abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48501716
In dit topic:
Miscommunicatie met hoer
...lees ik dat veel mensen het triest vinden als een man naar de hoeren gaat.

Hoe denken jullie erover?

TS begint:
Ik vind dat het wel kan, als een man gewoon wil neuken zonder al die shizzle (meisje versieren etc.) er omheen een hoer een goeie oplossing is.

(Ik ben nog nooit naar de hoeren geweest, dus standaard-laag-niveau-fok!-posts zoals "hoerenloper " kunnen achterwege worden gelaten.)
pi_48501880
veel hoeren zijn lekkerder dan de mooiste vrouw die je ooit zal versieren. dus gewoon paar honderd euro kapot smijten en zo'n lekkere hoer neuken! niks mis mee!
pi_48502359
en als ze pijn heeft gewoon doorgaan
tenslotte je hebt ervoor betaalt
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_48502400
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:27 schreef Silver_Shark het volgende:
en als ze pijn heeft gewoon doorgaan
tenslotte je hebt ervoor betaalt
daar ken ik nog een leuke/matige grap over
pi_48502437
ik vind het behoorlijk triest.
nooit gedaan en heb er ook totaal geen behoefte aan. Dan maar zonder sex
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_48502438
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:28 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

daar ken ik nog een leuke/matige grap over
vertellll
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_48502529
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:29 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

vertellll
kom je bij de wallen zie je een hoer zeg je zo tegen de pooier van doe me die maar
betaal je ga je die hoer helemaal kapot neuken
zegt die pooier zo van hee wat doe je gek
zeg je van ik heb er toch voor betaald

donderdag 19 april 2007 @ 15:32:24 #8
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_48502556
als je gaat ga dan ik een korte broek
zonder pijipen is het namelijk goedkoper
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_48502743
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:32 schreef type_29 het volgende:
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_48502774
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:29 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom vind je het triest?
quote:
  Moderator / Redactie FP donderdag 19 april 2007 @ 15:38:32 #11
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_48502848
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:29 schreef Metro2005 het volgende:
Leg uit dan
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_48503159
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:31 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

kom je bij de wallen zie je een hoer zeg je zo tegen de pooier van doe me die maar

klassieker
  donderdag 19 april 2007 @ 15:46:28 #13
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_48503171
quote:

[..]

Mijn hoer, wat doe je?

Garpje.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  donderdag 19 april 2007 @ 15:46:54 #14
121890 M42
I Love Techno!
pi_48503190
hoerenlopers
De wijzen maken spreuken en de dwazen herhalen ze
pi_48503247
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:46 schreef M42 het volgende:
hoerenlopers
Je moeder is gratis.
  donderdag 19 april 2007 @ 15:48:26 #16
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_48503252
Beter voorkomen dan genezen, toch? Veel seksaandrang levert hoofdpijn op
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_48503343
Ik heb liever dat mannen (of vrouwen) hun sexuele behoeftes bij een hoer kunnen vervullen dan dat ze willekeurig iemand van straat plukken. En nog een voordeel is dat het wel safesex is, dus de kans op ziektes in minimaal, minder groot dat bij zo maar iemand.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
pi_48503561
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:50 schreef DDBtje het volgende:
Ik heb liever dat mannen (of vrouwen) hun sexuele behoeftes bij een hoer kunnen vervullen dan dat ze willekeurig iemand van straat plukken. En nog een voordeel is dat het wel safesex is, dus de kans op ziektes in minimaal, minder groot dat bij zo maar iemand.
Dus je vind het eigenlijk not done?
pi_48503598
Een echte man doet dat niet.
pi_48503612
ik denk dat een vrouw liever heeft dat haar vriendje/man naar de hoeren gaat dan in een kroeg een willekeurige dame versiert en een beurt geeft. Bij een hoer weet je zeker dat het alleen om de lust gaat en dat als hij de deur uitstapt het ophoud, ipv zo'n one night stand waar gevoelens bij kunnen komen etc en dat je niet altijd weet of het veilig gaat. Het gaat bij de hoeren gewoon puur om de lust en niks meer
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
  donderdag 19 april 2007 @ 15:56:57 #21
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_48503670
mannen die niet naar de hoeren gaan:
mannen die wel naar de hoeren gaan:
mannen die naar de hoeren gaan en een vriendin hebben:
mannen die naar een mannelijke hoer gaan en een vriendin hebben:
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_48503684
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
Een echte man doet dat niet.
Waarom niet?
pi_48503742
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:56 schreef GSbrder het volgende:
mannen die niet naar de hoeren gaan:
mannen die wel naar de hoeren gaan:
mannen die naar de hoeren gaan en een vriendin hebben:
mannen die naar een mannelijke hoer gaan en een vriendin hebben:
Hoezo is dat dan?
  donderdag 19 april 2007 @ 16:00:05 #24
121890 M42
I Love Techno!
pi_48503825
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:58 schreef Bean. het volgende:

[..]

Hoezo is dat dan?
Vreemdgaan is niet erg wou je zeggen?

Ik vind het het lafste wat je maar kan doen als mens
pi_48503914
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:00 schreef M42 het volgende:

[..]

Vreemdgaan is niet erg waar je zeggen?

Ik bedoelde eigenlijk: Waarom is dat dan?
Beetje overeen gelezen, sorry.
pi_48503972
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:57 schreef Bean. het volgende:

[..]

Waarom niet?
Tja waarom niet? Het is gedrag dat niet hoort, ik vind het een beetje minderwaardig. Maar goed, dat is natuurlijk een puur persoonlijke opvatting.
pi_48504048
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:57 schreef Bean. het volgende:

[..]

Waarom niet?
Leef je onder een steen? Meeste hoeren zitten er niet omdat het een doordachte keuze is hoor (vrouwenhandel, loverboys, drugs, psychische stoornissen, misbruikt als kind etc.)
  donderdag 19 april 2007 @ 16:16:07 #28
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_48504512
Ik heb er geen problemen mee. Denk dat veel mensen standaard hun nagatieve mening klaar hebben en er nog nooit eens fatsoenlijk over na hebben gedacht waarom ze die mening hebben. Dat zie je ook veel bij mensen die fel tegen drugs zijn. Vaak kunnen zulke mensen nog niet eens een fatsoenlijk argument(en) geven waarom wel waarom niet.

Ik heb er geen problemen mee. Men betaald gewoon voor sex en enkel de sex. Het is gewoon een dienst die wordt aangeboden zoals het kopen van een concertkaartje etc..Mannen die dit doen hoeven niet lelijk te zijn, kunnen een vriendin krijgen, etc..dus het argument dat enkel lelijke mannen dit doen die niemand kunnen krijgen is onzin. Mannen die dit doen hebben gewoon zin in sex en enkel sex. De lusten en niet de lasten zo simpel is het.
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_48504539
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:03 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]

Tja waarom niet? Het is gedrag dat niet hoort, ik vind het een beetje minderwaardig. Maar goed, dat is natuurlijk een puur persoonlijke opvatting.
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:11 schreef Bean. het volgende:
als een man gewoon wil neuken zonder al die shizzle (meisje versieren etc.) er omheen een hoer een goeie oplossing is.
pi_48504609
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:16 schreef Bean. het volgende:

[..]

[..]
Ik zie je punt, en ik pleit ook helemaal niet voor een verbod oid, ieder voor zich moet weten wat hij er van vindt. Ik zelf vind het echter minderwaardig.
pi_48504657
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]

Leef je onder een steen? Meeste hoeren zitten er niet omdat het een doordachte keuze is hoor (vrouwenhandel, loverboys, drugs, psychische stoornissen, misbruikt als kind etc.)
Tja daar heb je eigenlijk best wel gelijk in, krijg een beetje gemengde gevoelens nu. Hoewel dat 'meeste' hoeft niet zo te zijn hoor.Ik zag vanmiddag zo'n documantaire over de wallen en die ene hoerenmadame zei dat veel er zelf voor gekozen hebben.
pi_48505089
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:18 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik zie je punt, en ik pleit ook helemaal niet voor een verbod oid, ieder voor zich moet weten wat hij er van vindt. Ik zelf vind het echter minderwaardig.
Minderwaardig vind ik het zeker niet. Mannen die naar de hoeren gaan in plaats van iemand oppikken doen dat volgens mij:
a. omdat ze geen zin hebben in versieren in de kroeg of waar dan ook, of omdat je voor de kosten van een avondje breezers financieren al een prima beurt bij een hoer hebt
of
b. omdat ze anders nooit iemand zouden kunnen krijgen, omdat ze te oud / lelijk / dik / onfris zijn.

Aangezien ik versieren leuk vind, en onderdeel van het spel, en omdat ik niet zo afstotelijk ben dat ik niemand kan krijgen, zou ik het zelf vooral als zonde van mn geld willen bestempelen.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 19 april 2007 @ 16:33:44 #33
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_48505232
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:05 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Daar kan je heus wel op selecteren als klant hoor, niet iedere hoer is een straathoertje. Ik ben het trouwens eens met Dhr. Duck, ik kijk neer op mannen die naar de hoeren gaan.
pi_48505400
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:33 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Daar kan je heus wel op selecteren als klant hoor, niet iedere hoer is een straathoertje.
Een keurmerk? Hoeren van de wereldwinkel?

Hoerenlopers zijn zoals de meeste consumenten dom en naief en zien het heus niet wat er achter het leven van een hoer schuil gaat.
  donderdag 19 april 2007 @ 16:52:39 #35
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_48506072
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:55 schreef x-tremed het volgende:
ik denk dat een vrouw liever heeft dat haar vriendje/man naar de hoeren gaat dan in een kroeg een willekeurige dame versiert en een beurt geeft. Bij een hoer weet je zeker dat het alleen om de lust gaat en dat als hij de deur uitstapt het ophoud, ipv zo'n one night stand waar gevoelens bij kunnen komen etc en dat je niet altijd weet of het veilig gaat. Het gaat bij de hoeren gewoon puur om de lust en niks meer
Mijn vent hoeft het niet te wagen om vreemd te gaan, niet met een chick uit de kroeg en ook niet bij een hoer. Als ie aan mij niet genoeg heeft dan zoekt ie het maar helemaal ergens anders

Verder vind ik het prima dat die beste vrouwen er zijn. Wat ook al eerder genoemd werd; Liever dat ze op een hoer los gaan dan op een meisje dat daar totaal niet om gevraagd heeft..
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  donderdag 19 april 2007 @ 17:03:46 #36
121890 M42
I Love Techno!
pi_48506484
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:52 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Mijn vent hoeft het niet te wagen om vreemd te gaan, niet met een chick uit de kroeg en ook niet bij een hoer. Als ie aan mij niet genoeg heeft dan zoekt ie het maar helemaal ergens anders

Verder vind ik het prima dat die beste vrouwen er zijn. Wat ook al eerder genoemd werd; Liever dat ze op een hoer los gaan dan op een meisje dat daar totaal niet om gevraagd heeft..
Ik ben het eens met jouw posting, echter heb ik toch mijn vraagtekens bij "hoeren".
Sommige kiezen ervoor, maar ik denk de meesten niet zoals iemand al eerder hier stelde. Vaak zijn dit onbewuste keuzes door misbruik, armoede en ga zo maar door. Ik vind het werkelijk onmenselijk! en die gasten die hun pik niet in hun broek kunnen houden, mogen ze van mij ook een spuitje geven.
pi_48506527
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:54 schreef Bean. het volgende:

[..]

Dus je vind het eigenlijk not done?
Van de straat plukken bedoelde ik in dit geval in negatieve zin. Dus gedwongen sex.
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  donderdag 19 april 2007 @ 17:05:36 #38
177166 noemmemaarjuanita
want zo heet ik niet
pi_48506540
ik weet niet, voor mij is het gewoon vrij makkelijk om seks te hebben wanneer ik zin heb. (Vaak )
Waarom zouden zij dat dan niet mogen ?
Spiritualiteit is voor mensen zonder geld.
pi_48506737
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:05 schreef noemmemaarjuanita het volgende:
ik weet niet, voor mij is het gewoon vrij makkelijk om seks te hebben wanneer ik zin heb. (Vaak )
Waarom zouden zij dat dan niet mogen ?
Omdat jij sex hebt met mannen die dat ook wederzijds willen en niet omdat ze er geld voor krijgen.
  donderdag 19 april 2007 @ 17:12:33 #40
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_48506751
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:03 schreef M42 het volgende:

[..]

Ik ben het eens met jouw posting, echter heb ik toch mijn vraagtekens bij "hoeren".
Sommige kiezen ervoor, maar ik denk de meesten niet zoals iemand al eerder hier stelde. Vaak zijn dit onbewuste keuzes door misbruik, armoede en ga zo maar door. Ik vind het werkelijk onmenselijk!
Tsja, sommige mensen kiezen er ook niet voor om vuilnisman te worden,
moeten we dan ook maar geen vuilniszakken buiten zetten?

Natuurlijk, deze mannen worden niet GEDWONGEN te werken bij de Dar,
maar er zijn wel een hoop mannen die het misschien niet geheel vrijwillig doen
of die liever een ander beroep hadden gehad...

zie mijn vorige post, ik praat het niet goed dat er hoeren zijn,
maar ik weet niet wat er zou gebeuren als er helemaal geen hoeren - legaal - meer zijn.

Illegale hoeren, meer aanrandingen (??), sexuele frustraties (??)
ik weet niet wat de gevolgen hier van zijn.
quote:
en die gasten die hun pik niet in hun broek kunnen houden, mogen ze van mij ook een spuitje geven.
waarom zou je je pik in je broek houden als je naar de hoeren gaat
pi_48506844
Tja, wat vind ik ervan, ze doen maar, zolang je niemand kwaad doet zie ik het grote probleem niet.

Mits degene naar wie je gaat het vrijwillig doet, ga je als man zijnde naar een of ander obscuur plekje om iemand te pakken die geen woord nederlands kent dan kan je verwachten dat dat niet helemaal fris zit en dan mag van mij de man ook strafbaar gesteld worden.

Dat zal helpen tegen misbruik in die regionen, de mannen die gaan ook strafbaar stellen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 19 april 2007 @ 17:15:27 #42
177166 noemmemaarjuanita
want zo heet ik niet
pi_48506850
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Omdat jij sex hebt met mannen die dat ook wederzijds willen en niet omdat ze er geld voor krijgen.
Als ik er geld voor zou willen vragen moet ik dat toch zelf weten lijkt me.
Dus als ik er geen geld voor vraag is het prima, bedenk ik me dat ik er ook nog wel wat aan over zou willen houden dan is die man opeens een naarling ?
pi_48506880
Ik vraag me trouwens af of er echt wel meer verkrachtingen enzo komen als er geen hoeren zijn, er zit een groot verschil tussen willen wippen en iemand verkrachten namelijk.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_48506995
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:12 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Tsja, sommige mensen kiezen er ook niet voor om vuilnisman te worden,
moeten we dan ook maar geen vuilniszakken buiten zetten?

Natuurlijk, deze mannen worden niet GEDWONGEN te werken bij de Dar,
maar er zijn wel een hoop mannen die het misschien niet geheel vrijwillig doen
of die liever een ander beroep hadden gehad...
Niet geheel vrijwillige vuilnismannen? Leg uit?

Worden vuilnismannen ontvoerd om ergens bakken op te gaan halen? Is de baas van de vuilnisman een ventje die hem maandelijks bedreigd met een stilleto? Moet de vuilnisman de huizen bij langs omdat hij anders z'n heroine niet kan betalen?
quote:
zie mijn vorige post, ik praat het niet goed dat er hoeren zijn,
maar ik weet niet wat er zou gebeuren als er helemaal geen hoeren - legaal - meer zijn.

Illegale hoeren, meer aanrandingen (??), sexuele frustraties (??)
ik weet niet wat de gevolgen hier van zijn.
Verbod op prostitutie is natuurlijk het andere uiterste. Maar het struisvogelgedrag waar we in NL mee bezig zijn is ook niet goed.
  donderdag 19 april 2007 @ 17:21:08 #45
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_48507042
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:16 schreef erodome het volgende:
Ik vraag me trouwens af of er echt wel meer verkrachtingen enzo komen als er geen hoeren zijn, er zit een groot verschil tussen willen wippen en iemand verkrachten namelijk.
Tja, ik ben ook voor legale prostitutie, maar het argument dat er anders veel meer verkrachtingen komen vind ik ook altijd wat ver gezocht. Verkrachtingen hebben veel meer met machtswellust te maken dan met simpele geilheid.
  donderdag 19 april 2007 @ 17:23:30 #46
177166 noemmemaarjuanita
want zo heet ik niet
pi_48507128
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Worden vuilnismannen ontvoerd om ergens bakken op te gaan halen? Is de baas van de vuilnisman een ventje die hem maandelijks bedreigd met een stilleto? Moet de vuilnisman de huizen bij langs omdat hij anders z'n heroine niet kan betalen?
Nee, de huur, en die is net zo hard nodig als heroine voor een junk.
Denk je dat rioolreinigers hun werk fijn vinden dan ?

Denk je dat die, als ze de loterij winnen, roepen "nouja, maar ik werk wel door hoor, want het is nou eenmaal m'n hobby !" ?
  donderdag 19 april 2007 @ 17:23:43 #47
121890 M42
I Love Techno!
pi_48507133
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:21 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Tja, ik ben ook voor legale prostitutie, maar het argument dat er anders veel meer verkrachtingen komen vind ik ook altijd wat ver gezocht. Verkrachtingen hebben veel meer met machtswellust te maken dan met simpele geilheid.
Dat is absoluut een feit. Er moet veel meer controle zijn op de prostitutie dan nu het geval is en daarnaast dient met verkrachtingen veel en veel zwaarder te straffen. Van mij mag dat met de doodstraf in bepaalde situaties.
  donderdag 19 april 2007 @ 17:23:46 #48
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_48507136
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:37 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Een keurmerk? Hoeren van de wereldwinkel?

Hoerenlopers zijn zoals de meeste consumenten dom en naief en zien het heus niet wat er achter het leven van een hoer schuil gaat.
Een club met een net imago, bekend en gecontroleerd door de overheid, dan ben je al een heel eind hoor. De gemiddelde hoerenloper weet heus wel dat als hij op een heroinehoertje afstapt, dat daar grote problemen achter zitten. Nu is dat ook bij club-prostitutie niet uit te sluiten, maar de kans is al een stuk kleiner.

Ook niet iedere hoer is een uitgebuitte Poolse of drugsverslaafde. Er is wel degelijk een groep die gewoon erg veel geld verdient en daarom uit vrije wil in een club werkt.
pi_48507158
Liever mannen die naar de hoeren gaan dan van die seksueel gefrustreerde viezeriken die alles proberen te versieren wat los en vast zit.
pi_48507210
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:23 schreef noemmemaarjuanita het volgende:

[..]

Nee, de huur, en die is net zo hard nodig als heroine voor een junk.
Denk je dat rioolreinigers hun werk fijn vinden dan ?
Zeg nou zelf, beetje een riool schoonspuiten met een hoge drukspuit of een vieze zwerver die jouw eigen riool aan het bespuiten is.
quote:
Denk je dat die, als ze de loterij winnen, roepen "nouja, maar ik werk wel door hoor, want het is nou eenmaal m'n hobby !" ?
Nee. Maar dat is met een computerprogrammeur ook zo.
pi_48507305
quote:
(Ik ben nog nooit naar de hoeren geweest, dus standaard-laag-niveau-fok!-posts zoals "hoerenloper " kunnen achterwege worden gelaten.)
Je begrijpt dat je door dit te benadrukken juist meer kans maakt op zulke reacties?
  donderdag 19 april 2007 @ 17:29:16 #52
177166 noemmemaarjuanita
want zo heet ik niet
pi_48507313
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Zeg nou zelf, beetje een riool schoonspuiten met een hoge drukspuit of een vieze zwerver kerel met geld die jouw eigen riool een rubbertje aan het bespuiten is.
[..]

Precies. (Ga je nu zelf m'n punt voor me maken ? )
Er zijn dus genoeg mensen die, als ze de keuze zouden hebben, met hun werk zouden stoppen.
Dat je je werk misschien liever niet zou doen als je de keuze had wil dus niet zeggen dat je 'gedwongen' wordt.
  donderdag 19 april 2007 @ 17:31:39 #53
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_48507389
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:19 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Nee, maar ze krijgen wel te maken met
de huisbaas of hypotheek die moet worden afbetaald.

bovendien heb ik voor heroine hoeren - zo mogelijk - nog minder respect,
aangezien zij - in tegenstelling tot meisjes die er toe gedwongen worden, ontvoerd zijn
of bedreigd worden - er VOLLEDIG zelf voor hebben gekozen heroine te gebruiken.

Of vind je het hetzelfde wanneer je iemand geld geeft zodat deze z'n gezin / kinderen
kan voeden als wanneer je iemand geld geeft zodat deze z'n volgende shot kan halen?

Natuurlijk worden vuilnismannen over het algemeen beter behandeld dan hoeren,
maar beiden hebben nou niet een baan waarmee IK zou willen ruilen,

dus zeggen: 'je mag niet meer naar de hoeren gaan, want ze zijn allemaal slachtoffer
van loverboys, worden gedwongen door hun vriend/man/pooier of zijn hier naar toe geimporteerd
en worden mishandelt en misbruikt'
vind ik wat kort door de bocht. Er zijn nu eenmaal ook hoeren die het vrijwillig doen,
quote:
Verbod op prostitutie is natuurlijk het andere uiterste. Maar het struisvogelgedrag waar we in NL mee bezig zijn is ook niet goed.
eens. Dussss.. verscherpte controle dan maar?

maar dit is allemaal beetje off-topic
  donderdag 19 april 2007 @ 17:34:21 #54
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_48507480
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:26 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Zeg nou zelf, beetje een riool schoonspuiten met een hoge drukspuit of een vieze zwerver die jouw eigen riool aan het bespuiten is.
[..]

Ik ken veel mensen, waaronder mijn ouders,
die - vrijwel - elke dag met plezier naar hun werk gaan,
en hun baan niet zouden opzeggen wanneer ze laten
we zeggen 10 miljoen wonnen.

en je moet wel een hele kutbaan hebben wil je deze meteen
opzeggen als je de loterij hebt gewonnen, want ****
wat ga je je dan vervelen...
pi_48507685
quote:
Op donderdag 19 april 2007 17:23 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Een club met een net imago, bekend en gecontroleerd door de overheid, dan ben je al een heel eind hoor. De gemiddelde hoerenloper weet heus wel dat als hij op een heroinehoertje afstapt, dat daar grote problemen achter zitten. Nu is dat ook bij club-prostitutie niet uit te sluiten, maar de kans is al een stuk kleiner.

Ook niet iedere hoer is een uitgebuitte Poolse of drugsverslaafde. Er is wel degelijk een groep die gewoon erg veel geld verdient en daarom uit vrije wil in een club werkt.
Het hier helemaal mee eens is...

Wat mij betrefd blijven er alleen legale, gecontroleerde clubs bestaan en wordt de rest strafbaar gemaakt, ook strafbaar voor de mannen die er gebruik van maken, want je kan me heel veel vertellen, maar niet dat je niet weet als man zijnde dat een heroine hoertje of een of ander illegaal hoertje dat geen woord nederlands spreekt fout is.
  donderdag 19 april 2007 @ 17:41:45 #56
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_48507690
Ik vind dat ze teveel betalen.
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_48507962
Ik zou persoonlijk moeite hebben met het feit dat de vrouw waarmee je bent eigenlijk helemaal niet met jou naar bed wil. Het geld... tsja... Een mooi gezegd vind ik: het verschil tussen gratis sex en betaalde sex is dat gratis sex veel duurder is.

Maar goed, als er mannen zijn die geen probleem hebben met sex met iemand die eigenlijk niet wil: hun feestje. Zo lang het maar kosjer blijft. Dus niet dat winkelen bij de zielige gevallen en ronduit walgelijk de minderjarigen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48513246
Mijn mening een beetje aangepast na alle posts gelezen te hebben:

Ik vind dat het wel kan. Als een man gewoon wil neuken zonder al die shizzle (meisje versieren etc.) er omheen een hoer een goeie oplossing is, mits het een hoer is uit een club met een net imago die bekend en gecontroleerd is door de overheid.
pi_48588844
Gewoon doen. Ervaring is moeite waard. Hoe meer sekservaring hoe waard een man wordt. De tegenstelling is bij vrouwen. Hoe maagdelijker hoe waardevoller een vrouw. Ik koos altijd jonge hoertjes die maar kort wekte. Oudere sletjes vind ik toch gewoon smerig...
Dus je betaalt voor jouw eigen toevoegende waarde en casht die hoer haar eigen charme in geld. Wet van behoud van energie!
qwertuiop
asdfhjkl
zxcvbnm
pi_48589165
Nah doe maar niet.
Ik vind het nogal minderwaardig.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48589933
Tsja mannen die naar de hoeren gaan, zijn zelf hoeren.
pi_48590130
Ik heb het al eens eerder gezegd in een andere post, ik ben erg blij dat ik al vroeg in mijn leven de keuze heb gemaakt om naar de hoeren te gaan. Ik zag namelijk toen ik 15 was al dat vrouwen versieren een hopeloze zaak zou worden. Heb de laatste 3 jaar samen met een vriend zeer intensief het hele man-vrouw-versiergebeuren bestudeerd en een hoop geleerd. Ben er nu mee gestopt omdat ik het wel welletjes vond. Die vriend van me heeft het afgelopen jaar 1000 (!!!) vrouwen benaderd met het doel een one-night-stand te hebben. Het is hem welgeteld 3 keer gelukt, yyyyeeeeehaaaaa! Dat is een succesratio van 0,3%. En als het dan nog superknappe jonge grieten waren, nee, we hebben het hier over niet al te knappe dames van vet in de dertig. En dat hele geintje heeft hem ook nog eens 2500 euro gekost over een heel jaar.

Ha, daar kom ik aan met mijn 6 a 700 euro per jaar waar ik wel 6 a 7 extreem superlekkere jonge grieten voor heb, die in het echte leven voor 99,5% van de mannen totaal onbereikbaar zijn.

Ben overigens wel blij dat mijn eerste twee keer niet met een hoer was want een ontmaagding door een hoer lijkt me niks.

Voor de rest? Hoeren zijn toppie!
Gaap Goals rulezzz!
pi_48590229
quote:
Op zondag 22 april 2007 08:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Heb de laatste 3 jaar samen met een vriend zeer intensief het hele man-vrouw-versiergebeuren bestudeerd en een hoop geleerd. Ben er nu mee gestopt omdat ik het wel welletjes vond. Die vriend van me heeft het afgelopen jaar 1000 (!!!) vrouwen benaderd met het doel een one-night-stand te hebben.
Gek he dat meisjes niet happen als er zo'n lompe vent op je afstapt "One night stand??" Ik vind het nog een wonder dat er 3 vrouwen waren die wel wilden.
Echt zielig.

Voor mij is het gewoon gevoelsmatig, maar ik vind het altijd wat sneu's hebben, en ook minderwaardig als mannen naar de hoeren gaan.
pi_48590803
Ik heb een keer 2 mannen naar de hoeren gebracht (taxi) en moest toen ook daar binnen wachten tot ze "klaar" waren.. Die meiden die daar rond liepen dat waren echt allemaal van die buitenlandse vrouwtjes.. Vage tent iig.. Wat ik aan deze mannen het trieste vond, was dat ze zich tegenover mij zaten te verdedigen over het feit dat ze naar de hoeren gingen...Dan vind ik het dus best triest...
Verder ieder zijn ding en als jij je er goed bij voelt, moet je het vooral doen.. ze zijn er niet voor niks
pi_48591790
quote:
Op zondag 22 april 2007 08:58 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Gek he dat meisjes niet happen als er zo'n lompe vent op je afstapt "One night stand??" Ik vind het nog een wonder dat er 3 vrouwen waren die wel wilden.
Echt zielig.

Voor mij is het gewoon gevoelsmatig, maar ik vind het altijd wat sneu's hebben, en ook minderwaardig als mannen naar de hoeren gaan.
DUH!! Alsof hij ze zo benadert, tuurlijk niet. Hij begint gewoon een gesprek en gaat vandaar uit verder, lijkt me ook vrij logisch.
Gaap Goals rulezzz!
pi_48592262
quote:
Op zondag 22 april 2007 11:09 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

DUH!! Alsof hij ze zo benadert, tuurlijk niet. Hij begint gewoon een gesprek en gaat vandaar uit verder, lijkt me ook vrij logisch.
Jij beschrijft het zelf zo. En dan nog, alsof vrouwen dat niet doorhebben...
pi_48592378
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:00 schreef M42 het volgende:

[..]

Vreemdgaan is niet erg wou je zeggen?

Ik vind kinderen vermoorden of zo nog iets erger eigenlijk.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 22 april 2007 @ 12:13:53 #68
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_48593295
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Leg uit dan
Ik vind het gewoon een raar iets. Sex door ervoor te betalen. Ieder zijn meug hoor. maar niks voor mij.
sex vind ik gewoon geen consumptieartikel
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 22 april 2007 @ 20:21:42 #69
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_48611012
quote:
Niet meer Verkrachten draait niet om de sex maar de macht en controle
pi_48611521
quote:
Op zondag 22 april 2007 20:21 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Niet meer Verkrachten draait niet om de sex maar de macht en controle
Ik kan me zo voorstellen dat naar de hoeren gaan ook een soort van machtsgevoel geeft. Een mooie vrouw die je anders misschien geen blik waardig gekeurd had nu kunnen 'dwingen' tot seks omdat je ervoor betaald.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48611796
Rationeel:
Ik heb liever dat een man naar de hoeren gaat dan dat hij een vrouw verkracht, lastig valt
of gebruikt voor één avondje...

En toch..
Als ik eerlijk ben en visualiseer mij de hoerenloper:
Dan zie ik een (jonge)man voor me die: ofwel te lelijk ofwel geestelijk te zwak is om een vrouw te
kunnen boeien en aan zich binden...

m.a.w NEE dankje

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2007 20:44:57 ]
pi_48616464
Een beetje lopen te betalen om door een te ruime tunnel te mogen schuiven waar er al 100 andere zijn geweest?? nee dankje geef mij maar gewoon een leuke vriendin.
Emancipatie me reet, waarom zie ik anders zo weinig vrouwen op de motor?
pi_48618682
quote:
Op zondag 22 april 2007 05:31 schreef Stratos het volgende:
want?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_48619331
quote:
Op zondag 22 april 2007 05:31 schreef Stratos het volgende:
Inderdaad, hoer zijn we eigenlijk allemaal, en de belastingdienst is onze pooier

Maar wat je daar verder zegt klopt geen hout van natuurlijk... denk eens na, sinds wanneer ontvang je geld om een prostituee te bezoeken?
  maandag 23 april 2007 @ 12:01:52 #75
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_48627536
Kan me er wel iets bij voorstellen.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_48629804
quote:
De psycho's die het doen voor de macht zal je altijd houden, hoeren of geen hoeren. De vraag is: Wat gaan de mannen doen die nu een hoer bezoeken omdat ze niets anders kunnen krijgen? Het antwoord weet je alleen als het echt zo ver komt en de Christen Unie (grootste klanten van de Wallen i bet ya.) hun zin doordramt en het over is.

Persoonlijk heb ik er geen behoefte aan, ik weet wel dat als ik een aandoening zou hebben waardoor ik niemand zou kunnen krijgen op een hoer na dat ik er wel over na zou denken.
  maandag 23 april 2007 @ 17:24:51 #77
158992 nihilist
well, that\\\'s a bummer
pi_48639126
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:56 schreef GSbrder het volgende:
:mannen die naar een mannelijke hoer gaan en een vriendin hebben:
Haal je kots smileys eens heel snel weg,

Ik ben een mannelijke hoer en er is niets mis met mij,
ik ben trouwens een mannelijke hoer voor mannen en vrouwen.
Niets mis mee toch?

Hoewel ik het liefst een kutje neuk
Deek da was pas unne goeie kloot
pi_48641501
Nihilist, mag ik vragen wat vrouwen het liefste hebben dat jij bij ze doet? Want net zoals de meisjes neem ik aan dat jij bepaalde handelingen ook niet doet, of wel?

En kan iemand mij eens uitleggen waarom je als vrouw zijnde in godsnaam zou betalen als je echt bijna iedere vent kan krijgen??
Gaap Goals rulezzz!
pi_48641517
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:15 schreef IJsmuts het volgende:
veel hoeren zijn lekkerder dan de mooiste vrouw die je ooit zal versieren. dus gewoon paar honderd euro kapot smijten en zo'n lekkere hoer neuken! niks mis mee!
paar 100 euro ?

Dacht dat het 50 was?
pi_48641885
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef schrootpiloot het volgende:
Een beetje lopen te betalen om door een te ruime tunnel te mogen schuiven waar er al 100 andere zijn geweest?? nee dankje geef mij maar gewoon een leuke vriendin.
En dat is ook voor iedereen weggelegd

Tuurlijk heeft iedereen gewoon een leuke vriendin. Maar dat lukt niet iedereen. Dat is kut want je leeft maar 1 keer. Als voor sommige mannen hoeren dan een oplossing bieden dan zij het zo.
pi_48641983
Ik zelf durf niet bij de hoeren naar binnen te gaan. Onder het oog van al die toeristen zo'n kamertje binnen stappen en er uit komen. Nee dank je. Nu weet ik wel dat er meerdere buurten zijn in Nederland maar op de wallen zien ze er toch het best uit.
pi_48645324
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:40 schreef TubewayDigital het volgende:

paar 100 euro ?

Dacht dat het 50 was?
Het hangt natuurlijk af van de dame. De een vraagt een Big Mac (naar verluid...), de ander 50 euro en de volgende wel 1.000 euro.

Het is net als met auto's: je kan voor 10.000 euro een auto kopen, maar bij Bugatti lachen ze je uit als je maar 1 mio te besteden hebt.
pi_48656493
En wat vinden jullie van vrouwen die NYMPHOMANISCH zijn. En van hun hobbie hun beroep maken.
Ook zijn er vrouwen die het 1 of 2 x in de maand doen en er geld voor vragen. Het zogenaamde amateur prosititutie
pi_48657820
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:04 schreef frapogalogliko het volgende:
En wat vinden jullie van vrouwen die NYMPHOMANISCH zijn. En van hun hobbie hun beroep maken.
Ook zijn er vrouwen die het 1 of 2 x in de maand doen en er geld voor vragen. Het zogenaamde amateur prosititutie
Ik denk niet dat er veel vrouwen zullen zijn die met deze reden "van hun hobby hun beroep maken" en daarom graag seks hebben met klanten waarvan minstens 90% een wereldvreemde vijftigplusser zonder goede manieren is, en de bierbuik het druipende soa-worstje nog net niet helemaal kan verbergen

Voel je vrij om dit heugdelijke feit te ver- of ontkrachten
pi_48662172
quote:
Een echte nymfo is geen grapje, vrouwen worden wel vaker nymfo genoemd als ze een redelijk hoog libido hebben, maar dat is niet hetzelfde.

Een echte nymfo is iemand die dwangmatig opzoek is naar orgasme's, dat is voor haar ook niet leuk, want het is een moetje, niet een ik wil zo graag.

Dan zou ik persoonlijk liever kiezen voor die amateurhoer, die daar haar geld niet echt mee verdient, maar het voor de lol doet en haar klanten ook selecteert op wat ze wel vindt kunnen.
pi_48675418
Pff wat ze daar lekker aan vinden, die hoer is al helemaal uitgewoond , daar passen 1000 lullen in. getverrrrrrrrrrr
pi_48675662
quote:
Op maandag 23 april 2007 18:40 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

paar 100 euro ?

Dacht dat het 50 was?
Ik gooi 6 a 7 keer per jaar 100 stuk en daar krijg ik een half uur voor. Ik wil altijd twee keer klaarkomen vandaar dat halve uur. Een hele enkele keer laat ik via www.prettywomen.nl iemand thuis komen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_48676385
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:48 schreef dontf0kwithme het volgende:
Pff wat ze daar lekker aan vinden, die hoer is al helemaal uitgewoond , daar passen 1000 lullen in. getverrrrrrrrrrr
Niet gehinderd door enige kennis van zaken...
pi_48680145
Ik denk niet dat andere mensen het recht hebben te oordelen over iemand die naar de hoeren gaat. ls iemand bereid is zich te laten neuken voor geld, en iemand bereid is te betalen om te neuken ipv dat hij gewoon een geile dronken slet zoekt... Tsja, zelf weten. Ieder z'n ding.
pi_48680209
quote:
Ik denk niet dat Nymphomanische vrouwen hoeren worden, dat is niet eens hun hobby.

Hoer > Taak is om de KLANT te bevredigen, niet zichzelf.
  dinsdag 24 april 2007 @ 21:00:00 #91
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_48681960
quote:
Op maandag 23 april 2007 17:24 schreef nihilist het volgende:

[..]

Haal je kots smileys eens heel snel weg,

Ik ben een mannelijke hoer en er is niets mis met mij,
ik ben trouwens een mannelijke hoer voor mannen en vrouwen.
Niets mis mee toch?

Hoewel ik het liefst een kutje neuk
Ik vind het nog steeds vies als een man die zichzelf voordoet
als hetero stiekem een schandknaapje zoals jij neukt, en
daarmee dus z'n vriendin bedriegt.

Dat vind ik er mis mee, net als dat ik m'n uitgang een exit only wil
houden... Een lekker wijf neuken - wat in jouw beroep denk ik
maar in 0,05 % vd gevallen voor komt - is natuurlijk altijd leuk, als
ze dan ook nog es betaald
pi_48686773
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 18:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Niet gehinderd door enige kennis van zaken...
Kennis van zaken?

Volgens mijn ben jij zelf een pooier
pi_48690655
Ik zou hem niet meer hoeven
pi_48708398
Ik heb er niet zo'n probleem mee. Als je als man naar de hoeren wil, prima. Maar dan zou ik het liefst wel zien dat je een meisje/vrouw uitkiest die netjes achter een raam zit. En niet één of ander grietje van de straat plukken.
Hier in Eindhoven zitten ze netjes bij elkaar, politiepost erbij en al. Veilig voor de meiden, en afgeschermd van de buurt. Prima!

Ik zie hier trouwens heel veel mannen met een golden retriever in de achterbak van de auto Die gaanecht niet de hond uitlaten.
Kleur buiten de lijntjes.
pi_48724532
quote:

[..]

Je vergeet "whehehehehe "
Lambo of Rekt
pi_48729322
[quote]Op dinsdag 24 april 2007 11:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Een echte nymfo is geen grapje, vrouwen worden wel vaker nymfo genoemd als ze een redelijk hoog libido hebben, maar dat is niet hetzelfde.

Dat is ook niet zo. Nimfomanisch is een vorm van manie.
Zoals je manisch depressief hebt,heb je ook nimfomanisch
Je wilt heel veel sex. NIet perse een orgasme.
Ken iemand die dat heeft,ze pikt mannen van de straat. Ik vind het persoonlijk heel eng omdat ze rare kerels tegen kan komen. Maar ze moet elke dag sex hebben.

Wat jij bedoelt ERODOME is PSAS,dat is dat je constant orgasme's wilt hebben. Dat is iets anders dan nimfomanisch.
pi_48729644
quote:
Op woensdag 25 april 2007 16:07 schreef ilsepielse het volgende:
Ik zie hier trouwens heel veel mannen met een golden retriever in de achterbak van de auto Die gaanecht niet de hond uitlaten.
In Utrecht heb je ook zo'n bekende plek: het zandpad, langs een kanaaltje. De hoeren zitten daar op woonboten, en een vriend van me woont er vlakbij. Ik sta altijd al aardig verbaasd over hoeveel huisvaders met het kinderzitje nog op de achterbank daar langsrijden, maar het meest verrassend is de piek in de bezoekersaantallen van die groep: tussen 8 en 9 's ochtends...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_48729750
ik ben 1 gegaan om te kijken hoe het nou is. Ik dus daar aankomen en beetje pijpen eerst, ik kreeg hem maar niet omhoog. Ik kon de gedachte maar niet uitschakelen dat ik naar een hoer ging die ik ging betalen daarvoor.
Dus, voor mij hoeft het niet meer.
je icoon is te groot, max 100kB
pi_48733443
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:33 schreef frapogalogliko het volgende:
[quote]Op dinsdag 24 april 2007 11:56 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo. Nimfomanisch is een vorm van manie.
Zoals je manisch depressief hebt,heb je ook nimfomanisch
Je wilt heel veel sex. NIet perse een orgasme.
Ken iemand die dat heeft,ze pikt mannen van de straat. Ik vind het persoonlijk heel eng omdat ze rare kerels tegen kan komen. Maar ze moet elke dag sex hebben.

Wat jij bedoelt ERODOME is PSAS,dat is dat je constant orgasme's wilt hebben. Dat is iets anders dan nimfomanisch.
Wat ik bedoel is dat het dwangmatig is, niet omdat ze het zo leuk en lekker vinden, veel nymfo's kotsen van zichzelf zo tussen de beurten in...

Dat is gewoon niet leuk meer, nymfo wordt veel gebruikt, komt weinig echt voor, als het echt is is het niets grappigs, maar een zwaar serieus probleem waar de dame in kwestie geen lol van ondervindt.
  donderdag 26 april 2007 @ 12:17:54 #100
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_48734454
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Idem
My mama didn't raise no fool
  donderdag 26 april 2007 @ 17:08:51 #101
167723 sanni
Acima de seu
pi_48744531
Beetje rara TT. Aan vrouwen vragen wat zij ervan vinden als mannen naar de hoeren gaan. Beetje hezelfde als vragen aan je ouders of je gelijk met je nieuwe vriendin al naar boven mag om je postzegel verzameling nader te bestuderen.

Als man moet je het gewoon doen als je er behoefte aan hebt. Het kost je wel wat maar dan kun je ook zelf de keuze maken wie je wilt,hoelang en hoe jij het het graag hebt. Die meiden zijn daar om geld te verdienen en jouw te plezieren. Kortom... een ervaring rijker en een buidel leger.
  donderdag 26 april 2007 @ 20:15:45 #102
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_48750447
quote:

Meesterlijk
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  donderdag 26 april 2007 @ 20:20:05 #103
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_48750592
quote:
Op zondag 22 april 2007 22:41 schreef schrootpiloot het volgende:
Straks is die vriendin van je ook een hoer geweest

Wat doe je dan ?
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_48881711
zeer triest

naar de hoeren = gaddddverdamme

vooral die mannen die thuis een vrouw hebben zitten: gadver de gadver wat een vieze mannetjes
pi_48882538
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:08 schreef snowqueen911 het volgende:
vooral die mannen die thuis een vrouw hebben zitten: gadver de gadver wat een vieze mannetjes
Dat noem je ook wel een groep op..
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:41:35 #106
108913 Godshand
guide4you
pi_48889702
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:20 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Straks is die vriendin van je ook een hoer geweest

Wat doe je dan ?
"Alle vrouwen zijn hoeren!" roepen
pi_48914865
Waarom vindt iedereen het nou zo vies? Liever naar de hoeren geweest dan vreemd gegaan toch? Naar de hoeren heeft 0,0 emotionele waarde. Ik vind de meeste reacties een beetje simpel.
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:13:57 #108
47320 M_Schtoppel
Go Onno go!
pi_48918193
Ja ik snap de ophef ook niet. Wat maakt het uit of een vent door zijn uitgaan 50 vrouwen geneukt heeft of door 50 keer naar de hoeren te zijn geweest.

De laatste optie is heel wat praktischer en je neukt veel mooiere vrouwen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_48923420
Vriend van mij is niet echt goed met meisjes. Is inmiddels ook al 30 en nog nooit echt een vriendin gehad. Verdient wel mega veel bij een groot bedrijf. Als ik hem was zou ik gewoon een escort mokkeltje bestellen.
pi_48924706
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
en je neukt veel mooiere vrouwen.
Wat heb je aan een mooie vrouw in je bed als je er bijna niets mee mag doen?
pi_48925025
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 22:45 schreef dontf0kwithme het volgende:

Volgens mijn ben jij zelf een pooier
Krijg jij een harde plasser van dit soort onzin typen?
pi_48954536
Ik ben blij dat die hoeren bestaan! Wie weet wat die geile mannen anders hadden gedaan om aan hun sex te komen...
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken
Er is keuze genoeg....
  donderdag 3 mei 2007 @ 21:12:38 #113
108913 Godshand
guide4you
pi_48979799
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:34 schreef Com.mentator het volgende:
Ik ben blij dat die hoeren bestaan! Wie weet wat die geile mannen anders hadden gedaan om aan hun sex te komen...
rukken
pi_48983995
Ik snap niet dat niemand van de mannen bang is dat de condoom scheurt en je een of andere ongeneeslijke zooi oploopt. Niet alleen AIDS, ook van syphillis bestaan er nu ongeneeslijke varianten, om even van het human papilloma virus, herpes en andere shit niet te spreken.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 11:54:50 #115
107594 Nr.G
m411007
pi_48998259
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 09:34 schreef Com.mentator het volgende:
Als je voor ¤20 aan breezah's in een sletje gooit mag je d'r ook wel overheen
  maandag 7 mei 2007 @ 10:35:42 #116
37769 erodome
Zweefteef
pi_49092344
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:39 schreef Sessy het volgende:
Ik snap niet dat niemand van de mannen bang is dat de condoom scheurt en je een of andere ongeneeslijke zooi oploopt. Niet alleen AIDS, ook van syphillis bestaan er nu ongeneeslijke varianten, om even van het human papilloma virus, herpes en andere shit niet te spreken.
Om even heel bot en eerlijk te zijn, ik denk dat de gemiddelde man banger mag zijn bij dat leuke meisje van op de hoek dan bij een hoer, even de heroinehoertjes erbuiten gelaten.

Zover ik weet staan hoeren onder zeer regelmatige controle en wordt alles veilig gedaan(volgens mij zelfs pijpen, maar zeker ben ik hier niet van), dat is bij "gewone" mensen nog weleens anders....
pi_49093029
En al die illegale poolse hoertjes en zo dan?
  maandag 7 mei 2007 @ 11:06:07 #118
37769 erodome
Zweefteef
pi_49093201
Die illegale dingetjes zijn volgens mij wel gevaarlijk, maar ik vraag me af hoeveel mannen daar gebruik van maken, moeten er ook weer zat zijn aangezien er best veel zijn, lastig...

Maar als we het over hoerententen enzo hebben dan is het veiliger als gewoon seksen met iemand die je tegen bent gekomen.
pi_49122726
Hoeveel mannen proberen wel niet een meisje te versieren alleen maar om de sex, ongeacht de gevoelens van het meisje in kwestie.

Je kan beter naar een hoer gaan, die kan je niet kwetsen

nee ik heb geen abonnement op de hoeren
pi_49140890
Paar dagen geleden in de krant gelezen dat driekwart van de hoeren tegen hun zin tot prostitutie worden gedwongen...
  donderdag 10 mei 2007 @ 21:33:34 #121
168739 Red_85
'echt wel'
pi_49243506
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Sessy het volgende:
Paar dagen geleden in de krant gelezen dat driekwart van de hoeren tegen hun zin tot prostitutie worden gedwongen...
het lijkt mij dat als ze geen nederlands kunnen dat ze dat ook zijn ja...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator donderdag 10 mei 2007 @ 21:38:41 #122
9859 crew  Karina
Woman
pi_49243884
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ook niet. Als ik een man was zou ik denk ik niet naar een temeier gaan, het idee dat er al ik weet niet hoeveel overheen zijn geweest op een dag, lijkt me zo vies.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_49245771
Ik heb er geen problemen mee dat er hoeren zijn en dat er mannen zijn die naar de hoeren gaan. Ik zie ook niet zoveel verschil tussen een hoer en een meisje dat het voor breezers doet (die heb je tegenwoordig ook genoeg). Daarbij zijn hoeren lekker makkelijk. Je hoeft er geen moeite voor te doen, je hoeft niet lief te zijn, je betaald en je wordt verwend.

Er zei trouwens ook iemand nog minder respect te hebben voor heroïnehoertjes omdat zij er nou eenmaal zelf voor gekozen hebben aan de heroïne te gaan. Dat vind ik best wel kortzichtig, ik denk dat er weinig verslaafden zijn die op een dag wakker worden en denken: "Zo vanaf vandaag wordt ik junk, dat lijkt me zoooo leuk"
pi_49277888
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:08 schreef Sunprincess het volgende:
Er zei trouwens ook iemand nog minder respect te hebben voor heroïnehoertjes omdat zij er nou eenmaal zelf voor gekozen hebben aan de heroïne te gaan. Dat vind ik best wel kortzichtig, ik denk dat er weinig verslaafden zijn die op een dag wakker worden en denken: "Zo vanaf vandaag wordt ik junk, dat lijkt me zoooo leuk"
Nee ze zijn op een naald gevallen en niemand weet dat je verslaafd kan raken aan drugs
pi_49293364
Erg simpel gedacht.....
  zaterdag 12 mei 2007 @ 08:02:53 #126
153954 NZYM
Genosha Records
pi_49293540
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 06:19 schreef Sunprincess het volgende:
Erg simpel gedacht.....
Verslavingen heb je alleen zelf in de hand.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
pi_49294000
En amateurhoeren, wat vinden 'we' daar van? Ik ken wel een huisvrouw die, als de kinderen naar school zijn, en de man naar het werk, dingen doet voor geld.
dsfsdfsdfds
pi_49322982
Ik kan niet op een vrouw liggen waar net een een dikke duitser zn kwakkie ingespoten heeft. Punt.
"I am an AVATAR from the planet ACTURUS" "Bill Hicks"
pi_49372419
quote:
Op zondag 13 mei 2007 03:49 schreef RASEVEN het volgende:
Ik kan niet op een vrouw liggen waar net een een dikke duitser zn kwakkie ingespoten heeft. Punt.

ik kan een comdoom aanraden als je naar de hoeren gaat
pi_49412324
Lekker toch Maar zou niet tevaak gaan. Is dure hobby.
pi_49451803
quote:
Op donderdag 19 april 2007 15:15 schreef IJsmuts het volgende:
Vindik ook
  zondag 20 mei 2007 @ 01:09:51 #132
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_49558008
quote:

In dit topic:
Miscommunicatie met hoer
...lees ik dat veel mensen het triest vinden als een man naar de hoeren gaat.

Hoe denken jullie erover?

TS begint:
Ik vind dat het wel kan, als een man gewoon wil neuken zonder al die shizzle (meisje versieren etc.) er omheen een hoer een goeie oplossing is.

Als iemand het er voor over heeft, waarom niet? Ik heb niets tegen hoeren of hoerenlopers... ik vind het wel een leuk schemerwereldje.
De enigen waar ik iets op tegen heb zijn het soort pooiers die meiden dwingen tot prostitutie.

En nee, ik heb persoonlijk ook geen ervaring met betaalde seks. Niet uit principe, maar omdat seks met condooms me niet bevredigd, en omdat ik ook weer niet zo nodig moet dat ik er zoveel geld voor neer zou tellen.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
  zondag 20 mei 2007 @ 01:11:46 #133
127522 Paginabeheerder
De meest gekopieerde
pi_49558066
quote:
Dan moet je dus maar niet naar Duitse redlight districten gaan.
Liever goed bedacht dan slecht gejat.
  zondag 20 mei 2007 @ 14:14:19 #134
25946 spekje
in the flesh
pi_49569043
quote:
Dan zou ik als ik jou was ook maar geen grietje in de disco of bar op pikken want daar weet je ook niet hoeveel er al voor je geweest zijn.
De author stelt zich niet aansprakelijk voor elke typ fout die er in zijn reactie zit.in god we trust others we monitor
pi_49569172
Iemand die het okee vind om een ander te neuken die dat misschien wel helemaal niet leuk, waarschijnlijk ook niet lekker vindt, en daarbij nog bereid is daarvoor te betalen vind ik persoonlijk niet zo aantrekkelijk. En het heeft ook gewoon wel iets zieligs eigenlijk.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_49569332
Ik ben van mening dat mannen die naar de hoeren gaan, geen wijven kunnen versieren. Op zich logisch denken toch?
  zondag 20 mei 2007 @ 14:20:43 #137
25946 spekje
in the flesh
pi_49569367
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ook niet. Als ik een man was zou ik denk ik niet naar een temeier gaan, het idee dat er al ik weet niet hoeveel overheen zijn geweest op een dag, lijkt me zo vies.
Dat kan je ook zeggen van een grietje dat je op pikt in een kroeg weet je ook niet hoeveel je al voor zijn geweest.
De author stelt zich niet aansprakelijk voor elke typ fout die er in zijn reactie zit.in god we trust others we monitor
  zondag 20 mei 2007 @ 14:22:32 #138
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_49569479
Vaak zijn ze ook gewoon lelijk en WILLEN andere 'wijven' niet door hen versiert worden. Want volgens mij zijn het niet de knapste mannen die naar de hoeren gaan.
pi_49569669
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:20 schreef spekje het volgende:

[..]

Dat kan je ook zeggen van een grietje dat je op pikt in een kroeg weet je ook niet hoeveel je al voor zijn geweest.
De kans dat ze er diezelfde dag evenveel heeft gehad als een gemiddelde hoer lijkt me enigszins verwaarloosbaar...
  zondag 20 mei 2007 @ 14:34:56 #140
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_49570008
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:26 schreef djenneke het volgende:

[..]

De kans dat ze er diezelfde dag evenveel heeft gehad als een gemiddelde hoer lijkt me enigszins verwaarloosbaar...
Dan ga je toch 's ochtendsvroeg.
  zondag 20 mei 2007 @ 14:38:00 #141
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_49570117
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Je moet eigenlijk een maagdelijke hoer hebben, eentje die nog fris is.

Of vind je die niet boven de 12 jaar ?
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 20 mei 2007 @ 14:39:32 #142
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_49570172
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:20 schreef Logitik het volgende:
Ik ben van mening dat mannen die naar de hoeren gaan, geen wijven kunnen versieren. Op zich logisch denken toch?
Of ze hebbeng een zin in gezeik elke week als ze om 4 uur snachts thuiskomen

Nadat hij met zijn matties stevig is gaan pilsen in de stad.
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_49570212
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:34 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Dan is de pooier bezig zijn handelswaar te checken
  zondag 20 mei 2007 @ 14:46:20 #144
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_49570437
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:38 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Je moet eigenlijk een maagdelijke hoer hebben, eentje die nog fris is.

Of vind je die niet boven de 12 jaar ?
Iig niet in Marokko.
  zondag 20 mei 2007 @ 14:46:50 #145
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_49570460
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:39 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Of ze hebbeng een zin in gezeik elke week als ze om 4 uur snachts thuiskomen

Nadat hij met zijn matties stevig is gaan pilsen in de stad.
Dan is hij zijn chick niet de baas.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 08:03:21 #146
93522 Blivox
Run along
pi_49633410
quote:
Op zondag 20 mei 2007 14:22 schreef LasTeR het volgende:
Vaak zijn ze ook gewoon lelijk en WILLEN andere 'wijven' niet door hen versiert worden. Want volgens mij zijn het niet de knapste mannen die naar de hoeren gaan.
Nou, je hebt natuurlijk van die escort bureau's waar wijven werken die wel erg zijn.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_49644288
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 08:03 schreef Blivox het volgende:

[..]

Nou, je hebt natuurlijk van die escort bureau's waar wijven werken die wel erg zijn.
links?
pi_49651424
Ik vind dat de mannen die het doen het zelf moeten weten . Kwam laatst in Amsterdam en toen liepen we eigenlijk per toeval over de wallen. En ik moet zeggen, er waren toch wel een aantal meiden bij die er ongelofelijk lekker uitzagen, en ook niet vies maar gewoon schoon enzo. Kan me best voorstellen dat als je niet aan de vrouw kunt komen je even langs de hoeren gaat..

dinsdag 22 mei 2007 @ 17:22:16 #149
62729 type_29
be cool online! da sjizzle
pi_49651989
dat zijn hoerelopers
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
pi_49652356
Mannen die naar de hoeren gaan....daar ben ik nogal tegen. Zelfs al zou die desbetreffende prostituee zelf voor dat 'beroep' hebben gekozen, dan nog vind ik het not done als je als man er naar toe gaat. Hoe zit het met de romantiek? Ik vind het nogal respectloos.

Wanneer een man echt niet aan de vrouw kan komen, dan kan ik het me nog wel voorstellen dat hij tot deze taferelen overgaat. Maar verder vind ik het echt niet kunnen.
pi_49652636
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:32 schreef Helianthusje het volgende:
Wanneer een man echt niet aan de vrouw kan komen, dan kan ik het me nog wel voorstellen dat hij tot deze taferelen overgaat.
Daar is deze week toevallig een documentaire over op rtl4 om 23:00 uur (iedere dag).
  dinsdag 22 mei 2007 @ 23:37:14 #152
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_49669186
Wat zijn sommige mensen hier toch enorm kortzichtig en durven hun eenzijdige denkbeeld niet eens te verbreden of verdiepen.

De reacties van sommige mensen dat enkel lelijke mannen of mannen die geen vrouwen kunnen krijgen naar de hoeren gaan zijn zo enorm kortzichtig en dom Naar hoeren gaan Lelijke mannen, Knappe mannen, Dunne mannen, Dikke Mannen, Korte mannen, Langen mannen, etc..kortom elke soort man kan je wel bij een hoer vinden en die hoeven niet lelijk te zijn of geen vrouw te kunnen krijgen.

Mannen kunnen ook naar een hoer gaan omdat ze geen zin hebben in een vaste relatie maar enkel de lusten willen en niet de lasten. Dus gewoon sex en dat is het.

Zoals ik al eerder aangaf in het topic:
quote:
Op donderdag 19 april 2007 16:16 schreef denka het volgende:
Ik heb er geen problemen mee. Denk dat veel mensen standaard hun nagatieve mening klaar hebben en er nog nooit eens fatsoenlijk over na hebben gedacht waarom ze die mening hebben. Dat zie je ook veel bij mensen die fel tegen drugs zijn. Vaak kunnen zulke mensen nog niet eens een fatsoenlijk argument(en) geven waarom wel waarom niet.

Ik heb er geen problemen mee. Men betaald gewoon voor sex en enkel de sex. Het is gewoon een dienst die wordt aangeboden zoals het kopen van een concertkaartje etc..Mannen die dit doen hoeven niet lelijk te zijn, kunnen een vriendin krijgen, etc..dus het argument dat enkel lelijke mannen dit doen die niemand kunnen krijgen is onzin. Mannen die dit doen hebben gewoon zin in sex en enkel sex. De lusten en niet de lasten zo simpel is het.
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:22:16 #153
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_49683236
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 08:02 schreef NZYM het volgende:

[..]

Verslavingen heb je alleen zelf in de hand.
volgens mij is het kenmerk van een verslaving juist dat je het NIET in de hand hebt...

een verslaving die je in de hand hebt is geen verslaving, dunkt me.
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_49690722
quote:

De reacties van sommige mensen dat enkel [b]lelijke mannen
of mannen die geen vrouwen kunnen krijgen naar de hoeren gaan zijn zo enorm kortzichtig en dom Naar hoeren gaan Lelijke mannen, Knappe mannen, Dunne mannen, Dikke Mannen, Korte mannen, Langen mannen, etc..kortom elke soort man kan je wel bij een hoer vinden en die hoeven niet lelijk te zijn of geen vrouw te kunnen krijgen.
Ik weet niet of je ook doelde op mijn reactie, maar ik bedoelde er iets anders mee dan zoals jij het hebt opgevat. Ik weet dat er meer mensen naar een prostituee gaan dan enkel en alleen bijvoorbeeld mannen die geen vrouwen kunnen krijgen. Ik bedoelde dat ik het nog wel o.k. zou kunnen vinden als een man die geen vrouw zou kunnen krijgen naar een prostituee gaat. Een leven lang zonder seks is natuurlijk ook niks, dus mocht een man geen vrouw kunnen krijgen, dan o.k. In andere gevallen vind ik het gewoon helemaal niks. Het draait uiteindelijk allemaal om respect. Ik weet dat dat misschien nogal paradoxaal klinkt, omdat ik het in veel gevallen echt afkeur.
Respect is waar het allemaal om draait.
Mocht je niet ook doelen op mijn reactie, dan heb ik niks gezegd Ik voel me nogal snel aangesproken
pi_49690988
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:26 schreef Helianthusje het volgende:

[..]

Ik weet niet of je ook doelde op mijn reactie, maar ik bedoelde er iets anders mee dan zoals jij het hebt opgevat. Ik weet dat er meer mensen naar een prostituee gaan dan enkel en alleen bijvoorbeeld mannen die geen vrouwen kunnen krijgen. Ik bedoelde dat ik het nog wel o.k. zou kunnen vinden als een man die geen vrouw zou kunnen krijgen naar een prostituee gaat. Een leven lang zonder seks is natuurlijk ook niks, dus mocht een man geen vrouw kunnen krijgen, dan o.k. In andere gevallen vind ik het gewoon helemaal niks. Het draait uiteindelijk allemaal om respect. Ik weet dat dat misschien nogal paradoxaal klinkt, omdat ik het in veel gevallen echt afkeur.
Respect is waar het allemaal om draait.
Mocht je niet ook doelen op mijn reactie, dan heb ik niks gezegd Ik voel me nogal snel aangesproken
Waarom zou je als vent een vrouw niet kunnen respecteren als je er voor geld sex mee hebt?
pi_49692238
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:33 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Waarom zou je als vent een vrouw niet kunnen respecteren als je er voor geld sex mee hebt?
Wtf.
Sowieso schrijf je zo.
pi_49692388
Hetzelfde als van vrouwen die naar de hoeren gaan. Hun zaak.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_49693418
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:09 schreef Litpho het volgende:
Hetzelfde als van vrouwen die naar de hoeren gaan. Hun zaak.
Ja, dat vind ik ook, maar dan kun je er nog wel een mening over hebben
pi_49696494
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:42 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook, maar dan kun je er nog wel een mening over hebben
'Hun zaak' is mijn mening. Is hij niet volledig genoeg?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_49697276
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Litpho het volgende:

[..]

'Hun zaak' is mijn mening. Is hij niet volledig genoeg?
Nee, dat is je onthouden van een mening. En dat is dus geen mening.
pi_49698365
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:05 schreef -XX- het volgende:

[..]

Wtf.
Hypotetisch schat, zolang jij gratis bent
pi_49698398
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:59 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Hypotetisch schat, zolang jij gratis bent
Voor jou altijd honnepon.
Sowieso schrijf je zo.
pi_49699205
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:00 schreef -XX- het volgende:

[..]

Voor jou altijd honnepon.
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:29:55 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49699684
Ik neig naar een negatief oordeel (als in: ik zou schrikken als bleek dat een vriendje naar de hoeren ging, en als hij het tijdens een relatie met mij zou doen is hij exit ) maar het ligt maar net aan de situatie. Wie weet waarom iemand naar de hoeren gaat/is gegaan. In een gekke bui, alla, dan kan het nog wel. Bijvoorbeeld na een zakendiner in Yab Yum of vrijgezellenfeest ofzo. Dan heeft het nog wel iets 'stouts' of chiques ofzo. Maar brengt hij een flink deel van zijn salaris naar de hoeren en schrijft hij recensies op hookers.nl, dan vind ik het een beetje raar/ziek/zielig...
pi_49703290
Wat is er nou lekkerder dan een kaal kutje vol te blaffen met mijn geweer voor slechts een schamele 50 euros
pi_49710208
Voor een man zal het superlekker zijn, zo'n ervaren vrouw. Er zijn prostituees genoeg, dus waarschijnlijk ook mannen die ernaar toe gaan.
Ik heb er niks op tegen, zolang het niet in mijn relatie gebeurt.
pi_49714234
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:29 schreef Aventura het volgende:
Ik neig naar een negatief oordeel (als in: ik zou schrikken als bleek dat een vriendje naar de hoeren ging, en als hij het tijdens een relatie met mij zou doen is hij exit ) maar het ligt maar net aan de situatie. Wie weet waarom iemand naar de hoeren gaat/is gegaan. In een gekke bui, alla, dan kan het nog wel. Bijvoorbeeld na een zakendiner in Yab Yum of vrijgezellenfeest ofzo. Dan heeft het nog wel iets 'stouts' of chiques ofzo. Maar brengt hij een flink deel van zijn salaris naar de hoeren en schrijft hij recensies op hookers.nl, dan vind ik het een beetje raar/ziek/zielig...
Mag ik concluderen dat jij Rob O. aan je neus voorbij laat gaan?
pi_49845183
Wat is er mis met naar de hoeren gaan? Mits de hoer niet gedwongen wordt oid. Gewoon even lekker neuken, lekker rammen, betalen, en weer naar huis.
dsfsdfsdfds
pi_49853520
Hoor net dat je ook met condoom SOAs kunt krijgen zou dus niet zo snel met een hoer neuken
  maandag 28 mei 2007 @ 15:31:10 #170
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49853849
Mwoah, zoals Erodome al zei, je hebt van je lieve buurmeisje meer te vrezen dan van een hoer. De meeste mensen denken dat als ze maar vaste relaties hebben, ze dan geen risico lopen op soa. Maar daarbij hou je geen rekening met factoren zoals vreemdgaan, of simpelweg het feit dat een van jullie al iets onder de leden had voordat je iets begon. (Seriele) monogamie is echt schijnveilig, helemaal als er nooit een keer getest wordt.
pi_49880973
Het is goed dat er hoeren zijn.
Anders waren veel meisjes niet meer veilig op straat.
Voor de vrijgezellen mannen vind ik het ok, als zij hiervoor willen betalen, moeten ze dat lekker doen.
Mannen die een relatie hebben, en die dan naar de hoeren gaan, vind ik slap en zielig. Dan is er iets niet goed in je relatie, en moet je hier maar eens over gaan prate nmet je partner, en er iets aan gaan doen.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:29:42 #172
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_49890551
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 23:37 schreef denka het volgende:

Mannen kunnen ook naar een hoer gaan omdat ze geen zin hebben in een vaste relatie maar enkel de lusten willen en niet de lasten. Dus gewoon sex en dat is het.
waarom zou een man 100 euro + uitgeven voor iets dat hij gratis kan krijgen?
een one night stand is voor de meeste knappe, sociaal vaardige, aantrekkelijke mannen
zo te regelen, als je zin hebt als mooie man kan je zo een lekker - minder uitgewoond - breezertje krijgen...

dus als je wel zin hebt in sex, maar niet in een relatie,
dan is het voor een man minder aantrekkelijk een hoer te zoeken dan een slet...

alleen lelijke of mannen die geen vrouw kunnen krijgen hebben geen oplossing, toch?
pi_49903670
Ten eerste zijn de meeste hoeren niet mooier dan mijn vriendin, ik vind die hoeren eerder echt lelijk, zijn dr maar heel weinig die natuurlijke borsten hebben met goeie afmeeting en ook nog strakke hebben.. Heb dr zelf wel eens een geboned, ik moest het gewoon meemaken, gewoon voor de ervaring, maar vond het niets, was een of ander hongaarse hoer die geen woord nl of engels verstond haha.. maar ze pijpte, neukte dr, en vervolgens spoot ik over dr heen voor 30 euro voor 45 min, hehe. Grappige was dat toen ik dr doggy ging nemen en ik ineens hard doorstootte, me pik tegen dr baarmoederwand kwam, ik kijken, links, rechts, weg hoer! HUH! joehoe lekker sletje van me waar ben je? haha lag ze aan de andere kant van het bed au te schreeuwen hahaha meteen van die buren (die hoeren naast dr) erbij. ik dacht damn, zal wel flink de sjaak zijn nu, maar alles kwam goed, ze ging dr handjes wassen en dr bek spoelen en toen ging ze me zonder condoom zuigen en uiteindelijk spuiten die handel.. leuk hoor, hoeren.
Some people say I can do magic things with my equipment
pi_49905013
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 00:46 schreef LaFemmeObscur het volgende:
Voor een man zal het superlekker zijn, zo'n ervaren vrouw. Er zijn prostituees genoeg, dus waarschijnlijk ook mannen die ernaar toe gaan.
Ik heb er niks op tegen, zolang het niet in mijn relatie gebeurt.
Amen..

Ik zie liever dat een man naar een hoer gaat dan dat hij uit frustratie een vrouw op straat grijpt
Je zou maar oerlelijk zijn, dan is dit wel een uitkomst..
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:51:03 #175
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_49906158
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef Sima het volgende:
Ten eerste zijn de meeste hoeren niet mooier dan mijn vriendin, ik vind die hoeren eerder echt lelijk, zijn dr maar heel weinig die natuurlijke borsten hebben met goeie afmeeting en ook nog strakke hebben.. Heb dr zelf wel eens een geboned, ik moest het gewoon meemaken, gewoon voor de ervaring, maar vond het niets, was een of ander hongaarse hoer die geen woord nl of engels verstond haha.. maar ze pijpte, neukte dr, en vervolgens spoot ik over dr heen voor 30 euro voor 45 min, hehe. Grappige was dat toen ik dr doggy ging nemen en ik ineens hard doorstootte, me pik tegen dr baarmoederwand kwam, ik kijken, links, rechts, weg hoer! HUH! joehoe lekker sletje van me waar ben je? haha lag ze aan de andere kant van het bed au te schreeuwen hahaha meteen van die buren (die hoeren naast dr) erbij. ik dacht damn, zal wel flink de sjaak zijn nu, maar alles kwam goed, ze ging dr handjes wassen en dr bek spoelen en toen ging ze me zonder condoom zuigen en uiteindelijk spuiten die handel.. leuk hoor, hoeren.
Ik vind jouw gebrek aan respect voor vrouwen veel erger dan het feit dat je ooit een hoer bezocht.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:43:32 #176
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_49908647
quote:
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_61966799
Als ik dit topic lees dan zijn er veel vrouwen die mannen die naar de hoeren gaan triest vinden.

Ik zat te denken. Als een man rond zijn dertigste zijn eerste vriendin krijgt en dus maagd is hebben de vrouwen dan niet zoiets als: Tjonge man, waarom ben je niet gewoon een keer naar de hoeren geweest!

Op een gegeven moment als je verder in de twintig komt heb je toch zoiets van ik ga eens kijken bij een hoer of mijn apparaat ook werkt.
pi_61987956
Waarom ervoor betalen als het juist 1 van de dingen is die je ook gratis kan krijgen. Maar ach, het is jullie geld, doe ermee wat je niet laten kan.
Ik support gevallen topclubs!
pi_61995933
quote:
pi_61996896
Wat vindt je van mannen die naar de hoeren gaan, ehhhh hoerelopers?
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
  maandag 29 september 2008 @ 21:51:15 #181
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62008873
NIks mis mee. Het is toch legaal of niet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_62011615
quote:
Lambo of Rekt
pi_62022135
quote:
Op zondag 28 september 2008 11:47 schreef MensHealth het volgende:
Als ik dit topic lees dan zijn er veel vrouwen die mannen die naar de hoeren gaan triest vinden.

Ik zat te denken. Als een man rond zijn dertigste zijn eerste vriendin krijgt en dus maagd is hebben de vrouwen dan niet zoiets als: Tjonge man, waarom ben je niet gewoon een keer naar de hoeren geweest!

Op een gegeven moment als je verder in de twintig komt heb je toch zoiets van ik ga eens kijken bij een hoer of mijn apparaat ook werkt.
Duh logisch toch, veel vrouwen snappen niet hoe het is om een man te zijn en je lusten niet kwijt te kunnen. Mannen hebben in het algemeen gewoon een groter libido, uitzonderingen nagelaten. Als je zelf nooit gevoeld hebt hoe verstorend het kan zijn om elke paar minuten op de meest ongelegen momenten aan sex te denken, dan snap je dat niet, en dan vind je naar de hoeren gaan/porno/masturberen whatever zielig.

Het gaat denk ik ook om het beest in jezelf (h)erkennen en accepteren, want dat is waar je sexuele lusten een uiting van zijn, dat primaire zoogdier dat je onder die laagjes bewustzijn bent. Dan is het makkelijker om de behoefte aan liefde en eten en drinken te accepteren dan de rauwe lust tot sex, terwijl dat toch de oerkracht is, voortplanting.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 00:17:16 #184
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_62066736
hoerenloper
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_62067078
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:51 schreef fathank het volgende:
NIks mis mee. Het is toch legaal of niet.
Frans Bauer is ook legaal, is daar ook niks mis mee?
pi_62078019
Mag je ook zoenen met een hoer eigenlijk? Vraag ik me af, wat dat heeft toch meer met liefde te maken en minder met seks.

Anders kan je ook nog altijd laten ontgroenen bij een hoer
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:20:49 #187
229509 Mouseyhair
Anoniem bij tijden
pi_62135520
Vroeger kon ik me niet voorstellen dat iemand het zou doen; inmiddels weet ik van een paar vrienden van me dat ze wel eens een hoer geneukt hebben, en stiekem vind ik het eigenlijk gewoon gaaf.

Laatst zelfs nog meebetaald aan een hoer voor iemand.
www.sektevrij.nl
GRATIS TAART
Om nom nom nom.
pi_62135620
Niks mis mee, moeten ze zelf weten, wat ik alleen jammer vind is dat ze zich er vaak om verdedigen en das natuurlijk dom..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')