Wat nou WAKE UP call.....hij leert er niks hoor, daarbij is het een slijmoffensief.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef Paris_Texas het volgende:
Het is voor Jaap een "wake-up call" .... ben benieuwd hoe een wakkere Jaap is
Pffft... *voorhoofd afveegt*quote:Op donderdag 19 april 2007 22:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jawel, joh, het is heel simpel, ze zijn allemaal knettergek daar, en wij leggen ze langs een geestelijk gezonde mensen meetlat, en dat loopt dan niet paralel, en dan raken wij in de war.
Dan gaat die brieven schrijvenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:19 schreef Paris_Texas het volgende:
Het is voor Jaap een "wake-up call" .... ben benieuwd hoe een wakkere Jaap is
Nou ja zeg, Peet.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap biedt netjes zijn excuses aan, aan Amanda.![]()
"Ik ben bekrompen geweest, en daar schaam ik mezelf diep voor'.
Zelfs het liegen gaat hem beter af, als hij dronken is.
Amanda laat zich inpakken ja. Natasia beseft dat het geen zin heeft om al te veel bonje te gaan schoppen, maar kookt inwendig, denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Brian en Jaap zijn niet helemaal oké.![]()
Maar dat Amanda en Natasia zich zo makkelijk door hen laten inpakken. Dat vind ik pas eng!
LOLquote:Op donderdag 19 april 2007 22:22 schreef FuTilE het volgende:
Wat een anticlimax zeg... Ik verwacht Armageddon, maar ik krijg Calimero...
Ik denk wel degelijk dat Nicolaas de lul gaat zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:21 schreef farceman het volgende:
Ik hopp dat SHE nu niet Nicolaas eruit gaat stemmen, hij kan nl. voor de meerderheidsstem zorgen en is gewoon super grappig en kan Brian gek maken
Je laat me schrikken...quote:
voor?quote:
nee hoor, ik steun mijn favoriete Miljonairs......dat jij je daar niet mee kunt verenigen is jouw zaak......zeikerdjequote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef jinca het volgende:
[quote]Op donderdag 19 april 2007 22:17 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia weet het weer zo goed.....ga zelf eens iets slims doen, dooie heks....saaie troela.....nep danseres.....![]()
Denk dat jijook eens wat anders moet gaan doen, jezus......zeur..
Waarom?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef mazaru het volgende:
Nicolaas heeft een tweede officieele waarschuwing gekregen
Dat is ook eng dat komt omdat Brian zó mooi kan praten dat ze het geloven van hem...met zijn zachte gluiperige stemquote:Op donderdag 19 april 2007 22:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Brian en Jaap zijn niet helemaal oké.![]()
Maar dat Amanda en Natasia zich zo makkelijk door hen laten inpakken. Dat vind ik pas eng!
Dan ligt ie eruit of niet?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef mazaru het volgende:
Nicolaas heeft een tweede officieele waarschuwing gekregen
Laten we hopen dat ze op korte termijn ook uitwendig gaat koken.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Amanda laat zich inpakken ja. Natasia beseft dat het geen zin heeft om al te veel bonje te gaan schoppen, maar kookt inwendig, denk ik.
was zijn eerstequote:Op donderdag 19 april 2007 22:25 schreef mazaru het volgende:
![]()
Dag Nicolaas, ga je koffer maar pakken
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |