Dat is nog niks.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef Peter6000 het volgende:
Huub tegen Jaap: He stomme hond, telefoon.
Over disrespect gesproken.
En dan heel schijnheilig beweren dat hij het voor Jaap doet.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Sug4r het volgende:
Dit is typisch een zet voor een narcist...zichzelf belangrijk maken door iemand die altijd naar hem luistert in het huis laten
Ik ga het dak eraf halen...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef Dynabite het volgende:
[..]
wil je weer een schelwoord op een huis kalken?
Preciesquote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef F04 het volgende:
Geweldig dat Brian Jaap er inhoud. Anders zal de groep van Huub zeker winnen!
Back-up heeft hij genoeg van Natasia en Amanda..Brian voelt zich belangrijk doordat Jaap in het huis blijft.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:07 schreef Gigageil het volgende:
Speltechnisch gezien heeft Brian gewoon gelijk.......
A Back-Up
B Praat goed met Jaap
C De anderen balen vanm Jaap en dat kost hen energie
D etc etc![]()
precies. dat voorspelde ik al.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Back-up heeft hij genoeg van Natasia en Amanda..Brian voelt zich belangrijk doordat Jaap in het huis blijft.
Hij voelt zich nu oppermachtig!
DGK-Kennerquote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Huub toch een simpel mannetje, hij wil Amanda naar HES toetrekken.![]()
Amanda, die iedere avond met Brian slaapt.
Maar zien jullie dan niet dat het uit medemenselijkheid is?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan heel schijnheilig beweren dat hij het voor Jaap doet.![]()
Ja precies..lullen kan hij goed maar dat kunnen ze vaak ook goed die narcisten, iemand inpakken met mooie woordjesquote:Op donderdag 19 april 2007 22:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan heel schijnheilig beweren dat hij het voor Jaap doet.![]()
Verdorie...had ik echt gedacht dat je een ander favo moest kiezen...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Huub toch een simpel mannetje, hij wil Amanda naar HES toetrekken.![]()
Amanda, die iedere avond met Brian slaapt.
Het enige lichtpuntje wat er misschien nog is, dat is dat er nog 1 bewoner in kan komen en Brian immuniteit geeft en zo kan Jaap eruit gestemd wordenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef noekje het volgende:
Het spel zit muurvast. Nicolaas zit zo thuis. Die gaat dat echt niet doen. Balen!
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef Polonium-120 het volgende:
brian moet een consultancybureau beginnen voor loverboys...
Ja, en dat zijn momenten die je moet koesteren in DGK. Dus dat doet ie wel goed. Zo zou ik het zelf ook doen. Hoe meer back-ups , des te beter....quote:Op donderdag 19 april 2007 22:10 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Back-up heeft hij genoeg van Natasia en Amanda..Brian voelt zich belangrijk doordat Jaap in het huis blijft.
Hij voelt zich nu oppermachtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |