Jij leegt vast nooit je temporary filesquote:Op donderdag 19 april 2007 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Daar ontbreekt toch niks?
Die heeft al een tijdje een andere:quote:Op donderdag 19 april 2007 22:51 schreef B.ertha het volgende:
Ik zie Majo
Op de pc niet, Cookie Resetten wel hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 22:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jij leegt vast nooit je temporary files
Editten wil niet echt. Zal ff kijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:54 schreef Nesle het volgende:
http://i3.tinypic.com/2v9ogvt.gif
verander jij hem ff B? of zal ik het ff veranderen in de wiki
Da's toch die film met Nem in de hoofdrolquote:Op donderdag 19 april 2007 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heuj lief doen jij!
Ben de film 'It' aan het kijken!![]()
![]()
Ik heb een beeld die niet van mn netvlies is af te schrijven toen ik zes ofzo was.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]Die is toch helemaal niet eng, Jojoor
Jaa die ja!quote:Op donderdag 19 april 2007 23:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's toch die film met Nem in de hoofdrol
Ja!quote:
Ik niet. Wel een keer over een leeuw en een keer dat ik werd neergeschoten door de krantenjongen, maar nooit over clownsquote:Op donderdag 19 april 2007 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ja!Ik druk de hele tijd op pauze om ff hier te koekeloeren
![]()
Vroeger heb ik echt heel veel nachtmerries gehad over enge clowns![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik niet. Wel een keer over een leeuw en een keer dat ik werd neergeschoten door de krantenjongen, maar nooit over clowns
Die vond ik blijkbaar eng. Hij had ook zo'n rattensnorretjequote:
lolquote:Op donderdag 19 april 2007 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik niet. Wel een keer over een leeuw en een keer dat ik werd neergeschoten door de krantenjongen, maar nooit over clowns
Ik droom ook niet vaak hoor maar als ik droom dan is het meestal een vreemde droomquote:Op donderdag 19 april 2007 23:40 schreef Mikkie het volgende:
Ik droom dus echt bijna nooit, hč.
Of althans, ik kan het me niet herinneren.
Een fooi geven omdat iemand iets doet terwijl hij ontslagen wordt als hij dat niet doetquote:Op donderdag 19 april 2007 23:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lol![]()
Had je hem maar een fooi moeten geven met nieuwjaar![]()
Ik heb ook altijd van die weirdo dromen maar kan ze nooit onthouden![]()
Dat dacht ik een jaar of 6 geleden ook, ben nog steeds niet verder gegaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:10 schreef Jojoortje het volgende:
Oke ik kijk IT morgen wel verder...
Engquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:10 schreef Jojoortje het volgende:
Oke ik kijk IT morgen wel verder... Enge film![]()
Slaap lekker mensen!![]()
Hehehe bij IT was dat niet het geval, maar ik kan me herhinneren dat mijn moeder vroeger eens Siske de rat voor ons had opgenomen... en de beruchte 'schaar scene' was alleen maar sneeuw....quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:33 schreef Mikkie het volgende:
Ik vond er ook weinig aan.
Mocht 'm vroeger wel kijken, maar moest bij de enge stukken m'n handen voor m'n ogen van m'n moeder
Paar jaar terug nog eens gekeken, vond 'm verre van geweldig. Snel verkocht, en niet meer aan denken
Wie is dat ook al weerquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:34 schreef Nembrionic het volgende:
Jullie moeten de groeten hebben van de weledelgestelde Soemp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |