Natasia is een simpele ziel die zich bedient van een eveneens zeer simpele redeneer- en spreektrant, niet meer, niet minder....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat de Natasia die we de laatste tijd zien meer de echte Natasia is en dat ze voorheen zich erg liet opjutten om tv te maken. Alles veranderde een beetje toen ze bij hun bezoek aan de Zwaluwhoeve werd uitgescholden door een bezoekster en dat de receptioniste haar vol walging aankeek.
Dat was in het begin al duidelijk, hij schijft zijn enorme gewicht ook daar aan toe....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap is zo niet over de dood van zijn broer heen, dat merk je nu heel duidelijk.
Wat niet???quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:18 schreef carpediem23 het volgende:
Dat had Nico niet moeten doen!
Psychiatrische kliniek aan het Valeriusplein in Amsterdam.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Zit die Valerius in Natasia haar woonplaats. Het is niet de eerste keer dat ik haar daar over hoor.
OTquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lang leve de consumptiemaatschappij, waar alles sneller dan snel moet en normen, waarden, naastenliefde en gemeenschapszin iets achterlijks uit een ver verleden zijn![]()
Ja hoor het is bedtijdvoor SylviSAAI......quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef Borga het volgende:
Is het nog geen bedtijd voor SylviSAAI
En Amanda is ws nog nooit op zo versiertquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:20 schreef Day het volgende:
Gatver, die walgelijke "kijk mij je eens verleiden"-blik van Huub!![]()
Brain brengt het slechte in iedereen naar boven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Op momenten als deze is Amanda best wel een lieverd. Jammer dat ze soms ook van die echt verrotte kanten heeft.
Die drank er in gieten, had even het idee dat dit verkeerd ging aflopen. Misschien met een waarschuwing.quote:
Aan het accent te horen komt Jaap uit Zuid Holland, heb je daar ook zo'n kliniek?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:20 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Psychiatrische kliniek aan het Valeriusplein in Amsterdam.
Dat was te verwachten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:22 schreef Prosac het volgende:
Nicolaas denkt na over vertrek
Nee de rest sprong er natuurlijk gewoon op...de kans dat Amanda zich nu laat verleiden is megagrootquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:21 schreef blomst het volgende:
[..]
En Amanda is ws nog nooit op zo versiert
Hear ! Hear ! (Vanuit het diepst van mijn hart )quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lang leve de consumptiemaatschappij, waar alles sneller dan snel moet en normen, waarden, naastenliefde en gemeenschapszin iets achterlijks uit een ver verleden zijn![]()
Ja idd. En als het dan daadwerkelijk zo blijkt te gaan walgen mensen ervan dat ze er naar kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:21 schreef Gigageil het volgende:
Dit was nou precies wat ik me voorstelde bij een treitershow toen ik over DGK hoorde op TV![]()
Die broer was toch omgekomen bij een auto-ongeluk? Ik begin me af te vragen wie er achter het stuur zat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was in het begin al duidelijk, hij schijft zijn enorme gewicht ook daar aan toe....
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
Nicolaas is boos omdat er met verschillende maten wordt gemeten. Regels zijn niet voor iedereen hetzelfde (hij doelt nu op Brian) en geeft aan dat als er niet wat aan gedaan wordt dat hij weer vertrekt.
Die baalt dat ie het onveilig met dat hondje heeft gedaan....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:21 schreef Lobasca het volgende:
En waar is Brian nu????
En toen deden ze dat spel zonder wapens? Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:13 schreef Black_king het volgende:
Mijn hemel. Zullen volgende generaties dit programma begrijpen ?
Dat heeft hij al gehoord, hij vind het echt niet kunnen, daarom wil hij hem waarschijnlijk de volgende keer wel wegstemmen zei hij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:22 schreef schatje het volgende:
Kijken of Brian zijn bek morgen open trekt als ie hoort wat Jaap allemaal zei.
Ik ga er uit van wel.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En toen deden ze dat spel zonder wapens? Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!![]()
![]()
![]()
Dat geloof ik ook niet, dat er iets mis is met hem is zeker. Als je hem ziet denk je dat hij geen opvoeding heeft gehad...hoe hij eet en zijn respect naar anderen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof absoluut niet dat Jaap schizofreen is... dat hij een andere psychische afwijking heeft staat buiten kijf, maar hij is niet schizofreen.
Die ligt vast op Amanda te wachten dat ze haar benen weer voor hem spreit, hij heeft toch haar hondjes in de Kooi gehouden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:24 schreef grazygirl het volgende:
die hele rat is zeker pleite?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |