Scan kan je een paar caps naar Huub en Amanda sturen van deze date?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:27 schreef scanman01 het volgende:
Waarom wordt DGK altijd na 10 uur boeiend???
Ik bedoelde Connie Palmen.. DE AA..quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is niet veel anders, alleen moet je daar flink geld voor hebben![]()
Hij heeft Nico net klaargepijpt en poets nu zijn tanden met het proteinerijke tandpastaatje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:32 schreef Taurus het volgende:
Gaf Eric net Nicolaas 'n kus? Of hoorde ik dat verkeerd?![]()
jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:32 schreef Taurus het volgende:
Gaf Eric net Nicolaas 'n kus? Of hoorde ik dat verkeerd?![]()
Hoe diep is die mestkuil van Jaap eigenlijk?? 2.50 m??quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:31 schreef Black_king het volgende:
Jaap; met iedere boer zak je dieper in de stront.
Had je nog hyves?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:29 schreef Dogga het volgende:
[..]
maar natuurlijk,
Ik ben der zo veel mogelijk.
moet toch jou in de gaten houden
Jaap ging op de grond liggen. nicolaas legde de bloemen op hem.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
[..]
vraagje
-hoe is jaap op de grond terecht gekomen?
-wie heeft die bloemen op hem gelegd?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik ken iemand met een zeer hoge begaafdheid en asperger en het zou een grote vergissing zijn Jaap hier ook maar enigzins mee op 1 lijn te zetten. Ik zou het fijn vinden als je dat niet doet. Want alhoewel je niemand met elkaar kunt vergelijken is er een levensgroot verschil.
Hij fakete dat die stikte en ging liggen, omdat Eric zei: 'Ik hoop dat je stikt'.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
[..]
vraagje
Hij is er zelf gaan liggen. En zei nu hoef ik alleen nog de grond in te zakken ik wil bloemen, Nico lag die bloemen boven op hem. En Jaap ging de huwelijksmars zingen, want dacht dat het de dodenmars was.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:34 schreef avonne het volgende:
[..]
vraagje
Dieper; Hij gaat de warmte van de hel voelen....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe diep is die mestkuil van Jaap eigenlijk?? 2.50 m??![]()
gelukkig is Amanda ook de enige in dat huis die anderen voor alles uitmaaktquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hoef ik toch niet uit te leggen? Die keren dat ze als een viswijf tekeer gaat en Eric dagenlang onder vuur neemt... dat ze Huub voor alles en nogwat uitmaakte en zeker wist dat hij Nathanael met de kop tegen de muur had geslagen... Dat ze steeds weer bij Brian in bed belandt ondanks alle walgelijke dingen die hij flikt.... enz enz enz
Precies, met Jaap erbij zijn er veel meer spanningen, veel meer ruzies.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:33 schreef akveor het volgende:
Op een op andere manier ben ik toch ook wel blij dat Jaap gebleven is... Het is een vermakelijke DGK avond....
Jaap heeft wel meerdere kenmerken, hij is absoluut zeer intelligent maar heeft een totaal gebrek aan sociaal inlevingsvermogen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
O sorry. Het was niet als een aanval bedoelt hoor. Ik zat gewoon op wikipedia wat te neuzen en Jaap had enkele kenmerken.
Dit is een dag, omdat hij gezopen heeft en de rest van de week zit hij op zijn fiets en zie je hem niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Precies, met Jaap erbij zijn er veel meer spanningen, veel meer ruzies.
Dus een leukere Gouden Kooi.
Je zit toch niet te kijken vanwege al dat gezanik over onderling respect, hondjes die mogen blijven, danslessen, pokerspelletjes of vlieglessen.
Delta Psychiatrisch Centrumquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb wel eens van het Delta-ziekenhuis gehoord..
Op een meisjesschool?quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:36 schreef scanman01 het volgende:
Huub wilde eigenlijk onderwijzer worden
Ik ken maar een iemand met asperge... kan ook goed schaken.. Maar dt zegt helemaal niksquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap heeft wel meerdere kenmerken, hij is absoluut zeer intelligent maar heeft een totaal gebrek aan sociaal inlevingsvermogen.
En de "beroemdste" Asperger-patient is Volkert van der Graaf... daar wil iemand ook niet mee vergeleken worden lijkt me
En gelijk heeft ie.... Carlos vind ik niet echt boeiend....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:39 schreef petraa het volgende:
Voor carlos honderd anderen aldus Jaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |