Het bufferde nogal en Jaap was in gesprek met Brian en Amanda, dus al had hij iets anders gezegd dan heb ik het niet gehoord en voor Amanda en Brian was zo'n uitleg sowieso overbodig geweest.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:02 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dat is een breed begrip.....asperger ?
Dat is terror he, nog niet zover als huub, maar het komt in de buurtquote:
Hij mag ook tig keer "tering" zeggen, maakt allemaal niet uit, die ziekte bestaat niet meer!quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:08 schreef blomst het volgende:
Jaap is echt de weg kwijt he.
En terecht.. Maar wel live on the streams..quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:09 schreef De_Moester het volgende:
hup jaap met de toneelhaak rechtstreeks het pieter baan centrum in!![]()
Heb ik gemist, kan ik niet over oordelen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Nu? Hij haalde Sylvia's overleden vader er al bij tijdens de ontslagronde.
Gelukkig heeft (vooral) Sylvia wel de klasse om niet zo laag te zinken als haar tegenstanderquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:11 schreef Sug4r het volgende:
Jaap zijn zwakke plek is zijn broer en hij heeft geen respect voor Eric's moeder en Syl d'r vader dus.....
Door doden erbij te halen? Iemand die zich niet meer kan verdedigen? Jij bent dan echt ziek. Wees er trots op joh.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:11 schreef akveor het volgende:
Ik vind het echt goed dat Sylvia niet gespaard word.... ze is mijn favo... en het wordt echt tijd dat ze haar kracht eens laat zien... Ik hou van dit spel.
Wat zul je balen dat ze het weer doen....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:11 schreef carpediem23 het volgende:
Mijn streams doen het blijkbaar weer even en zie een Jaap die respectloos en te belachelijk voor woorden is, dit kan niet!
Eindelijkquote:
Cora zei er ook bij, dat ze niet wilde dat hij het deed zoals de 1e dag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef Gigageil het volgende:
Cora heeft Jaap juist aangemoedigt sukkeltjes........dit wordt vuurwerk.....![]()
In 1 x goed uitgesproken, zei ze zelf....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:12 schreef scanman01 het volgende:
Natasia tegen Jaap: "Vind je het leuk om een psychofrene psychopaat te zijn"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |