kinderen brandmerken is al heeeeeel lang verboten hoor...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volgende week hoor ik meer over 2 ijzers die ik nog in het vuur heb.
Als je 'm te hard zet komt er zeker een kogel uit...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heeft er iemand hier nog interesse in B&W DM 2 speakers?
[afbeelding]
Uiteraard zonder die rare poot eronder.
Dit was slechts een voorbeeld foto! Als je het erg graag wilt zal ik zelf een foto maken...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:58 schreef Autodidact het volgende:
Zit je nou de troep van Marco en Linda te verkopen, Rock?
Omdat het moet van z'n studie?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:00 schreef sizzler het volgende:
Een vriend van me gaat stage lopen in Marokko. Bij de ambassade.
Geen idee waarom.
Nope. Ik ben voorzien.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit was slechts een voorbeeld foto! Als je het erg graag wilt zal ik zelf een foto maken...
De aanleg is gedaan door deen dronken mallot. Ben nu wat aan het verbouwen en kom bergen onlogische onzin tegen. Dat nog buiten het feit dat er in de woonkamer 10 lampen op één schakelaar staan en de overige 3 lampen op 3 schakelaartjes..quote:Op donderdag 19 april 2007 20:56 schreef sigme het volgende:
He Napalm, wat is er met je elektriek?
Nee, hij is al afgestudeerd en werk als trainee bij de overheid. Hij wilde alleen nog iets internationaals doen. Dus gaat hij naar Marokko.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Omdat het moet van z'n studie?![]()
Rabat geloof ik. Is dat de hoofdstad?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, hij is al afgestudeerd en werk als trainee bij de overheid. Hij wilde alleen nog iets internationaals doen. Dus gaat hij naar Marokko.
Als hij rookt dan is het zijn eigen schuld.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[afbeelding]
Als je denkt dat je leven kut is, denk dan aan deze gozert met z'n 50kilo zware tumor.
Eigen schuld, dikke bultquote:Op donderdag 19 april 2007 21:13 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als hij rookt dan is het zijn eigen schuld.
Ja, Rabat is de hoofdstad.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Rabat geloof ik. Is dat de hoofdstad?
Hij wilde "Het zijn net mensen" van Joris Luyendijk lezen als voorbereiding. Ik heb "Allah & Eva" aangeraden van Betsy Udink.quote:
Rijkstrainee, is dat nog net zo kut als 5 jaar geleden? Wat een grap was dat zeg, heb zo`n doos als kamergenote gehadquote:Op donderdag 19 april 2007 21:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, hij is al afgestudeerd en werk als trainee bij de overheid.
Kon je hele vuist erin?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:52 schreef Napalm het volgende:
[..]
Rijkstrainee, is dat nog net zo kut als 5 jaar geleden? Wat een grap was dat zeg, heb zo`n doos als kamergenote gehad..
Ik ben het grondig eens met je onderschrift. Wat een stelletje zuurpruimen boven de grote rivieren.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Leuk feestje voor MAROKKO MAROKKO MAROKKO Mutant http://video.google.com/videoplay?docid=-4555231223833365830
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |