Waarom, ik weel heus wel wat het betekend als in de titel staat dat de honden mogen blijvenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
volgt
Sinds haar rijlessen voorbij zijn is er altijd wel iets. Soms zit ze gewoon 3 uur "achter"...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:29 schreef beequeen het volgende:
Zijn ze de bek van Natasja aan het renoveren???? Ze is al vanaf 14.00 uur weg, alleen voor een kroon. Wat een onzin weer.
SHE vindt de hondjes ook wel leuk hoor.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:38 schreef itsme het volgende:
Tuurlijk mogen de honden blijven. Amanda hoort bij de BANJ groep.![]()
jij ook smakelijk etenquote:
Waarom haal je die zwarte balken niet weg?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:41 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
The Godfather denkt nog eens na over zijn zonden...Where did it go wrong?
Ik denk dat dit psychisch is je kunt iets aaien en evt kroelen elk mensen ook dier heeft daar behoefte aanquote:Op donderdag 19 april 2007 17:38 schreef Meganog het volgende:
Waarom is iedereen zo aardig voor Amanda en die stinkhondjes...?
Die van scanmanquote:Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef carpediem23 het volgende:
Iemand hier met werkende streams?
bij mij doen ze het alle 4quote:Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef carpediem23 het volgende:
Waarom is dat erg?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom haal je die zwarte balken niet weg?
Wat ik niet begrijp, ze bellen naar de tandarts( denk ik ), en binnen 5 minuten staat ze op de stoep, terwijl die tandarts in A'Dam zitquote:Op donderdag 19 april 2007 17:39 schreef Marelle het volgende:
Ik snap er geen biet meer van??? Daar komt Natasja aanDie is nooit een keer naar de tandarts geweest!!!!!
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php doen het bij mij primaquote:Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef carpediem23 het volgende:
Hoort toch bij een speelfilm?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom haal je die zwarte balken niet weg?
eet zequote:
Deze doet het bij mij goed http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2&intro=0quote:Op donderdag 19 april 2007 17:42 schreef carpediem23 het volgende:
I'm telling you er werken een paar amateurs daar op de redactie...geef ons in ieder geval de illusie dat er niet gefucked wordt.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp, ze bellen naar de tandarts( denk ik ), en binnen 5 minuten staat ze op de stoep, terwijl die tandarts in A'Dam zit![]()
Precies dat vind ik ook heel raar. En als ze vanuit de auto had gebeld was dat te horen geweest, klopt volgens mij niets van. Ze zei ook dat ze heel erge kiespijn had, nou daar merk ik niets van???quote:Op donderdag 19 april 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp, ze bellen naar de tandarts( denk ik ), en binnen 5 minuten staat ze op de stoep, terwijl die tandarts in A'Dam zit![]()
Nooit gehoord van mobieltjes ??quote:Op donderdag 19 april 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan de streams volgens mij, want hier loopt alles soepel.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef carpediem23 het volgende:
streams lopen 50 sec, dan valt het geluid uit, beeld stopt en begint weer over nieuw
Lullig als deze niet werkt ! Koop een andere PCquote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef carpediem23 het volgende:
streams lopen 50 sec, dan valt het geluid uit, beeld stopt en begint weer over nieuw
Heb ik (gelukkig) geen last van, arme jijquote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef carpediem23 het volgende:
Welke site gebruik je en heb je Windows?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef carpediem23 het volgende:
Dat hoor je altijd, dit kwam duidelijk van een vaste telefoon.quote:
Ligt vast aan je providerquote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef carpediem23 het volgende:
Zat ze vast al achter om haar zender te checken.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hoor je altijd, dit kwam duidelijk van een vaste telefoon.
Haar Ton Tonquote:Op donderdag 19 april 2007 17:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Zat ze vast al achter om haar zender te checken.![]()
Het advies van HiDiHo. Zet al je streams op stop, na 30 a 40 sec weer aanzetten.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef carpediem23 het volgende:
Ja maar die bevalt midden in de nacht om ons te ziekenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef blomst het volgende:
Is Bolle nog in beeld geweest?
Ik ben atheist, maar in dit geval.......quote:Op donderdag 19 april 2007 17:51 schreef petraa het volgende:
Hoe laat is de stemming, ik ga bidden dat Jaap eruit gaat.
Dat dat zo bij Natasja gaat is 1 ding, maar een paard.... daar kun je toch wel met meer respect over nieuw leven schenken en de geboorte als diep emotioneel spirituele ervaring praten?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Lijkt me geweldig als Jaap exit gaat en dat paard direct daarna dat veulen uit d'r kut schijt..wordt Jaap weer overstemd door iemand
die moet echt vandaag bevallen hoor, ik ben niet voor niks de hele week ziek thuis geblevenquote:Op donderdag 19 april 2007 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar die bevalt midden in de nacht om ons te zieken![]()
Wat ben je lyrisch vandaag.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:54 schreef Lieve het volgende:
Zoiets kan ook! Is weer een iets anders dan een veulen uit je kut schijten![]()
Ik ook, maar in dit geval maak ook ik uitzondering........quote:Op donderdag 19 april 2007 17:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben atheist, maar in dit geval.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |