Waarom, ik weel heus wel wat het betekend als in de titel staat dat de honden mogen blijvenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
volgt
Sinds haar rijlessen voorbij zijn is er altijd wel iets. Soms zit ze gewoon 3 uur "achter"...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
Zijn ze de bek van Natasja aan het renoveren???? Ze is al vanaf 14.00 uur weg, alleen voor een kroon. Wat een onzin weer.
SHE vindt de hondjes ook wel leuk hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:38 schreef itsme het volgende:
Tuurlijk mogen de honden blijven. Amanda hoort bij de BANJ groep.![]()
jij ook smakelijk etenquote:
Waarom haal je die zwarte balken niet weg?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:41 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
The Godfather denkt nog eens na over zijn zonden...Where did it go wrong?
Ik denk dat dit psychisch is je kunt iets aaien en evt kroelen elk mensen ook dier heeft daar behoefte aanquote:Op donderdag 19 april 2007 17:38 schreef Meganog het volgende:
Waarom is iedereen zo aardig voor Amanda en die stinkhondjes...?
Die van scanmanquote:Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef carpediem23 het volgende:
Iemand hier met werkende streams?
bij mij doen ze het alle 4quote:Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef carpediem23 het volgende:
Waarom is dat erg?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom haal je die zwarte balken niet weg?
Wat ik niet begrijp, ze bellen naar de tandarts( denk ik ), en binnen 5 minuten staat ze op de stoep, terwijl die tandarts in A'Dam zitquote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef Marelle het volgende:
Ik snap er geen biet meer van??? Daar komt Natasja aanDie is nooit een keer naar de tandarts geweest!!!!!
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php doen het bij mij primaquote:Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef carpediem23 het volgende:
Hoort toch bij een speelfilm?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom haal je die zwarte balken niet weg?
eet zequote:
Deze doet het bij mij goed http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2&intro=0quote:Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef carpediem23 het volgende:
I'm telling you er werken een paar amateurs daar op de redactie...geef ons in ieder geval de illusie dat er niet gefucked wordt.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp, ze bellen naar de tandarts( denk ik ), en binnen 5 minuten staat ze op de stoep, terwijl die tandarts in A'Dam zit![]()
Precies dat vind ik ook heel raar. En als ze vanuit de auto had gebeld was dat te horen geweest, klopt volgens mij niets van. Ze zei ook dat ze heel erge kiespijn had, nou daar merk ik niets van???quote:Op donderdag 19 april 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp, ze bellen naar de tandarts( denk ik ), en binnen 5 minuten staat ze op de stoep, terwijl die tandarts in A'Dam zit![]()
Nooit gehoord van mobieltjes ??quote:Op donderdag 19 april 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de streams volgens mij, want hier loopt alles soepel.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef carpediem23 het volgende:
streams lopen 50 sec, dan valt het geluid uit, beeld stopt en begint weer over nieuw
Lullig als deze niet werkt ! Koop een andere PCquote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef carpediem23 het volgende:
streams lopen 50 sec, dan valt het geluid uit, beeld stopt en begint weer over nieuw
Heb ik (gelukkig) geen last van, arme jijquote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef carpediem23 het volgende:
Welke site gebruik je en heb je Windows?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef carpediem23 het volgende:
Dat hoor je altijd, dit kwam duidelijk van een vaste telefoon.quote:
Ligt vast aan je providerquote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef carpediem23 het volgende:
Zat ze vast al achter om haar zender te checken.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hoor je altijd, dit kwam duidelijk van een vaste telefoon.
Haar Ton Tonquote:Op donderdag 19 april 2007 17:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Zat ze vast al achter om haar zender te checken.![]()
Het advies van HiDiHo. Zet al je streams op stop, na 30 a 40 sec weer aanzetten.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef carpediem23 het volgende:
Ja maar die bevalt midden in de nacht om ons te ziekenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef blomst het volgende:
Is Bolle nog in beeld geweest?
Ik ben atheist, maar in dit geval.......quote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef petraa het volgende:
Hoe laat is de stemming, ik ga bidden dat Jaap eruit gaat.
Dat dat zo bij Natasja gaat is 1 ding, maar een paard.... daar kun je toch wel met meer respect over nieuw leven schenken en de geboorte als diep emotioneel spirituele ervaring praten?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Lijkt me geweldig als Jaap exit gaat en dat paard direct daarna dat veulen uit d'r kut schijt..wordt Jaap weer overstemd door iemand
die moet echt vandaag bevallen hoor, ik ben niet voor niks de hele week ziek thuis geblevenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die bevalt midden in de nacht om ons te zieken![]()
Wat ben je lyrisch vandaag.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:54 schreef Lieve het volgende:
Zoiets kan ook! Is weer een iets anders dan een veulen uit je kut schijten![]()
Ik ook, maar in dit geval maak ook ik uitzondering........quote:Op donderdag 19 april 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben atheist, maar in dit geval.......
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
die moet echt vandaag bevallen hoor, ik ben niet voor niks de hele week ziek thuis gebleven![]()
Ik zit net te bedenken, als je niet bevalt ,ga je maar naar huisquote:Op donderdag 19 april 2007 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die bevalt midden in de nacht om ons te zieken![]()
Ik zit dicht bij het vuur, ik weet hoe het bij ons werktquote:
Sylvia heeft tegen haar gezegd dat ze beter kan wachten tot na de stemming, voor het geval Brainless Jaap er uit wilt stemmen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:00 schreef maril het volgende:
Heeft Amanda trouwens nog tegen Braint vertelt of ze nou niet of wel zijn neukertje blijft?
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
die moet echt vandaag bevallen hoor, ik ben niet voor niks de hele week ziek thuis gebleven![]()
Beterschap en ik wens je van harte een veulenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zit dicht bij het vuur, ik weet hoe het bij ons werkt![]()
Maar ik ben wel echt ziek hoor (klotegriep), ik ben niet zo goed in veinzen, maar het kwam nu wel leuk uit zo met die geboorte.
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Beterschap en ik wens je van harte een veulen![]()
Syl boos ? Waar is de ondertitelingquote:
Me toquote:Op donderdag 19 april 2007 18:04 schreef Mika25 het volgende:
Jaap voelt zich aggressief, boos, gefrusteerd en belemmerd. Ik ook als hij er niet uit gaat vanavond
Nee en Neequote:Op donderdag 19 april 2007 18:05 schreef Liess het volgende:
Word er smiddags al gestemd????? (of is dit een hele domme vraag)
Ze moeten 's middags al stem uitbrengen achter.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:05 schreef Liess het volgende:
Aaah zo, Jaap die zei net zoiets en ik had zoiets van, euh??quote:Op donderdag 19 april 2007 18:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze moeten 's middags al stem uitbrengen achter.
Ja achter moeten ze smiddags hun stem al uitbrengen, en de andere vraag neequote:Op donderdag 19 april 2007 18:05 schreef Liess het volgende:
Dat wist ik ook niet (sneaky gluuder eerste uur)quote:Op donderdag 19 april 2007 18:06 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja achter moeten ze smiddags hun stem al uitbrengen, en de andere vraag nee
Tafel indeling enzo bij het weg stemmen, ik durf te wedden dat Brian vanavond als laaste aan het woord is. Anders is het niet spannendquote:Op donderdag 19 april 2007 18:06 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja achter moeten ze smiddags hun stem al uitbrengen, en de andere vraag nee
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:08 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Tafel indeling enzo bij het weg stemmen, ik durf te wedden dat Brian vanavond als laaste aan het woord is. Anders is het niet spannend
Tja zowel slaap je met de balkondeuren wijd openquote:Op donderdag 19 april 2007 18:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Brian ziet er best lekker uit op dit moment, jammer dat ik zijn innerlijk ken.
Huub huub huub, Nena trucquote:Op donderdag 19 april 2007 18:09 schreef daWeasel het volgende:
Mmmm, nu aan Brian te horen is Japio vanavond exit, raus, zuruck nach Cora, joe joe, wegwezen met die vetkwab.....
Zand in ogen strooien heet dat, dat deed Huub ook toen met Nenaquote:Op donderdag 19 april 2007 18:09 schreef daWeasel het volgende:
Mmmm, nu aan Brian te horen is Japio vanavond exit, raus, zuruck nach Cora, joe joe, wegwezen met die vetkwab.....
Khoop en reken nergens op.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:11 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Zou je denken, vraag het me af. Brian maakt alleen zijn positie zwakker....
Preciesquote:Op donderdag 19 april 2007 18:12 schreef blomst het volgende:
Brian praat teveel mee, die stemt Jaap er niet uit.
Die geniet omdat hij het zelfe kan den als toen bij de stemming van Nena.
Ik denk ook dat Brian Jaap er niet uit gaat stemmen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:12 schreef blomst het volgende:
Brian praat teveel mee, die stemt Jaap er niet uit.
Die geniet omdat hij het zelfe kan den als toen bij de stemming van Nena.
Brian heeft daar niks mee te winnen ze moeten Jaap toch allemaal al niet, de stemming blokkeren gaat hem duur komen te staan bij N/Aquote:
Wat nou duur, Natasja schreeuwt even en daarna is alles weer peace en vree.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Brian heeft daar niks mee te winnen ze moeten Jaap toch allemaal al niet, de stemming blokkeren gaat hem duur komen te staan bij N/A
Dat kan, maar wat schiet Brian daar dan mee op?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Zand in ogen strooien heet dat, dat deed Huub ook toen met Nena
maar dezelfde truc als bij Nena heeft totaal geen zin Jaap haat hun zij haten Jaap, heeft dus totaal geen zin.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat nou duur, Natasja schreeuwt even en daarna is alles weer peace en vree.
nee joh .. tuurlijk nietquote:Op donderdag 19 april 2007 18:18 schreef Liess het volgende:
Amanda "Als Natasia enBrian mij eruit zou stemmen, zou jij dan mee gaan?"
Jaap "Nee joh! tuurlijk niet [....] "
Dat moet toch altijd? Tafelindeling enzo, dat moest ook bij de stemming van Eric en Huubquote:Op donderdag 19 april 2007 18:19 schreef Lieve het volgende:
Kan 'achter' de spanning niet goed aan , dat er nu speciaal voor achter een voorstemming wordt gehouden?
Er is altijd een 'voorstemming' ivm positie aan tafel en camera punten etc.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:19 schreef Lieve het volgende:
Kan 'achter' de spanning niet goed aan , dat er nu speciaal voor achter een voorstemming wordt gehouden?
1) ik ookquote:Op donderdag 19 april 2007 17:38 schreef akveor het volgende:
Ben net weer thuis....
is er dan alweer een stemming geweest?
En de hondjes mogen weer blijven?
Yep omdat hij altijd zijn troep opruimt, meer niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:23 schreef petraa het volgende:
Jaap is onwijs sociaal. aldus hemzelf
Ik geloof je.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:20 schreef farceman het volgende:
Mensen geloof mij, er zal echt nooit iemand eruit gestemd worden door brian die ook maar voor enige dekking kan zorgen
Er moet een unanieme stemming komen om een unanieme stemming te laten komenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:26 schreef carpediem23 het volgende:
Vertel wat gaat er gebeuren, mijn streams zijn kut
Ik wacht al met smart op zijn excuus/lulsmoes om het niet te doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:20 schreef farceman het volgende:
Mensen geloof mij, er zal echt nooit iemand eruit gestemd worden door brian die ook maar voor enige dekking kan zorgen
Yep, datquote:Op donderdag 19 april 2007 18:27 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Er moet een unanieme stemming komen om een unanieme stemming te laten komen
Heb je mijn raad gevolgd ? Zo niet kies een andere provider of koop een knappe PCquote:Op donderdag 19 april 2007 18:26 schreef carpediem23 het volgende:
Vertel wat gaat er gebeuren, mijn streams zijn kut
omdat de uitlaatservice niet doorgaat, kan het zijn dat men van gedachten verandert.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
Wat een geouwehoer over die kuthonden. Nu moet er een unanieme stemming komen, of die honden blijven of niet![]()
Zoiets ja, ik snap er geen yota meer van.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:27 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Er moet een unanieme stemming komen om een unanieme stemming te laten komen
En ondertussen wel met de grootste hoer van amsterdam onbeveiligde sex hebben...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Brian zal nooit ook maar 1% risico nemen.
Echt waar?quote:
Je zal maar een hond zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoiets ja, ik snap er geen yota meer van.![]()
Het zijn toch haar honden, je mag toch zeggen dat ze er meer tijd aan moet besteden,quote:Op donderdag 19 april 2007 18:31 schreef Liess het volgende:
Eric zeik niet zo dat Amanda vanalles moet doen!
Lijkt of ze aan het smelten is ? Hoop voor Amanda dat het niet warmer gaat wordenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:30 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Nico moet echt niet voorlezen...
Dat kan hij sowieso niet.
"amanda, ga nou even bellen! Aman, Belnou even!?? Bel nou Aman"quote:Op donderdag 19 april 2007 18:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Het zijn toch haar honden, je mag toch zeggen dat ze er meer tijd aan moet besteden,
Ik denk dat het wel de waarheid is. Jaap en Nicolaas samen met een nieuwe is een reeele dreiging!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:19 schreef daWeasel het volgende:
Huub speelde het wel goed net met zijn verhaal over de angst voor dekking bij Nicolaas en een derde persoon zodat op deze manier drie sterke groepen komen, daar is Brain wel gevoelig voor, denk ik/ hoop ik
Kun je nagaan, denk ik niets te missen en dan weet ik dat allemaal niet eensquote:Op donderdag 19 april 2007 18:21 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Dat moet toch altijd? Tafelindeling enzo, dat moest ook bij de stemming van Eric en Huub
mss fijn als ze schijten buiten DGKquote:Op donderdag 19 april 2007 18:36 schreef product het volgende:
Die honden uitlaten? Die beesten lopen de hele dag buiten! Stelletje zeikerds
Dat doen de miljonairs toch ook niet?quote:
Laat die honden gewoon in de kooiquote:Op donderdag 19 april 2007 18:36 schreef product het volgende:
Die honden uitlaten? Die beesten lopen de hele dag buiten! Stelletje zeikerds
Ze mogen niet buiten DGK komenquote:
Eens maar dit is een principe kwestie.. 'k geef ze gelijkquote:Op donderdag 19 april 2007 18:36 schreef Maanvis het volgende:
Ik snap niet dat erik wil dat ze een uur tot anderhalf uur uitgelaten worden. Voor kleine hondjes is zo'n lange wandeling veel te vermoeiend..
Er zijn maar 2 echte problemen met die honden, ten eerste de onregelmatige etenstijden, en als ze eten krijgen ze te veel. Ze moeten gewoon 3x per dag een kleine portie hebben. Het tweede bezwaar is dat Amandel ze altijd op schoot neemt als ze er geen zin in hebben. Soms willen ze slapen of spelen, en dan moeten ze plotseling bij haar op schoot zitten. Maar die beweging van de hondjes is gewoon een kut argument, van voornamelijk Eric. Sylvia, die dus veel meer verstand van honden heeft dan Eric vindt vooral de etenstijd een probleem, maar Eric moet z`n zin weer eens doordraven...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:36 schreef Maanvis het volgende:
Ik snap niet dat erik wil dat ze een uur tot anderhalf uur uitgelaten worden. Voor kleine hondjes is zo'n lange wandeling veel te vermoeiend..
Precies, dat mag nu wel duidelijk zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit gaat nergens over, vanavond gaat ook nergens over want Jaap blijft gewoon.
We zullen zien
Dit gaat inderdaad helemaal nergens overquote:Op donderdag 19 april 2007 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit gaat nergens over, vanavond gaat ook nergens over want Jaap blijft gewoon.
We zullen zien
Slechte zaak die ruzie, dalijk gaat iemand Jaap er nog in houdenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
Als dit een voorbode is voor vanavond.......en dit gaat over 2 honden![]()
![]()
Ik help wel even hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:42 schreef product het volgende:
Ik krijg dat beeld niet uit mijn hoofd van die zwarte kop met die witte klodders feet ontharingscrem in een ringbaard op der smoel...Echt Sme-rig gewoon..
Jemig wide net gaan etenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik help wel even hoor.
[afbeelding]
Dit heb ik niet gelezenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:45 schreef Meganog het volgende:
Is alleen maar voordelig.
Als Jaap wordt weggestemd komt er weer rust in de tent, dan wordt het saai.
Jaap moet blijven. Dan krijgen we weer Huub-Brian ruzies. Leuk!
Gad-ver-damme, alleen omdat ik over hondjes zat te zeiken? Wat is dit voor een saldo gedrag!?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik help wel even hoor.
[afbeelding]
Jaap's interpretatie van ruzie maken is mensen aanraken en de weg versperren. Maar de nieuwe 1cm-regel heeft zelfs dat onmogelijk gemaakt...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:45 schreef Meganog het volgende:
Jaap moet blijven. Dan krijgen we weer Huub-Brian ruzies. Leuk!
de stemmen zijn al uitgebracht, dus je kunt niet meer van gedachten veranderen. Maar brian stemt Jaap er echt niet uit.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:48 schreef Liess het volgende:
Nu stemt Brian Jaap dus echt helemaaaal niet meer eruit, áls daar al sprake van was.
Ik had eerst een hekel aan der maar ik vind er grappig en best wel lief eigenlijk. Beetje dom alleen maar das der charme ook wel weer.. Ik gun der zeker een plek boven Brian, Sylvia, Natasia en Jaapquote:Op donderdag 19 april 2007 18:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Hahahaha, al is iemand gek op een worm, het blijft toch je gevoel. Die Amanda
Ze hebben vanmiddag hun stem al uitgebracht.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:48 schreef Liess het volgende:
Nu stemt Brian Jaap dus echt helemaaaal niet meer eruit, áls daar al sprake van was.
Ik weet dat ik Natasia niet met een aap 'mag' vergelijken, maar check die lippen.quote:
Waar is je gevoel voor humorquote:Op donderdag 19 april 2007 18:46 schreef product het volgende:
[..]
Gad-ver-damme, alleen omdat ik over hondjes zat te zeiken? Wat is dit voor een saldo gedrag!?
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:51 schreef LoveProfusion het volgende:
nog even hebben ze vanmiddag al gestemd of jaap mocht blijven? waar deden ze dat?
Ze hebben vanmiddag hun stem al uitgebracht, dus er kan niets meer veranderd worden. Maar Brainless gaat Jaap er zowiezo niet uitstemmen, maar hij zal de ruzie van vandaag waarschijnlijk als argument gaan gebruiken om Jaap erin te laten, ook al had dat er niets mee te maken...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:52 schreef akveor het volgende:
Klote stemming over die hondjes.... waarom doen ze nou moeilijk terwijl er een miljonair weggestent kan worden. Dom dom dom...want alles lijkt in kannen en kruiken.... en Brian wordt weer para.... stelletje sukkels. Eric is gewoon een eikel.
Zijn ze gewendquote:Op donderdag 19 april 2007 18:53 schreef Marrije het volgende:
Als Amanda 24/7 op haar hondjes let, hoe kan het dan dat zij ze in huis laat pissen?
Volgens mij hebben ze alleen vanmiddag gestemd voor degene die vanavond ontslagen kan worden, aangezien er waarschijnlijk voor meerdere mensen ontslag is aangevraagd.quote:
Huh Huh Huh Huh is er een boze Gorilla in de Apenheul ? Oh nee, het is Natasia die een oerang oetang immiteertquote:
Tja, dit is het gewoon...quote:
Liever niet, ik kijk nog graag tegen der aanquote:Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef Marrije het volgende:
Amanda, als het om je gevoel gaat, dan ga je toch lekker naar huis??
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze hebben vanmiddag hun stem al uitgebracht, dus er kan niets meer veranderd worden. Maar Brainless gaat Jaap er zowiezo niet uitstemmen, maar hij zal de ruzie van vandaag waarschijnlijk als argument gaan gebruiken om Jaap erin te laten, ook al had dat er niets mee te maken...
Het jammere is, dat Brian nu denkt dat hij zijn back-up van haar kwijt is. Reden temeer om Japio in dat hok te houden.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:53 schreef Lieve het volgende:
Die ruzie tussen Braajen en Natasja was anders wel water over Gods akkertje hoor. Misschien moet dat wel eens wat vaker gebeuren. Scheurtjes in het gouden koppel
Inderdaad, hoe zit dat? Is dat echt bevestigd dat ze 's middags gestemd hebben of is dat gewoon iets wat half is opgevangen en is daar door een streamer een eigen waarheid aan gegeven.quote:
Over 5 maanden is het sowiezo exit natasiaquote:Op donderdag 19 april 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het jammere is, dat Brian nu denkt dat hij zijn back-up van haar kwijt is. Reden temeer om Japio in dat hok te houden.
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:52 schreef maril het volgende:
Niet bij Bolle dit gevecht uitleveren, zn toekomstige melk voor het veulen verzuurd.
Ze moeten altijd hun stem vantevoren uitbrengen zodat de redaktie de tafel indeling kan maken, om het "spannend" te houden. De bewoners hebben dat in het verleden al meerdere keren besproken...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:56 schreef daWeasel het volgende:
Inderdaad, hoe zit dat? Is dat echt bevestigd dat ze 's middags gestemd hebben of is dat gewoon iets wat half is opgevangen en is daar door een streamer een eigen waarheid aan gegeven.
Dit niet?? volgens mij wel en niet de ECHTE stemquote:Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze alleen vanmiddag gestemd voor degene die vanavond ontslagen kan worden, aangezien er waarschijnlijk voor meerdere mensen ontslag is aangevraagd.
Dat schijnt altijd zo te zijn. Iedereen moet de FEBO inlichten over zijn of haar stem. Of ze het mogen veranderen....ik denk het niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:56 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe zit dat? Is dat echt bevestigd dat ze 's middags gestemd hebben of is dat gewoon iets wat half is opgevangen en is daar door een streamer een eigen waarheid aan gegeven.
En Jousy pist heerlijk egen de gordijnenquote:
Wat het ook was, het gebeurde achter dus in feite weten we niet of er al ergens een stem is uitgebracht en ook niet waarop.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dit niet?? volgens mij wel en niet de ECHTE stem
En daar geloof ik nou helemaal niks van. Teveel gehoord om dat niet aan te nemen. O.a gesprekken met Wilgo.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Over 5 maanden is het sowiezo exit natasia
Hehe, dat is dan weer humor...quote:Op donderdag 19 april 2007 19:00 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap vertelt hieronder aan de anderen dat hij is begonnen met alcohol drinken omdat Carlos zei dat hij zijn grenzen moet gaan verleggen.
[afbeelding]
Een alcoholist is nooit eerlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 19:01 schreef Meganog het volgende:
Goh...Nicolaas is eerlijk. Hoeveel keer per dag zegt hij dat?
Nee joh.....quote:Op donderdag 19 april 2007 18:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze moeten altijd hun stem vantevoren uitbrengen zodat de redaktie de tafel indeling kan maken, om het "spannend" te houden. De bewoners hebben dat in het verleden al meerdere keren besproken...
Tuurlijk niet . Ze verkondigd dat 10 keer per dag. We weten wel beterquote:Op donderdag 19 april 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar geloof ik nou helemaal niks van. Teveel gehoord om dat niet aan te nemen. O.a gesprekken met Wilgo.
Ik heb hem nog niet op een leugen kunnen betrappen (kan niet 24/7 kijken). Vertel.quote:
Ze moeten voordat de stemming op de streams plaatsvindt WEL hun stem achter uitbrengen.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:03 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee joh.....ze moeten hun stem niet al van te voren uitbrengen...lul toch niet...da t kan je toch duidelijk zien aan het gedrag van iedereen...de mensen achter kijken meer streams, zien en horen echt nog meer dan wij..en daardoor weten ze van te voren al hoe iets zou kunnen gaan..net zoals wij dat hier doen...
het is een schandaal al moet ik toegeven dat ik zelf ook niet vaak naar de kutjesquote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef Copycat het volgende:
Ze zorgt zo goed voor d'r hondjes dat een ander haar er op moet attenderen dat een van haar hondjes een ontstoken pikkie heeft.
Dat zijn tranenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
En Jousy pist heerlijk egen de gordijnen![]()
Ze moeten allemaal hun stem uitbrengen bij de FEBO, dat is altijd zo. Kwestie van opletten.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:03 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee joh.....ze moeten hun stem niet al van te voren uitbrengen...lul toch niet...da t kan je toch duidelijk zien aan het gedrag van iedereen...de mensen achter kijken meer streams, zien en horen echt nog meer dan wij..en daardoor weten ze van te voren al hoe iets zou kunnen gaan..net zoals wij dat hier doen...
En een ander haar moet vertellen dat die beesten honger hebben, en uitgelaten moeten worden, en in huis pissen, en opgesloten zitten etc. etc.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef Copycat het volgende:
Ze zorgt zo goed voor d'r hondjes dat een ander haar er op moet attenderen dat een van haar hondjes een ontstoken pikkie heeft.
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze moeten voordat de stemming op de streams plaatsvindt WEL hun stem achter uitbrengen.
Dit is diverse malen door diverse bewoners duidelijk gemaakt.
NEE dat is niet zo...quote:Op donderdag 19 april 2007 19:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze moeten voordat de stemming op de streams plaatsvindt WEL hun stem achter uitbrengen.
Dit is diverse malen door diverse bewoners duidelijk gemaakt.
Als Jaap weggaat wordt het erg saai.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:07 schreef farceman het volgende:
Het is allemaal zo overduidelijk dat jaap gewoon blijft erg jammer dat we het eigenlijk uberhaupt nog hebben over die gescripte stemmingen
Jaap heeft al gezegd dat iedereen vanavond tegen hem stemt weggepest gaat worden. Aangezien z`n pesterijen geen invloed (meer) hebben op Huub, Eric en Sylvia moet hij zich gaan richten op Natasja en Amanda. En dat kan voor Brainless een probleem worden.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef itsme het volgende:
Ik denk zelf ook niet echt dat Jaap er uit gaat vanavond.
Waarom Brian hem er in zal houden?
Hij is veel te para (parra fly), maar vooral denkt in 2 teams en gunt team waar Huub van is niets.
Hij weet dat Huub jaap er uit wilt dus houd hij jaap er in.
(Of hij moet van de febo natuurlijk)
Maar wat hem het oplevert is de macht. Iig vanavond heeft hij de macht.![]()
Joop heeft zijn grenzen anders al eens danig verlegd na het nuttigen van veel alcoholquote:Op donderdag 19 april 2007 19:00 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap vertelt hieronder aan de anderen dat hij is begonnen met alcohol drinken omdat Carlos zei dat hij zijn grenzen moet gaan verleggen.
[afbeelding]
Verliefdquote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef Desii het volgende:
Brian maakt zijn eigen niet druk om zijn back-up... blijft tie is het goed, wordt hij weggestemt (ooit) is het ook goed.
Istie gehersenspoelt of zo... ( zonnesteek?)
Jij bent wel een volhouder, maar het is echt zo.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:08 schreef Meganog het volgende:
Als Jaap weggaat wordt het erg saai.
Jaap moet blijven. Dan komen er meer ruzie's.
Dan wordt hij nog meer paranoia denk ik.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:10 schreef elrosa het volgende:
Als nastyass slim is zegt ze tegen brainless als je fatso er niet uit stem ben ik je backup niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |