Gad-ver-damme, alleen omdat ik over hondjes zat te zeiken? Wat is dit voor een saldo gedrag!?quote:Op donderdag 19 april 2007 18:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik help wel even hoor.
[afbeelding]
Jaap's interpretatie van ruzie maken is mensen aanraken en de weg versperren. Maar de nieuwe 1cm-regel heeft zelfs dat onmogelijk gemaakt...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:45 schreef Meganog het volgende:
Jaap moet blijven. Dan krijgen we weer Huub-Brian ruzies. Leuk!
de stemmen zijn al uitgebracht, dus je kunt niet meer van gedachten veranderen. Maar brian stemt Jaap er echt niet uit.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:48 schreef Liess het volgende:
Nu stemt Brian Jaap dus echt helemaaaal niet meer eruit, áls daar al sprake van was.
Ik had eerst een hekel aan der maar ik vind er grappig en best wel lief eigenlijk. Beetje dom alleen maar das der charme ook wel weer.. Ik gun der zeker een plek boven Brian, Sylvia, Natasia en Jaapquote:Op donderdag 19 april 2007 18:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Hahahaha, al is iemand gek op een worm, het blijft toch je gevoel. Die Amanda
Ze hebben vanmiddag hun stem al uitgebracht.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:48 schreef Liess het volgende:
Nu stemt Brian Jaap dus echt helemaaaal niet meer eruit, áls daar al sprake van was.
Ik weet dat ik Natasia niet met een aap 'mag' vergelijken, maar check die lippen.quote:
Waar is je gevoel voor humorquote:Op donderdag 19 april 2007 18:46 schreef product het volgende:
[..]
Gad-ver-damme, alleen omdat ik over hondjes zat te zeiken? Wat is dit voor een saldo gedrag!?
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:51 schreef LoveProfusion het volgende:
nog even hebben ze vanmiddag al gestemd of jaap mocht blijven? waar deden ze dat?
Ze hebben vanmiddag hun stem al uitgebracht, dus er kan niets meer veranderd worden. Maar Brainless gaat Jaap er zowiezo niet uitstemmen, maar hij zal de ruzie van vandaag waarschijnlijk als argument gaan gebruiken om Jaap erin te laten, ook al had dat er niets mee te maken...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:52 schreef akveor het volgende:
Klote stemming over die hondjes.... waarom doen ze nou moeilijk terwijl er een miljonair weggestent kan worden. Dom dom dom...want alles lijkt in kannen en kruiken.... en Brian wordt weer para.... stelletje sukkels. Eric is gewoon een eikel.
Zijn ze gewendquote:Op donderdag 19 april 2007 18:53 schreef Marrije het volgende:
Als Amanda 24/7 op haar hondjes let, hoe kan het dan dat zij ze in huis laat pissen?
Volgens mij hebben ze alleen vanmiddag gestemd voor degene die vanavond ontslagen kan worden, aangezien er waarschijnlijk voor meerdere mensen ontslag is aangevraagd.quote:
Huh Huh Huh Huh is er een boze Gorilla in de Apenheul ? Oh nee, het is Natasia die een oerang oetang immiteertquote:
Tja, dit is het gewoon...quote:
Liever niet, ik kijk nog graag tegen der aanquote:Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef Marrije het volgende:
Amanda, als het om je gevoel gaat, dan ga je toch lekker naar huis??
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:54 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze hebben vanmiddag hun stem al uitgebracht, dus er kan niets meer veranderd worden. Maar Brainless gaat Jaap er zowiezo niet uitstemmen, maar hij zal de ruzie van vandaag waarschijnlijk als argument gaan gebruiken om Jaap erin te laten, ook al had dat er niets mee te maken...
Het jammere is, dat Brian nu denkt dat hij zijn back-up van haar kwijt is. Reden temeer om Japio in dat hok te houden.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:53 schreef Lieve het volgende:
Die ruzie tussen Braajen en Natasja was anders wel water over Gods akkertje hoor. Misschien moet dat wel eens wat vaker gebeuren. Scheurtjes in het gouden koppel
Inderdaad, hoe zit dat? Is dat echt bevestigd dat ze 's middags gestemd hebben of is dat gewoon iets wat half is opgevangen en is daar door een streamer een eigen waarheid aan gegeven.quote:
Over 5 maanden is het sowiezo exit natasiaquote:Op donderdag 19 april 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het jammere is, dat Brian nu denkt dat hij zijn back-up van haar kwijt is. Reden temeer om Japio in dat hok te houden.
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:52 schreef maril het volgende:
Niet bij Bolle dit gevecht uitleveren, zn toekomstige melk voor het veulen verzuurd.
Ze moeten altijd hun stem vantevoren uitbrengen zodat de redaktie de tafel indeling kan maken, om het "spannend" te houden. De bewoners hebben dat in het verleden al meerdere keren besproken...quote:Op donderdag 19 april 2007 18:56 schreef daWeasel het volgende:
Inderdaad, hoe zit dat? Is dat echt bevestigd dat ze 's middags gestemd hebben of is dat gewoon iets wat half is opgevangen en is daar door een streamer een eigen waarheid aan gegeven.
Dit niet?? volgens mij wel en niet de ECHTE stemquote:Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze alleen vanmiddag gestemd voor degene die vanavond ontslagen kan worden, aangezien er waarschijnlijk voor meerdere mensen ontslag is aangevraagd.
Dat schijnt altijd zo te zijn. Iedereen moet de FEBO inlichten over zijn of haar stem. Of ze het mogen veranderen....ik denk het niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:56 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe zit dat? Is dat echt bevestigd dat ze 's middags gestemd hebben of is dat gewoon iets wat half is opgevangen en is daar door een streamer een eigen waarheid aan gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |