daar ken ik nog een leuke/matige grap overquote:Op donderdag 19 april 2007 15:27 schreef Silver_Shark het volgende:
en als ze pijn heeft gewoon doorgaan
tenslotte je hebt ervoor betaalt
vertellllquote:Op donderdag 19 april 2007 15:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
daar ken ik nog een leuke/matige grap over![]()
kom je bij de wallen zie je een hoer zeg je zo tegen de pooier van doe me die maarquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:32 schreef type_29 het volgende:
als je gaat ga dan ik een korte broek
zonder pijipen is het namelijk goedkoper
Waarom vind je het triest?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:29 schreef Metro2005 het volgende:
ik vind het behoorlijk triest.
nooit gedaan en heb er ook totaal geen behoefte aan. Dan maar zonder sex
Leg uit danquote:Op donderdag 19 april 2007 15:29 schreef Metro2005 het volgende:
ik vind het behoorlijk triest.
nooit gedaan en heb er ook totaal geen behoefte aan. Dan maar zonder sex
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kom je bij de wallen zie je een hoer zeg je zo tegen de pooier van doe me die maar
betaal je ga je die hoer helemaal kapot neuken
zegt die pooier zo van hee wat doe je gek
zeg je van ik heb er toch voor betaald
![]()
Mijn hoer, wat doe je?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kom je bij de wallen zie je een hoer zeg je zo tegen de pooier van doe me die maar
![]()
Dus je vind het eigenlijk not done?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:50 schreef DDBtje het volgende:
Ik heb liever dat mannen (of vrouwen) hun sexuele behoeftes bij een hoer kunnen vervullen dan dat ze willekeurig iemand van straat plukken. En nog een voordeel is dat het wel safesex is, dus de kans op ziektes in minimaal, minder groot dat bij zo maar iemand.
Waarom niet?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
Een echte man doet dat niet.
Hoezo is datquote:Op donderdag 19 april 2007 15:56 schreef GSbrder het volgende:
mannen die niet naar de hoeren gaan:![]()
mannen die wel naar de hoeren gaan:![]()
mannen die naar de hoeren gaan en een vriendin hebben:
mannen die naar een mannelijke hoer gaan en een vriendin hebben:![]()
![]()
Vreemdgaan is niet erg wou je zeggen?quote:
Ik bedoelde eigenlijk: Waarom is datquote:Op donderdag 19 april 2007 16:00 schreef M42 het volgende:
[..]
Vreemdgaan is niet erg waar je zeggen?
Ik vind het het lafste wat je maar kan doen als mens![]()
Tja waarom niet? Het is gedrag dat niet hoort, ik vind het een beetje minderwaardig. Maar goed, dat is natuurlijk een puur persoonlijke opvatting.quote:
Leef je onder een steen? Meeste hoeren zitten er niet omdat het een doordachte keuze is hoor (vrouwenhandel, loverboys, drugs, psychische stoornissen, misbruikt als kind etc.)quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Tja waarom niet? Het is gedrag dat niet hoort, ik vind het een beetje minderwaardig. Maar goed, dat is natuurlijk een puur persoonlijke opvatting.
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef Bean. het volgende:
als een man gewoon wil neuken zonder al die shizzle (meisje versieren etc.) er omheen een hoer een goeie oplossing is.
Ik zie je punt, en ik pleit ook helemaal niet voor een verbod oid, ieder voor zich moet weten wat hij er van vindt. Ik zelf vind het echter minderwaardig.quote:
Tja daar heb je eigenlijk best wel gelijk in, krijg een beetje gemengde gevoelens nu. Hoewel dat 'meeste' hoeft niet zo te zijn hoor.Ik zag vanmiddag zo'n documantaire over de wallen en die ene hoerenmadame zei dat veel er zelf voor gekozen hebben.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Leef je onder een steen? Meeste hoeren zitten er niet omdat het een doordachte keuze is hoor (vrouwenhandel, loverboys, drugs, psychische stoornissen, misbruikt als kind etc.)
Minderwaardig vind ik het zeker niet. Mannen die naar de hoeren gaan in plaats van iemand oppikken doen dat volgens mij:quote:Op donderdag 19 april 2007 16:18 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik zie je punt, en ik pleit ook helemaal niet voor een verbod oid, ieder voor zich moet weten wat hij er van vindt. Ik zelf vind het echter minderwaardig.
Daar kan je heus wel op selecteren als klant hoor, niet iedere hoer is een straathoertje. Ik ben het trouwens eens met Dhr. Duck, ik kijk neer op mannen die naar de hoeren gaan.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Leef je onder een steen? Meeste hoeren zitten er niet omdat het een doordachte keuze is hoor (vrouwenhandel, loverboys, drugs, psychische stoornissen, misbruikt als kind etc.)
Een keurmerk? Hoeren van de wereldwinkel?quote:Op donderdag 19 april 2007 16:33 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Daar kan je heus wel op selecteren als klant hoor, niet iedere hoer is een straathoertje.
Mijn vent hoeft het niet te wagen om vreemd te gaan, niet met een chick uit de kroeg en ook niet bij een hoer. Als ie aan mij niet genoeg heeft dan zoekt ie het maar helemaal ergens andersquote:Op donderdag 19 april 2007 15:55 schreef x-tremed het volgende:
ik denk dat een vrouw liever heeft dat haar vriendje/man naar de hoeren gaat dan in een kroeg een willekeurige dame versiert en een beurt geeft. Bij een hoer weet je zeker dat het alleen om de lust gaat en dat als hij de deur uitstapt het ophoud, ipv zo'n one night stand waar gevoelens bij kunnen komen etc en dat je niet altijd weet of het veilig gaat. Het gaat bij de hoeren gewoon puur om de lust en niks meer
Ik ben het eens met jouw posting, echter heb ik toch mijn vraagtekens bij "hoeren".quote:Op donderdag 19 april 2007 16:52 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Mijn vent hoeft het niet te wagen om vreemd te gaan, niet met een chick uit de kroeg en ook niet bij een hoer. Als ie aan mij niet genoeg heeft dan zoekt ie het maar helemaal ergens anders![]()
Verder vind ik het prima dat die beste vrouwen er zijn. Wat ook al eerder genoemd werd; Liever dat ze op een hoer los gaan dan op een meisje dat daar totaal niet om gevraagd heeft..
Van de straat plukken bedoelde ik in dit geval in negatieve zin. Dus gedwongen sex.quote:
Omdat jij sex hebt met mannen die dat ook wederzijds willen en niet omdat ze er geld voor krijgen.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:05 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
ik weet niet, voor mij is het gewoon vrij makkelijk om seks te hebben wanneer ik zin heb. (Vaak)
Waarom zouden zij dat dan niet mogen ?
Tsja, sommige mensen kiezen er ook niet voor om vuilnisman te worden,quote:Op donderdag 19 april 2007 17:03 schreef M42 het volgende:
[..]
Ik ben het eens met jouw posting, echter heb ik toch mijn vraagtekens bij "hoeren".
Sommige kiezen ervoor, maar ik denk de meesten niet zoals iemand al eerder hier stelde. Vaak zijn dit onbewuste keuzes door misbruik, armoede en ga zo maar door. Ik vind het werkelijk onmenselijk!
waarom zou je je pik in je broek houden als je naar de hoeren gaatquote:en die gasten die hun pik niet in hun broek kunnen houden, mogen ze van mij ook een spuitje geven.
Als ik er geld voor zou willen vragen moet ik dat toch zelf weten lijkt me.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Omdat jij sex hebt met mannen die dat ook wederzijds willen en niet omdat ze er geld voor krijgen.
Niet geheel vrijwillige vuilnismannen? Leg uit?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen kiezen er ook niet voor om vuilnisman te worden,
moeten we dan ook maar geen vuilniszakken buiten zetten?
Natuurlijk, deze mannen worden niet GEDWONGEN te werken bij de Dar,
maar er zijn wel een hoop mannen die het misschien niet geheel vrijwillig doen
of die liever een ander beroep hadden gehad...
Verbod op prostitutie is natuurlijk het andere uiterste. Maar het struisvogelgedrag waar we in NL mee bezig zijn is ook niet goed.quote:zie mijn vorige post, ik praat het niet goed dat er hoeren zijn,
maar ik weet niet wat er zou gebeuren als er helemaal geen hoeren - legaal - meer zijn.
Illegale hoeren, meer aanrandingen (??), sexuele frustraties (??)
ik weet niet wat de gevolgen hier van zijn.
Tja, ik ben ook voor legale prostitutie, maar het argument dat er anders veel meer verkrachtingen komen vind ik ook altijd wat ver gezocht. Verkrachtingen hebben veel meer met machtswellust te maken dan met simpele geilheid.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:16 schreef erodome het volgende:
Ik vraag me trouwens af of er echt wel meer verkrachtingen enzo komen als er geen hoeren zijn, er zit een groot verschil tussen willen wippen en iemand verkrachten namelijk.
Nee, de huur, en die is net zo hard nodig als heroine voor een junk.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Niet geheel vrijwillige vuilnismannen? Leg uit?
Worden vuilnismannen ontvoerd om ergens bakken op te gaan halen? Is de baas van de vuilnisman een ventje die hem maandelijks bedreigd met een stilleto? Moet de vuilnisman de huizen bij langs omdat hij anders z'n heroine niet kan betalen?
Dat is absoluut een feit. Er moet veel meer controle zijn op de prostitutie dan nu het geval is en daarnaast dient met verkrachtingen veel en veel zwaarder te straffen. Van mij mag dat met de doodstraf in bepaalde situaties.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:21 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook voor legale prostitutie, maar het argument dat er anders veel meer verkrachtingen komen vind ik ook altijd wat ver gezocht. Verkrachtingen hebben veel meer met machtswellust te maken dan met simpele geilheid.
Een club met een net imago, bekend en gecontroleerd door de overheid, dan ben je al een heel eind hoor. De gemiddelde hoerenloper weet heus wel dat als hij op een heroinehoertje afstapt, dat daar grote problemen achter zitten. Nu is dat ook bij club-prostitutie niet uit te sluiten, maar de kans is al een stuk kleiner.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:37 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Een keurmerk? Hoeren van de wereldwinkel?
Hoerenlopers zijn zoals de meeste consumenten dom en naief en zien het heus niet wat er achter het leven van een hoer schuil gaat.
Zeg nou zelf, beetje een riool schoonspuiten met een hoge drukspuit of een vieze zwerver die jouw eigen riool aan het bespuiten is.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:23 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
[..]
Nee, de huur, en die is net zo hard nodig als heroine voor een junk.
Denk je dat rioolreinigers hun werk fijn vinden dan ?
Nee. Maar dat is met een computerprogrammeur ook zo.quote:Denk je dat die, als ze de loterij winnen, roepen "nouja, maar ik werk wel door hoor, want het is nou eenmaal m'n hobby !" ?
Je begrijpt dat je door dit te benadrukken juist meer kans maakt op zulke reacties?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef Bean. het volgende:
(Ik ben nog nooit naar de hoeren geweest, dus standaard-laag-niveau-fok!-posts zoals "hoerenloper" kunnen achterwege worden gelaten.)
Precies. (Ga je nu zelf m'n punt voor me maken ?quote:Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, beetje een riool schoonspuiten met een hoge drukspuit of een vieze zwerver kerel met geld die jouw eigen riool een rubbertje aan het bespuiten is.
[..]
Nee. Maar dat is met een computerprogrammeur ook zo.
Nee, maar ze krijgen wel te maken metquote:Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Niet geheel vrijwillige vuilnismannen? Leg uit?
Worden vuilnismannen ontvoerd om ergens bakken op te gaan halen? Is de baas van de vuilnisman een ventje die hem maandelijks bedreigd met een stilleto? Moet de vuilnisman de huizen bij langs omdat hij anders z'n heroine niet kan betalen?
eens. Dussss.. verscherpte controle dan maar?quote:Verbod op prostitutie is natuurlijk het andere uiterste. Maar het struisvogelgedrag waar we in NL mee bezig zijn is ook niet goed.
Ik ken veel mensen, waaronder mijn ouders,quote:Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Zeg nou zelf, beetje een riool schoonspuiten met een hoge drukspuit of een vieze zwerver die jouw eigen riool aan het bespuiten is.
[..]
Nee. Maar dat is met een computerprogrammeur ook zo.
Het hier helemaal mee eens is...quote:Op donderdag 19 april 2007 17:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Een club met een net imago, bekend en gecontroleerd door de overheid, dan ben je al een heel eind hoor. De gemiddelde hoerenloper weet heus wel dat als hij op een heroinehoertje afstapt, dat daar grote problemen achter zitten. Nu is dat ook bij club-prostitutie niet uit te sluiten, maar de kans is al een stuk kleiner.
Ook niet iedere hoer is een uitgebuitte Poolse of drugsverslaafde. Er is wel degelijk een groep die gewoon erg veel geld verdient en daarom uit vrije wil in een club werkt.
quote:Op zondag 22 april 2007 08:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Heb de laatste 3 jaar samen met een vriend zeer intensief het hele man-vrouw-versiergebeuren bestudeerd en een hoop geleerd. Ben er nu mee gestopt omdat ik het wel welletjes vond. Die vriend van me heeft het afgelopen jaar 1000 (!!!) vrouwen benaderd met het doel een one-night-stand te hebben.
DUH!! Alsof hij ze zo benadert, tuurlijk niet. Hij begint gewoon een gesprek en gaat vandaar uit verder, lijkt me ook vrij logisch.quote:Op zondag 22 april 2007 08:58 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Gek he dat meisjes niet happen als er zo'n lompe vent op je afstapt "One night stand??" Ik vind het nog een wonder dat er 3 vrouwen waren die wel wilden.
Echt zielig.
Voor mij is het gewoon gevoelsmatig, maar ik vind het altijd wat sneu's hebben, en ook minderwaardig als mannen naar de hoeren gaan.
Jij beschrijft het zelf zo. En dan nog, alsof vrouwen dat niet doorhebben...quote:Op zondag 22 april 2007 11:09 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
DUH!! Alsof hij ze zo benadert, tuurlijk niet. Hij begint gewoon een gesprek en gaat vandaar uit verder, lijkt me ook vrij logisch.
Ik vind kinderen vermoorden of zo nog iets erger eigenlijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 16:00 schreef M42 het volgende:
[..]
Vreemdgaan is niet erg wou je zeggen?
Ik vind het het lafste wat je maar kan doen als mens![]()
Ik vind het gewoon een raar iets. Sex door ervoor te betalen. Ieder zijn meug hoor. maar niks voor mij.quote:
Niet meer Verkrachten draait niet om de sex maar de macht en controlequote:Op donderdag 19 april 2007 17:16 schreef erodome het volgende:
Ik vraag me trouwens af of er echt wel meer verkrachtingen enzo komen als er geen hoeren zijn, er zit een groot verschil tussen willen wippen en iemand verkrachten namelijk.
Ik kan me zo voorstellen dat naar de hoeren gaan ook een soort van machtsgevoel geeft. Een mooie vrouw die je anders misschien geen blik waardig gekeurd had nu kunnen 'dwingen' tot seks omdat je ervoor betaald.quote:Op zondag 22 april 2007 20:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Niet meer Verkrachten draait niet om de sex maar de macht en controle
want?quote:Op zondag 22 april 2007 05:31 schreef Stratos het volgende:
Tsja mannen die naar de hoeren gaan, zijn zelf hoeren.
Inderdaad, hoer zijn we eigenlijk allemaal, en de belastingdienst is onze pooierquote:Op zondag 22 april 2007 05:31 schreef Stratos het volgende:
Tsja mannen die naar de hoeren gaan, zijn zelf hoeren.
De psycho's die het doen voor de macht zal je altijd houden, hoeren of geen hoeren. De vraag is: Wat gaan de mannen doen die nu een hoer bezoeken omdat ze niets anders kunnen krijgen? Het antwoord weet je alleen als het echt zo ver komt en de Christen Unie (grootste klanten van de Wallen i bet ya.) hun zin doordramt en het over is.quote:Op donderdag 19 april 2007 17:16 schreef erodome het volgende:
Haal je kots smileys eens heel snel weg,quote:Op donderdag 19 april 2007 15:56 schreef GSbrder het volgende:
:mannen die naar een mannelijke hoer gaan en een vriendin hebben:![]()
![]()
paar 100 euro ?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:15 schreef IJsmuts het volgende:
veel hoeren zijn lekkerder dan de mooiste vrouw die je ooit zal versieren. dus gewoon paar honderd euro kapot smijten en zo'n lekkere hoer neuken!niks mis mee!
En dat is ook voor iedereen weggelegdquote:Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef schrootpiloot het volgende:
Een beetje lopen te betalen om door een te ruime tunnel te mogen schuiven waar er al 100 andere zijn geweest?? nee dankje geef mij maar gewoon een leuke vriendin.
Het hangt natuurlijk af van de dame. De een vraagt een Big Mac (naar verluid...), de ander 50 euro en de volgende wel 1.000 euro.quote:Op maandag 23 april 2007 18:40 schreef TubewayDigital het volgende:
paar 100 euro ?
Dacht dat het 50 was?
Ik denk niet dat er veel vrouwen zullen zijn die met deze reden "van hun hobby hun beroep maken" en daarom graag seks hebben met klanten waarvan minstens 90% een wereldvreemde vijftigplusser zonder goede manieren is, en de bierbuik het druipende soa-worstje nog net niet helemaal kan verbergenquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:04 schreef frapogalogliko het volgende:
En wat vinden jullie van vrouwen die NYMPHOMANISCH zijn. En van hun hobbie hun beroep maken.
Ook zijn er vrouwen die het 1 of 2 x in de maand doen en er geld voor vragen. Het zogenaamde amateur prosititutie
Een echte nymfo is geen grapje, vrouwen worden wel vaker nymfo genoemd als ze een redelijk hoog libido hebben, maar dat is niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:04 schreef frapogalogliko het volgende:
En wat vinden jullie van vrouwen die NYMPHOMANISCH zijn. En van hun hobbie hun beroep maken.
Ook zijn er vrouwen die het 1 of 2 x in de maand doen en er geld voor vragen. Het zogenaamde amateur prosititutie
Ik gooi 6 a 7 keer per jaar 100 stuk en daar krijg ik een half uur voor. Ik wil altijd twee keer klaarkomen vandaar dat halve uur. Een hele enkele keer laat ik via www.prettywomen.nl iemand thuis komen.quote:Op maandag 23 april 2007 18:40 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
paar 100 euro ?
Dacht dat het 50 was?
Niet gehinderd door enige kennis van zaken...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:48 schreef dontf0kwithme het volgende:
Pff wat ze daar lekker aan vinden, die hoer is al helemaal uitgewoond , daar passen 1000 lullen in. getverrrrrrrrrrr
Ik denk niet dat Nymphomanische vrouwen hoeren worden, dat is niet eens hun hobby.quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:04 schreef frapogalogliko het volgende:
Ik vind het nog steeds vies als een man die zichzelf voordoetquote:Op maandag 23 april 2007 17:24 schreef nihilist het volgende:
[..]
Haal je kots smileys eens heel snel weg,
Ik ben een mannelijke hoer en er is niets mis met mij,
ik ben trouwens een mannelijke hoer voor mannen en vrouwen.
Niets mis mee toch?
Hoewel ik het liefst een kutje neuk![]()
Kennis van zaken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:16 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet gehinderd door enige kennis van zaken...
Je vergeet "whehehehehe "quote:Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
![]()
In Utrecht heb je ook zo'n bekende plek: het zandpad, langs een kanaaltje. De hoeren zitten daar op woonboten, en een vriend van me woont er vlakbij. Ik sta altijd al aardig verbaasd over hoeveel huisvaders met het kinderzitje nog op de achterbank daar langsrijden, maar het meest verrassend is de piek in de bezoekersaantallen van die groep: tussen 8 en 9 's ochtends...quote:Op woensdag 25 april 2007 16:07 schreef ilsepielse het volgende:
Ik zie hier trouwens heel veel mannen met een golden retriever in de achterbak van de autoDie gaanecht niet de hond uitlaten.
Wat ik bedoel is dat het dwangmatig is, niet omdat ze het zo leuk en lekker vinden, veel nymfo's kotsen van zichzelf zo tussen de beurten in...quote:Op donderdag 26 april 2007 09:33 schreef frapogalogliko het volgende:
[quote]Op dinsdag 24 april 2007 11:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Een echte nymfo is geen grapje, vrouwen worden wel vaker nymfo genoemd als ze een redelijk hoog libido hebben, maar dat is niet hetzelfde.
Dat is ook niet zo. Nimfomanisch is een vorm van manie.
Zoals je manisch depressief hebt,heb je ook nimfomanisch
Je wilt heel veel sex. NIet perse een orgasme.
Ken iemand die dat heeft,ze pikt mannen van de straat. Ik vind het persoonlijk heel eng omdat ze rare kerels tegen kan komen. Maar ze moet elke dag sex hebben.
Wat jij bedoelt ERODOME is PSAS,dat is dat je constant orgasme's wilt hebben. Dat is iets anders dan nimfomanisch.
Idemquote:Op woensdag 25 april 2007 00:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou hem niet meer hoeven
Straks is die vriendin van je ook een hoer geweestquote:Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef schrootpiloot het volgende:
Een beetje lopen te betalen om door een te ruime tunnel te mogen schuiven waar er al 100 andere zijn geweest?? nee dankje geef mij maar gewoon een leuke vriendin.
Dat noem je ook wel een groep op..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:08 schreef snowqueen911 het volgende:
vooral die mannen die thuis een vrouw hebben zitten: gadver de gadver wat een vieze mannetjes
"Alle vrouwen zijn hoeren!" roepenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Straks is die vriendin van je ook een hoer geweest
Wat doe je dan ?
Wat heb je aan een mooie vrouw in je bed als je er bijna niets mee mag doen?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
en je neukt veel mooiere vrouwen.
Krijg jij een harde plasser van dit soort onzin typen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:45 schreef dontf0kwithme het volgende:
Volgens mijn ben jij zelf een pooier
rukkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:34 schreef Com.mentator het volgende:
Ik ben blij dat die hoeren bestaan!Wie weet wat die geile mannen anders hadden gedaan om aan hun sex te komen...
![]()
Als je voor ¤20 aan breezah's in een sletje gooit mag je d'r ook wel overheenquote:Op donderdag 3 mei 2007 09:34 schreef Com.mentator het volgende:
Ik ben blij dat die hoeren bestaan!Wie weet wat die geile mannen anders hadden gedaan om aan hun sex te komen...
![]()
Om even heel bot en eerlijk te zijn, ik denk dat de gemiddelde man banger mag zijn bij dat leuke meisje van op de hoek dan bij een hoer, even de heroinehoertjes erbuiten gelaten.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:39 schreef Sessy het volgende:
Ik snap niet dat niemand van de mannen bang is dat de condoom scheurt en je een of andere ongeneeslijke zooi oploopt. Niet alleen AIDS, ook van syphillis bestaan er nu ongeneeslijke varianten, om even van het human papilloma virus, herpes en andere shit niet te spreken.
het lijkt mij dat als ze geen nederlands kunnen dat ze dat ook zijn ja...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Sessy het volgende:
Paar dagen geleden in de krant gelezen dat driekwart van de hoeren tegen hun zin tot prostitutie worden gedwongen...
Ik ook niet. Als ik een man was zou ik denk ik niet naar een temeier gaan, het idee dat er al ik weet niet hoeveel overheen zijn geweest op een dag, lijkt me zo vies.quote:Op woensdag 25 april 2007 00:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou hem niet meer hoeven
Nee ze zijn op een naald gevallen en niemand weet dat je verslaafd kan raken aan drugsquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:08 schreef Sunprincess het volgende:
Er zei trouwens ook iemand nog minder respect te hebben voor heroïnehoertjes omdat zij er nou eenmaal zelf voor gekozen hebben aan de heroïne te gaan. Dat vind ik best wel kortzichtig, ik denk dat er weinig verslaafden zijn die op een dag wakker worden en denken: "Zo vanaf vandaag wordt ik junk, dat lijkt me zoooo leuk"
Verslavingen heb je alleen zelf in de hand.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 06:19 schreef Sunprincess het volgende:
Erg simpel gedacht.....
quote:Op zondag 13 mei 2007 03:49 schreef RASEVEN het volgende:
Ik kan niet op een vrouw liggen waar net een een dikke duitser zn kwakkie ingespoten heeft. Punt.
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:15 schreef IJsmuts het volgende:
veel hoeren zijn lekkerder dan de mooiste vrouw die je ooit zal versieren. dus gewoon paar honderd euro kapot smijten en zo'n lekkere hoer neuken!niks mis mee!
Als iemand het er voor over heeft, waarom niet? Ik heb niets tegen hoeren of hoerenlopers... ik vind het wel een leuk schemerwereldje.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef Bean. het volgende:
In dit topic:
Miscommunicatie met hoer
...lees ik dat veel mensen het triest vinden als een man naar de hoeren gaat.
Hoe denken jullie erover?
TS begint:
Ik vind dat het wel kan, als een man gewoon wil neuken zonder al die shizzle (meisje versieren etc.) er omheen een hoer een goeie oplossing is.
(Ik ben nog nooit naar de hoeren geweest, dus standaard-laag-niveau-fok!-posts zoals "hoerenloper" kunnen achterwege worden gelaten.)
Dan moet je dus maar niet naar Duitse redlight districten gaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:49 schreef RASEVEN het volgende:
Ik kan niet op een vrouw liggen waar net een een dikke duitser zn kwakkie ingespoten heeft. Punt.
Dan zou ik als ik jou was ook maar geen grietje in de disco of bar op pikken want daar weet je ook niet hoeveel er al voor je geweest zijn.quote:Op zondag 13 mei 2007 03:49 schreef RASEVEN het volgende:
Dat kan je ook zeggen van een grietje dat je op pikt in een kroeg weet je ook niet hoeveel je al voor zijn geweest.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet. Als ik een man was zou ik denk ik niet naar een temeier gaan, het idee dat er al ik weet niet hoeveel overheen zijn geweest op een dag, lijkt me zo vies.
De kans dat ze er diezelfde dag evenveel heeft gehad als een gemiddelde hoer lijkt me enigszins verwaarloosbaar...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:20 schreef spekje het volgende:
[..]
Dat kan je ook zeggen van een grietje dat je op pikt in een kroeg weet je ook niet hoeveel je al voor zijn geweest.
Dan ga je toch 's ochtendsvroeg.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:26 schreef djenneke het volgende:
[..]
De kans dat ze er diezelfde dag evenveel heeft gehad als een gemiddelde hoer lijkt me enigszins verwaarloosbaar...![]()
quote:
Of ze hebbeng een zin in gezeik elke week als ze om 4 uur snachts thuiskomenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:20 schreef Logitik het volgende:
Ik ben van mening dat mannen die naar de hoeren gaan, geen wijven kunnen versieren.Op zich logisch denken toch?
Iig niet in Marokko.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk een maagdelijke hoer hebben, eentje die nog fris is.
Of vind je die niet boven de 12 jaar ?
Dan is hij zijn chick niet de baas.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Of ze hebbeng een zin in gezeik elke week als ze om 4 uur snachts thuiskomen
Nadat hij met zijn matties stevig is gaan pilsen in de stad.
Nou, je hebt natuurlijk van die escort bureau's waar wijven werken die wel ergquote:Op zondag 20 mei 2007 14:22 schreef LasTeR het volgende:
Vaak zijn ze ook gewoon lelijk en WILLEN andere 'wijven' niet door hen versiert worden. Want volgens mij zijn het niet de knapste mannen die naar de hoeren gaan.
links?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:03 schreef Blivox het volgende:
[..]
Nou, je hebt natuurlijk van die escort bureau's waar wijven werken die wel ergzijn.
Daar is deze week toevallig een documentaire over op rtl4 om 23:00 uur (iedere dag).quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:32 schreef Helianthusje het volgende:
Wanneer een man echt niet aan de vrouw kan komen, dan kan ik het me nog wel voorstellen dat hij tot deze taferelen overgaat.
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:16 schreef denka het volgende:
Ik heb er geen problemen mee. Denk dat veel mensen standaard hun nagatieve mening klaar hebben en er nog nooit eens fatsoenlijk over na hebben gedacht waarom ze die mening hebben. Dat zie je ook veel bij mensen die fel tegen drugs zijn. Vaak kunnen zulke mensen nog niet eens een fatsoenlijk argument(en) geven waarom wel waarom niet.
Ik heb er geen problemen mee. Men betaald gewoon voor sex en enkel de sex. Het is gewoon een dienst die wordt aangeboden zoals het kopen van een concertkaartje etc..Mannen die dit doen hoeven niet lelijk te zijn, kunnen een vriendin krijgen, etc..dus het argument dat enkel lelijke mannen dit doen die niemand kunnen krijgen is onzin. Mannen die dit doen hebben gewoon zin in sex en enkel sex. De lusten en niet de lasten zo simpel is het.
volgens mij is het kenmerk van een verslaving juist dat je het NIET in de hand hebt...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:02 schreef NZYM het volgende:
[..]
Verslavingen heb je alleen zelf in de hand.
Ik weet niet of je ook doelde op mijn reactie, maar ik bedoelde er iets anders mee dan zoals jij het hebt opgevat. Ik weet dat er meer mensen naar een prostituee gaan dan enkel en alleen bijvoorbeeld mannen die geen vrouwen kunnen krijgen. Ik bedoelde dat ik het nog wel o.k. zou kunnen vinden als een man die geen vrouw zou kunnen krijgen naar een prostituee gaat. Een leven lang zonder seks is natuurlijk ook niks, dus mocht een man geen vrouw kunnen krijgen, dan o.k. In andere gevallen vind ik het gewoon helemaal niks. Het draait uiteindelijk allemaal om respect. Ik weet dat dat misschien nogal paradoxaal klinkt, omdat ik het in veel gevallen echt afkeur.quote:
De reacties van sommige mensen dat enkel [b]lelijke mannen of mannen die geen vrouwen kunnen krijgen naar de hoeren gaan zijn zo enorm kortzichtig en domNaar hoeren gaan Lelijke mannen, Knappe mannen, Dunne mannen, Dikke Mannen, Korte mannen, Langen mannen, etc..kortom elke soort man kan je wel bij een hoer vinden en die hoeven niet lelijk te zijn of geen vrouw te kunnen krijgen.
Waarom zou je als vent een vrouw niet kunnen respecteren als je er voor geld sex mee hebt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Helianthusje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ook doelde op mijn reactie, maar ik bedoelde er iets anders mee dan zoals jij het hebt opgevat. Ik weet dat er meer mensen naar een prostituee gaan dan enkel en alleen bijvoorbeeld mannen die geen vrouwen kunnen krijgen. Ik bedoelde dat ik het nog wel o.k. zou kunnen vinden als een man die geen vrouw zou kunnen krijgen naar een prostituee gaat. Een leven lang zonder seks is natuurlijk ook niks, dus mocht een man geen vrouw kunnen krijgen, dan o.k. In andere gevallen vind ik het gewoon helemaal niks. Het draait uiteindelijk allemaal om respect. Ik weet dat dat misschien nogal paradoxaal klinkt, omdat ik het in veel gevallen echt afkeur.
Respect is waar het allemaal om draait.
Mocht je niet ook doelen op mijn reactie, dan heb ik niks gezegdIk voel me nogal snel aangesproken
![]()
Wtf.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waarom zou je als vent een vrouw niet kunnen respecteren als je er voor geld sex mee hebt?
Ja, dat vind ik ook, maar dan kun je er nog wel een mening over hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:09 schreef Litpho het volgende:
Hetzelfde als van vrouwen die naar de hoeren gaan. Hun zaak.
'Hun zaak' is mijn mening. Is hij niet volledig genoeg?quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook, maar dan kun je er nog wel een mening over hebben![]()
Nee, dat is je onthouden van een mening. En dat is dus geen mening.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
'Hun zaak' is mijn mening. Is hij niet volledig genoeg?
Voor jou altijd honnepon.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hypotetisch schat, zolang jij gratis bent![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:29 schreef Aventura het volgende:
Ik neig naar een negatief oordeel (als in: ik zou schrikken als bleek dat een vriendje naar de hoeren ging, en als hij het tijdens een relatie met mij zou doen is hij exit ) maar het ligt maar net aan de situatie. Wie weet waarom iemand naar de hoeren gaat/is gegaan. In een gekke bui, alla, dan kan het nog wel. Bijvoorbeeld na een zakendiner in Yab Yum of vrijgezellenfeest ofzo. Dan heeft het nog wel iets 'stouts' of chiques ofzo. Maar brengt hij een flink deel van zijn salaris naar de hoeren en schrijft hij recensies op hookers.nl, dan vind ik het een beetje raar/ziek/zielig...
waarom zou een man 100 euro + uitgeven voor iets dat hij gratis kan krijgen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:37 schreef denka het volgende:
Mannen kunnen ook naar een hoer gaan omdat ze geen zin hebben in een vaste relatie maar enkel de lusten willen en niet de lasten. Dus gewoon sex en dat is het.
Amen..quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:46 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Voor een man zal het superlekker zijn, zo'n ervaren vrouw. Er zijn prostituees genoeg, dus waarschijnlijk ook mannen die ernaar toe gaan.
Ik heb er niks op tegen, zolang het niet in mijn relatie gebeurt.
Ik vind jouw gebrek aan respect voor vrouwen veel erger dan het feit dat je ooit een hoer bezocht.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef Sima het volgende:
Ten eerste zijn de meeste hoeren niet mooier dan mijn vriendin, ik vind die hoeren eerder echt lelijk, zijn dr maar heel weinig die natuurlijke borsten hebben met goeie afmeeting en ook nog strakke hebben.. Heb dr zelf wel eens een geboned, ik moest het gewoon meemaken, gewoon voor de ervaring, maar vond het niets, was een of ander hongaarse hoer die geen woord nl of engels verstond haha.. maar ze pijpte, neukte dr, en vervolgens spoot ik over dr heen voor 30 euro voor 45 min, hehe. Grappige was dat toen ik dr doggy ging nemen en ik ineens hard doorstootte, me pik tegen dr baarmoederwand kwam, ik kijken, links, rechts, weg hoer! HUH! joehoe lekker sletje van me waar ben je? haha lag ze aan de andere kant van het bed au te schreeuwen hahaha meteen van die buren (die hoeren naast dr) erbij. ik dacht damn, zal wel flink de sjaak zijn nu, maar alles kwam goed, ze ging dr handjes wassen en dr bek spoelen en toen ging ze me zonder condoom zuigen en uiteindelijk spuiten die handel.. leuk hoor, hoeren.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef Sima het volgende:
Ten eerste zijn de meeste hoeren niet mooier dan mijn vriendin, ik vind die hoeren eerder echt lelijk, zijn dr maar heel weinig die natuurlijke borsten hebben met goeie afmeeting en ook nog strakke hebben.. Heb dr zelf wel eens een geboned, ik moest het gewoon meemaken, gewoon voor de ervaring, maar vond het niets, was een of ander hongaarse hoer die geen woord nl of engels verstond haha.. maar ze pijpte, neukte dr, en vervolgens spoot ik over dr heen voor 30 euro voor 45 min, hehe. Grappige was dat toen ik dr doggy ging nemen en ik ineens hard doorstootte, me pik tegen dr baarmoederwand kwam, ik kijken, links, rechts, weg hoer! HUH! joehoe lekker sletje van me waar ben je? haha lag ze aan de andere kant van het bed au te schreeuwen hahaha meteen van die buren (die hoeren naast dr) erbij. ik dacht damn, zal wel flink de sjaak zijn nu, maar alles kwam goed, ze ging dr handjes wassen en dr bek spoelen en toen ging ze me zonder condoom zuigen en uiteindelijk spuiten die handel.. leuk hoor, hoeren.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef Sima het volgende:
Duh logisch toch, veel vrouwen snappen niet hoe het is om een man te zijn en je lusten niet kwijt te kunnen. Mannen hebben in het algemeen gewoon een groter libido, uitzonderingen nagelaten. Als je zelf nooit gevoeld hebt hoe verstorend het kan zijn om elke paar minuten op de meest ongelegen momenten aan sex te denken, dan snap je dat niet, en dan vind je naar de hoeren gaan/porno/masturberen whatever zielig.quote:Op zondag 28 september 2008 11:47 schreef MensHealth het volgende:
Als ik dit topic lees dan zijn er veel vrouwen die mannen die naar de hoeren gaan triest vinden.
Ik zat te denken. Als een man rond zijn dertigste zijn eerste vriendin krijgt en dus maagd is hebben de vrouwen dan niet zoiets als: Tjonge man, waarom ben je niet gewoon een keer naar de hoeren geweest!
Op een gegeven moment als je verder in de twintig komt heb je toch zoiets van ik ga eens kijken bij een hoer of mijn apparaat ook werkt.
Frans Bauer is ook legaal, is daar ook niks mis mee?quote:Op maandag 29 september 2008 21:51 schreef fathank het volgende:
NIks mis mee. Het is toch legaal of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |