje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:32 schreef Taurus het volgende:
Gaf Eric net Nicolaas 'n kus? Of hoorde ik dat verkeerd?![]()
jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:32 schreef Taurus het volgende:
Gaf Eric net Nicolaas 'n kus? Of hoorde ik dat verkeerd?![]()
Hoe diep is die mestkuil van Jaap eigenlijk?? 2.50 m??quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:31 schreef Black_king het volgende:
Jaap; met iedere boer zak je dieper in de stront.
Had je nog hyves?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:29 schreef Dogga het volgende:
[..]
maar natuurlijk,
Ik ben der zo veel mogelijk.
moet toch jou in de gaten houden
Jaap ging op de grond liggen. nicolaas legde de bloemen op hem.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
[..]
vraagje
-hoe is jaap op de grond terecht gekomen?
-wie heeft die bloemen op hem gelegd?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een zeer hoge begaafdheid en asperger en het zou een grote vergissing zijn Jaap hier ook maar enigzins mee op 1 lijn te zetten. Ik zou het fijn vinden als je dat niet doet. Want alhoewel je niemand met elkaar kunt vergelijken is er een levensgroot verschil.
Hij fakete dat die stikte en ging liggen, omdat Eric zei: 'Ik hoop dat je stikt'.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
[..]
vraagje
Hij is er zelf gaan liggen. En zei nu hoef ik alleen nog de grond in te zakken ik wil bloemen, Nico lag die bloemen boven op hem. En Jaap ging de huwelijksmars zingen, want dacht dat het de dodenmars was.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
[..]
vraagje
Dieper; Hij gaat de warmte van de hel voelen....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe diep is die mestkuil van Jaap eigenlijk?? 2.50 m??![]()
gelukkig is Amanda ook de enige in dat huis die anderen voor alles uitmaaktquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hoef ik toch niet uit te leggen? Die keren dat ze als een viswijf tekeer gaat en Eric dagenlang onder vuur neemt... dat ze Huub voor alles en nogwat uitmaakte en zeker wist dat hij Nathanael met de kop tegen de muur had geslagen... Dat ze steeds weer bij Brian in bed belandt ondanks alle walgelijke dingen die hij flikt.... enz enz enz
Precies, met Jaap erbij zijn er veel meer spanningen, veel meer ruzies.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:33 schreef akveor het volgende:
Op een op andere manier ben ik toch ook wel blij dat Jaap gebleven is... Het is een vermakelijke DGK avond....
Jaap heeft wel meerdere kenmerken, hij is absoluut zeer intelligent maar heeft een totaal gebrek aan sociaal inlevingsvermogen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
O sorry. Het was niet als een aanval bedoelt hoor. Ik zat gewoon op wikipedia wat te neuzen en Jaap had enkele kenmerken.
Dit is een dag, omdat hij gezopen heeft en de rest van de week zit hij op zijn fiets en zie je hem niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Precies, met Jaap erbij zijn er veel meer spanningen, veel meer ruzies.
Dus een leukere Gouden Kooi.
Je zit toch niet te kijken vanwege al dat gezanik over onderling respect, hondjes die mogen blijven, danslessen, pokerspelletjes of vlieglessen.
Delta Psychiatrisch Centrumquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb wel eens van het Delta-ziekenhuis gehoord..
Op een meisjesschool?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Huub wilde eigenlijk onderwijzer worden
Ik ken maar een iemand met asperge... kan ook goed schaken.. Maar dt zegt helemaal niksquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap heeft wel meerdere kenmerken, hij is absoluut zeer intelligent maar heeft een totaal gebrek aan sociaal inlevingsvermogen.
En de "beroemdste" Asperger-patient is Volkert van der Graaf... daar wil iemand ook niet mee vergeleken worden lijkt me
En gelijk heeft ie.... Carlos vind ik niet echt boeiend....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
Voor carlos honderd anderen aldus Jaap
Huub kwam overigens met diezelfde mededeling de villa binnen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio kwam de villa in met de mededeling dat hij hoogbegaafd is...
Heeft iemand dat gemerkt en zoja waaruit is dat gebleken want het is mij geheel ontgaan...
De anderen blijven dan toch altijd voor rede vatbaar. Amanda is dan echt totaal de weg kwijt, luistert naar niemand meer en scheldt non stop door. Maar jij ziet dat duidelijk anders. Geen probleem.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:35 schreef Rudieh het volgende:
[..]
gelukkig is Amanda ook de enige in dat huis die anderen voor alles uitmaakt
Zou Natasia dan ook wer zo boos zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:39 schreef carpediem23 het volgende:
Carlos gaat hier niet blij mee zijn, dit kapt ermee! Marc deel 2 maar dan iets erger
Alhoewel Volkert's asperger omstreden is..... Maar nu ik Jaap zie, begin ik aan die omstredenheid te twijfelen. Ook een Jaap zou op een universiteit in Virginia zieke zaken kunnen doen....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap heeft wel meerdere kenmerken, hij is absoluut zeer intelligent maar heeft een totaal gebrek aan sociaal inlevingsvermogen.
En de "beroemdste" Asperger-patient is Volkert van der Graaf... daar wil iemand ook niet mee vergeleken worden lijkt me
Ik schijn hoog- intelligent te zijn, maar voel me ook domquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Heeft iemand dat gemerkt en zoja waaruit is dat gebleken want het is mij geheel ontgaan...
Je kunt een hoog IQ en een laag EG hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
ik vind het eerder triestquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:40 schreef farceman het volgende:
Hahah ik trek mijn woorden terug van jaap de miscast! Hij is hilarisch zo !
Alcohol erin en volop lachen met die kerel!
ik denk eerder aan narcisme of megalomanie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
En natas dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Brian en Jaap passen ook zo goed bij elkaar... Ze lachen allebei verschrikkelijk eng
Volgens mij hebben zowel Jaap als Huub een hoog IQ, maar zijn ze wel totaal verschillend. Huub heeft ook een redelijk hoog EQ, Jaap TOTAAL niet. Jaap is echt wereldvreemd, wat op zich weer niet zo vreemd is voor iemand die hoogbegaafd is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub kwam overigens met diezelfde mededeling de villa binnen...![]()
Dat vind ik wel een slim ventjequote:Op vrijdag 20 april 2007 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub kwam overigens met diezelfde mededeling de villa binnen...![]()
Dan wordt hij de Alan Carr van de afslankers..quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:41 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk eerder aan narcisme of megalomanie.
Zoals hij denkt dat hij kan "knallen" en van plan is om wereldleider te worden.
Of dat hij zo'n geweldige boek gaat schrijven over afslanken, en dat andere mensen door dat boek heel gelukkig gaan worden.
En waarom had onze barmhartige Samaritaan Brian zijn vriend Jaap ook alweer in de villa gehouden??quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:41 schreef Black_king het volgende:
Jaap: "Op naar de 400 kg, lalala"
Zo: zodat het vastgelegd is voor de eeuwigheid......
En ik bedoel echt dat ze denkt dat ze wel effekes dat geld gaat opstrijken... echt!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:31 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee ik bedoel echt lage eigendunk, dat meisje kan echt wel beter krijgen dan die hork van een Jaap...al was hij de laatste man op de aarde...echt!
Ik kan het me nauwelijks voorstellen.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af, wat ze achter vinden van de uitspraken van Jaap, zouden ze hier werkelijk blij mee zijn ?
Vergeleken??? Dan lacht Natasia aanstekelijkquote:
Heel veel drank.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:41 schreef Mani89 het volgende:
wat gaat er in je om om je ZO uit te laten en te gedragen![]()
![]()
Onbegrepen is een beter woordquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik schijn hoog- intelligent te zijn, maar voel me ook dom
Hij weet gewoon van gekkigheid niet wat hij moet doen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
Wat een gore smeerpijp is die gozer met zijn geboer.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
En waarom had onze barmhartige Samaritaan Brian zijn vriend Jaap ook alweer in de villa gehouden??
Dat is bekend maar was niet mijn vraag...quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:41 schreef Varen het volgende:
[..]
Je kunt een hoog IQ en een laag EG hebben
http://www.delta-pz.nl/quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb wel eens van het Delta-ziekenhuis gehoord..
Ach, wat een onzin... "Alles wat vreemd en arrogant is (tijdens dronkenschap) en daarbij ook nog eens niet aan sociale conventies voldoet, grijpt vroeg of laat naar de vuurwapens om slachtoffers te maken."quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:40 schreef Black_king het volgende:
[..]
Alhoewel Volkert's asperger omstreden is..... Maar nu ik Jaap zie, begin ik aan die omstredenheid te twijfelen. Ook een Jaap zou op een universiteit in Virginia zieke zaken kunnen doen....
Op dit moment zie ik Jaap in staat om Volkert tot zijn grote voorbeeld te benoemen.....F, driewerf F
Ik ben bang dat ze het huwelijk wel z ien zitten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:43 schreef blomst het volgende:
Zou de regie nu echt blij zijn dat Jaap gebleven is?
Op eenzame hoogte... haha , nee hoor, kvind anderen vaak inventiever.quote:
maar natuurlijk meis..quote:
Ik hou het op autisme...dat heeft ie zelf namelijk verteld toen ie de villa net binnen wasquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:41 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk eerder aan narcisme of megalomanie.
Zoals hij denkt dat hij kan "knallen" en van plan is om wereldleider te worden.
Of dat hij zo'n geweldige boek gaat schrijven over afslanken, en dat andere mensen door dat boek heel gelukkig gaan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |