Ik denk dat het dan best wel spannend zou kunnen zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik eis immuniteit voor jaap en morgen een nieuwe stemming.![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef FuTilE het volgende:
Mooie actie van Brian, dat moet ik hem nageven. Getuigt toch van enige loyaliteit, maar hoe dan ook was hij fucked na het vormen van een congsie door de rest.
moederliefde , ...film...Junior!!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef w00h00 het volgende:
Waarom heeft Jaap die kussen voor z'n pens? Lijkt hij nog niet dik genoeg?
Dat wil je toch gewoon niet snappen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:02 schreef StephanL het volgende:
Amanda is niet boos op Brian.
Ik hoop 2 weken langquote:Op donderdag 19 april 2007 22:05 schreef noekje het volgende:
Hoe gaaf is dit! Natasia tegen Jaap!
Loyaliteit? Die gast denk alleen aan zichzelf. Er mag niemand van zijn groepje uit.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:05 schreef hetbabbelaartje het volgende:
quote]Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef FuTilE het volgende:
Mooie actie van Brian, dat moet ik hem nageven. Getuigt toch van enige loyaliteit, maar hoe dan ook was hij fucked na het vormen van een congsie door de rest.<<<<<<<<<<<
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:06 schreef Lobasca het volgende:
Kan iemand mij een lift naar Eemnes bewerkstelligen?
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Marrije het volgende:
Brian: kom mee does, hij is het niet waard
Natas: waarom laat je m er dan in? hoesow???
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Gigageil het volgende:
Speltechnisch gezien heeft Brian gewoon gelijk.......
A Back-Up
B Praat goed met Jaap
C De anderen balen vanm Jaap en dat kost hen energie
D etc etc![]()
Hij heeft gelijk.... als het niet lukt binnen 2 weken kan Jaap er alsnog uit.... spel is spel...het gaat niet om een zak m&M'squote:Op donderdag 19 april 2007 22:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
>>>>>
[..]
Loyaliteit? Die gast denk alleen aan zichzelf. Er mag niemand van zijn groepje uit.
Zo simpel denkt hij. Niet meer, niet minder!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
HIj heeft natasia als back-up.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Gigageil het volgende:
A Back-Up
B Praat goed met Jaap
D etc etc![]()
Ach, hij is een simpele ziel, maar hij wist ook al dat er van dat groepje niets overblijft als hij pro-Jaap zou stemmen. Daarom is dit ook ophef om niks, het heeft niks te maken met een spel... Allemaal scripted, maar wel komisch - Zo nu en dan...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
>>>>>
[..]
Loyaliteit? Die gast denk alleen aan zichzelf. Er mag niemand van zijn groepje uit.
Zo simpel denkt hij. Niet meer, niet minder!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Dat is nog niks.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Huub tegen Jaap: He stomme hond, telefoon.
Over disrespect gesproken.
En dan heel schijnheilig beweren dat hij het voor Jaap doet.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Sug4r het volgende:
Dit is typisch een zet voor een narcist...zichzelf belangrijk maken door iemand die altijd naar hem luistert in het huis laten
Ik ga het dak eraf halen...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef Dynabite het volgende:
[..]
wil je weer een schelwoord op een huis kalken?
Preciesquote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef F04 het volgende:
Geweldig dat Brian Jaap er inhoud. Anders zal de groep van Huub zeker winnen!
Back-up heeft hij genoeg van Natasia en Amanda..Brian voelt zich belangrijk doordat Jaap in het huis blijft.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Gigageil het volgende:
A Back-Up
B Praat goed met Jaap
D etc etc![]()
precies. dat voorspelde ik al.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Back-up heeft hij genoeg van Natasia en Amanda..Brian voelt zich belangrijk doordat Jaap in het huis blijft.
Hij voelt zich nu oppermachtig!
DGK-Kennerquote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Huub toch een simpel mannetje, hij wil Amanda naar HES toetrekken.![]()
Amanda, die iedere avond met Brian slaapt.
Maar zien jullie dan niet dat het uit medemenselijkheid is?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan heel schijnheilig beweren dat hij het voor Jaap doet.![]()
Ja precies..lullen kan hij goed maar dat kunnen ze vaak ook goed die narcisten, iemand inpakken met mooie woordjesquote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan heel schijnheilig beweren dat hij het voor Jaap doet.![]()
Verdorie...had ik echt gedacht dat je een ander favo moest kiezen...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Huub toch een simpel mannetje, hij wil Amanda naar HES toetrekken.![]()
Amanda, die iedere avond met Brian slaapt.
Het enige lichtpuntje wat er misschien nog is, dat is dat er nog 1 bewoner in kan komen en Brian immuniteit geeft en zo kan Jaap eruit gestemd wordenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
Het spel zit muurvast. Nicolaas zit zo thuis. Die gaat dat echt niet doen. Balen!
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef Polonium-120 het volgende:
brian moet een consultancybureau beginnen voor loverboys...
Ja, en dat zijn momenten die je moet koesteren in DGK. Dus dat doet ie wel goed. Zo zou ik het zelf ook doen. Hoe meer back-ups , des te beter....quote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Back-up heeft hij genoeg van Natasia en Amanda..Brian voelt zich belangrijk doordat Jaap in het huis blijft.
Hij voelt zich nu oppermachtig!
Vergeven en vooral vergeten.quote:
Had ie al.. Is failliet gegaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef Polonium-120 het volgende:
brian moet een consultancybureau beginnen voor loverboys...
wat amanda heeft toch ook huisdieren brian mag ze dan ookquote:Op donderdag 19 april 2007 22:13 schreef Copycat het volgende:
Jaap is de freaky Frankenstein van professor Brian.
"Je mag alles doen, maar niet met deze twee dames."
Jaap gewoon iedere dag aan de borrelquote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
Jaap is echt véééél gaver als hij dronken is!!
Nico juist niet. Wat die dagelijks te veel drinkt, moet ie aan Jaap geven.![]()
HEAR HEARquote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het enige lichtpuntje wat er misschien nog is, dat is dat er nog 1 bewoner in kan komen en Brian immuniteit geeft en zo kan Jaap eruit gestemd worden
Nou, daar is Brainless ook niet meer zo zeker van. Vanmiddag hadden zij een zeer heftige ruzie.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef w00h00 het volgende:
[..]
HIj heeft natasia als back-up.
Het is gewoon dom van Brian, het spel blijft nu gewoon vast zitten.
Sylvia sucks, wat is zij door de mant gevallen met haar walgelijke meegepraat met de rest daarstraksquote:Op donderdag 19 april 2007 22:15 schreef Sporti het volgende:
Silvia weer het hoogste woord in haar veilige wereldje![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:15 schreef solara4 het volgende:
nicolaas staat nu wel in SHE
Alle HENS aan dek?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:15 schreef solara4 het volgende:
nicolaas staat nu wel in SHE
Die keuze had ie beter eerder kunnen maken.... dan was Jaap wel weg....quote:Op donderdag 19 april 2007 22:16 schreef Sug4r het volgende:
Nicolaas is door dit naar SHE overgelopen?
denk het eigenlijk welquote:Op donderdag 19 april 2007 22:16 schreef Sug4r het volgende:
Nicolaas is door dit naar SHE overgelopen?
Jawel, joh, het is heel simpel, ze zijn allemaal knettergek daar, en wij leggen ze langs een geestelijk gezonde mensen meetlat, en dat loopt dan niet paralel, en dan raken wij in de war.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef CartWOman het volgende:
Ze staan gewoon weer te praten, niks aan de hand, terwijl Jaap terloops meldt dat hij volgens de psycholoog knettergek is.
Ik begrijp dit spel niet meer.
Jij bent echt TE jaloers voor woordenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia weet het weer zo goed.....ga zelf eens iets slims doen, dooie heks....saaie troela.....nep danseres.....![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef F04 het volgende:
Jaap is ineens niet meer dronken.
LOL!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:15 schreef carpediem23 het volgende:
Zijn er al youtube filmpjes voor de arme fokkertjes zonder streams die werken!???????
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef Dogga het volgende:
[..]
Jij bent echt TE jaloers voor woorden
Op wat jaloersquote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef Dogga het volgende:
[..]
Jij bent echt TE jaloers voor woorden
Ja precies..en Nicolaas zegt nu dit hij niet anders konquote:Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Die keuze had ie beter eerder kunnen maken.... dan was Jaap wel weg....
Brian en Jaap zijn niet helemaal oké.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef Gert het volgende:
Zelfs met een stuk in zijn kraag lult Jaap Amanda in no time plat.![]()
Zij is echt een achterbaks laf vrouwtje...nooit gesnapt waarom ze zo hoog staat al denk ik wel datze de komende tijd flink zal dalen...daling is al ingezet ze staat geloof ik ongeveer gelijk met die ander, Natasia toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia weet het weer zo goed.....ga zelf eens iets slims doen, dooie heks....saaie troela.....nep danseres.....![]()
Wat nou WAKE UP call.....hij leert er niks hoor, daarbij is het een slijmoffensief.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef Paris_Texas het volgende:
Het is voor Jaap een "wake-up call" .... ben benieuwd hoe een wakkere Jaap is
Pffft... *voorhoofd afveegt*quote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jawel, joh, het is heel simpel, ze zijn allemaal knettergek daar, en wij leggen ze langs een geestelijk gezonde mensen meetlat, en dat loopt dan niet paralel, en dan raken wij in de war.
Dan gaat die brieven schrijvenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef Paris_Texas het volgende:
Het is voor Jaap een "wake-up call" .... ben benieuwd hoe een wakkere Jaap is
Nou ja zeg, Peet.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap biedt netjes zijn excuses aan, aan Amanda.![]()
"Ik ben bekrompen geweest, en daar schaam ik mezelf diep voor'.
Zelfs het liegen gaat hem beter af, als hij dronken is.
Amanda laat zich inpakken ja. Natasia beseft dat het geen zin heeft om al te veel bonje te gaan schoppen, maar kookt inwendig, denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Brian en Jaap zijn niet helemaal oké.![]()
Maar dat Amanda en Natasia zich zo makkelijk door hen laten inpakken. Dat vind ik pas eng!
LOLquote:Op donderdag 19 april 2007 22:22 schreef FuTilE het volgende:
Wat een anticlimax zeg... Ik verwacht Armageddon, maar ik krijg Calimero...
Ik denk wel degelijk dat Nicolaas de lul gaat zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:21 schreef farceman het volgende:
Ik hopp dat SHE nu niet Nicolaas eruit gaat stemmen, hij kan nl. voor de meerderheidsstem zorgen en is gewoon super grappig en kan Brian gek maken
Je laat me schrikken...quote:
voor?quote:
nee hoor, ik steun mijn favoriete Miljonairs......dat jij je daar niet mee kunt verenigen is jouw zaak......zeikerdjequote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef jinca het volgende:
[quote]Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef Gigageil het volgende:
Denk dat jijook eens wat anders moet gaan doen, jezus......zeur..
Waarom?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef mazaru het volgende:
Nicolaas heeft een tweede officieele waarschuwing gekregen
Dat is ook eng dat komt omdat Brian zó mooi kan praten dat ze het geloven van hem...met zijn zachte gluiperige stemquote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Brian en Jaap zijn niet helemaal oké.![]()
Maar dat Amanda en Natasia zich zo makkelijk door hen laten inpakken. Dat vind ik pas eng!
Dan ligt ie eruit of niet?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef mazaru het volgende:
Laten we hopen dat ze op korte termijn ook uitwendig gaat koken.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Amanda laat zich inpakken ja. Natasia beseft dat het geen zin heeft om al te veel bonje te gaan schoppen, maar kookt inwendig, denk ik.
was zijn eerstequote:Op donderdag 19 april 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
![]()
Dag Nicolaas, ga je koffer maar pakken
![]()
![]()
vergeet je niet een afscheidsbrief te schrijvenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:26 schreef CartWOman het volgende:
Amanda houdt van Jaap en ik ga een touw zoeken.
Geen ideequote:Op donderdag 19 april 2007 22:26 schreef Larisje het volgende:
Waarvoor heeft ie dan een eerste officiele waarschuwing gehad?
Ahh, onze kleine alco was even in de war door alle toestandenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:26 schreef noekje het volgende:
Was z'n eerste. Hij had het al te horen gekregen. Nu ook per brief en dat maakt het 2x zoals hij het zei.
Niet, het is de 2e keer dat die hoort. Hij heeft één keer drank over Jaap heen gegooid.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:27 schreef kybe het volgende:
Ja hoor,Nicolaas krijgt een tweede waarschuwing.Ik heb toch heel duidelijk Brian weer mensen agrressief
aan zien raken.Maar die krijgt nooit en te nimmer een waarschuwing van die pokke redactie.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En het toppunt is dat Brian het zelf óók allemaal gelooft!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat is ook eng dat komt omdat Brian zó mooi kan praten dat ze het geloven van hem...met zijn zachte gluiperige stem![]()
![]()
bahquote:Op donderdag 19 april 2007 22:26 schreef Prosac het volgende:
En Jaap noemt amanda direct na vertrek een Bitch
inderdaad jaquote:Op donderdag 19 april 2007 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
Verfrissende streams, zo zonder Huub en Eric.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2007 22:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
En het toppunt is dat Brian het zelf óók allemaal gelooft!![]()
![]()
Daar maak ik me nog niet zo druk om,dat Brian alles mag en nooit een waarschuwing krijgt daar irriteer ikquote:Op donderdag 19 april 2007 22:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Niet, het is de 2e keer dat die hoort. Hij heeft één keer drank over Jaap heen gegooid.
Nu was het Amanda.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:28 schreef shmoopy het volgende:
Jaap is wel erg grappig nu.
CartWOman, niet doeeeen, hij is het niet waard!
Heb je de preview van de uitzending van morgen gezien? Eén grote Palma-show.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:28 schreef farceman het volgende:
Wat moet die butler nu in godsnaam komen doen?!!!
Ik kan me dar echt doodaan ergeren derde personen die zich ermee komen bemoeien!
doen ze op VOL welquote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef Liess het volgende:
Jaap zit aan persoonlijk bezit, bellen!?
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef Liess het volgende:
Jaap zit aan persoonlijk bezit, bellen!?
meest inteligente in dit huis... waren geloof ik z'n woorden... verbazend dat het de rest dan wel gelukt is...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
De, naar eigen zeggen, zeer slimme Jaap weet niet hoe hij een camera aan moet zetten.
Bedoel je voor vanavond, of voor altijd?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
Ik haak af. Veel Fokkers zullen daar bllij mee zijn, deze gescripte rotzooi ben ik zat.
2e? waar was die eerste voor dan? en betekent een 2e waarschuwing exit?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef mazaru het volgende:
Amanda is best wel leuk op dit moment. We kunnen lullen wat wij willen maar achterbaks is ze niet! Dom wel!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Wel leuk dat Amanda gelijk Sylvia alles verteld. Ze vertrouwd haar wel geloof ik...
Maar ja, ik weet het ook allemaal niet meer hoor![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef carpediem23 het volgende:
Is het serieus dat Nico eruit moet???Ik heb geen streams! Bqueen?????
Kan iemand effe Greenpeace bellen om hem terug naar zee te rollen?quote:
Paardquote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef Taurus het volgende:
Liggen er nou beschuitjes met muisjes op tafel of zie ik dat verkeerd? Voor wie zijn die![]()
Speltechnisch maakt het geen ene flikker uit.... Brian hoeft pas over twee wken te beslissen of ie Jaap laat gaan.... Jaap kan zich nu bewijzen.... en grote kans dat dat Huub z'n kop kost want de potentie om huub er uit te kunnen knikkeren heeft Jaap zeker...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ach van Brian vind ik het wel netjes. Speltechnisch gezien niet, want Jaap voegt echt niks toe..2 keer dronken, 2 keer tv, voor de rest niets, maar parabrian speelt het spel wel slim. Maar zoals Nicolaas al zei als DGK overgaat naar de nieuwe zender dan beslist alsnog het publiek en wint Brian toch niet..en als DGK failliet gaat wint niemand ook maar iets. Kan je beter nu echt tot actie overgaan.
Ja, dat zei ze en dat gevoel heb ik ook al heel lang!!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef Prosac het volgende:
Zei Amanda nou dat ze met Brian meelulde omdat hij anders toch agressief wordt?
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia is echt zo'n wijf die altijd vindt dat mensen met geld maar voor mensen met minder geld moeten zorgen......lachertje.....ga maar borden wassen in Barcelona.....zijn we meteen van je af......
De Villa is bestemd voor iemand die daar blijft wonen en ook wat van het leven maakt. Dus niet een troela die de villa verkoopt en voor de rest van haar leven saai sigaretjes gaat zitten roken in rokerige tappa-barretjes in de achterbuurt van die stinkstad Barcelona.....MOOI NIET.....![]()
![]()
Je maakt een grapje.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
Ik haak af. Veel Fokkers zullen daar bllij mee zijn, deze gescripte rotzooi ben ik zat.
nee, als hij agressief tegen haar doet, dan is het overquote:Op donderdag 19 april 2007 22:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, dat zei ze en dat gevoel heb ik ook al heel lang!!
Zij is niet anders gewend. Zo zijn mannen. Denkt zij.
Ja en? Wat is je punt?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia is echt zo'n wijf die altijd vindt dat mensen met geld maar voor mensen met minder geld moeten zorgen......lachertje.....ga maar borden wassen in Barcelona.....zijn we meteen van je af......
De Villa is bestemd voor iemand die daar blijft wonen en ook wat van het leven maakt. Dus niet een troela die de villa verkoopt en voor de rest van haar leven saai sigaretjes gaat zitten roken in rokerige tappa-barretjes in de achterbuurt van die stinkstad Barcelona.....MOOI NIET.....![]()
![]()
Die krijgen even hun moment offcamera om het staartje van het script door te nemen samenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:36 schreef shmoopy het volgende:
Waar zit Natasia en waar zit Brian de Barmhartige?
Nee, hij heeft 1 OW. Die brief was gewoon de bevestiging.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef carpediem23 het volgende:
Is het serieus dat Nico eruit moet???Ik heb geen streams! Bqueen?????
Sylvia is een perfecte uitlaatklep voor Amanda, vind ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:38 schreef VirtualPOM het volgende:
Sylvia is ook een aasgier hoor, die zit de laatste dagen op Amanda in te praten .... bah![]()
Voor wat? Ik heb hem niets raars zien doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:38 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Nee, hij heeft 1 OW. Die brief was gewoon de bevestiging.
Als Jaap fysiek te dicht bij haar komt heb ik het idee dat ze het zeer moeilijk gaat krijgen....quote:Op donderdag 19 april 2007 22:37 schreef Gigageil het volgende:
Jaap moet lekker sexistisch tegen Sylvia doen, dan is ze zo doodziek. Alleen hoe saai ze praat....![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Jaap fysiek te dicht bij haar komt heb ik het idee dat ze het zeer moeilijk gaat krijgen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |