Carlos moet respect krijgen omdat ie kostbare tijd in dat zinkende schip stopt....quote:Op donderdag 19 april 2007 23:11 schreef Lieve het volgende:
Moet Carlos respect krijgen omdat Carlos zoveel geld per uur krijgt?Dat is toch raar?
Aandacht tekort?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
JAAP IS DE MAN, OLE OLE!!!
Nope...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:18 schreef Rudieh het volgende:
ben ik de enige die tamelijk moe wordt van Sylvia en haar kutveulen?
Ik geloof geen woord van Brian-de-notoire-leugenaar.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:07 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
betekent dit zat ze van te voren al hun stem moeten uitbrengen bij de buren en er aan tafel niet op terug mogen komen ?
want ik begrijp nu van Brian dat hij Jaap er wel uit had gestemd/gaat stemmen vanwege het disrespect dat jaap toonde naar Ntas en Amanda
Kutfeestdagen ook altijd.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Paarden ook: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=753911
Hij eet ijs!!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:17 schreef Prosac het volgende:
waar is die terror dan? Kwark uit een kommetje ipv het bakje?
Kijk hoe Jaap doet, gweldig tochquote:
inderdaad, dat veulen is er nou uitgescheten (geeneens een wereldwonder ofzo) en tijd om de camera's weer op de echte bewoners te richten en op te zouten met dat dingquote:Op donderdag 19 april 2007 23:18 schreef Rudieh het volgende:
ben ik de enige die tamelijk moe wordt van Sylvia en haar kutveulen?
Gewoon negeren. Het is een troll die je zo alleen maar voedt.quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Kijk hoe Jaap doet, gweldig toch
Wat heeft brian gelogen?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik geloof geen woord van Brian-de-notoire-leugenaar.
Ten eerste denk ik dat hij best wel van stem mag veranderen, ten tweede houdt hij hem er over 2 weken ook in
Hij probeert zich er gewoon uit te lullen.
Nee hoor!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:20 schreef Liess het volgende:
Ik vind Mitch niks aan........ Volgens mij ben ik de enige.
En Cora en zijn moeder. Maar daar komt ie nog wel achter. Ik kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 19 april 2007 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Welke terror? hij zet zichzelf voor de zoveelste keer compleet voor gek
nee, Jaap moet respect hebben voor het feit dat Tien veel geld voor hem uitgeeft, en aardiger voor Carlos zijn, want dat geld kan hij ergens anders ook wel verdienen met een aardig persoon.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:11 schreef Lieve het volgende:
Moet Carlos respect krijgen omdat Carlos zoveel geld per uur krijgt?Dat is toch raar?
Ik denk dat Nicolaas hem over 2 weken immuun maaktquote:Op donderdag 19 april 2007 23:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik geloof geen woord van Brian-de-notoire-leugenaar.
Ten eerste denk ik dat hij best wel van stem mag veranderen, ten tweede houdt hij hem er over 2 weken ook in
Hij probeert zich er gewoon uit te lullen.
Of zou ie stiekem de 9e bewoner zijn?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Mitch is toch leuk?? Ik vind van wel, best een goede acteur
Hij doet in tegenstelling tot Palma tenminste zijn werk.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Mitch is toch leuk?? Ik vind van wel, best een goede acteur
Ik heb nog niet veel gezien van Mitch om een oordeel over hem te hebben.. hij heeft wel een leuke stemquote:Op donderdag 19 april 2007 23:20 schreef Liess het volgende:
Ik vind Mitch niks aan........ Volgens mij ben ik de enige.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij doet in tegenstelling tot Palma tenminste zijn werk.
Dan rot Carlos toch lekker op.... Jaap zit er voor miljoenen....quote:Op donderdag 19 april 2007 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, Jaap moet respect hebben voor het feit dat Tien veel geld voor hem uitgeeft, en aardiger voor Carlos zijn, want dat geld kan hij ergens anders ook wel verdienen met een aardig persoon.
Nog wel, voor je het weet hangt ie gehuld in een gouden bikini in de vitrages.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Als hij dat kussen straks onder zijn overhemd vandaan haalt lijkt hij ineens superslankquote:Op donderdag 19 april 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
Waarom heeft Jaap zich zo toegetakeld ???
En hij heeft niet zo'n gore grafstem.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Boeie. Ik vind het wel leuk hoe hij een graf voor zichzelf aan het graven is.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
Maar wel zonder media exposurequote:Op donderdag 19 april 2007 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, Jaap moet respect hebben voor het feit dat Tien veel geld voor hem uitgeeft, en aardiger voor Carlos zijn, want dat geld kan hij ergens anders ook wel verdienen met een aardig persoon.
Omdat ie de godfather is...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
Heul veul gezopen en dan loopt de shoarma en mayo vanzelf over je kleren.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
zolang ze immuniteit en psychloog nog niet kan uitspreken ....quote:Op donderdag 19 april 2007 23:21 schreef Day het volgende:
OK, wie van de bewoners gaat Natasia vertellen dat het geen hibuprofen is?
we houwen je op de hoogte hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 23:24 schreef carpediem23 het volgende:
Gaat er week wat gebeuren???? Ik wil streams Jezus he, kan de hele dag al niks zien.
En hij geniet weer van alle aandacht die hij anders niet had gekregen wanneer hij Jaap eruit had gestemd!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:24 schreef F1reB1rd het volgende:
Brian steekt nu, zijn net in de tuin geoefende praatje af
Jij kan er ook wat vanquote:Op donderdag 19 april 2007 23:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Geluid uit. Ik kan die gast echt niet meer aanhoren. Elk woord uit zijn mond is EEN GROTE LEUGEN!!!
Mee eens, ondanks dat het Brian is.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:26 schreef Day het volgende:
Ik zou geen verantwoording aan SHE afleggen als ik Brian was. Zij stemmen toch ook niemand uit hun team eruit?
Ben je mal, hij geniet juist van deze aandacht!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:26 schreef Day het volgende:
Ik zou geen verantwoording aan SHE afleggen als ik Brian was. Zij stemmen toch ook niemand uit hun team eruit?
Hij is erg sociaalquote:Op donderdag 19 april 2007 23:26 schreef Day het volgende:
Hoi, jammer dat je te laat bent. Het begin van de bevalling werd toevallig ontdekt door Sylvia. Ze zag de waterblaas, Bolle stond nog gewoon. Een been kwam snel, daarna stagneerde de uitdrijving even. Ellen en Sylvia hebben even stevig meegeholpen tot de schouders kwamen. Verder was alles heel soepel verlopen.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:25 schreef Veulen het volgende:
Ha ik schakel die streams in, zie een heel lief klein veulentje (wat overigens onwijs veeel aandacht gaat eisen de komende 4 maanden)
En dan hoor ik dat die klere brian die rolmops er in heeft gelaten.
Surequote:Op donderdag 19 april 2007 23:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ben je mal, hij geniet juist van deze aandacht!
Weer een lettergreep extra hè.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:27 schreef FuTilE het volgende:
En een nieuw Brianisme ziet het levenslicht.. "Voornamelijkste reden".
Er zijn er wel meer in dat huis die daar van houden, nog wel meer dan Brian ook nog.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ben je mal, hij geniet juist van deze aandacht!
Het is een sociaal en tactisch sterke keuzequote:Op donderdag 19 april 2007 23:28 schreef Varen het volgende:
Brian heeft Jaap niet uit menselijke overweging er in gehouden, maar uit wraak
Sinds wanneer is Nicolaas iemand van SHE? Die zit daar aan tafel en Huub is met Amanda iets heel anders aan het doenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:26 schreef Day het volgende:
Verantwoorden? Welnee, Dat wat hij zegt is het juiste.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:27 schreef Prosac het volgende:
zo zeg.. Brian verantwoord zich voor de groep..
Ik meen me te herinneren dat Eric Huub (dé sterkste speler in dat huis) erin hield omdat hij zo veel lol met hem had.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een sociaal en tactisch sterke keuze
Hij doet dit normaal nooit, het moet altijd persoonlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:30 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Verantwoorden? Welnee, Dat wat hij zegt is het juiste.
Je vroeg iets over Brian en daar geef ik mijn mening over, dat er nog meer zijn in het huis die van die aandacht houden en misscien wel meer ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 19 april 2007 23:28 schreef Day het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer in dat huis die daar van houden, nog wel meer dan Brian ook nog.
Precies dat zegt hij net, Eric heeft er ook iemand ingehouden, dus nu ik ook.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:28 schreef Varen het volgende:
Brian heeft Jaap niet uit menselijke overweging er in gehouden, maar uit wraak
Inderdaad, en daar kreeg hij helemaal niet zoveel gezeik over als brian nu.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Eric Huub (dé sterkste speler in dat huis) erin hield omdat hij zo veel lol met hem had.
Dát was pas dom!
als back up, want aan 1 back up heb je niks, brian heeft er 3!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat Eric Huub (dé sterkste speler in dat huis) erin hield omdat hij zo veel lol met hem had.
Dát was pas dom!
O dus Eric geloof je wél?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:30 schreef Day het volgende:
[..]
Dát was pas dom!
zie het ff als een potje touwtrekken voor een grote pot:quote:Op donderdag 19 april 2007 23:26 schreef Day het volgende:
Ik blijf nog ffquote:Op donderdag 19 april 2007 23:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik gok dat Huub iets voor Amanda heeft gepland ..... Ze moet haar jas aantrekken
[afbeelding]
Is er vast wel ergens een filmpje die ik later vanavond of morgen kan bekijken.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoi, jammer dat je te laat bent. Het begin van de bevalling werd toevallig ontdekt door Sylvia. Ze zag de waterblaas, Bolle stond nog gewoon. Een been kwam snel, daarna stagneerde de uitdrijving even. Ellen en Sylvia hebben even stevig meegeholpen tot de schouders kwamen. Verder was alles heel soepel verlopen.
Dat is exemplarisch voor zijn uiterst simpele redeneertrant. Tegenover de groep zal hij volhouden dat hij Jaap niet uit empathische redenen erin gehouden heeft, tegenover Jaap wel, en voor de rest van Nederland speelt hij de bezwaarde heiland op een tuinmeubel...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies dat zegt hij net, Eric heeft er ook iemand ingehouden, dus nu ik ook.
dat zou de eerste keer zijn dat brian een discussie wint, niet dus.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:34 schreef Day het volgende:
Goed zo, Brian. Zeg Eric maar effe de waarheid.
Brian heeft genoeg dekking hoor, dit is ook tactisch gewoon sterkquote:Op donderdag 19 april 2007 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
O dus Eric geloof je wél?
Kom op, Eric deed dat ook alleen maar om z'n eigen hachje, net als Brian nu.
In deze wel hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:35 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zou de eerste keer zijn dat brian een discussie wint, niet dus.
True, maar er waren meerdere reden voor Eric.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Als er één persoon is die afhankelijk was, om degene die op het punt stond om eruit gestemd te worden erin te houden was het Eric wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee eric had sterkere argumentenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:35 schreef 2live het volgende:
[..]
dat zou de eerste keer zijn dat brian een discussie wint, niet dus.
ik hoor brian 3 keer van mening veranderen, als jij dat winnen noemt, brian lult zoveel dat hij het zelf niet meer weetquote:
Mooi..even Brian over de zeik krijgen...quote:
De HuisHomoMartelaar is sterk bezig.quote:
Syl was immuun toen.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:36 schreef Day het volgende:
[..]
True, maar er waren meerdere reden voor Eric.
Hij had al back up kunnen hebben van Amanda en wellicht ook van Sylvia, maar hij koos er voor op de populairste erin te houden, zodat hij daarmee mee kon liften.
Speltechnische wat het echter een domme zet. Het was nl. de laatse keer (voor een hele lang tijd) om Huub eruit te krijgen.
Het zou me niet eens verbazen, ze is op dit moment niet zo weg van Brian (helaas gaat dat altijd snel weer over)quote:
Bedroevende scripts vanavond, zeer teleurstellendquote:Op donderdag 19 april 2007 23:37 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL wat slecht dit..
Ja vastquote:Op donderdag 19 april 2007 23:36 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als er één persoon is die afhankelijk was, om degene die op het punt stond om eruit gestemd te worden erin te houden was het Eric wel.
Brian heeft Amanda en Natasia als backup, hij heeft Jaap er alleen in gelaten omdat hij zich op deze manier heel erg machtig voelt...de narcist![]()
Ik denk dat 'de buren' ook wel een dikke vinger in de pap hebben, Huub stond op dat moment heel erg goed in het spel en veel kijkers keken omdat Huub nog in het spel was.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:36 schreef Day het volgende:
[..]
True, maar er waren meerdere reden voor Eric.
Hij had al back up kunnen hebben van Amanda en wellicht ook van Sylvia, maar hij koos er voor op de populairste erin te houden, zodat hij daarmee mee kon liften.
Speltechnische wat het echter een domme zet. Het was nl. de laatse keer (voor een hele lang tijd) om Huub eruit te krijgen.
Klopt!quote:
Brian weet niet wat empatisch betekend, laat staan uitsprekenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat is exemplarisch voor zijn uiterst simpele redeneertrant. Tegenover de groep zal hij volhouden dat hij Jaap niet uit empathische redenen erin gehouden heeft, tegenover Jaap wel, en voor de rest van Nederland speelt hij de bezwaarde heiland op een tuinmeubel...
Waarschijnlijk denkt hij het spel ook nog briljant te spelen![]()
Ja hoor, Huub meent het echt. Net als bij Nena en Gaby en Lieke en ...... Huub is verliefd op globaal 80 % van alle vrouwen op de wereld .......quote:Op donderdag 19 april 2007 23:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Volgens mij meent ie het stiekem wel.
SylviSAAI is altijd immuunquote:
De vorige stemming was leukerquote:Op donderdag 19 april 2007 23:39 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Bedroevende scripts vanavond, zeer teleurstellend![]()
Schatje toch!!! je weet dat je niet mag voorzeggenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:40 schreef schatje het volgende:
Brian reageert wel heel selectief als het om de schofferende opmerkingen van Jaap gaat. Spreek hem dan ook aan over de dingen die hij zei over Sylvia's overleden vader. Dat zou pas sterk zijn.
Dat bedoel ik, Hij meent het echtquote:Op donderdag 19 april 2007 23:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja hoor, Huub meent het echt. Net als bij Nena en Gaby en Lieke en ...... Huub is verliefd op globaal 80 % van alle vrouwen op de wereld .......
Ik dacht ook zoiets te horenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:41 schreef Day het volgende:
Beweeert Nicolaas nu dat Brian Jaap erin MOEST houden van de redactie?
Wat zei hij daar dan allemaal over?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:40 schreef schatje het volgende:
Brian reageert wel heel selectief als het om de schofferende opmerkingen van Jaap gaat. Spreek hem dan ook aan over de dingen die hij zei over Sylvia's overleden vader. Dat zou pas sterk zijn.
nee, dat brian zijn stem vanmiddag al heeft doorgegeven, en dan mag je niet meer veranderen. Dat zei brian zelf vanavond.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:41 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik mis nog de stream met Brian, die vast en zeker staat af te luisteren
[afbeelding]
ja dat is gelijk een excuus voor hem dat hij Huub immuniteit moest geven natuurlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 23:41 schreef Day het volgende:
Ontvangt nu het nieuwe script van achter. Nog iets meer "terror" moet hij brengen, schat ik zo in.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef blomst het volgende:
Waar is Jaap nu Of ligt hij dronken op bed?
Er zijn er maar 2 in dit huis die de HOER hebben gespeeld.quote:
Vroeg ik me ook net af.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef blomst het volgende:
Waar is Jaap nu Of ligt hij dronken op bed?
Hij zei toch: hij heeft vanmiddag zijn stem al gegeven en heeft dat moeten veranderen. Tegen zijn zin in. En zo werkt dat?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, dat brian zijn stem vanmiddag al heeft doorgegeven, en dan mag je niet meer veranderen. Dat zei brian zelf vanavond.
tuurlijk! Er zal nooit iemand worden weggestemd, want dan kunnen ze die niet meer vervangen en zou dus minder tv betekenen !!!!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:41 schreef Day het volgende:
Dat heeft hij vanavond wel tegen Huub gezegd. Huub geloofde dat niet zei hij.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ja dat is gelijk een excuus voor hem dat hij Huub immuniteit moest geven natuurlijk![]()
Dat is vanavond al eerder gezegd door bewoners en door Brian zelf ook. Dus ja, niet echt verrassend toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:41 schreef Day het volgende:
Het was dan ook een spannende avond met door de stress altijd de mogelijkheid voor een uit de hand lopende relquote:Op donderdag 19 april 2007 23:44 schreef Black_king het volgende:
Bijna 12 uur, en dan nog steeds buffers ??
De dingen die Brian zegt, kunnen klinken als alles... Een huis, een glijbaan, een SOA of een ananas, maar toch missen ze het punt altijd volledig.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:43 schreef maril het volgende:
Brain heeft in velen opzichten wel gelijk bv al is dat voor sommige hier moeilijk te erkennen,
Zijn reactie julie(she) geven ook niets om mij, klinkt als een huis degene die zegt dat het niet waar is liegt.
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:43 schreef maril het volgende:
Brain heeft in velen opzichten wel gelijk bv al is dat voor sommige hier moeilijk te erkennen,
Zijn reactie julie(she) geven ook niets om mij, klinkt als een huis degene die zegt dat het niet waar is liegt.
Inschattingsfout, BB werd ook altijd spannender op het einde.....quote:Op donderdag 19 april 2007 23:43 schreef farceman het volgende:
[..]
tuurlijk! Er zal nooit iemand worden weggestemd, want dan kunnen ze die niet meer vervangen en zou dus minder tv betekenen !!!!!!
Het trieste is nog dat die meiden erin trappen.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:45 schreef noekje het volgende:
Huub is zo doorzichtig bezig. Beetje jammer.
En Nicolaas heeft nu prima door dat Jaap door achter er in is gehoudenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Brian schijnt Nicolaas en Eric handtastelijk te hebben aangeraakt, ze hebben alle 2 een aanklacht ingediend voor een officiele waarschuwing.
Is niet schijnt. Dat is ook echt zo. Aaien over het gezicht en door het haar.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Brian schijnt Nicolaas en Eric handtastelijk te hebben aangeraakt, ze hebben alle 2 een aanklacht ingediend voor een officiele waarschuwing.
Stelletje huilliesquote:Op donderdag 19 april 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Tnx, kan maar 1 haperende stream tegelijk luisteren, mis dus regelmatig watquote:
Wat een mooie "Brian-zin".quote:Op donderdag 19 april 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Brian schijnt Nicolaas en Eric handtastelijk te hebben aangeraakt
Dat was toch al duidelijk toen Nicolaaas immuniteit moest weggeven.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef pullup het volgende:
[..]
En Nicolaas heeft nu prima door dat Jaap door achter er in is gehouden![]()
En Jaap wist het natuurlijk ook allang
Hij heeft Nicolaas in z'n scrotum getast, van Eric weet ik niet. Behalve wat zachte klopjes in z'n gezicht, maar dat is vaker gebeurd.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Euh, BB werd altijd rete saai op het eindquote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
Inschattingsfout, BB werd ook altijd spannender op het einde.....![]()
Alsof Brian het andersom niet gedaan zou hebbenquote:
Volstrekt onjuist, dat is een pathologisch verschijnsel dat collectieve streamdeformatie heet.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
Inschattingsfout, BB werd ook altijd spannender op het einde.....![]()
Valt me mee dat de streams niet werden weggedraaidquote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef pullup het volgende:
[..]
En Nicolaas heeft nu prima door dat Jaap door achter er in is gehouden![]()
En Jaap wist het natuurlijk ook allang
Heb je mijn reaktie op jou aan het einde van pagina 2 nog meekregen?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef Day het volgende:
[..]
Het trieste is nog dat die meiden erin trappen.
Amanda klampt zich aan iedereen vast waarvan ze iets kan leren, die maakt de meeste groei door in de villa, denk ik....quote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef Day het volgende:
[..]
Daar zit ik me al de hele tijd dood aan te ergeren,dat ze daar nooit gehoor aan geven.Ik heb Brianquote:Op donderdag 19 april 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Ja met die ervaring in het achterhoofd begrijp je natuurlijk prima dat ze achter het liefst zo lang mogelijk een grote groep in het huis houdenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh, BB werd altijd rete saai op het eind![]()
Tuurlijk wel. Dat is het spel. Je moet alles aangrijpen om mensen eruit te kunnen spelen. Net zoals Brian altijd Huub met fysiek geweld eruit wil hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:47 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Alsof Brian het andersom niet gedaan zou hebben![]()
Die schreeuwde al moord en brand om een kickje van Nena, het watje.
BB was eindig, dat maakte het spannend. Een beetje eindigheid, of alléén de illusie daarvan zou DGK een boost geven....quote:Op donderdag 19 april 2007 23:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Volstrekt onjuist, dat is een pathologisch verschijnsel dat collectieve streamdeformatie heet.
nee, we blijven kijken, maar niet voor lang meerquote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef fredfik het volgende:
wat een kutprogramma is het toch.
maar ja we blijfen kijken he!
Oh zal wel geen waarschuwing voor komen.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Is niet schijnt. Dat is ook echt zo. Aaien over het gezicht en door het haar.
Nena haalde vol uitquote:Op donderdag 19 april 2007 23:47 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Alsof Brian het andersom niet gedaan zou hebben![]()
Die schreeuwde al moord en brand om een kickje van Nena, het watje.
Yep, Mitch wordt de 9e miljonairquote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft iemand een idee wat er straks gaat gebeuren?
Die gaan niet weg en winnen dus de villa... het veulen leert volgende week "nooit meer naar huis olé olé" briesenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind dat paard en pasgeboren veulen echt wel leuk hoor enzo maar ...wanneer gaan ze weg?![]()
Nope er zitten al teveel mannen in nuquote:Op donderdag 19 april 2007 23:50 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Yep, Mitch wordt de 9e miljonair
Meiden wel, vrouwen nietquote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef Day het volgende:
[..]
Als ze vol uitgehaald had, had ze later ook geen spijt hoeven hebben dat ze niet harder geschopt hadquote:Op donderdag 19 april 2007 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nena haalde vol uit
Toen huub hem steeds klapjes in zijn gezicht gaf en brian aangaf daar niet van gediend te zijn, zei huub ga dan bellen...
Brian belde niet want het was niet hard genoeg vond hij
Het is de bedoeling dat het de komende 4 maanden nog gewoon blijft. Daarna word ze afgespeend.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind dat paard en pasgeboren veulen echt wel leuk hoor enzo maar ...wanneer gaan ze weg?![]()
De verrassing komt niet meer.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft iemand een idee wat er straks gaat gebeuren?
Of ze moeten stemmen tusse mitch en die blonde delquote:Op donderdag 19 april 2007 23:50 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Yep, Mitch wordt de 9e miljonair
Dat butlergedoe was om vast te wennen aan het draaien van keukendiensten![]()
Ga jij nu fff beweren dat SHE om Brain geeftquote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef FuTilE het volgende:
[..]
De dingen die Brian zegt, kunnen klinken als alles... Een huis, een glijbaan, een SOA of een ananas, maar toch missen ze het punt altijd volledig.
Enfin, Huub neukt in 1 week 3 vrouwen en wordt daarmee de held van ieder sukkeltje wat al maanden droog staat.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Je weet wat ik voor je voel. Het is alleen zo moeilijk voor me om toe te geven aan mijn diepe gevoelens voor jou. Jij maakt het zo moeilijk voor. Ik ben echt voor je gevallen."
Daar ga je toch van smelten...... Amanda in ieder geval wel !
[afbeelding]
Nazaten van Mr. EDquote:Op donderdag 19 april 2007 23:51 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die gaan niet weg en winnen dus de villa... het veulen leert volgende week "nooit meer naar huis olé olé" briesen![]()
Vraag mij af of hij echt helemaal dronken was en de helft niet heeft gespeeld.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:53 schreef mazaru het volgende:
Wat hebben ze met jaap gedaan achter?
Hij is ineens nuchter en rustig
Ligt eraan, het was de bedoeling dat er natuurlijk wel in de zoveel tijd iemand uitgestemd zou worden....quote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja met die ervaring in het achterhoofd begrijp je natuurlijk prima dat ze achter het liefst zo lang mogelijk een grote groep in het huis houden
Alsjeblieft Mitch dan, heb ik eindelijk weer even een favorietquote:Op donderdag 19 april 2007 23:53 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Of ze moeten stemmen tusse mitch en die blonde del
Heerlijk dat de domheid van Amanda nu ook de andere kant op gebruikt wordt.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:52 schreef HellFreez het volgende:
Die hersenloze snol trapt er nog in ook. Ongelooflijk.. Hoe dom kun je zijn zeg.![]()
Dat heeft ie ook... dus straks lijkt hij weer superslankquote:Op donderdag 19 april 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Jezus wat ziet die jaap er belachelijk uit. Net alsof ie een kussen er in heeft gepropt.
Sukkel
Grootspraak, ook al had de schop harder gekund, denk je echt dat nena brian echt pijn zou kunnen doen?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Als ze vol uitgehaald had, had ze later ook geen spijt hoeven hebben dat ze niet harder geschopt had![]()
Goh?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Jezus wat ziet die jaap er belachelijk uit. Net alsof ie een kussen er in heeft gepropt.
Sukkel
Kanonne, je gaat er serieus op in ?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook... dus straks lijkt hij weer superslank![]()
is ook zoquote:Op donderdag 19 april 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Sukkel
Als ze op de juiste plek had geschopt, was die echt op zijn knieen gegaanquote:Op donderdag 19 april 2007 23:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Grootspraak, ook al had de schop harder gekund, denk je echt dat nena brian echt pijn zou kunnen doen?
Hij is ook model toch? Heeft in hetzelfde blad als de poolboy gestaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:56 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ken die Mitch ergens van.....
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ook ik ben van slag door de ontslagronde.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:56 schreef Black_king het volgende:
[..]
Kanonne, je gaat er serieus op in ?![]()
Ze heeft hem keihard pijn gedaan, door niet met hem naar bed te willen. Klasse!!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Grootspraak, ook al had de schop harder gekund, denk je echt dat nena brian echt pijn zou kunnen doen?
Gaby wordt betaald, Lieke doet het om op TV te komen en Amanda is blij met elke vorm van aandacht.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:55 schreef akveor het volgende:
Ja zeg.... gaat Huub z'n derde vrouw scoren binnen een week...? Tjonge jonge daar doe ik een jaar over (en dan lieg ik ook nog, heel erg).....
Echt niet?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:56 schreef Paris_Texas het volgende:
Naar eigen zeggen was hij volgens huispsychologe Anita een psychopaat...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:59 schreef Black_king het volgende:
Jaap een persoonlijkheidsstoornis; hij uit het weer wanstaltelijk....
Mr. Bean uit four weddings.... Far over the top...
Het zou mij alleen maar om de seks te doen zijn....quote:Op donderdag 19 april 2007 23:59 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Gaby wordt betaald, Lieke doet het om op TV te komen en Amanda is blij met elke vorm van aandacht.
En daar ben jij jaloers op?? Ik had je hoger ingeschat!
Dat is dan ook weer waarquote:Op donderdag 19 april 2007 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze op de juiste plek had geschopt, was die echt op zijn knieen gegaan
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:58 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ook ik ben van slag door de ontslagronde.
Vanaf nu de vanslagronde genoemd
Ik huur altijd hele lekkere butlers in, dus het kan me "per ongeluk" wel eens overkomenquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zoen nooit met m'n butler...jullie wel![]()
Volgens mij heb je iets gemistquote:Op donderdag 19 april 2007 23:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze heeft hem keihard pijn gedaan, door niet met hem naar bed te willen. Klasse!!
precies.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Jaap mocht er niet uit van de redactie, Erik bevestigd het nu...
Dat is geen twijfel, dat is een zekerheid. Maar toch......quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef Black_king het volgende:
[..]
De ondergang.....Wie neemt DGK nu nog serieus? Allen de die-hards, en zelfs zij twijfelen....
Hij heeft zijn balans dagquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef Soho het volgende:
Tering, wat is die Jaap aan het vreten vanavond.
Dat is een breed begrip.....asperger ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen was hij volgens huispsychologe Anita een psychopaat...
En op dat witte feest waren 8 meiden ofzo, waarvan 6 wel lekker aan de rol wilden met Huub.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:59 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Gaby wordt betaald, Lieke doet het om op TV te komen en Amanda is blij met elke vorm van aandacht.
En daar ben jij jaloers op?? Ik had je hoger ingeschat!
De bewoners nemen het nog serieus, en een paar verstokte Huub-fans.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef Black_king het volgende:
[..]
De ondergang.....Wie neemt DGK nu nog serieus? Allen de die-hards, en zelfs zij twijfelen....
Hoezo? Huub kan toch ook gezellig naast Amanda komen slapen...?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef farceman het volgende:
Denk dat eric dadelijk een ander bedje moet opzoeken!!!
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zoen nooit met m'n butler...jullie wel![]()
en Nicolaas wil graag weten of hij toerekeningsvatbaar isquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:02 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL Jaap schaamt zich niet voor zijn psychische stoornissen..
En gelijk heeft ie....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:02 schreef LoveProfusion het volgende:
LOL Jaap schaamt zich niet voor zijn psychische stoornissen..
Die 40 streamers, in BB al gehekeld door eerdere bewoners......quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:03 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
De bewoners nemen het nog serieus, en een paar verstokte Huub-fans.
Allemaal Lieke's?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En op dat witte feest waren 8 meiden ofzo, waarvan 6 wel lekker aan de rol wilden met Huub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |