Grootspraak, ook al had de schop harder gekund, denk je echt dat nena brian echt pijn zou kunnen doen?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als ze vol uitgehaald had, had ze later ook geen spijt hoeven hebben dat ze niet harder geschopt had![]()
Goh?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Jezus wat ziet die jaap er belachelijk uit. Net alsof ie een kussen er in heeft gepropt.
Sukkel
Kanonne, je gaat er serieus op in ?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook... dus straks lijkt hij weer superslank![]()
is ook zoquote:Op donderdag 19 april 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Jezus wat ziet die jaap er belachelijk uit. Net alsof ie een kussen er in heeft gepropt.
Sukkel
Als ze op de juiste plek had geschopt, was die echt op zijn knieen gegaanquote:Op donderdag 19 april 2007 23:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Grootspraak, ook al had de schop harder gekund, denk je echt dat nena brian echt pijn zou kunnen doen?
Hij is ook model toch? Heeft in hetzelfde blad als de poolboy gestaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ken die Mitch ergens van.....
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ook ik ben van slag door de ontslagronde.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:56 schreef Black_king het volgende:
[..]
Kanonne, je gaat er serieus op in ?![]()
Ze heeft hem keihard pijn gedaan, door niet met hem naar bed te willen. Klasse!!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Grootspraak, ook al had de schop harder gekund, denk je echt dat nena brian echt pijn zou kunnen doen?
Gaby wordt betaald, Lieke doet het om op TV te komen en Amanda is blij met elke vorm van aandacht.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:55 schreef akveor het volgende:
Ja zeg.... gaat Huub z'n derde vrouw scoren binnen een week...? Tjonge jonge daar doe ik een jaar over (en dan lieg ik ook nog, heel erg).....
Echt niet?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:56 schreef Paris_Texas het volgende:
Naar eigen zeggen was hij volgens huispsychologe Anita een psychopaat...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:59 schreef Black_king het volgende:
Jaap een persoonlijkheidsstoornis; hij uit het weer wanstaltelijk....
Mr. Bean uit four weddings.... Far over the top...
Het zou mij alleen maar om de seks te doen zijn....quote:Op donderdag 19 april 2007 23:59 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Gaby wordt betaald, Lieke doet het om op TV te komen en Amanda is blij met elke vorm van aandacht.
En daar ben jij jaloers op?? Ik had je hoger ingeschat!
Dat is dan ook weer waarquote:Op donderdag 19 april 2007 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze op de juiste plek had geschopt, was die echt op zijn knieen gegaan
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:58 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ook ik ben van slag door de ontslagronde.
Vanaf nu de vanslagronde genoemd
Ik huur altijd hele lekkere butlers in, dus het kan me "per ongeluk" wel eens overkomenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zoen nooit met m'n butler...jullie wel![]()
Volgens mij heb je iets gemistquote:Op donderdag 19 april 2007 23:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze heeft hem keihard pijn gedaan, door niet met hem naar bed te willen. Klasse!!
precies.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap mocht er niet uit van de redactie, Erik bevestigd het nu...
Dat is geen twijfel, dat is een zekerheid. Maar toch......quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef Black_king het volgende:
[..]
De ondergang.....Wie neemt DGK nu nog serieus? Allen de die-hards, en zelfs zij twijfelen....
Hij heeft zijn balans dagquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef Soho het volgende:
Tering, wat is die Jaap aan het vreten vanavond.
Dat is een breed begrip.....asperger ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen was hij volgens huispsychologe Anita een psychopaat...
En op dat witte feest waren 8 meiden ofzo, waarvan 6 wel lekker aan de rol wilden met Huub.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:59 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Gaby wordt betaald, Lieke doet het om op TV te komen en Amanda is blij met elke vorm van aandacht.
En daar ben jij jaloers op?? Ik had je hoger ingeschat!
De bewoners nemen het nog serieus, en een paar verstokte Huub-fans.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef Black_king het volgende:
[..]
De ondergang.....Wie neemt DGK nu nog serieus? Allen de die-hards, en zelfs zij twijfelen....
Hoezo? Huub kan toch ook gezellig naast Amanda komen slapen...?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef farceman het volgende:
Denk dat eric dadelijk een ander bedje moet opzoeken!!!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zoen nooit met m'n butler...jullie wel![]()
en Nicolaas wil graag weten of hij toerekeningsvatbaar isquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:02 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL Jaap schaamt zich niet voor zijn psychische stoornissen..
En gelijk heeft ie....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:02 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL Jaap schaamt zich niet voor zijn psychische stoornissen..
Die 40 streamers, in BB al gehekeld door eerdere bewoners......quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:03 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De bewoners nemen het nog serieus, en een paar verstokte Huub-fans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |