Dat was toch al duidelijk toen Nicolaaas immuniteit moest weggeven.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef pullup het volgende:
[..]
En Nicolaas heeft nu prima door dat Jaap door achter er in is gehouden![]()
En Jaap wist het natuurlijk ook allang
Hij heeft Nicolaas in z'n scrotum getast, van Eric weet ik niet. Behalve wat zachte klopjes in z'n gezicht, maar dat is vaker gebeurd.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Brian schijnt Nicolaas en Eric handtastelijk te hebben aangeraakt, ze hebben alle 2 een aanklacht ingediend voor een officiele waarschuwing.
Euh, BB werd altijd rete saai op het eindquote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
Inschattingsfout, BB werd ook altijd spannender op het einde.....![]()
Alsof Brian het andersom niet gedaan zou hebbenquote:
Volstrekt onjuist, dat is een pathologisch verschijnsel dat collectieve streamdeformatie heet.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef Black_king het volgende:
[..]
Inschattingsfout, BB werd ook altijd spannender op het einde.....![]()
Valt me mee dat de streams niet werden weggedraaidquote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef pullup het volgende:
[..]
En Nicolaas heeft nu prima door dat Jaap door achter er in is gehouden![]()
En Jaap wist het natuurlijk ook allang
Heb je mijn reaktie op jou aan het einde van pagina 2 nog meekregen?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef Day het volgende:
[..]
Het trieste is nog dat die meiden erin trappen.
Amanda klampt zich aan iedereen vast waarvan ze iets kan leren, die maakt de meeste groei door in de villa, denk ik....quote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef Day het volgende:
[..]
Daar zit ik me al de hele tijd dood aan te ergeren,dat ze daar nooit gehoor aan geven.Ik heb Brianquote:Op donderdag 19 april 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Brian schijnt Nicolaas en Eric handtastelijk te hebben aangeraakt, ze hebben alle 2 een aanklacht ingediend voor een officiele waarschuwing.
Ja met die ervaring in het achterhoofd begrijp je natuurlijk prima dat ze achter het liefst zo lang mogelijk een grote groep in het huis houdenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Euh, BB werd altijd rete saai op het eind![]()
Tuurlijk wel. Dat is het spel. Je moet alles aangrijpen om mensen eruit te kunnen spelen. Net zoals Brian altijd Huub met fysiek geweld eruit wil hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:47 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Alsof Brian het andersom niet gedaan zou hebben![]()
Die schreeuwde al moord en brand om een kickje van Nena, het watje.
BB was eindig, dat maakte het spannend. Een beetje eindigheid, of alléén de illusie daarvan zou DGK een boost geven....quote:Op donderdag 19 april 2007 23:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Volstrekt onjuist, dat is een pathologisch verschijnsel dat collectieve streamdeformatie heet.
nee, we blijven kijken, maar niet voor lang meerquote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef fredfik het volgende:
wat een kutprogramma is het toch.
maar ja we blijfen kijken he!
Oh zal wel geen waarschuwing voor komen.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Is niet schijnt. Dat is ook echt zo. Aaien over het gezicht en door het haar.
Nena haalde vol uitquote:Op donderdag 19 april 2007 23:47 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Alsof Brian het andersom niet gedaan zou hebben![]()
Die schreeuwde al moord en brand om een kickje van Nena, het watje.
Yep, Mitch wordt de 9e miljonairquote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft iemand een idee wat er straks gaat gebeuren?
Die gaan niet weg en winnen dus de villa... het veulen leert volgende week "nooit meer naar huis olé olé" briesenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind dat paard en pasgeboren veulen echt wel leuk hoor enzo maar ...wanneer gaan ze weg?![]()
Nope er zitten al teveel mannen in nuquote:Op donderdag 19 april 2007 23:50 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Yep, Mitch wordt de 9e miljonair
Meiden wel, vrouwen nietquote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef Day het volgende:
[..]
Als ze vol uitgehaald had, had ze later ook geen spijt hoeven hebben dat ze niet harder geschopt hadquote:Op donderdag 19 april 2007 23:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nena haalde vol uit
Toen huub hem steeds klapjes in zijn gezicht gaf en brian aangaf daar niet van gediend te zijn, zei huub ga dan bellen...
Brian belde niet want het was niet hard genoeg vond hij
Het is de bedoeling dat het de komende 4 maanden nog gewoon blijft. Daarna word ze afgespeend.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef Sug4r het volgende:
Ik vind dat paard en pasgeboren veulen echt wel leuk hoor enzo maar ...wanneer gaan ze weg?![]()
De verrassing komt niet meer.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft iemand een idee wat er straks gaat gebeuren?
Of ze moeten stemmen tusse mitch en die blonde delquote:Op donderdag 19 april 2007 23:50 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
[..]
Yep, Mitch wordt de 9e miljonair
Dat butlergedoe was om vast te wennen aan het draaien van keukendiensten![]()
Ga jij nu fff beweren dat SHE om Brain geeftquote:Op donderdag 19 april 2007 23:46 schreef FuTilE het volgende:
[..]
De dingen die Brian zegt, kunnen klinken als alles... Een huis, een glijbaan, een SOA of een ananas, maar toch missen ze het punt altijd volledig.
Enfin, Huub neukt in 1 week 3 vrouwen en wordt daarmee de held van ieder sukkeltje wat al maanden droog staat.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Je weet wat ik voor je voel. Het is alleen zo moeilijk voor me om toe te geven aan mijn diepe gevoelens voor jou. Jij maakt het zo moeilijk voor. Ik ben echt voor je gevallen."
Daar ga je toch van smelten...... Amanda in ieder geval wel !
[afbeelding]
Nazaten van Mr. EDquote:Op donderdag 19 april 2007 23:51 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die gaan niet weg en winnen dus de villa... het veulen leert volgende week "nooit meer naar huis olé olé" briesen![]()
Vraag mij af of hij echt helemaal dronken was en de helft niet heeft gespeeld.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:53 schreef mazaru het volgende:
Wat hebben ze met jaap gedaan achter?
Hij is ineens nuchter en rustig
Ligt eraan, het was de bedoeling dat er natuurlijk wel in de zoveel tijd iemand uitgestemd zou worden....quote:Op donderdag 19 april 2007 23:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja met die ervaring in het achterhoofd begrijp je natuurlijk prima dat ze achter het liefst zo lang mogelijk een grote groep in het huis houden
Alsjeblieft Mitch dan, heb ik eindelijk weer even een favorietquote:Op donderdag 19 april 2007 23:53 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Of ze moeten stemmen tusse mitch en die blonde del
Heerlijk dat de domheid van Amanda nu ook de andere kant op gebruikt wordt.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:52 schreef HellFreez het volgende:
Die hersenloze snol trapt er nog in ook. Ongelooflijk.. Hoe dom kun je zijn zeg.![]()
Dat heeft ie ook... dus straks lijkt hij weer superslankquote:Op donderdag 19 april 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
Jezus wat ziet die jaap er belachelijk uit. Net alsof ie een kussen er in heeft gepropt.
Sukkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |