Carlos moet respect krijgen omdat ie kostbare tijd in dat zinkende schip stopt....quote:Op donderdag 19 april 2007 23:11 schreef Lieve het volgende:
Moet Carlos respect krijgen omdat Carlos zoveel geld per uur krijgt?Dat is toch raar?
Aandacht tekort?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
JAAP IS DE MAN, OLE OLE!!!
Nope...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:18 schreef Rudieh het volgende:
ben ik de enige die tamelijk moe wordt van Sylvia en haar kutveulen?
Ik geloof geen woord van Brian-de-notoire-leugenaar.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:07 schreef F1reB1rd het volgende:
[..]
betekent dit zat ze van te voren al hun stem moeten uitbrengen bij de buren en er aan tafel niet op terug mogen komen ?
want ik begrijp nu van Brian dat hij Jaap er wel uit had gestemd/gaat stemmen vanwege het disrespect dat jaap toonde naar Ntas en Amanda
Kutfeestdagen ook altijd.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:11 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Paarden ook: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=753911
Hij eet ijs!!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:17 schreef Prosac het volgende:
waar is die terror dan? Kwark uit een kommetje ipv het bakje?
Kijk hoe Jaap doet, gweldig tochquote:
inderdaad, dat veulen is er nou uitgescheten (geeneens een wereldwonder ofzo) en tijd om de camera's weer op de echte bewoners te richten en op te zouten met dat dingquote:Op donderdag 19 april 2007 23:18 schreef Rudieh het volgende:
ben ik de enige die tamelijk moe wordt van Sylvia en haar kutveulen?
Gewoon negeren. Het is een troll die je zo alleen maar voedt.quote:
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Kijk hoe Jaap doet, gweldig toch
Wat heeft brian gelogen?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik geloof geen woord van Brian-de-notoire-leugenaar.
Ten eerste denk ik dat hij best wel van stem mag veranderen, ten tweede houdt hij hem er over 2 weken ook in
Hij probeert zich er gewoon uit te lullen.
Nee hoor!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:20 schreef Liess het volgende:
Ik vind Mitch niks aan........ Volgens mij ben ik de enige.
En Cora en zijn moeder. Maar daar komt ie nog wel achter. Ik kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 19 april 2007 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Welke terror? hij zet zichzelf voor de zoveelste keer compleet voor gek
nee, Jaap moet respect hebben voor het feit dat Tien veel geld voor hem uitgeeft, en aardiger voor Carlos zijn, want dat geld kan hij ergens anders ook wel verdienen met een aardig persoon.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:11 schreef Lieve het volgende:
Moet Carlos respect krijgen omdat Carlos zoveel geld per uur krijgt?Dat is toch raar?
Ik denk dat Nicolaas hem over 2 weken immuun maaktquote:Op donderdag 19 april 2007 23:18 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik geloof geen woord van Brian-de-notoire-leugenaar.
Ten eerste denk ik dat hij best wel van stem mag veranderen, ten tweede houdt hij hem er over 2 weken ook in
Hij probeert zich er gewoon uit te lullen.
Of zou ie stiekem de 9e bewoner zijn?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Mitch is toch leuk?? Ik vind van wel, best een goede acteur
Hij doet in tegenstelling tot Palma tenminste zijn werk.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Mitch is toch leuk?? Ik vind van wel, best een goede acteur
Ik heb nog niet veel gezien van Mitch om een oordeel over hem te hebben.. hij heeft wel een leuke stemquote:Op donderdag 19 april 2007 23:20 schreef Liess het volgende:
Ik vind Mitch niks aan........ Volgens mij ben ik de enige.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij doet in tegenstelling tot Palma tenminste zijn werk.
Dan rot Carlos toch lekker op.... Jaap zit er voor miljoenen....quote:Op donderdag 19 april 2007 23:21 schreef avonne het volgende:
[..]
nee, Jaap moet respect hebben voor het feit dat Tien veel geld voor hem uitgeeft, en aardiger voor Carlos zijn, want dat geld kan hij ergens anders ook wel verdienen met een aardig persoon.
Nog wel, voor je het weet hangt ie gehuld in een gouden bikini in de vitrages.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Als hij dat kussen straks onder zijn overhemd vandaan haalt lijkt hij ineens superslankquote:Op donderdag 19 april 2007 23:22 schreef petraa het volgende:
Waarom heeft Jaap zich zo toegetakeld ???
En hij heeft niet zo'n gore grafstem.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |