SylviSAAI is altijd immuunquote:
De vorige stemming was leukerquote:Op donderdag 19 april 2007 23:39 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Bedroevende scripts vanavond, zeer teleurstellend![]()
Schatje toch!!! je weet dat je niet mag voorzeggenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:40 schreef schatje het volgende:
Brian reageert wel heel selectief als het om de schofferende opmerkingen van Jaap gaat. Spreek hem dan ook aan over de dingen die hij zei over Sylvia's overleden vader. Dat zou pas sterk zijn.
Dat bedoel ik, Hij meent het echtquote:Op donderdag 19 april 2007 23:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja hoor, Huub meent het echt. Net als bij Nena en Gaby en Lieke en ...... Huub is verliefd op globaal 80 % van alle vrouwen op de wereld .......
Ik dacht ook zoiets te horenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:41 schreef Day het volgende:
Beweeert Nicolaas nu dat Brian Jaap erin MOEST houden van de redactie?
Wat zei hij daar dan allemaal over?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:40 schreef schatje het volgende:
Brian reageert wel heel selectief als het om de schofferende opmerkingen van Jaap gaat. Spreek hem dan ook aan over de dingen die hij zei over Sylvia's overleden vader. Dat zou pas sterk zijn.
nee, dat brian zijn stem vanmiddag al heeft doorgegeven, en dan mag je niet meer veranderen. Dat zei brian zelf vanavond.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:41 schreef Day het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik mis nog de stream met Brian, die vast en zeker staat af te luisteren
[afbeelding]
ja dat is gelijk een excuus voor hem dat hij Huub immuniteit moest geven natuurlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 23:41 schreef Day het volgende:
Ontvangt nu het nieuwe script van achter. Nog iets meer "terror" moet hij brengen, schat ik zo in.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef blomst het volgende:
Waar is Jaap nu Of ligt hij dronken op bed?
Er zijn er maar 2 in dit huis die de HOER hebben gespeeld.quote:
Vroeg ik me ook net af.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef blomst het volgende:
Waar is Jaap nu Of ligt hij dronken op bed?
Hij zei toch: hij heeft vanmiddag zijn stem al gegeven en heeft dat moeten veranderen. Tegen zijn zin in. En zo werkt dat?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:42 schreef 2live het volgende:
[..]
nee, dat brian zijn stem vanmiddag al heeft doorgegeven, en dan mag je niet meer veranderen. Dat zei brian zelf vanavond.
tuurlijk! Er zal nooit iemand worden weggestemd, want dan kunnen ze die niet meer vervangen en zou dus minder tv betekenen !!!!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:41 schreef Day het volgende:
Dat heeft hij vanavond wel tegen Huub gezegd. Huub geloofde dat niet zei hij.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:43 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ja dat is gelijk een excuus voor hem dat hij Huub immuniteit moest geven natuurlijk![]()
Dat is vanavond al eerder gezegd door bewoners en door Brian zelf ook. Dus ja, niet echt verrassend toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:41 schreef Day het volgende:
Het was dan ook een spannende avond met door de stress altijd de mogelijkheid voor een uit de hand lopende relquote:Op donderdag 19 april 2007 23:44 schreef Black_king het volgende:
Bijna 12 uur, en dan nog steeds buffers ??
De dingen die Brian zegt, kunnen klinken als alles... Een huis, een glijbaan, een SOA of een ananas, maar toch missen ze het punt altijd volledig.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:43 schreef maril het volgende:
Brain heeft in velen opzichten wel gelijk bv al is dat voor sommige hier moeilijk te erkennen,
Zijn reactie julie(she) geven ook niets om mij, klinkt als een huis degene die zegt dat het niet waar is liegt.
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:43 schreef maril het volgende:
Brain heeft in velen opzichten wel gelijk bv al is dat voor sommige hier moeilijk te erkennen,
Zijn reactie julie(she) geven ook niets om mij, klinkt als een huis degene die zegt dat het niet waar is liegt.
Inschattingsfout, BB werd ook altijd spannender op het einde.....quote:Op donderdag 19 april 2007 23:43 schreef farceman het volgende:
[..]
tuurlijk! Er zal nooit iemand worden weggestemd, want dan kunnen ze die niet meer vervangen en zou dus minder tv betekenen !!!!!!
Het trieste is nog dat die meiden erin trappen.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:45 schreef noekje het volgende:
Huub is zo doorzichtig bezig. Beetje jammer.
En Nicolaas heeft nu prima door dat Jaap door achter er in is gehoudenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Brian schijnt Nicolaas en Eric handtastelijk te hebben aangeraakt, ze hebben alle 2 een aanklacht ingediend voor een officiele waarschuwing.
Is niet schijnt. Dat is ook echt zo. Aaien over het gezicht en door het haar.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Brian schijnt Nicolaas en Eric handtastelijk te hebben aangeraakt, ze hebben alle 2 een aanklacht ingediend voor een officiele waarschuwing.
Stelletje huilliesquote:Op donderdag 19 april 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Tnx, kan maar 1 haperende stream tegelijk luisteren, mis dus regelmatig watquote:
Wat een mooie "Brian-zin".quote:Op donderdag 19 april 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
Brian schijnt Nicolaas en Eric handtastelijk te hebben aangeraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |