2e? waar was die eerste voor dan? en betekent een 2e waarschuwing exit?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:24 schreef mazaru het volgende:
Nicolaas heeft een tweede officieele waarschuwing gekregen
Amanda is best wel leuk op dit moment. We kunnen lullen wat wij willen maar achterbaks is ze niet! Dom wel!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Wel leuk dat Amanda gelijk Sylvia alles verteld. Ze vertrouwd haar wel geloof ik...
Maar ja, ik weet het ook allemaal niet meer hoor![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef carpediem23 het volgende:
Is het serieus dat Nico eruit moet???Ik heb geen streams! Bqueen?????
Kan iemand effe Greenpeace bellen om hem terug naar zee te rollen?quote:
Paardquote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef Taurus het volgende:
Liggen er nou beschuitjes met muisjes op tafel of zie ik dat verkeerd? Voor wie zijn die![]()
Speltechnisch maakt het geen ene flikker uit.... Brian hoeft pas over twee wken te beslissen of ie Jaap laat gaan.... Jaap kan zich nu bewijzen.... en grote kans dat dat Huub z'n kop kost want de potentie om huub er uit te kunnen knikkeren heeft Jaap zeker...quote:Op donderdag 19 april 2007 22:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ach van Brian vind ik het wel netjes. Speltechnisch gezien niet, want Jaap voegt echt niks toe..2 keer dronken, 2 keer tv, voor de rest niets, maar parabrian speelt het spel wel slim. Maar zoals Nicolaas al zei als DGK overgaat naar de nieuwe zender dan beslist alsnog het publiek en wint Brian toch niet..en als DGK failliet gaat wint niemand ook maar iets. Kan je beter nu echt tot actie overgaan.
Ja, dat zei ze en dat gevoel heb ik ook al heel lang!!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef Prosac het volgende:
Zei Amanda nou dat ze met Brian meelulde omdat hij anders toch agressief wordt?
quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef Gigageil het volgende:
Sylvia is echt zo'n wijf die altijd vindt dat mensen met geld maar voor mensen met minder geld moeten zorgen......lachertje.....ga maar borden wassen in Barcelona.....zijn we meteen van je af......
De Villa is bestemd voor iemand die daar blijft wonen en ook wat van het leven maakt. Dus niet een troela die de villa verkoopt en voor de rest van haar leven saai sigaretjes gaat zitten roken in rokerige tappa-barretjes in de achterbuurt van die stinkstad Barcelona.....MOOI NIET.....![]()
![]()
Je maakt een grapje.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
Ik haak af. Veel Fokkers zullen daar bllij mee zijn, deze gescripte rotzooi ben ik zat.
nee, als hij agressief tegen haar doet, dan is het overquote:Op donderdag 19 april 2007 22:36 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ja, dat zei ze en dat gevoel heb ik ook al heel lang!!
Zij is niet anders gewend. Zo zijn mannen. Denkt zij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |