Vergeven en vooral vergeten.quote:
Had ie al.. Is failliet gegaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef Polonium-120 het volgende:
brian moet een consultancybureau beginnen voor loverboys...
wat amanda heeft toch ook huisdieren brian mag ze dan ookquote:Op donderdag 19 april 2007 22:13 schreef Copycat het volgende:
Jaap is de freaky Frankenstein van professor Brian.
"Je mag alles doen, maar niet met deze twee dames."
Jaap gewoon iedere dag aan de borrelquote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef Gert het volgende:
Jaap is echt véééél gaver als hij dronken is!!
Nico juist niet. Wat die dagelijks te veel drinkt, moet ie aan Jaap geven.![]()
HEAR HEARquote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het enige lichtpuntje wat er misschien nog is, dat is dat er nog 1 bewoner in kan komen en Brian immuniteit geeft en zo kan Jaap eruit gestemd worden
Nou, daar is Brainless ook niet meer zo zeker van. Vanmiddag hadden zij een zeer heftige ruzie.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:08 schreef w00h00 het volgende:
[..]
HIj heeft natasia als back-up.
Het is gewoon dom van Brian, het spel blijft nu gewoon vast zitten.
Sylvia sucks, wat is zij door de mant gevallen met haar walgelijke meegepraat met de rest daarstraksquote:Op donderdag 19 april 2007 22:15 schreef Sporti het volgende:
Silvia weer het hoogste woord in haar veilige wereldje![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:15 schreef solara4 het volgende:
nicolaas staat nu wel in SHE
Alle HENS aan dek?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:15 schreef solara4 het volgende:
nicolaas staat nu wel in SHE
Die keuze had ie beter eerder kunnen maken.... dan was Jaap wel weg....quote:Op donderdag 19 april 2007 22:16 schreef Sug4r het volgende:
Nicolaas is door dit naar SHE overgelopen?
denk het eigenlijk welquote:Op donderdag 19 april 2007 22:16 schreef Sug4r het volgende:
Nicolaas is door dit naar SHE overgelopen?
Jawel, joh, het is heel simpel, ze zijn allemaal knettergek daar, en wij leggen ze langs een geestelijk gezonde mensen meetlat, en dat loopt dan niet paralel, en dan raken wij in de war.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef CartWOman het volgende:
Ze staan gewoon weer te praten, niks aan de hand, terwijl Jaap terloops meldt dat hij volgens de psycholoog knettergek is.
Ik begrijp dit spel niet meer.
Jij bent echt TE jaloers voor woordenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia weet het weer zo goed.....ga zelf eens iets slims doen, dooie heks....saaie troela.....nep danseres.....![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef F04 het volgende:
Jaap is ineens niet meer dronken.
LOL!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:15 schreef carpediem23 het volgende:
Zijn er al youtube filmpjes voor de arme fokkertjes zonder streams die werken!???????
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef Dogga het volgende:
[..]
Jij bent echt TE jaloers voor woorden
Op wat jaloersquote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef Dogga het volgende:
[..]
Jij bent echt TE jaloers voor woorden
Ja precies..en Nicolaas zegt nu dit hij niet anders konquote:Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Die keuze had ie beter eerder kunnen maken.... dan was Jaap wel weg....
Brian en Jaap zijn niet helemaal oké.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef Gert het volgende:
Zelfs met een stuk in zijn kraag lult Jaap Amanda in no time plat.![]()
Zij is echt een achterbaks laf vrouwtje...nooit gesnapt waarom ze zo hoog staat al denk ik wel datze de komende tijd flink zal dalen...daling is al ingezet ze staat geloof ik ongeveer gelijk met die ander, Natasia toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia weet het weer zo goed.....ga zelf eens iets slims doen, dooie heks....saaie troela.....nep danseres.....![]()
Wat nou WAKE UP call.....hij leert er niks hoor, daarbij is het een slijmoffensief.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef Paris_Texas het volgende:
Het is voor Jaap een "wake-up call" .... ben benieuwd hoe een wakkere Jaap is
Pffft... *voorhoofd afveegt*quote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jawel, joh, het is heel simpel, ze zijn allemaal knettergek daar, en wij leggen ze langs een geestelijk gezonde mensen meetlat, en dat loopt dan niet paralel, en dan raken wij in de war.
Dan gaat die brieven schrijvenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef Paris_Texas het volgende:
Het is voor Jaap een "wake-up call" .... ben benieuwd hoe een wakkere Jaap is
Nou ja zeg, Peet.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap biedt netjes zijn excuses aan, aan Amanda.![]()
"Ik ben bekrompen geweest, en daar schaam ik mezelf diep voor'.
Zelfs het liegen gaat hem beter af, als hij dronken is.
Amanda laat zich inpakken ja. Natasia beseft dat het geen zin heeft om al te veel bonje te gaan schoppen, maar kookt inwendig, denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Brian en Jaap zijn niet helemaal oké.![]()
Maar dat Amanda en Natasia zich zo makkelijk door hen laten inpakken. Dat vind ik pas eng!
LOLquote:Op donderdag 19 april 2007 22:22 schreef FuTilE het volgende:
Wat een anticlimax zeg... Ik verwacht Armageddon, maar ik krijg Calimero...
Ik denk wel degelijk dat Nicolaas de lul gaat zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:21 schreef farceman het volgende:
Ik hopp dat SHE nu niet Nicolaas eruit gaat stemmen, hij kan nl. voor de meerderheidsstem zorgen en is gewoon super grappig en kan Brian gek maken
Je laat me schrikken...quote:
voor?quote:
nee hoor, ik steun mijn favoriete Miljonairs......dat jij je daar niet mee kunt verenigen is jouw zaak......zeikerdjequote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef jinca het volgende:
[quote]Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef Gigageil het volgende:
Denk dat jijook eens wat anders moet gaan doen, jezus......zeur..
Waarom?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef mazaru het volgende:
Nicolaas heeft een tweede officieele waarschuwing gekregen
Dat is ook eng dat komt omdat Brian zó mooi kan praten dat ze het geloven van hem...met zijn zachte gluiperige stemquote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Brian en Jaap zijn niet helemaal oké.![]()
Maar dat Amanda en Natasia zich zo makkelijk door hen laten inpakken. Dat vind ik pas eng!
Dan ligt ie eruit of niet?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef mazaru het volgende:
Nicolaas heeft een tweede officieele waarschuwing gekregen
Laten we hopen dat ze op korte termijn ook uitwendig gaat koken.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Amanda laat zich inpakken ja. Natasia beseft dat het geen zin heeft om al te veel bonje te gaan schoppen, maar kookt inwendig, denk ik.
was zijn eerstequote:Op donderdag 19 april 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
![]()
Dag Nicolaas, ga je koffer maar pakken
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |