Het bufferde nogal en Jaap was in gesprek met Brian en Amanda, dus al had hij iets anders gezegd dan heb ik het niet gehoord en voor Amanda en Brian was zo'n uitleg sowieso overbodig geweest.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:02 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat is een breed begrip.....asperger ?
Dat is terror he, nog niet zover als huub, maar het komt in de buurtquote:
Hij mag ook tig keer "tering" zeggen, maakt allemaal niet uit, die ziekte bestaat niet meer!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:08 schreef blomst het volgende:
Jaap is echt de weg kwijt he.
En terecht.. Maar wel live on the streams..quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:09 schreef De_Moester het volgende:
hup jaap met de toneelhaak rechtstreeks het pieter baan centrum in!![]()
Heb ik gemist, kan ik niet over oordelen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Nu? Hij haalde Sylvia's overleden vader er al bij tijdens de ontslagronde.
Gelukkig heeft (vooral) Sylvia wel de klasse om niet zo laag te zinken als haar tegenstanderquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:11 schreef Sug4r het volgende:
Jaap zijn zwakke plek is zijn broer en hij heeft geen respect voor Eric's moeder en Syl d'r vader dus.....
Door doden erbij te halen? Iemand die zich niet meer kan verdedigen? Jij bent dan echt ziek. Wees er trots op joh.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:11 schreef akveor het volgende:
Ik vind het echt goed dat Sylvia niet gespaard word.... ze is mijn favo... en het wordt echt tijd dat ze haar kracht eens laat zien... Ik hou van dit spel.
Wat zul je balen dat ze het weer doen....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:11 schreef carpediem23 het volgende:
Mijn streams doen het blijkbaar weer even en zie een Jaap die respectloos en te belachelijk voor woorden is, dit kan niet!
Eindelijkquote:
Cora zei er ook bij, dat ze niet wilde dat hij het deed zoals de 1e dag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef Gigageil het volgende:
Cora heeft Jaap juist aangemoedigt sukkeltjes........dit wordt vuurwerk.....![]()
In 1 x goed uitgesproken, zei ze zelf....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Natasia tegen Jaap: "Vind je het leuk om een psychofrene psychopaat te zijn"
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:13 schreef Black_king het volgende:
Mijn hemel. Zullen volgende generaties dit programma begrijpen ?
Jaap moet echt tegen zichzelf beschermd worden. Die hoort gewoon in een kliniek om zijn problemen te verwerken en af te vallen. Nu is hij de freak geworden die hij in zijn jeugd al was..en die hij niet meer wilde zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef carpediem23 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk te erg voor woorden, schaam je Jaap. Over mensen praten die overleden zijn, wat een afgang.
Letterlijk van Natas:" Vind je het leuk om een siegofrene siegopaat te zijn, goh, ik heb het in 1x goed uitgesproken."quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Natasia tegen Jaap: "Vind je het leuk om een psychofrene psychopaat te zijn"
Mis je hem?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef solara4 het volgende:
waar is die kutbrian nu???????
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Door doden erbij te halen? Iemand die zich niet meer kan verdedigen? Jij bent dan echt ziek. Wees er trots op joh.
Ik deel je mening..... Mijn hemel wat een degradatie......quote:
dacht je dat, die kunnen weer 2 afleveringen vullenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:14 schreef schatje het volgende:
Grijp in Febo.
Ik denk dat de Natasia die we de laatste tijd zien meer de echte Natasia is en dat ze voorheen zich erg liet opjutten om tv te maken. Alles veranderde een beetje toen ze bij hun bezoek aan de Zwaluwhoeve werd uitgescholden door een bezoekster en dat de receptioniste haar vol walging aankeek.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:13 schreef Dogga het volgende:
Ik vindt natasja top nu..
heel rustig etc.
en die blik spreekt boekdelen
Dan zeg je dat wel op een pijnlijk moment. Maar goedquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik goedkeur wat Jaap zegt.... Ik wil slechts dat Sylvia zich beter profileerd.
Autistisch..kan zich heel moeilijk inleven in anderen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof absoluut niet dat Jaap schizofreen is... dat hij een andere psychische afwijking heeft staat buiten kijf, maar hij is niet schizofreen.
Gaat smooth daarquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub tegen Amanda: "Weet je wat ik nu het liefst zou doen? Ik zou je willen optillen, je naar bed brengen en dan met een arm om je heen lekker in slaap vallen"
Psst niet verder vertellen maar Jaap dacht dat DGK een soort van gekkenhuis was. Oke helemaal ongelijk heeft hij niet...!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jaap moet echt tegen zichzelf beschermd worden. Die hoort gewoon in een kliniek om zijn problemen te verwerken en af te vallen. Nu is hij de freak geworden die hij in zijn jeugd al was..en die hij niet meer wilde zijn.
Je naar bed brengen...? is dat niet naast Brian?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Huub tegen Amanda: "Weet je wat ik nu het liefst zou doen? Ik zou je willen optillen, je naar bed brengen en dan met een arm om je heen lekker in slaap vallen"
Lang leve de consumptiemaatschappij, waar alles sneller dan snel moet en normen, waarden, naastenliefde en gemeenschapszin iets achterlijks uit een ver verleden zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik deel je mening..... Mijn hemel wat een degradatie......![]()
Ik ben echt niet geschikt voor dat 'spel', want ik zou nu echt doorslaan denk ik. Als iemand zo over mijn overleden moeder praat sta ik niet voor mijzelf in...quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Echt dat beledigen van familieleden/ overleden vind ik echt niet leuk.
Je kunt wel alles als excuus gebruikenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap is zo niet over de dood van zijn broer heen, dat merk je nu heel duidelijk.
Oei heb ik helaas niet neegekregen. Geweldig!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat de Natasia die we de laatste tijd zien meer de echte Natasia is en dat ze voorheen zich erg liet opjutten om tv te maken. Alles veranderde een beetje toen ze bij hun bezoek aan de Zwaluwhoeve werd uitgescholden door een bezoekster en dat de receptioniste haar vol walging aankeek.
Het is een begrip (in Amsterdam).quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:16 schreef Lobasca het volgende:
Zit die Valerius in Natasia haar woonplaats. Het is niet de eerste keer dat ik haar daar over hoor.
Ik heb geen stream nu. Vroeg Amanda niet of dat alles was en of er niet meer zou moeten gebeuren dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:15 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |