Wat nou duur, Natasja schreeuwt even en daarna is alles weer peace en vree.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Brian heeft daar niks mee te winnen ze moeten Jaap toch allemaal al niet, de stemming blokkeren gaat hem duur komen te staan bij N/A
Dat kan, maar wat schiet Brian daar dan mee op?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Zand in ogen strooien heet dat, dat deed Huub ook toen met Nena
maar dezelfde truc als bij Nena heeft totaal geen zin Jaap haat hun zij haten Jaap, heeft dus totaal geen zin.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:16 schreef blomst het volgende:
[..]
Wat nou duur, Natasja schreeuwt even en daarna is alles weer peace en vree.
nee joh .. tuurlijk nietquote:Op donderdag 19 april 2007 18:18 schreef Liess het volgende:
Amanda "Als Natasia enBrian mij eruit zou stemmen, zou jij dan mee gaan?"
Jaap "Nee joh! tuurlijk niet [....] "
Dat moet toch altijd? Tafelindeling enzo, dat moest ook bij de stemming van Eric en Huubquote:Op donderdag 19 april 2007 18:19 schreef Lieve het volgende:
Kan 'achter' de spanning niet goed aan , dat er nu speciaal voor achter een voorstemming wordt gehouden?
Er is altijd een 'voorstemming' ivm positie aan tafel en camera punten etc.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:19 schreef Lieve het volgende:
Kan 'achter' de spanning niet goed aan , dat er nu speciaal voor achter een voorstemming wordt gehouden?
1) ik ookquote:Op donderdag 19 april 2007 17:38 schreef akveor het volgende:
Ben net weer thuis....
is er dan alweer een stemming geweest?
En de hondjes mogen weer blijven?
Yep omdat hij altijd zijn troep opruimt, meer niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:23 schreef petraa het volgende:
Jaap is onwijs sociaal. aldus hemzelf
Ik geloof je.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:20 schreef farceman het volgende:
Mensen geloof mij, er zal echt nooit iemand eruit gestemd worden door brian die ook maar voor enige dekking kan zorgen
Er moet een unanieme stemming komen om een unanieme stemming te laten komenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:26 schreef carpediem23 het volgende:
Vertel wat gaat er gebeuren, mijn streams zijn kut
Ik wacht al met smart op zijn excuus/lulsmoes om het niet te doen.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:20 schreef farceman het volgende:
Mensen geloof mij, er zal echt nooit iemand eruit gestemd worden door brian die ook maar voor enige dekking kan zorgen
Yep, datquote:Op donderdag 19 april 2007 18:27 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Er moet een unanieme stemming komen om een unanieme stemming te laten komen
Heb je mijn raad gevolgd ? Zo niet kies een andere provider of koop een knappe PCquote:Op donderdag 19 april 2007 18:26 schreef carpediem23 het volgende:
Vertel wat gaat er gebeuren, mijn streams zijn kut
omdat de uitlaatservice niet doorgaat, kan het zijn dat men van gedachten verandert.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
Wat een geouwehoer over die kuthonden. Nu moet er een unanieme stemming komen, of die honden blijven of niet![]()
Zoiets ja, ik snap er geen yota meer van.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:27 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
[..]
Er moet een unanieme stemming komen om een unanieme stemming te laten komen
En ondertussen wel met de grootste hoer van amsterdam onbeveiligde sex hebben...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Brian zal nooit ook maar 1% risico nemen.
Echt waar?quote:
Je zal maar een hond zijnquote:Op donderdag 19 april 2007 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoiets ja, ik snap er geen yota meer van.![]()
Het zijn toch haar honden, je mag toch zeggen dat ze er meer tijd aan moet besteden,quote:Op donderdag 19 april 2007 18:31 schreef Liess het volgende:
Eric zeik niet zo dat Amanda vanalles moet doen!
Lijkt of ze aan het smelten is ? Hoop voor Amanda dat het niet warmer gaat wordenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:30 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Nico moet echt niet voorlezen...
Dat kan hij sowieso niet.
"amanda, ga nou even bellen! Aman, Belnou even!?? Bel nou Aman"quote:Op donderdag 19 april 2007 18:32 schreef 2live het volgende:
[..]
Het zijn toch haar honden, je mag toch zeggen dat ze er meer tijd aan moet besteden,
Ik denk dat het wel de waarheid is. Jaap en Nicolaas samen met een nieuwe is een reeele dreiging!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:19 schreef daWeasel het volgende:
Huub speelde het wel goed net met zijn verhaal over de angst voor dekking bij Nicolaas en een derde persoon zodat op deze manier drie sterke groepen komen, daar is Brain wel gevoelig voor, denk ik/ hoop ik
Kun je nagaan, denk ik niets te missen en dan weet ik dat allemaal niet eensquote:Op donderdag 19 april 2007 18:21 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Dat moet toch altijd? Tafelindeling enzo, dat moest ook bij de stemming van Eric en Huub
mss fijn als ze schijten buiten DGKquote:Op donderdag 19 april 2007 18:36 schreef product het volgende:
Die honden uitlaten? Die beesten lopen de hele dag buiten! Stelletje zeikerds
Dat doen de miljonairs toch ook niet?quote:
Laat die honden gewoon in de kooiquote:Op donderdag 19 april 2007 18:36 schreef product het volgende:
Die honden uitlaten? Die beesten lopen de hele dag buiten! Stelletje zeikerds
Ze mogen niet buiten DGK komenquote:
Eens maar dit is een principe kwestie.. 'k geef ze gelijkquote:Op donderdag 19 april 2007 18:36 schreef Maanvis het volgende:
Ik snap niet dat erik wil dat ze een uur tot anderhalf uur uitgelaten worden. Voor kleine hondjes is zo'n lange wandeling veel te vermoeiend..
Er zijn maar 2 echte problemen met die honden, ten eerste de onregelmatige etenstijden, en als ze eten krijgen ze te veel. Ze moeten gewoon 3x per dag een kleine portie hebben. Het tweede bezwaar is dat Amandel ze altijd op schoot neemt als ze er geen zin in hebben. Soms willen ze slapen of spelen, en dan moeten ze plotseling bij haar op schoot zitten. Maar die beweging van de hondjes is gewoon een kut argument, van voornamelijk Eric. Sylvia, die dus veel meer verstand van honden heeft dan Eric vindt vooral de etenstijd een probleem, maar Eric moet z`n zin weer eens doordraven...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:36 schreef Maanvis het volgende:
Ik snap niet dat erik wil dat ze een uur tot anderhalf uur uitgelaten worden. Voor kleine hondjes is zo'n lange wandeling veel te vermoeiend..
Precies, dat mag nu wel duidelijk zijn.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit gaat nergens over, vanavond gaat ook nergens over want Jaap blijft gewoon.
We zullen zien
Dit gaat inderdaad helemaal nergens overquote:Op donderdag 19 april 2007 18:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Dit gaat nergens over, vanavond gaat ook nergens over want Jaap blijft gewoon.
We zullen zien
Slechte zaak die ruzie, dalijk gaat iemand Jaap er nog in houdenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
Als dit een voorbode is voor vanavond.......en dit gaat over 2 honden![]()
![]()
Ik help wel even hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:42 schreef product het volgende:
Ik krijg dat beeld niet uit mijn hoofd van die zwarte kop met die witte klodders feet ontharingscrem in een ringbaard op der smoel...Echt Sme-rig gewoon..
Jemig wide net gaan etenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik help wel even hoor.
[afbeelding]
Dit heb ik niet gelezenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:45 schreef Meganog het volgende:
Is alleen maar voordelig.
Als Jaap wordt weggestemd komt er weer rust in de tent, dan wordt het saai.
Jaap moet blijven. Dan krijgen we weer Huub-Brian ruzies. Leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |