En Jousy pist heerlijk egen de gordijnenquote:
Wat het ook was, het gebeurde achter dus in feite weten we niet of er al ergens een stem is uitgebracht en ook niet waarop.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dit niet?? volgens mij wel en niet de ECHTE stem
En daar geloof ik nou helemaal niks van. Teveel gehoord om dat niet aan te nemen. O.a gesprekken met Wilgo.quote:Op donderdag 19 april 2007 18:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Over 5 maanden is het sowiezo exit natasia
Hehe, dat is dan weer humor...quote:Op donderdag 19 april 2007 19:00 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap vertelt hieronder aan de anderen dat hij is begonnen met alcohol drinken omdat Carlos zei dat hij zijn grenzen moet gaan verleggen.
[afbeelding]
Een alcoholist is nooit eerlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 19:01 schreef Meganog het volgende:
Goh...Nicolaas is eerlijk. Hoeveel keer per dag zegt hij dat?
Nee joh.....quote:Op donderdag 19 april 2007 18:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ze moeten altijd hun stem vantevoren uitbrengen zodat de redaktie de tafel indeling kan maken, om het "spannend" te houden. De bewoners hebben dat in het verleden al meerdere keren besproken...
Tuurlijk niet . Ze verkondigd dat 10 keer per dag. We weten wel beterquote:Op donderdag 19 april 2007 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
En daar geloof ik nou helemaal niks van. Teveel gehoord om dat niet aan te nemen. O.a gesprekken met Wilgo.
Ik heb hem nog niet op een leugen kunnen betrappen (kan niet 24/7 kijken). Vertel.quote:
Ze moeten voordat de stemming op de streams plaatsvindt WEL hun stem achter uitbrengen.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:03 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee joh.....ze moeten hun stem niet al van te voren uitbrengen...lul toch niet...da t kan je toch duidelijk zien aan het gedrag van iedereen...de mensen achter kijken meer streams, zien en horen echt nog meer dan wij..en daardoor weten ze van te voren al hoe iets zou kunnen gaan..net zoals wij dat hier doen...
het is een schandaal al moet ik toegeven dat ik zelf ook niet vaak naar de kutjesquote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef Copycat het volgende:
Ze zorgt zo goed voor d'r hondjes dat een ander haar er op moet attenderen dat een van haar hondjes een ontstoken pikkie heeft.
Dat zijn tranenquote:Op donderdag 19 april 2007 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
En Jousy pist heerlijk egen de gordijnen![]()
Ze moeten allemaal hun stem uitbrengen bij de FEBO, dat is altijd zo. Kwestie van opletten.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:03 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee joh.....ze moeten hun stem niet al van te voren uitbrengen...lul toch niet...da t kan je toch duidelijk zien aan het gedrag van iedereen...de mensen achter kijken meer streams, zien en horen echt nog meer dan wij..en daardoor weten ze van te voren al hoe iets zou kunnen gaan..net zoals wij dat hier doen...
En een ander haar moet vertellen dat die beesten honger hebben, en uitgelaten moeten worden, en in huis pissen, en opgesloten zitten etc. etc.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef Copycat het volgende:
Ze zorgt zo goed voor d'r hondjes dat een ander haar er op moet attenderen dat een van haar hondjes een ontstoken pikkie heeft.
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze moeten voordat de stemming op de streams plaatsvindt WEL hun stem achter uitbrengen.
Dit is diverse malen door diverse bewoners duidelijk gemaakt.
NEE dat is niet zo...quote:Op donderdag 19 april 2007 19:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ze moeten voordat de stemming op de streams plaatsvindt WEL hun stem achter uitbrengen.
Dit is diverse malen door diverse bewoners duidelijk gemaakt.
Als Jaap weggaat wordt het erg saai.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:07 schreef farceman het volgende:
Het is allemaal zo overduidelijk dat jaap gewoon blijft erg jammer dat we het eigenlijk uberhaupt nog hebben over die gescripte stemmingen
Jaap heeft al gezegd dat iedereen vanavond tegen hem stemt weggepest gaat worden. Aangezien z`n pesterijen geen invloed (meer) hebben op Huub, Eric en Sylvia moet hij zich gaan richten op Natasja en Amanda. En dat kan voor Brainless een probleem worden.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef itsme het volgende:
Ik denk zelf ook niet echt dat Jaap er uit gaat vanavond.
Waarom Brian hem er in zal houden?
Hij is veel te para (parra fly), maar vooral denkt in 2 teams en gunt team waar Huub van is niets.
Hij weet dat Huub jaap er uit wilt dus houd hij jaap er in.
(Of hij moet van de febo natuurlijk)
Maar wat hem het oplevert is de macht. Iig vanavond heeft hij de macht.![]()
Joop heeft zijn grenzen anders al eens danig verlegd na het nuttigen van veel alcoholquote:Op donderdag 19 april 2007 19:00 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap vertelt hieronder aan de anderen dat hij is begonnen met alcohol drinken omdat Carlos zei dat hij zijn grenzen moet gaan verleggen.
[afbeelding]
Verliefdquote:Op donderdag 19 april 2007 19:04 schreef Desii het volgende:
Brian maakt zijn eigen niet druk om zijn back-up... blijft tie is het goed, wordt hij weggestemt (ooit) is het ook goed.
Istie gehersenspoelt of zo... ( zonnesteek?)
Jij bent wel een volhouder, maar het is echt zo.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:08 schreef Meganog het volgende:
Als Jaap weggaat wordt het erg saai.
Jaap moet blijven. Dan komen er meer ruzie's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |